eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴خطا رفتن تیر ، مانع موفقیت گلوبالیست ها شد. پیش بینی سیمپسون ها با خطای تیر انداز ، اشتباه درآمد😁
🔴 تصویری از ضارب ترامپ، که توسط نیروهای امنیتی آمریکایی، کشته شد.
〽️برنامه پاورقی: • کسی که همیشه بدون حجابه حق داره بیاد تو هیأت امام حسین؟ ➖ بله • کسی حق داره بهش بگه «تو چرا اومدی؟ تو که همین صبح دیدم حجاب نداشتی؟» ➖ نه • حالا حق داره بدون حجاب هم بیاد تو هیئت؟ ➖ نه. این دیگه یه داستان دیگه‌ست. ⚠️ گناهکاری بیا ولی حق نداری بیای اونجا گناه کنی!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️نماز خواندن بازیکنان استقلال در سونای استادیوم آزادی «هادی شکوری» بازیکن سابق استقلال : 🔹در زمانی که با جواد نکونام هم‌بازی بودم قبل از هر بازی با هم به زیارت امامزاده صالح می‌رفتیم 🔹خیلی از بچه‌ها به خاطر قضاوتهای دیگران اعتقادات خودشان را بروز نمی‌دهند استادیوم یک سونای خشکی داشت؛ برای اینکه دیگران نبینند بچه ها در این مکان نماز می‌خواندند. 🔸فیلم کامل این گفتگو را اینجا (http://tn.ai/3121417) ببینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️دیدگاه خطرناک کارشناسان تیم پزشکیان در حوزه مسکن؛ نه به واگذاری زمین رایگان آری به واحد آپارتمان ۳۰ متری؟! -خانه دار شدن به رویای محال تبدیل خواهد شد؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️در منطقه‌ای از پاکستان تنها دو خانواده شیعه ساکن هستند، در روز هشتم محرم این عاشقان حضرت سیدالشهداء دسته عزای ۵ نفره راه انداخته‌اند و حسین حسین گویان مظلومیت اباعبدالله را به نمایش گذاشته اند، بیش از ۵۰ پلیس مردان این دو خانواده را همراهی می کنند تا از تعرض تکفیریها در امان باشند، درود بر این همت و سوگواری خالصانه.
〽️فرماندهان سپاه با دکتر پزشکیان دیدار کردند 🔹سرلشکر سلامی، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی، سردار پاکپور، سردار قاآنی، سردار حاجی‌زاده، سردار تنگسیری، سردار خادمی، سردار کاظمی، سردار سلیمانی و سردار عابد در دیدار با رئیس‌جمهور منتخب حضور داشتند.
〽️ نتانیاهو کشتن رهبران حماس ما را به اهداف خود نزدیکتر می کند و این اقدام پیامی برای ترور فرماندهان ایران و بازوهای آن در منطقه است. ‼️پیروزی بر حماس پیش نیاز پیروزی بر محور ایران است. 🇮🇷 این دفعه ایران منتظر یک بهانه دیگر است دست از پا خطا کنید وعده صادق 2 محو صهیونیسم از روی زمین خواهد بود
〽️این قضیه خیلی مشکوکه این عکس تمام نماد های لازم رو داره دست مشت کرده نماد قدرت ترور نافرجام ترامپ پرچم برافراشته آمریکا رپرتاژ جهانی خبر گوش خونی ترامپ و مقاومت و ایستادگی خنثی سازی موفقیت آمیز ترور و کشته شدن مهاجم همه اینها در یکجا و در یک حرکت از قبل برنامه ریزی شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️اینجا پارکی در ایران ، عراق ، پاکستان و یا دیگر مناطق شیعه نشین نیست ؛ بلکه در قلب شهر سیدنی مرکز استرالیا است که بعد از مراسم عزاداری (ع) ، نماز جماعت با حضور باشکوه و گسترده مردم متدین برپا شده است..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
〽️ کسی نیست جلوی این شیاد های ولنگار را بگیرد که با دین مردم بازی می کنند! این ویدیو اومد اکسپلور اینستاگرامم اینقدر بهت‌زده‌ام اصلا نمیدونم چه کپشنی بنویسم! چهل‌‌وشش هزار نفر هم لایک کردن! حتی بلد نیست درست تلفظ کنه! الادرکنی آخه؟ بعد پس‌فردا یه عده‌ای مشکلاتشون حل نمیشه از دین زده میشن، نمیدونند این شیادها دکّان باز کردند.
〽️یک نکته مهم.... حجم زیادی از مطالب کانال‌های اصلاحطلب و معاندین همچنان علیه دکتر جلیلی میباشد. یک پروژه سنگین برای تخریب وجه دکتر جلیلی تعریف شده که هدف اصلی شکستن سبد رای ۱۴ میلیونی جبهه انقلاب است. این روزها رسانه های انقلابی اقدامات و مواضع روزهای اخیر آقای پزشکیان را مورد تحسین قرار می‌دهند و یک استقبال اخلاقی از وی دارند ،اما سمت مقابل که همیشه بویی از اخلاق و انصاف در عرصه سیاست ورزی نبرده، ماموریت تخریب و توهین را در دستور کار قرار داده است. این جماعت جریان منتقد پر طرفدار با رای ۱۴ میلیونی را بزرگترین مزاحم و خطر برای مدیریت آینده خود می بینند.... هوشیاری در جبهه انقلاب این روزها بیشتر از ایام انتخابات لازم و ضروری است.
30.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ نظامِ حفظ نظام در آمریکا با هیچ کس شوخی ندارد حتی رئیس جمهور ✅مربوط به جلسه ۹۸۶ 🗓در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۱
🔶 ۱۸ ساعت بدون وقفه در دمای ۷۰درجه با رطوبت ۹۰درصد عملیات پیچیده مهندسی انجام دادند تا نیروگاه از مدار خارج و برق خوزستان قطع نشه. ایران به وجود جوانان متخصص و فداکارش افتخار می‌کنه.
عزادار اصلی محرم.mp3
2.16M
🔊 📝 «عزادار اصلی» 👤 استاد ◾️ سه ساعت از عاشورا هست که هیچکس تحمل دیدنش رو نداره؛ اون سه ساعت رو امام زمان می‌بینن...عزادار اصلی دههٔ اول ولیّ هر زمانه 🌴🌴🏴🌴🌴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قطعه جدید محسن چاووشی به مناسبت محرم اباعبدالله، تکیه کوچک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
40.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت ضربه اطلاعاتی به تیم‌های واردکننده دستگاه استارلینک 🔹بعد از اغتشاشات ۱۴۰۱، رسانه‌های معاند این خط رسانه‌ای را دنبال کردند که اینترنت استارلینک باید وارد ایران شود تا در زمان اغتشاش، اینترنت قطع نشود و به‌راحتی بتوانند اقدامات ضدامنیتی‌شان را دنبال کنند. 🔹اطلاعات به‌دست آمده حاکیست که چند میلیون دلار برای این پروژه سرمایه‌گذاری شده و دستگاه‌های استارلینک به‌صورت رایگان به کشور قاچاق و وارد شده است؛ معاندین می‌خواستند این دستگاه‌ها را به سراسر کشور برده و مستقر کنند تا در زمان نیاز، از آن برای اقدامات خرابکارانه بهره ببرند. 👆روایتی از ضربه‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج) به این تیم‌سازی‌ها و اقدامات ضدامنیتی را مشاهده می‌کنید.
⭕️فقط چندساعت بعداز ترور نافرجام ترامپ، تی‌شرت‌اش هم به بازار آمد! همه چیز طبق برنامه! !