eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روزنـہ‌ی آگاهـی
49.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قسم‌های فراموش ناشدنی؛ سردستگی و تحریک جوانان ایرانی توسط پرستو صالحی ❌️ این شخص که در پروژه ززآ در امنیت کامل در خارج جوانان ایرانی را تحریک به آمدن در کف خیابان می‌کرد، حال بعد از شکست این پروژه و احتیاج شدید مالی، به مظلوم‌نمایی روی آورده تا شاید بتواند از این طریق به دامن امن جمهوری اسلامی ایران برگردد. ♦️پرستو صالحی دلیل برگشتن را بیماری مادر و هزینه بالای درمان در خارج از کشور و وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی خود به دلیل بیکاری در خارج از ایران اعلام کرد. ❌ موضوع قابل توجه این است که این زن گستاخانه در هیچ بخشی از صحبت‌های خود نه تنها اظهار ندامت نکرد بلکه حتی به‌خاطر به پایان نرساندن این مبارزه و اجبار به سکوت، از حامیان فتنه و اغتشاشات عذرخواهی هم کرد‼️ @rozaneyeagahi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پاداش قهرمان المپیک زمان شاه‼️ چون دست شاه رو نبوسید برای همیشه از کشتی گرفتن محروم شد‼️‼️ 👌بفرستید برای اونایی که هنوز فکر میکنن زمان شاه آزادی عقائد بوده 🙂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥به همین راحتی این خانم در فضای مجازی با پوشش اسلامی در مورد نظام و جمهوری اسلامی شبهه میندازه و کسی هم بهش کاری نداره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدایا به خاطر تمام نعمتهایت،به داده و نداده هایت،شُکر🌸
خدایا،ممنونم‌ که هستی😊 تو را دارم،چه غم دارم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🇮🇷 🎥 چی شد پس خارج بهشت بود براتون که؟! ❌ پرستو صالحی بعد از کلی لگد زدن به ایران میخواد برگرده؛ چون خارج گرونیه و زندگی کردن سخت شده و صدا و سیما و وزارت ارشادی وجود نداره که پول مفت ملت رو بریزن توی حلقوم شما بی وطن ها....
🔴کم کم خیلی چیزها معلوم می‌شود!
ذکر دفع شیطان_772(1).mp3
2.35M
📼 ذکر دفع شیاطین... 🎙️حجت‌الاسلام فرحزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسیاااااااار مهم :::::::: عبادت گوساله سامری در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس! 🔹️ حضور همجنسبازان در کنار شیطان پرستان و مخالفین خدا و انبیاء در مراسم افتتاحیه پاریس، نشان از آغاز علنی یک جنگ تمدنی و آخرالزمانی است که منشأ آن بازی‌های المپیک و سرگرم کردن مردم برای رسیدن به این مساله است. ابلیس، همه لشکریان خود را برای مقابله با لشکریان خدا، به صف کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابتدا فیلم بالا رو ببینید. اینکه آقای حداد عادل چی میگه رو کار ندارم، صحبتایی میکنه که در جای خودش ارزشمنده. اما اصل موضوعی که میخوام بگم اینه بعد از چند ثانیه تو فیلم بالا ببینید کی میاد به استقبال وزیر خارجه نیجر برا مراسم تحلیف. بله مصطفی تاجزاده. حالا فیلم پایین رو ببینید. مصطفی تاجزاده صراحتا میگه من نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه رو قبول ندارم. دارم حرص میخورم و می نویسم. در خصوص آقای پزشکیان که الان ۲۰ روزه رئیس جمهور منتخب و امروز رئیس جمهور قانونی شد؛ ایشون از دو حالت خارج نیست یا بسیار ساده لوحه که هر کسی اونو به سمت و سویی میکشونه و هر کسی رو به یه طریقی میارن تو دولتش یا بسیار زیرکه و تعمدا اسم مقام معظم رهبری از دهانش نمی افته و همه جا به آیات قرآن برا ضعف شدید گفتمانی و برنامه ای خودش متوسل میشه. در هر صورت به عنوان عضو کوچک و حقیری از جبهه انقلاب به شخص مسعود پزشکیان ولو اندکی خوشبین نیستم و لازمه تا ده برابر ایام انتخابات هوشیار باشیم. ساده لوحی یا زیرکی این شخص، خطری در کمین انقلاب اسلامی است. شاید عرایض بنده رو قبول نداشته باشید و اونا رو افراطی بدونید اما باور بنده اینه. آقای پزشکیان تعمدا ظریف و تاجزاده رو دور و بر خودش جمع کرده. ظریفی که صراحتا میگه چرا ملت ما باید بابت فلسطین اینقدر هزینه بده. تاجزاده ای که صراحتا میگه ولایت فقیه رو قبول ندارم. ممکنه بگید پس چرا رهبر در موردش گفتن حفظه الله. حفظه الله یعنی خدا او را حفظ کند. از چه حفظ کند؟ به تعبیر بنده از دور و بری هاش!
فهم سیاسی حسن آقامیری در این حده که میگه چون ترامپ گفته خروج آمریکا از برجام کار خوبی بود پس برجام خوب بوده😳 ➖️آخه لامصب آمریکا یک طرف قرارداد بود! شما وقتی یک قراردادی ببندی که طرف مقابل به راحتی بتونه از زیر تعهداتش فرار کنه و آب از آب تکون نخوره میگی اون قرارداد خوب بوده!؟ ➖️این بنده خدا هنوز نمیدونه انتقاد ما به برجام برای اینه که از اول فریاد زدیم هشت سال همه ظرفیت های اقتصادی کشورو معطل آمریکا نکنید چون آمریکا به هیچ قراردادی پایبند نیست. ➖️الانم اگه به همین آقامیری بگی یکی از دستاوردهای برجام و گشایش های اقتصادی که ایجاد کرد رو اسم ببر واشر سر سیلندر می سوزونه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا با تفکرات روحانی مخالفید؟! روحانی یک روی دیگر سکه ی متحجرین است که نه تنها تحمل نظرات مخالف را ندارد بلکه اگر مخالفش به او بخواهد سلام هم بدهد خودشو میزنه به کوچه ی معاویه چپ و طرفدارانش هم این صحنه را به عنوان دستاورد توییت می‌کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 سخنرانی حدود ۵۰ سال پیش مرحوم حاج شیخ احمد کافی در مورد پیاده‌روی اربعین بفرستید برای کسانی که میگویند پیاده روی اربعین رو جمهوری اسلامی درست کرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستور آیت‌الله کمپانی به جوانی که رزق و روزی اش بسیار کم شده بود بسیار شنیدنی؛ تا آخر ببینید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار سلیمانی: والله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت آواره شد پرستو صالحی بازیگر دوزاری که روزی جمهوری اسلامی را تهدید میکرد امروز به غلط کردن افتاده.....
فعلا دو قرن و هشت سال...
🔰 ده‌ها میلیارد دلار پول نفت که فروختید، کجا رفت؟! 🔸انتشار خبر ویژه «وضعیت مالی و ارزی دولت‌های دوازدهم و سیزدهم قابل مقایسه نیست» در شماره دیروز کیهان، بازتاب گسترده‌ای داشت. 🔸این خبر، پاسخ به ادعای یک سایت اجاره‌ای و حق‌العمل کار بود که ادعا کرده بود: کشوری تعطیل با خزانه‌ای جارو شده، تحویل پزشکیان شد. 🔸به دنبال انتشار این خبر، مخاطبی کپی بخشی از مغالطه سایت مذکور را فرستاده و خواستار توضیح شده مبنی بر این که: «خزانه‌ای که دولت سیزدهم تحویل پزشکیان می‌دهد کفاف ۲-۳ روز حقوق کارمندان دولت را هم نمی‌دهد. پس پول آن همه نفتی که فروختید، کجاست؟». 🔸علاوه‌بر جبران بخش بزرگی از کسری بودجه ۴۸۰هزار میلیارد تومانی و تسویه ۵۵۰هزار میلیارد تومان از تعهدات و بدهی‌های دولت روحانی جمع کرد و همچنین تسویه ۵۳هزار میلیارد تنخواه (بدهی) بانک مرکزی، باید به پرداخت معادل ریالی ده‌ها میلیارد دلاری برای بهره‌برداری از هزاران پروژه مهم آب و برق و گاز و جاده و ریل و مسکن‌سازی و... اشاره کرد. همچنین، کمک به احیای هشت‌هزار کارخانه، و تامین ارز لازم برای واردات که فقط امسال، ۲۲میلیارد دلار تامین شده است. 🔸همچنین بنابر گزارش مقامات ارشد وزارت نفت، از ابتدای استقرار دولت سیزدهم، ۱۵۵ پروژه نیمه‌تمام را به ارزش ۳۴میلیارد دلار تکمیل و همچنین عملیات اجرائی ۵۰ طرح جدید به ارزش ۴۷.۵میلیارد دلار آغاز شده است. از سوی دیگر بیش از 4میلیارد دلار از بدهی‌های خارجی تسویه شده است.
⭕️ حدیث روز