eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎درآخر باید قهرمان خودت باشی، چون همه مشغول نجات خودشون اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خبرنگار صداوسیما: نبودن غذا در دهکده‌ المپیک پاریس باعث شد قایقرانان ایرانی وزن کم کنند! 🔺️ عالمیان برای گرفتن یک تخم‌مرغ ساعت‌ها در صف ایستاده بود. ❌ به خود تحقیر های داخلی نشان بدید که همه ی دستاورد ها و پیشرفتهای داخلی و نظام را سیاه میبینند و یا اصلا نمی بینند.
1_3097007039.mp3
3.89M
♨️رضایت چه کسی⁉️ 👌 بسیار شنیدنی 🎙حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌محرم همه مجانی کار میکنن جز آخوندا !! ⛔️آقامیری میگه آخوندا بیکارن و برای توجیه بیکاری خود ؛ میگن: انبیا بیکارن 📣پاسخ مرتضی کهرمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زینب نوروزی عززیز در حاشیه مسابقه‌اش اینطوری از فلسطین حمایت کرده و صدای دختران فلسطینی شد😍🇵🇸 درودد به شرفت دختر که گل کاشتی :)❤️
🏴🇮🇷 💠 امام صادق (علیه السلام): 📜لَيْسَ‌مِنْ مَلَكٍ فِي‌السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ إِلَّا وَ هُمْ يَسْأَلُونَ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ أَنْ يَأْذَنَ لَهُمْ فِي زِيَارَةِ‌قَبْرِالْحُسَيْنِ(علیه السلام) فَفَوْجٌ يَنْزِلُ وَ فَوْجٌ يَعْرُج‏. 💬 هیچ فرشته‌ای در آسمان و زمین نیست، مگر این که... 📚{کامل الزیارات،ص ۱۱۴}
اعضای کنگرهٔ آمریکا ۷۹ بار را برای این جنایات تشویق کردند! دل بستن به تعهدات این افراد جهت رفع مشکلات داخل‌کشور، در خوش‌بینانه‌ترین حالت یعنی و و و نادیده گرفتن ! و در حالت بدبینانه یعنی‌ و به ! 😡 😡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرود بسیار زیبای «هله بیکم یا زوار الحسین علیه السلام » رهپویان حرم ازاصفهان حسینیه معلی۱۴۰۳
29.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه کسی امیرعبداللهیان رو از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حذف کرد ؟ شیوخ عرب در جواب نامه پنهانی حسن روحانی چه نوشتند؟ شاهکار شهید امیر عبداللهیان در سیاست خارجه چه بود ؟ تعداد معاهدات و سفرهای خارجی، و پیوستن ایران به معاهدات جهانی ،توسط امیر عبداللهیان، چقدر بود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غزه/فلسطین بچه بی سرش بغلشه ،حواسش به حجاب ناموسشم هست ! وای بر ما😳😱😔😭😞
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اولین ماموریت مهمی که رهبر انقلاب به دولت پزشکیان ابلاغ کردند.... مقام معظم رهبری: مسائل کلان مانند ، تولید، سرمایه‌گذاری، بهبود محیط کسب و کار و همچنین اقدامات فوری و کوتاه‌مدت برای بهبود معیشت مردم ضروری است. ▪️پی نوشت: حضرت آقا این‌بار در مراسم تنفیذ رئیس جمهور به مسئله ارزش پول ملی تاکید کردند. آن هم به عنوان اولین عنوان و در مهمترین اولویت امروز.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥استقبال کم نظیر و عجیب شیعیان ایغدیر ترکیه از مهدی رسولی حاج مهدی رسولی یک تنه به اندازه چند دستگاه عریض و طویل ولی بی خاصیت فرهنگی و ....... که میلیاردها تومان هزینه روی دست ج. ا.ا می ذارند ،برای این کشور و مردم و فرهنگش کار کرده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج مهدی رسولی و عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام در ترکیه🌹🏴
🏴🇵🇸 ✅ برنده مدال طلای شرف و وجدان زنده 📌«‏مسعود ادریس» جودوکار الجزایری از مقابله با نماینده رژیم اسراییل در رقابت‌های المپیک پاریس خودداری کرد. |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🇵🇸 ❇️ شعار جودوکار تاجیک در جریان رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی 🔹نورعلی امامعلی جودوکار اهل تاجیکستان پس از مسابقه با باروخ شمایلوف نماینده رژیم اسرائیل در دور یک شانزدهم المپیک پاریس، از دست دادن با او خودداری کرد. 🔹امامعلی که پیروز این مسابقه شد، برای انجام ژست‌ های مرسوم پس از مسابقه به سمت حریف نرفت و از تشک خارج شد. جودوکار تاجیکستانی پیش از خروج از تاتامی با بالا بردن انگشت سبابه، عبارت الله اکبر را به زبان آورد. |
💢 آیا محبت داشتن به امام زمان علیه السلام نشانه شیعه بودن است ؟ 📖 قرآن کریم می‌فرماید : قُلْ إِنْ كُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِي بگو: اگر خداوند را دوست مى‌داريد، پس باید از فرستاده او كنيد { آل عمران ۳۱ } ✅ و یا امام رضا علیه السلام میفرمایند : شيعيان ما، و به فرمان او عمل میکنند چون در غیر اینصورت شیعه و پیرو نخواهند بود [ وسائل الشيعه 18: 83 ح 25.] 👈 با دقت در قرآن کریم و احادیث و روایات این فهم حاصل میشود که تنها به امام زمان علیه السلام نشانه‌ی ایشان بودن نیست زیرا بودن با بودن بسیار متفاوت است ⭕ ۱۲ قَرن است که طبق احادیث و روایات ، امام زمان (عج) و هستند و حضرت ۱۰۰۰ سال پیش در نامه به شیخ مفید به زمینه سازی ظهور دادند و راهکارهای لازم را هم ارائه فرمودند 🔰 زمانی می‌توانیم خود را ایشان بدانیم که تنها به انجام ، خواندن و شرکت در مراسمات جشن و عزای اهل بیت علیهم السلام بسنده نکنیم زیرا اینها نشان دهنده و است 📌 امام زمان (عج) کسی است که به ۱۲ قَرن و حضرت بی‌تفاوت نیست و به ، طبق دستور امام به ایجاد زمینه سازیِ ظهور بپردازد!
آیا ظهور امام زمان (عج) خود به خود انجام خواهد شد یا مردم باید مسببات ظهور را فراهم کنند ؟ 📖 قرآن کریم می‌فرماید : لَقَدْ أَرْسَلْنا رُسُلَنا بِالْبَيِّناتِ وَ أَنْزَلْنا مَعَهُمُ الْكِتابَ وَ الْمِيزانَ لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ وَ لِيَعْلَمَ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ وَ رُسُلَهُ { حدید ۲۵ } ↩️ همانا ما پيامبرانمان را با دلايل آشكار فرستاديم و همراه آنان كتاب و میزان فرو فرستاديم و معلوم شود چه کسی خدا و فرستادگانش را یاری میکند در حالی که در هستند 🌐 دولت کریمه امام زمان (عج) حکومت عدالت محور خداوند بر روی زمین است ، اکنون که ۱۲۰۰ سال از غیبت و غربت حضرت که فرستاده خداوند متعال هستند می‌گذرد در تمام جوامع بشری بی عدالتی بیداد میکند 👈 ۱۲ قَرن است که امام زمان (عج) طبق احادیث و روایات به دلیل اعمال و بی تفاوتی ما شیعیان و هستند و حضرت ۱۰۰۰ سال پیش در نامه به شیخ مفید راهکارهای لازم برای زمینه سازی ظهورشان را اعلام فرمودند 🔰امام باقر علیه‌السلام میفرمایند: ذَلِکَ بَعدَ غیبَةٍ طَوِیلَةٍ لِیَعْلَمَ اَللهُ مَن یُطیعُهُ بِالغیبِ و یُومِن بِه 💥ظهور بعد از غیبتی طولانی است تا خداوند بداند که چه کسی در زمان غیبت به مهدی ما ایمان دارد و از او اطاعت میکند [ کمال الدین جلد ۱ صفحه ۳۳۰ ] 📌پس طبق این مفاهیم قرآنی این هستند که باید برای آمدن این منجی عالم بشریت زمینه‌ی ظهورش را فراهم کنند زیرا ظهور خود به خود انجام نخواهد شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی 💠 تفاوت و چیست ؟(عج) ۱۰۰۰ سال پیش در نامه به شیخ مفید دستور به زمینه سازی ظهور دادند و راهکارهای لازم رو ارائه فرمودند که حضرت همچنان در غیبت و غربت است ؟
🚨آمار عجیب سقط جنین در کشور ▪️نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور: 🔹روزانه به طور متوسط ۱۰۰۰ سقط جنین در کشور ما رخ می‌دهد که آمار بسیار بالایی است بنابراین طرح نفس برای حفظ و نگهداشت جنین هایی که والدین انها تصمیم به سقط گرفته‌اند اجرا می شود. 🔹در سه سال گذشته از ۴۵۵۰ مورد سقط جنین در طرح نفس جلوگیری شده است. 🔹در این طرح مشاوران، متخصصان زنان و زایمان و روانشناسان حضور دارند و مشاوره‌های لازم را به زوجینی که قصد سقط جنین دارند ارائه می‌کنند.
رئیس رادیو اسرائیل در ایران اینترنشنال: صادقانه بگویم اگر سپاه پاسداران نبود اکنون نیمی از خاورمیانه تحت سلطه اسرائیل بود، سپاه بزرگترین مانع تفکر صهیونیست است.