eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️چرا پروازها امشب در فرودگاه‌های کشور متوقف شد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زیارت سُک سُکی بدرد نمی‌خوره ! مدل زیارتی که باید تو رو به رفاقت برسونه یاد بگیر! | منبع : ولادت حضرت عبدالعظیم علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرق عربی حرف زدن رهبر غیر عرب ایران، با مفتی اعظم عربی عربستان.😳
صوت لایو ۱۱ شهریور.mp3
25.36M
پخش زنده ۱ و ۲ ‌🗓 یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ 🚨فـــــووووووری و مهم 📣📣📣 راز ســر بــه مُــــهـــر ظـــهـــور 💯با سخنرانی استاد بزرگوار جناب آقای 🇮🇷 سالن همایش‌های آستان قدس رضوی (ورودی باب الــجــواد)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش مردم وقتی متوجه می‌شوند شهید «سیدحسن نصرالله» در دوران دفاع مقدس، دوشادوش رزمندگان ایرانی با بعثی‌ها می‌جنگید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 برخورد پرتابه فوق پیشرفته حزب‌الله به سامانه پدافندی سری و پنهان اسرائیلی در حیفا..... ♻️ امپراتوری مقاومت 🇮🇷
🔻 سامانه پدافندی آرمان؛ شکارچی تازه نفس 🔻 سپاه پاسداران در سال ۱۴۰۲ از سامانه پدافندی شهید آرمان رونمایی کرد. در این سامانه تمامی اجزا سوار بر یک کامیون است که قابلیت تحرک و بقاپذیری آن بسیار بیشتر شده است. 🔹 رادار از نوع نجم 804 است که دارای برد کشف ۱۸۰ کیلومتری و قابلیت درگیری با ۶ هدف را دارد. 🔹 به دلیل کفی متحرک میتواند ۳۶۰ درجه رادار بچرخد و اهداف را رهگیری کند. همچنین از فاصله ۴۵ کیلومتری قابلیت کشف اهداف پنهان‌کار را دارد 🔻موشک های این سامانه از نوع صیاد ۳ اف با برد ۱۲۰ کیلومتر است 🔹شهید آرمان در جنگ با صهیونیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شاید فوت ایشان از الطاف خفیه الهی بود! چقدر نبودش برکت داشت...
🔺 ایرانی ترین لبنانی تاریخ...
✅شدید ترین عملیات جنگ روانی صهیونیست ها شروع شد ✔️ ها را جدی بگیرید ، به این معنی که به هر خبری چه راست و چه دروغ در کانال های منافقین و ها ترسوها و غربزده ها و‌ واداده های سیاسی توجه نکنید ✔️ مراقب شایعات باشید ✔️هرخبری را بدون بررسی برای دیگران ارسال نکنید ✔️ با آتش تهیه روانی دشمن هیجانی و احساسی برخورد نکنید ✔️به فرماندهان نظامی ، مسئولین امنیتی و افسران سایبری جمهوری اسلامی ایران اعتماد کنید ✔️مراقب جریان تحریف ، فشار و زیاده خواهان و زیاده گو ها و خود کارشناس پندارهای خوارج مآب باشید ✔️ این روزها و شب ها تحلیل نویسان آبدوغ خیاری با هدف دیده شدن ، فعال شده و موجب تشویش اذهان عمومی شده اند ، مراقب باشیم اسیرشان نشویم ✔️اخبار را از منابع موثق دریافت کنید ✔️آرامش خود ، خانواده و جامعه حفظ کنیم و سعی نکنیم اطلاعات دریافتی خود را با منابعی که اطلاعات آنها هم کامل نیست ، چک کنیم ✔️ بستر جنگ روایت ها برای دشمن اینترنت است و شبکه های اجتماعی ، برای دشمن هیچ فرقی بین شبکه های خارجی و داخلی ندارد ، شبکه های خارجی را خود مدیریت می کند ، در شبکه های داخلی حتی در ایتا با استفاده از ادمین های مزدور و یا ساده لوح اهداف روانی خود را پیش می برد ✅ درفضای مجازی هیچ منبعی قابل اعتماد نیست
سالگرد عملیات «طوفان‌ الاقصی» 🔹همزمان با ساعت آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در سال گذشته، رسانه KHAMENEI.IR جمله‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را به زبان عبری در صفحه توئیتر (ایکس) منتشر کرد. 🔹عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند. 🔸یک سال پیش، رزمندگان القسام موفق به نفوذ به خط مرزی و سیطره بر سایت‌های نظامی و مناطق غصب‌شده همجوار نوار غزه شدند و شماری از نظامیان و گله‌های غاصبان را کشته، زخمی و اسیر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕رهبر معظم انقلاب اسلامی : ⭕نوجوان‌ها باید حتما ازدواج کنند و ازدواج را به تاخیر نیاندازند.
🚨🚨 | صوت لو رفته نتانیاهو 🔴باید به ایران پاسخ سطحی بدهیم و بزرگش کنیم 🔴به‌تازگی یک فایل صوتی از سخنان نتانیاهو در یک جلسه خصوصی با اعضای نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منتشر شده است. ⛔️نتانیاهو در این جلسه می‌گوید: حملات ایران باعث شده که ابهت و بازدارندگیِ ما از بین برود. ناچاریم به ایران پاسخ بدهیم. اگر نتوانیم به حملهٔ ایران جواب بدهیم، حجم ترس در داخل اسرائیل بیشتر می‌شود و این خطرناک است. ما نمی‌خواهیم داخل اسرائیل از این نابه‌سامان‌تر بشود و وضع از این بدتر شود. ‼️ما برای پاسخ به ایران ۲ مسئله را باید در نظر بگیریم؛ اول اینکه پاسخ باید سطحی باشد تا ایران حملهٔ دوباره نکند. فقط باید حمله اتفاق بیفتد؛ حالا این حمله می تواند به‌صورت سطحی باشد. دوم اینکه این حمله باید در رسانه بزرگنمایی شود و بزرگ جلوه کند تا تأثیر رسانه‌ای داشته باشد. ⚠️مهم‌تر از این‌ها کار رسانه‌‌ای است؛ باید قبل‌از عملیات ما علیه ایران، ترس در ایران حاکم شود؛ مثل کاری که ایران با ما کرد و باعث شد فروشگاه‌ها خالی شود و مردم ما نگران از وضعیت شدند. این اتفاق باید در ایران بیفتد و نگرانی در ایران حاکم شود.
امروز در سالگرد ۷ اکتبر زیبا ، حماس با موشک تل‌آویو را مورد هدف قرار داد تا به جهان نشان دهد رژیم جعلی صهیونیستی با تمام جنایت‌هایی که در طول این یکسال انجام داد، به هیچکدام از اهداف خود دست نیافته است.
معاون نیروی قدس سپاه: حال سردار قاآنی خوب است 🔹مسجدی، معاون هماهنگ‌کنندهٔ نیروی قدس سپاه: بسیاری از ما می‌پرسند‌که «سردار قاآنی چه شد؟» ایشان در صحت و سلامت است و مشغول فعالیت هستند. برخی می‌گویند که «بیانیه بدهید!» چرا بیانیه؟ نیازی نیست چنین اقدامی انجام شود.
🔴 تایمز اسرائیل: از ۷ اکتبر سال گذشته تا کنون دولت آمریکا فقط در بخش نظامی ۱۷.۹ میلیارد دلار به اسرائیل کمک کرده است..! ✍بخاطر همین است که میگوییم با آسیب زدن به اموال اسرائیل، برای ما بازدارندگی ایجاد نمی شود. در این شرایط و در مقابل اسرائیل، معادله بازدارندگی فقط با خون معنا پیدا می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫تحریم محصولات اسراییلی‼️ چقدر اسامی شون آشناست ❌امام خامنه ای در بیانات چند روز پیش،دوباره امر کردند که امت اسلام، باید شریان اقتصادی اسرائیل را، قطع کند.. تصور کنین حتی یک قطره از خون بچه های غزه گردنتون باشه ، میبینید چقدر ترسناکه ؟ پولی که بابت خرید این‌محصولات میدید خرج کشتن مظلومان غزه و لبنان میشه .
📢 پوستر جدید KHAMENEI.IR | ۷۰ سال به عقب ✏️ رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه: مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند. ۱۴۰۳/۷/۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹افشاگری دکتر کامران غضنفری نماینده مجلس در خصوص نقش در سقوط هواپیمای اوکراینی در سال ۹۸ : 🔹حسن روحانی برای سرنگونی هواپیمای مسافربری به آمریکا گرا داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥آخوند اسرائیلی‼️‼️‼️ 💥احتمالا شما هم ویدیوی محمدعلی حسینی رو که خطاب به سید حسن نصرالله میگه وصیتت رو بکن ایران تو رو معامله کرده رو دیدید! 💥روحانی ای که به خاطر خوش خدمتیش به عربستان تابعیت اونجا رو داره...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مهم 🔴 مهم 🔴 بسیارمهم رسانه دست دشمن است این واقعیت راپخش نمیکند 🔴 دیدن این فیلم برای فعالان فرهنگی باغیرت کشور ضروری وپخش کردن آن درفضای مجازی لازم است. 💥 اندلسی کردن کشور از زبان حضرت آقا حالا می فهمیم،که چرا ایشان فرمود: من وقتی به مسائل فرهنگی فکر می‌کنم،در نیمه شب خواب از سرم می پره.
این خانم روباچهره گریان ببینید خیلی واقعی به مدت سه روزچشمهایی که خدابهش داده بودراباچشم بندبست، بعدازسه روزکامل که چشمهاروبازکرد، باکلی اشک وگریه قدردان نعمتهای خداشدکه خداوندچه نعمتهای فراوانی بماداده اماهمش ناله وناشکری میکنیم🥰🙏🌹