eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️غزه جائی هست که بچه‌هاش میفهمن تو سن یکی دو سالگی، مرگ هم‌بازیا و خواهر و برادرشون چه طعمی داره.
❌جمعیت بومی کویت حدودا ۱/۵میلیون نفره ولی اندازه ایران نفت میفروشه و تحریم هم نیست. ‏بهترین وضعیت رفاه در دنیا رو داره اما بازهم نتونست مصرف برق رو مدیریت کنه. ‏اونوقت ایران با ۹۰ میلیون جمعیت در اوج تحریم دربی سابقه ترین گرمای تاریخ،توانست به نحو مطلوبی به شهروندانش الکتریسیته بده!!؟
🔴حجاب هم به لباس رسمی پلیس اسکاتلند افزوده شد ▪️غربی‌ها هم فهمیده‌اند باید مقابل حجاب کوتاه بیایند 🔹درست است که فرانسه در حال مبارزه جدی با حجاب در کشورش است اما اسکاتلند برای اینکه زنان محجبه هم مایل به اشتغال در اداره پلیس باشند؛ حجاب را هم به یونیفرم رسمی پلیس اضافه کرده است. ◀️برداشت شخصی ما این هست که اسکاتلند و سایر کشورهای غربی متوجه سلامت اخلاقی، روانی و پاکدستی زنان محجبه شده است و لذا تلاش می‌کند در ارتقای قانون‌مداری و ارتقای کیفیت خدمات پلیس از آن بهره ببرد. قبل‌ترها آمارهای بسیار وحشتناکی از آسیب‌های اخلاقی پلیس اروپا منتشر شده بود. هنچنین تا کی میتوانند از نیروی انسانی متخصص مسلمان که هر روز آمارشان رو به افزایش است خود را محروم کنند. ✍عالیه سادات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥اینجا مترو مکزیکو سیتی هست پایتخت مکزیک 💥خود تحقیرها کجای مجلس هستند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رهبر طالبان: می‌دانستیم آمریکا از افغانستان فرار می‌کند؛ نگران مردم بودیم 🔻هبت‌الله آخوندزاده در سفر به استان جوزجان در یک سخنرانی درباره آغاز مذاکرات خروج آمریکا از افغانستان صحبت کرده است. 🔻وی که به زبان فارسی صحبت کرده است، می‌گوید ما می‌دانستیم که آمریکا از افغانستان می‌گریزد، اما نگرانی ما مردم کشور بودند. 👿 واقعیت غرب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلامی: انقلاب درهم‌شکننده سیاست مستکبران بود فرمانده کل سپاه: 🔹انقلاب اسلامی انفجار نور بود در فضای ظلمت جهل و خرافه و ظلم و بیداد. 🔹انقلاب اسلامی در هم شکننده سیاست متجاوزان، مستکبران و ستمکاران تا آمده بودند تا جهان را در سلطه خود بگیرند.
ویس جدید استاد ناظریان (گام ۰٫۰۰ - تمپو ۱۶۳).mp3
18.79M
🎖ویس بسیار مهم 🎯وظیفه ی منتظرین قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف در قرب ظهور 🎤استاد حکیم ناظریان
ادمین قرارگاه دانشگاهیان دولت سایه: چه کالاهایی صهیونیستی محسوب می‌شوند؟ کدام کالای اسرائیلی باید تحریم شوند؟ محمد صادق شهبازی راد - نویسنده و پژوهشگر: 🔹لایه دوم اقتصادی اسرائیل، مجموعه کالاهایی هستند که برندهای آنها از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند یا سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در اراضی اشغالی انجام داده‌اند یا اینکه به صندوق هولوکاست کمک مالی می‌کنند. 🔹بر این اساس دایره کالاهای صهیونیستی بسیار گسترده است و در همه کشورها وجود دارد که حتی در ایران هم دیده می‌شوند. 🔸برای تحریم کالاهای اسرائیلی، باید از کالاهای مصرفی شروع کنیم، آنهایی که جایگزین داخلی هم دارند. نه محصولاتی که فعلا به آنها نیاز داریم و مشابه داخلی هم ندارند.❗️ ❌لیست پایین شامل نام شرکت‌ها و محصولات حامی اسرائیل است: 🥤نوشیدنی‌ها: Coca-Cola (کوکاکولا) Fanta (فانتا) Sprite (اسپرایت) Seven-Up (سون آپ) Pepsi (پپسی) Aquafina (آکوافینا) Pure life (پیورلایف) Damavand (دماوند) Dasani (دسانی) 🎽پوشاک و فشن: Levi's (لیوایز) Lee (لی) Gucci (گوچی) GAP (گپ) Calvin Klein (کالوین کلین) Tommy Hilfiger (تامی هیلفیگر) Lacoste (لاکوست) Chanel (شنل) D&G (دی اند جی/ دولس اند گابانا) Penti (پنتی) Parizyen (پاریزین) Caterpillar (کاترپیلار) Louis Vuitton (لویس ویتون) Polo Ralph Lauren (پولو رالف لورن) Timberland (تیمبرلند) 🛼کفش و لوازم ورزشی: Reebok (ریبوک) Nike (نایک) All-star (آل-استار) Puma (پوما) Adidas (آدیداس) Fila (فیلا) 🚗خودرو: Chevrolet (شورولت) Ford (فورد) Hyundai (هیوندای) 📟تکنولوژی: Nokia (نوکیا) Motorola (موتورولا) Intel (اینتل) Microsoft (مایکروسافت) Apple (اپل) LG (ال جی) Sony (سونی) Huawei (هوآوی) Samsung (سامسونگ) Dell (دل) HP (اچ پی) 🍽لوازم خانگی: Philips (فیلیپس) Bosch (بوش) Tefal (تفال) 🍫خوراکی: Nestlé (محصولات نستله) Nescafé (نسکافه) Nesquik (نسکوییک) Oreo Biscuits (بیسکوییتهای اوریو) KitKat (کیت کت) Danone (دنون) Danette (دنت) Maggi (غذاهای آماده مگی) Kinder (کیندر) 🧼لوازم آرایشی بهداشتی: L'Oréal (لورئال) M.A.C (مک) Estēe Lauder (استی لادر) Maybelline (میبلین) Lancome (لنکوم) Garnier (گارنیر) Johnson and Johnson (جانسون اند جانسون) Dove (داو) Signal (سیگنال) Vaseline (وازلین) NIVEA (نیوآ) Pampers (پمپرز) Oral-B (اورال بی) Lux (لوکس) Rexona (رکسونا) Gillette (ژیلت) 🧴شست و شو: Persil (پرسیل) Pril (پریل) Tide (تاید) Cif (سیف) 🍔فست فود: KFC (کی اف سی) McDonald's (مک دونالدز) Starbucks (استارباکس) Burger King (برگر کینگ) Baskin Robbins (بسکین رابینز) 🛒سایر: LEGO (لگو) Barbie (باربی) Walt Disney (والت دیزنی) Facebook (فیسبوک) Yahoo (یاهو) دوستانی که از شرایط غزه و لبنان اندوهگین هستند و مکررا قصد یاری رساندن دارند بسم الله از تحریم محصولات فوق شروع کنید... 🇮🇷 قرارگاه دانشگاهیان‌ دولت سایه دکتر‌‌ جلیلی . ‼️عزیزان اطلاع دارید که بحث تحریم خرید و فروش کالاهای حامی اسرائیل فقط قضیه انسانی نیست بلکه به حکم مراجع شرعا حرام است.
. فارغ از بحثهای آسیب شناسی انتخابات، برخی مخالفین نظام هم این حرکت قالیباف را تحسین کردند. دوستی دارم که خیلی اهل انقلابیگری نیست، تا شنید قالیباف پسرش را برده گفت عجب کار خوبی! گفتم چرا؟ گفت جوان لبنانی وقتی متوجه میشه مسئول مملکت ایران پسر خودش رو هم زیر اون آسمون پر خطر آورده، از عمق وجود دلگرم میشه. نمیدونی چه تأثیری داره روشون. واقعا باید تحلیل باشه تا از عمق جان متوجه این اتفاق بسیار بزرگ بشیم. این کار درسته توسط قالیباف انجام شد ولی در نگاه بالاتر، رهبر برای حزب الله پدری کرد. چون رهبر ما فقط رهبر ما نیست! رهبر همه مسلموناس. در هر نقطه کره زمین. رهبر پدری کرد. به نوعی دلجویی کرد. دلگرمی داد. پشت گرمی داد.
✊تنها کسی که می‌تواند جهان را اداره کند "حضرت آیت‌الله خامنه‌ای" می‌باشند ♨️مایکل اچ هارت، دانشمند بزرگ آمریکائی و یهودی معتقد، فیزیک‌دان، ریاضی‌دان ، اخترفیزیک ، حقوق‌دان، کارشناس علوم رایانه و ... و نویسنده کتاب بزرگ و معروف "۱۰۰ تاثیرگذارترین افراد در تاریخ" در مقاله‌ای می‌نویسد : 🔹چنانچه از من سوال شود که چه کسی می‌تواند این جهان آشفته‌بازار را سامان بخشد و مدیریت کند ؟ می‌گویم : محمد(ص)، اگر محمد(ص) نبود می‌گویم :  علی(ع)، اگر علی(ع) نبود می‌گویم :  فقها، آن‌هم فقهای شیعه نه اهل سنت، اگر به من گفته شود : از فقهای شیعه کدام فقها، در جواب می‌گویم : فقهای ایران و در میان فقهای ایران تنها کسی که می‌تواند جهان را اداره کند "حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای" می‌باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌این گردشگر چینی یک اتاق در هتلی در دبی(امارات) اجاره کرد و در عرض یک ربع، ۹ دوربین جاسوسی را در داخل اتاق و حتی حمام، پیدا کرد! با همین شیوه از مسؤولان کشورهای اسلامی و فرزندانشان آتو جمع می‌کنند تا اگر با نهادهای اطلاعاتی اماراتی و اسراییلی همکاری نکردند تهدیدشان کنند که فیلم‌های خصوصی شما را پخش می‌کنیم و آبرویتان را می‌بریم !!
⭕️ کشتار سگ‌ها توسط رضاخان برای بر هم نخوردن خواب ملوکانه بی‌رحمی و شقاوت رضاخان به گونه‌ای بود که حتی حیوانات هم از دست او در امان نبودند تا جایی که آقای "جان گونتر" خبرنگار و نویسنده آمریکایی می‌نویسد: رضاشاه در سفرهایش، در هر روستایی که شب را می‌گذراند، دستور می‌داد سگ‌ها را بکشند چون خوابش سبک بود و با صدای سگ‌ها از خواب می‌پرید. 📚 منبع: کتاب (19‌39) Inside Asia/نوشته john gunther/صفحه ۵۳۲
⭕️ یک تعداد پزشکان خارجی به صورت داوطلب به غزه رفته‌اند و حالا مشاهدات خودشان را در نیویورک تایمز منتشر کرده‌اند. آنان با تصاویر رادیوگرافی از اعدام و شلیک به سر و گردن کودکان با (گلوله‌های ۵.۵۶ ناتو) مستندات آورده‌اند و از کشتار، گرسنگی دادن و گورهای جمعی روایاتی هولناک کرده‌اند.
⭕️هرزه پهلوی در تجمع حامیان تروریست های صهیونیست 🔻در تاریخ بنویسید، آن جریانی که با کودک‌کش‌ها رقصید و خون‌شویی کرد، جریان ‎ بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اعتراف بزرگ ایهود باراک، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اگر من یک فلسطینی به دنیا می‌آمدم به یکی از سازمان‌های تروریستی (مقاومت) می‌پیوستم! ♦️ پ.ن: چندی پیش هم «آمی آیالون» رئیس سابق سرویس امنیت عمومی اسرائیل موسوم به شاباک در پاسخ به این سوال که "اگر یک فلسطینی بودی چکار می‌کردی؟" گفت: اگر فردی بیاید و سرزمینم را به یغما ببرد، بدون محدودیت با او می‌جنگم. خواسته آنها پایان اشغالگری و استقلال است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ چرا کریدور IMEC یک چالش برای ایران است؟ ♦️ با توسعه آیمک، جایگاه ایران در ارتباط میان شرق آسیا با اروپا تقلیل پیدا می‌کند و اهمیت استراتژیک کشورمان کاهش می‌یابد، به خصوص اینکه رژیم صهیونیستی هم به دنبال افزایش نقش خود در IMEC است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نتانیاهو همه چیز را گفته بود، ما باور نکردیم! ♦️ اشاره‌های صریح نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نقش کریدور IMEC و دور زدن ایران و چین در صحن علنی سازمان ملل.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥قانون خداوند این است که ظالم را اگر دست از ظلم بر ندارد به شدت سرکوب کند. ⚡️تاریخ بشر پر است از امت هایی که به خاطر رویه ستمگری در هم کوبیده شدند مخصوصاً ظلم به کسی که نمی تواند دادخواهی کند.
🔻گزارش‌هایی از هدف قرار گرفتن «هرتزی هالوی» 🔹برخی رسانه‌ها مدعی‌اند که در پی حمله پهپادی امشب حزب‌الله به مقر تیپ گولانی در حومه حیفا، هرتزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز هدف قرار گرفته است.
یعنی حزب الله رفته به سمت چشم در برابر چشم و دست گذاشته روی نقطه‌ی ضعف بزرگ رژیم یعنی شهرک نشین ها بایدن میگه اینا شهادت طلبن ولی شما خوکهای کثیف هیچ تعصبی به خاک غصب شده ندارید پس فعلاً دست بردار تا بریم تو اتاق فکر❗