eitaa logo
کانال تحلیلی بورس
6.9هزار دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
269 ویدیو
88 فایل
کانالی متفاوت با کانال های بورسی دیگه همراه با آموزش،معرفی سهم های رایگان و پر بازده در این کانال نه vip داریم، نه سیگنال فروشی، نه خرید گروهی همه تحلیل ها، شخصی است و بس. مدیر کانال: @majiddf
مشاهده در ایتا
دانلود
کل وقتی شاخص به این شکله بهتره وارد معامله سنگین نشیم شاخص برای ادامه روند صعودیش باید بیاد بالای خط قرمز و گرنه میشه بازار اصلاحی همراه با نوسان
بیشترین مثبتا برا بازار پایه و سهم های کم نام و نشان و عموما بازیگر محوره
کانال تحلیلی بورس
شبندر 850 حمایت اول سهمه که فعلا واکنش مثبت نشون داده دقت کنین بازار فشار فروش بگیره حتی همین سهم ه
فعلا بازار داره بدون توجه امثال سهم هایی مثل شبندر و .... رو تو حمایت هاش می فروشه
🔵 تصمیم شورای رقابت دستورالعمل تنظیم بازار خودرو سورای
کانال تحلیلی بورس
فعلا این خبر اومده تایید یا تکذیب برا بعد
هدایت شده از کانال تحلیلی بورس
خساپا هم اگه علاقه به اصلاح داره، 195 خوبه
کانال تحلیلی بورس
خساپا هم اگه علاقه به اصلاح داره، 195 خوبه
چه با این خبر چه با خبر دیگه ای تکنیکالی بیاد 195 خوبه برا خرید
هدایت شده از کانال تحلیلی بورس
خودرویی، روزانه 296 هزار میشه حمایت شاخص که دقیقا با عدد 300 خودرو هماهنگه از دست بده میشه حد ضرر حتی میان مدتی ها در صورت از دست رفتن این حمایت، حمایت مهم مهم شاخص خودرویی 257 هزار تقریبا 1401/11/05
کانال تحلیلی بورس
#شاخص خودرویی، روزانه 296 هزار میشه حمایت شاخص که دقیقا با عدد 300 خودرو هماهنگه از دست بده میشه
اسیر نامه ها و جو بازار نشین که شاخص اگه تکنیکالی هم نگاه کنیم مستعد اصلاح بود یعنی شاخص خودرو دو تا حمایت داشته یکی همین 296 و دیگری 257 هزار تا مراقب باشیم سر گرم این چیزا نشیم که همش یه بازیه به نام بازی فریب مهم فقط تابلو، چارت و تکنیکاله
هدایت شده از کانال تحلیلی بورس
هم وزن اگه صرفا بر اساس داده های قبلی و نحوه واکنش شاخص به مقاومت ها رو به عنوان الگو پیش رو خودمون قرار بدیم به این نتیجه می رسیم که تکنیکالی شاخص هم وزن نیاز به اصلاح داره که این اصلاح با طی مرحله زمانی و ریز موجهای صعودی و نزولی میتونه به عدد خوب 460 هزار واحد برسه، یعنی این عدد مهم رو که با کندلهای خوب تثبیت کرده رو نباید از دست بده. ❌اصلاح شاخص به معنی اصلاح همه صنایع و سهم ها نیستش. 1401/10/22