eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
"ذهنیت مثبت" عالی بودن را برای خودمان همیشه تکرار کنیم تا عالی شویم. ما هرچه می گوییم و هر چه به زبان می آوریم همان می شود. ذهن ما چیزی را می سازد که می گوییم. افکار ما می تواند یک بیابان خشک را به گلستانی تبدیل کند. آدم های سالم دنیایی از افکار عالی دارند وذهن خود را خوشحال و سالم نگه می دارند. برای همین همیشه شاد و خونسرد و مهربان هستند ذهن سالم موفقیت به همراه دارد . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ ⭕️هفت راه کار برای ✨✨👌 1⃣~ از راحت طلبی دست بکش: از سختی دادن به خود نترسید، از اینکه گامهای متفاوت بر دارید هراس به دل راه ندهید و به دنبال آموزش و یادگیری باشید 2⃣~ بپذیرید که اشتباه جزئی از وجود انسان است : اگر مسیر را اشتباه رفتید از روی لجاجت همان جا نایستید‌، اشتباهتان را بپذیرید و باز گردید. 3⃣~ به دور دستها نگاه کنید: مسیر موفقیت از ترسیم چشم‌انداز میگذرد. 4⃣~ شاد باشید: شادی یکی از بالهای پرواز انسان و از اکسیرهای جادوییِ انگیزه است، فرمول شاد بودن ساده است، دیگران را شاد کنید به همان میزان شاد خواهید بود 5⃣~ برای خودتان هم وقت بگذارید: برای خودتان زمانی خاص اختصاص دهید و حتی برای خودتان جایزه تعیین کنید که سبب افزایش انگیزه خواهد بود 6⃣~ به تمام کسانیکه به شما گفته‌اند نمیتوانید فکر کنید و انگیزه و اراده‌تان را محکمتر کنید 7⃣~ آینده و گذشته را خیلی جدی نگیرید: فکر کردن زیاد در باره آینده محصولی جز اضطراب به ارمغان نخواهد آورد و فکر به گذشته افسردگی به بار خواهد آورد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دوره قسمت14👇🏿👇🏿
عرشیانی_شو-_روز_چهاردهم-عرشیانی_شو-_روز_چهاردهم.mp3
18.82M
☑️ دوره بی‌نظیر 21روزه عرشیانی شو✨ ⚪️... 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
شماره_۵ 1️⃣مرحلهی اول تا سوم تمرین معجزهآسای شمارهی یک– نعمتهای الهیات را در نظر بیاور –را تکرار کن.فهرستی از ده موهبتی که داری تهیه کن و دلیل شاکر بودنت را بابت آنها بنویس دوباره فهرستت را بخوان و بگو خدایاشکرت، خدایاشکرت، خدایاشکرت، و از بابت هر کدام حال و هوای شکرگزاری را احساس کن. 2️⃣بنشین وچند دقیقهای به دوران کودکیات برگرد و راجع به آن و تمام چیزهایی که بدون هیچ هزینهای برایت مهیا شدند، فکر کن 3️⃣هرخاطرهای دربارهی اینکه پولی برایت خرج شده است به یادت آمد، کلمهی اعجازآفرین خدایا شکر ت را برای آن مورد از صمیم قلب بگو و آنرا احساس کن 4️⃣یک برگ اسکناس بردار و روی آن برچسبی بزن و با خطی خوانا و درشت رویاش بنویس خدایا، تو را بابت تمام پولهایی که در سراسر زندگیام دریافت کردم، شکر میکنم 5️⃣امروز اسکناس خارق‌العاده‌ات را همراه داشته باش و دستکم یک بار در صبح و یک بار در بعد از ظهر یا هر چند بار که دلت میخواهد، آن اسکناس را بیرون بیاور، آنرا در دست بگیر و نوشتهی روی برچسب را بخوان و با تمام وجود خدا را بابت وفور پولی که به تو داده شده است، شکر کن 6️⃣بعداز امروز، این اسکناس خارقالعاده را در جایی جلوی چشمانت بگذار تا یادآوری باشد برای تداوم شکرگزاری بابت پول فراوانی که در طول زندگی به تو داده شده است 7️⃣امشب قبل از اینکه بخوابی، یادداشت شکرگزاریات را در دست بگیر وعبارت اعجازآفرین خدایا شکرت را بابت بهترین اتفاقی که درطول روز برایت افتاد، بر زبان بیاور 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿
05شکرگزاری روز پنجم.mp3
536.4K
✨نعمتهای زندگی✨ 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
05معجزه شکرگزاری روز پنجم.pdf
526.8K
📚 💢 🤏 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
🦋🦋در آینه هستی آنچه پیداست منم . 🟣پس در مقابل آنچه می بینم مسئولم . 🤏مقصر نیستم چون نمی دانم آنچه بازتاب من است خاطره ای مربوط به اجدادم ،محیطم یا عملکرد خودم است، پس خود یا اجدادم یا محیط را که من را تشکیل داده سرزنش نمی کنم .بلکه مسئولیتش را می پذیرم . مسئولیت 100 درصد آنرا . 🔵خواه مشکل یک بیماری باشد که در خودم است یا چیزی که در آینه جهان هستی می بینم ،مثل یک انسان که بنظرم میرسد موجبات رنج مرا فراهم میکند و یا یک رویداد که احساس میکنم بواسطه آن ناراحتم . ادامه دارد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
. 🏆 🦋8 . سانجی و شراوان کوماران از : گودیمنشنز 🟣سانجی و شراوان کوماران به ترتیب در ۱۲ و ۱۴ سالگی شرکت ساخت بازی های کامپیوتری خود را راه اندازی کردند . سانجی و شراوان کوماران چندین اپلیکیشن به همراه ۳۵،۰۰۰ دانلود به صورت مشارکتی دارند و نیز اپلیکیشن مشهور “کچ می کاپ” را بین دیگران توسعه دادند . اپلیکیشن های سانجی و شراوان کوماران با تبلیغاتی که مبنی بر دانلود رایگان شان کرده اند ، به منبع رسمی درآمدزایی شان تبدیل شده است . در حال حاضر آنها از اتفاقات و کنفرانس هایی پیرامون ایده های شان صحبت می کنند که می خواهند آنها را عملی نمایند و برنامه های کاری بریزند . 🍄 : این مورد در حقیقت اطاعت از میل و علاقه به همراه انجام کاری که واقعاً در آن تبحر داریم را می طلبد . ادامه داره قسمت هشتم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
29.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستند 👈 👩‍💻 اثر ⁉️چرا کسی از این راز خبر ندارد؟؟؟ هر روز قسمتی از این مستند راز را براتون در کانال قرار میدم. امیدوارم لذت ببرید. به دوستان هم معرفی کنید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر چیزی که از دست دادی بالأخره یه روزی دوباره به دست میاری! استخوانی که شکسته دوباره ترمیم می‌شه. سرمایه‌ای که نابود شده دوباره برمی‌گرده. ماشینی که خراب شده دوباره درست می‌شه. خونه‌ای که ویران شده دوباره ساخته می‌شه. تنها چیزی که اگه از دست بره دوباره به دست نمیاد روزای جوونی‌مونه، گذر عمرمونه! پس انقدر سرسری ازش نگذر، از لحظه به لحظه‌اش لذت ببر، زندگی رو جوری زندگی کن که اگه ۵۰ سال بعد به سال‌های قبلی زندگیت فکر کردی با حسرت نگی حیف عمری که برباد رفت… 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
Shahin Banan - Chale Roo Gonat (320).mp3
7.9M
🎥 🎙 🎶بسیار زیبا 🤗 تقدیم ❤️روی گلتان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💕✨💕 🌸امـروز روز ولادت 🎉امام هادی ست 🌸 فرشتگان 🎉در زمین و زمان 🌸عرش و بهشت شـاد هستند 🎉خدایا🙏 🌸به حرمت شادی فرشتگانت 🎉زندگی دوستانم را شـاد و 🌸دور از غم بگردان 🍃اَللّھُمَّ؏َـجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَࢪَج 🍃 . ای صاحب‌الزمان (عج) میلاد با سعادت علیه‌السلام مبارکتان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم عیدانه. امروز گلچینی از شوخی‌های استاد قرائتی 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هیچ‌ وقت تسلیم نشو ؛💪 شاید آن زمان که تسلیم می‌شوی دو ثانیه پیش از معجزه باشد...👌 صبحتان پراز انرژی و امید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦋 🟣اجازه نده، دیروز با و فردا 🟣با وعده‌هایش تو را خواب کنند 🟣اجازه نده، دیروز و فردا با هم دست به یکی کنند، 🤏و لذت را از تو بگیرند، 🟣اجازه نده ، تازگی زندگی اکنون را از تو بگیرند، 🤏بدون و برچسب زدن به افکارت 🍀از لحظات امروز لذت ببر... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
موفقیت از آن کسانـے است که♥️🍃 یک ثانیه دیرتر ناامید مـے شوند♥️🍃 و یک لحظه دیرتر دست از تلاش برمـے دارند♥️🍃 مواظب همین "یک"های ساده باشید ..♥️🍃 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
⛱یکی امروز طلاق گرفته، یکی امروز ازدواج کرده، هر دو برای خوشبختی گامی برداشتن ⛱یکی امروز از کارش استعفا داده، یکی بالاخره استخدام شده، هر دو فصل جدیدی رو شروع کردن! ⛱یکی آخر هفته تو طبیعت خوش میگذرونه، یکی آخر هفته کتاب میخونه، به هرکی یجور خوش میگذره! ⛱یکی خوشحاله که وزنش زیاد شده، یکی خوشحاله که وزن کم کرده، همه برای نتیجه یکسان تلاش نمیکنن! ⛱ما برای احساس خوشبختی مجبور نیستیم مثل هم باشیم، هرکس مسیر خودشو داره... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
خودت به داد خودت برس!.mp3
3.06M
« خودت به دادِ خودت برس! » 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ 💰اصول پنجگانه موفقیت و آرامش 💢اصل اول ؛ من اجازه ورود افکار منفی را به ذهن خودم نمیدهم من در هر حال و در بدترین شرایط زندگی‌ام مثبت فکر میکنم. 💢اصل دوم ؛ من اجازه اعتراض به تقدیر خداوند را ندارم او بهتر ازهمه بر جریان امور مسلط است 💢اصل سوم ؛ من اجازه تنبلی، تن پروری، بیکاری را ندارم من در برابر سختی‌های جسمی و روحی مقاوم هستم چون من جسم نیستم بلکه روحی بزرگ هستم 💢اصل چهارم ؛ من اجازه ماندن در وادی جهل و ناآگاهی و نادانی را ندارم من باید بدانم من باید بخوانم 💢اصل پنجم من غیر از خداوند به هیچ کس نیاز ندارم او برای من کافی است ذکر او مایه آرامش روح من است او همنشین من است من به خداوند عشق می‌ورزم 👤دکتر حسین الهی قمشه‌‌ای 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فایل روز سه_شنبه محصول فرکانسیک «جذب اتفاقات مثبت»-فایل روز سه_شنبه محصول فرکانسیک «جذب اتفاقات مثبت».mp3
13.79M
فایل فرکانسیک موضوع : جذب اتفاقات مثبت 🎙استاد عرشیانفر 🎧لطفا این فایل را جایی در دسترس ذخیره کنید و قبل خواب و بعد بیدار شدنو درطول روز چندین بار با هدفون گوش کنید . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
✅خدایا شکرت به محض اینکه پولی خرج میکنم ، هزار برابرش فورا به زندگیم برمیگرده ✅خدایا شکرت که من و خانواده ام را در مدار جذب پول_ثروت و فراوانی قرار داده ای که دست به هر چی بزنیم طلا میشه .... ✅خدایا شکرت که باور قلبی من این است که پول مقدس است و من با پول انسان خوشبخت_تر ، بخشنده و بهتری میشوم ✅خدایا شکرت که پول_ثروت از چندین_منبع و چندین راه مختلف در مقادیر زیاد و انبوه به سمت من جذب میشوند 💰💸 ✅خدایا شکرت که من احساس و ارتعاشم را هماهنگ میکنم و پول_ثروت خودشان به سمت من می آیند💰 ✅خدایا شکرت که امروز کاملا آماده جذب دریافت پول_و_ثروتی هستم که کائنات دستور دادند وارد زندگیم کنند 💰 ✅خدایا شکرت که من انسان با برکتی هستم و امروز از ورود پول_ثروت به زندگیم شدیدا استقبال میکنم 💰 ✅خدایا شکرت که بهترین تصمیمات مالی رو میگیرم و با هر تصمیم پول_ثروتم هزار برار میشه 👌هر کدام از این جملات قدرت خیلی زیادی برای جذب پول و ثروت دارند این جملات را تکرار کنید و بنویسید تا در هر زمینه‌ای که کار و فعالیت میکنید میتوانید در مدار جذب ثروت قرار بگیرید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.