eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5974061026381922772.pdf
408K
👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
آرامش در پرتو آگاهی قسمت سوم....👇🏿👇🏿👇🏿
abasmanesh-aramesh-3-mp3-۲.mp3
3.35M
آرامش در پرتو آگاهی قسمت سوم .... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبح‌ها لبخندی بچسبانید گوشه لب‌تان! دلیلش مهم نیست لبخند است دیگر هفت خان رستم که نیست! یک لیوان چای تازه‌دم بنوشید یک موسیقی خوب برای خودتان پخش کنید و گذشته و آینده را بگذارید به حال خودشان.. تکرار و تکرار ،خدایا سپاسگزارم 🙏 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
❣شک نداشته باش ؛ که در سخت ترین شرایط هم تواناییِ این را داری که بهترین باشی ... این خودت هستی که در بدترین حالاتِ روحی هم می توانی به خودت فرمانِ شادی و لبخند بدهی و در چشم به هم زدنی حالِ خودت را خوب کنی ... گاهی یک تلقینِ مثبتِ "من قوی هستم" ، معجزه می کند ... باور کن ... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
خداوند به چشم دوست به ما می نگرد و هرلحظه دریچه های جدیدی از نور، زیبایی، روشنایی، شگفتی، هیجان ها، فراوانی و عشق را به رویمان باز می‌کند وقت بخیر نور خدا 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ 🙏 🍄شکرگزاری به شما کمک میکند تا به زندگی و فعالیت حرفه‌ایتان سرعت ببخشید، موفقیتها را افزایش دهید، و کار و شغل رویایی‌تان و هر چیزی که میخواهید را به دست آورید. 💫در واقع، هر چیزی را که میخواهید داشته باشید، برسید یا انجام دهید، شکرگزاری راهی برای رسیدن به همه آنها است. 🔻قدرت جادویی شکرگزاری زندگیتان را پر از معجزه میکند. 🔻وقتی شکرگزاری و سپاسگزاری را راه و روش زندگی خود کنید، 🌈هر صبح با هیجان و شادی از خواب بیدار خواهید شد، خودتان را عاشق زندگی خواهید یافت، احساس سبکی و خوشحالی خواهید کرد. 💫باید شکرگزاری را در اولویت همه کارهایت قرار دهی. اول از همه باید بابت اینکه زنده هستی خدا را شکر کنی. باید بابت موارد مثبت زندگی‌ات شکرگزار باشی تا آنها چند برابر شوند. هر چه بیشتر شکرگزار باشی ،نعمتها افزون‌تر میشوند، تا جایی که افراد ، وقایع و موقعیتهای ناخوشایند از زندگی‌ات محو می‌شوند. این قضیه خیلی شگفت‌انگیز است که هر چقدر بیشتر شکرگزار میشوی، موارد ناخوشایند سریعتر از زندگی‌ات محو می‌شوند... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 🌹خدایا شکرت که زنده ام و نفس میکشم🙏🏻 🌹خدایا شکرت که تو را دارم 🙏🏻 🌹خدایا شکرت که سالمم🙏🏻 🌹خدایا شکرت که دوستم داری🙏🏻 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شماره_۱۷ 1️⃣نعمتهای الهیات را در نظر بیاور و فهرستی از ده موهبتی که داری تهیه کن و دلیل شکرگزار بودنت را بابت هر یک از آنها بنویس. دوباره فهرستات را بخوان و در پایان هر موهبت بگو: خدایا شکرت، خدایا شکرت، خدایا شکرت و تا جایی که میتوانی حال و هوای خیر و برکت را احساس کن. 2️⃣چک خارقالعاده را با مبلغ پولی که دلت میخواهد دریافت کنی، همراه با اسم و تاریخ روز، پر کن. 3️⃣چک خارقالعاده را در دست بگیر و مجسم کن که در حال خرید چیزی به خصوص هستی که برای تهیه ی آن پول میخواستی. حال و هوای شادی وشکرگزاری را احساس کن، طوری که انگار به آن خواسته رسیدهای. 4️⃣امروز چک خارقالعادهات را همراه خودت داشته باش یا آن را جلوی چشمانت بگذار. دستکم دو سه بار چک را در دست بگیر و استفاده از پول را برای کاری که میخواستی، مجسم کن و حال و در حال انجام این کار هوای شکرگزاری را طوری که انگارواقعا هستی، احساس کن. 5️⃣در پایان امروز، چک خارقالعاده را در جایی چشمگیر که هر روز مقابل دید تو باشد، بگذار. وقتی مبلغ چک را دریافت کردی، یا چیزی که میخواستی از بابت آن پول خرج کنی گیرت آمد، چکی دیگر با مبلغی جدید برای هر چه دلت میخواهد، جایگزین آن کن و مراحل دو تا چهار را تکرار کن. 6️⃣ امشب قبل از خواب یادداشت شکرگزاریات را در دست بگیر و عبارت اعجازآفرین خدایا شکرت را برای بهترین اتفاقی که در طول روز برایت افتاد، بر زبان بیاور . 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
289280884252.mp3
473.4K
✨ راهکارهای افزایش درآمد ✨ 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
4_5974061026381922773.pdf
506.7K
👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
آرامش در پرتو آگاهی قسمت چهارم....👇🏿👇🏿👇🏿
abasmanesh-aramesh-4-mp3-۱.mp3
5.17M
آرامش در پرتو آگاهی قسمت چهارم.... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ زندگی خیلی ساده است. در پنج عبارت خلاصه میشود؛ که آنها اسرار حیات آدمیست! - آدمی باید بتواند سهم خطای خود را ببیند؛ تا بتواند بگوید: "متاسفم" - آدمی باید شجاعت داشته باشد؛ تا بتواند بگوید: "من را ببخش" - آدمی باید عشق داشته باشد؛ تا بتواند بگوید: "دوستت دارم" - آدمی باید شاکر داشته و نعمتهایش باشد؛ تا بتواند بگوید: "متشکرم" - و در نهایت آدمی باید به درک راز نهفته در این چهار عبارت برسد؛ تا بتواند مسئولیت زندگی خویش را به تمامی بپذیرد ... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☘ 🌀"دوازده قانون موفقیت"🌀 ◀️۱- قانون بزرگ: هرچیزی به دنیا بدهیم، به خود ما بازمیگردد. ◀️۲- قانون خلقت: زندگی به خودی خود اتفاق نمی افتد، ما باید آن را خلق کنیم. ◀️۳- قانون پذیرش: انسان باید چیزی را بپذیرد تا بتواند آن را تغییر دهد. ◀️۴- قانون رشد: وقتی خود را تغییر میدهیم، زندگی ما نیز به تناسب آن تغییر میکند. ◀️۵- قانون مسئولیت: ما خود باید مسئولیت هر آنچه در زندگیمان هست را، بپذیریم. ◀️۶- قانون اتصال: گذشته، حال و آینده همه به هم متصل هستند. ◀️۷- قانون تمـرکز: به هر چیز زیاد تمرکز کنی خلق می شود. ◀️۸- قانون هماهنگی: رفتار ما باید با افکار و کارهایمان تطابق داشته باشد. ◀️۹- قانون اکـنـون و اینـجا: زندگی و آرزوها فقط در لحظه حال جریان دارند . ◀️۱۰- قانون درس: زندگی خود را تکـرار میکند تا ما از آن درس بگیریم و مسیر خود را تغییـر دهیم. ◀️۱۱- قانون صبر و پاداش: ارزشمندترین پاداش ها نیازمند پشتکـار هستند. ◀️۱۲- قانون عمل: پاداشها حاصل انرژی و تلاشی هستند که برای به دست آوردنشان میکنیم. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 💫افکار منفی را رها کنید 🔸افکار منفی تو را از نعمتهایی که حق الهی توست محروم میکند، هر فکر منفی برخواسته از باورهایی منفی و بازدارنده از کودکی توست، آنها را با باورهای مثبت جایگزین کن و در مسیر زیباتری گام بگذار... 🔻میشودها را به درونت بیاموز... 🔻میشود در هر شرایطی ثروتمند شد. 🔻میشود در هر شرایطی موفق شد. 🔻میشود در هر شرایطی شاد بود. 🔻میشود در هر شرایطی قدردان بود. 🔻میشود در هر شرایطی زیبا دید. 🔻میشود در هر شرایطی به آرزوها رسید. 💯و این جملات را آنقدر تکرار کنید تا ضمیر ناخودآگاه‌تان آن را به عنوان یک باور بپذیرید. ♻️همه چیز با قدرت ذهن امکان دارد، در جهانی که زندگی میکنید ♻️هیچ چیزی خارج از محدوده قدرت انسان نیست... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
. گذشته ات رو فراموش كن. خودت رو ببخش و از همين حالا دوباره شروع كن. 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به خدا که وصل شوی......... شبتان پراز مهربانی خدا 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣شاد باش و شاد زندگی کن که: شاد زیستن؛ انتخاب است ، نه اتفاق... صبح بخیر و پرانرژی 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نیایش صبحگاهی 🌸🍃 💫الهی 🌸در این صبح زیبای دوشنبه 💫به نگاهمون مهر 🌸به لبهامون لبخند 💫به دستهامون سخاوت 🌸به اندیشه هامون ایمان 💫به سفره هامون برکت 🌸به جسم و جانمون 💫صحت عطـا فرمـا 🌸 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌺امروز سپاسگزاری کنیم از خدا تا حالمان عالی شود، وقتی حالمان عالی شود، احساس و ارتعاش خوب به هستی میفرستیم وقتی ارتعاش خوب به هستی میفرستیم، هم سو و هماهنگ با آن میشویم، وقتی با خلقت هستی هماهنگ میشویم، موتور خلقت روشن میشود تا ما را در مسیر آرزوهایمان بگذارد... خدا شکرت برای بودنت خدا شکرت برای برکات و نعمتت خدا شکرت که همیشه حواست به من هست خدا شکرت که زندگی رو بهم هدیه دادی خدا شکرت برای سلامتی ... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.
☑️ !!✨ اصلا حق هات و می‌شناسی؟ 🕺💃 حق توست 💰💸 حق توست ☺️👌 حق توست برای گرفتن حقت👇 از همین حالا ✨یکم منظم تر شووو ✨یکم بیشتر مراقبه کن ✨یکم بیشتر مطالعه کن ✨یکم بیشتر احساس لیاقت کن ✨یکم بیشتر به خودت احترام بذار ✨یکم بیشتر خودت و دوست داشته باش ✨یکم بیشتر روی هدفات تمرکز کن ✨👌همین تغییرات و یکم یکم ها حق تو رو میزاره کف دستت😊👌 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کنید. ممـــنون.