eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ 💆🏻‍♂ را در انتظار شکست نگذارید وقتی شما در ابتدای کار به شکست فکر می‌کنید، در طول مسیر به دنبال نشانه‌های شکست هستید و با یک رکود یا فروش پایین و ... با خود می‌گویید این همان شکست است و تسلیم این شکست می‌شوید؛ اما اگر از ابتدا به موفقیت فکر کنید این نشانه‌ها برایتان نمادی از شکست نیست، تنها به عنوان مانع کوچکی به آنها نگاه می‌کنید که برای رسیدن به موفقیت باید از آن بگذرید.... ✨👌به خاطر داشته باشید: بعد هر شبِ سیاه و تاریکی، یه طلوع قشنگ هست☀️ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 👌 یادت نره همه آدمایی که امروز داری موفقیت و پیشرفتشون رو می‌بینی، روزای سخت🥴 زیادی رو پشت سر گذاشتن. ✅️ یادت نره هیچ معجزه‌ای در کار نیست. تلاش و پشتکار و رنج🫥 و اراده دست به دست هم می‌ده تا موفق بشیم. شبتان خوش دوستان گلم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چقدر خودت را دوست داری ؟ چند بار در روز به خودت میگی دوستت دارم ؟ میدونی اگه به خودت بگی دوستت دارم چقدر حالت بهتر میشه؟ پس چرا نمیگی ؟!!!!! دوستت دارم صبح بخیر 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
‌ ☘ ☘ 🩸لیست عادتهای خوبی که اگر به زندگی اضافه کنیم حالمون خیلی خوب میشه: ۱- هر هفته یک کتاب بخونیم. ۲- هر روز نیم ساعت ورزش کنیم. ۳- هر شب لیست کارهای فردامون رو بنویسیم. ۴- هر شب چند دقیقه روزانه نویسی کنیم. ۵- هر روز بیست دقیقه برای یاد گیری یک زبان غیر زبان اصلی مون زمان بذاریم. ۶- هر روز ده دقیقه نیایش یا مدیتیشن کنیم. ۷- هر روز غذای خونگی و سالم بخوریم. ۸- هر روز صبح زودتر بیدار شیم. ۹- هر روز حداقل به یک نفر کمک کنیم یا حالش رو خوبتر کنیم. ۱۰- تیکه کلامهای نامناسبمون رو از صحبتهامون حذف کنیم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰ثروتها ابتدا در ذهن انسان ساخته میشود و سپس در دنيای بيرون متجلی میشود. در واقع فكرِ شما، اصلی‌ترین ثروت شماست 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
‍ ‍ ‍ ☘ ☘ 💰💰نگرانی و ثروت بیشتر مردم وقتی حقوق می‌گیرند حتی آن موقع هم احساس خوبی ندارند زیرا نگران‌اند چطور کاری کنند که حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. آن‌ها هر بار که حقوق می‌گیرند فرصتی باورنکردنی برای عشق بخشیدن را از دست می‌دهند. وقتی مقداری پول دستتان می‌رسد، مهم نیست چقدر ناچیز است، شکرگزار باشید! یادتان باشد، برای هر چه شکرگزار باشید چندین برابر می‌شود. با نگرانی ثروت خود را از بین نبرید. همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید. از هرلحظه‌ای که با پول سروکار دارید استفاده کنید تا با داشتن احساسی خوب پول را چند برابر کنید. وقتی پول می‌پردازید عشق را احساس کنید تا ثروت را ب دست اورید 💵💸💴 💰 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
بخشش ایجاد کنید تا چندین برابر آن به زندگیتان بازگردد یکی از قدرتمندترین تکنیک‌های قانون جذب ثروت،‌ ایجاد بخشش است، هرگاه بخششی از طرف شما صورت می‌گیرد، اطراف شما انرژی مغناطیسی پدیدار می‌شود و شما ارتعاشی از انرژی مثبت را به کائنات ارسال می‌کنید و مطمئن باشید این انرژی مثبت به شما باز می‌گردد. برای انجام این کار باید هر ماه قبل از اینکه درآمد خود را خرج کنید ۱۰ درصد آن را صرف امور خیریه کنید هرچقدر هم که وضع مالی خوبی ندارید اما این کار را انجام دهید تا در بازه زمانی کوتاهی نتایج را شاهد باشید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جول_اوستین ذهنیت ثروت،فراوانی وپیروزی داشته باشید درهایی به روی شما باز میشود که کسی قادر به بستن آنها نیست 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 💰وانمود به ثروتمند بودن کنید💰 💸حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید و را فعال کنید 💸با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را میکنید. شما باید کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کرده‌اید   💸 کنید یک میلیاردر هستید، زمانی که قدم میزنید، یا حتی میوه میخورید (یک فرد میلیونر چطور راه میرود؟ چطور میوه میخورد؟ و …) 💸زمانی را صرف دیدن لباس هایی که دوست دارید بکنید. اصلا به قیمتش فکر نکنید. باید وانمود کنید هر چقدر پولش باشد شما آن مقدار را دارید، حتی شده آنها را پرُو کنید 💸وانمود کنید شما یک هستید، به بنگاه معاملات ماشین بروید و یک چرخی در نمایشگاه خودرو بزنید 💸ماشینهایی که دوست دارید بخرید را نگاه کنید. از صاحب آنجا اجازه بخواهید که بنشینید پشت فرمان ماشین. کنید میتوانید آنرا بخرید 💸شما زمانی که وانمود میکنید به ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” است و کائنات نیز آنرا به شما میدهد 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 💰 💸 💰وضیعت مالی و پولی که وارد زندگیمون میشه دقیقا به انرژی و احساسی که نسبت به پول داریم برمیگرده. 💸همین الان فکر کنید و ببینید چه مقدار پول در ذهنتون رقم زیادیه 💰مثلا کارمندی که ماهی ۱۰ الی ۱۵ میلیون حقوق میگیره نسبت به ۳۰ میلیون تومان ممکنه حس زیادی داشته باشه. 💸در واقع  ته ذهن افراد یه مقاومتی نسبت به مقدار خاصی از پول هست . انگار قبول ندارن که لایق اون میزان از پول هستند و ظرفیت پذیرشش رو ندارند. 💰برای جذب پول و ثروت باید از احساساتمون نسبت به پول آگاه باشیم و درستش کنیم . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰 💸برای آمدن پول بیشتری به سمتتان نظم را در جایی که پول را‌نگه میدارید رعایت کنید کیف پولتان را وارسی کنید کاغذ و کارتهایی که استفاده نمیکنید را بیرون بریزید. 💸پولهای خرد کمتری در داخل کیفتان بگزارید و اینگونه جا برای آمدن پول بیشتر به کیفتان را باز میکنید همیشه طرف روی پول رابه سمتتان بگذارید 💸رویی که عدد پول واضح و معلوم است با گزاشتن هر مقدار پول به کیفتان حتی اگر کم باشد شکرگزاری کنید تا از آن بیشتر دریافت کنید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
برای پولدار  شدن و جذب پول💶 💸ما باید خودمون رو پولدار بدونیم و واقعا از درون احساس پولداری کنیم . 💷و همچنین باید با تمام وجود به فراوانی ایمان داشته باشیم 💸و دیگران و همه‌ی جهان رو پولدار بدونیم. 👈 ما اگر احساس دلسوزی داشته باشیم و همش به این فکر کنیم که مردم فلان شهر یا کشور بیچاره‌ان بدبختن ، گرسنه‌ان ، مردم کار ندارن ، جوونا بیکارن شغل ندارن ، خوشی و شادی ندارن ،و .......‌‌‌‌‌.... ......، 💰با این افکار خودتون رو از پول و ثروت دور میکنین. 💸وقتی همش دارین به فقر جهان توجه میکنین فقر رو جذب میکنین قانون توجه👌مهمترین قانونه 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ارتعاش چیست؟ 🌺هر آنچه در زندگی شما وجود دارد نتیجه ارتعاشی است که در گذشته از ذهن شما به جهان هستی ارسال شده و متناسب فرکانس ارتعاش و انرژی افکار شما، چیزهایی به زندگی شما وارد شده و شما چیزهایی را دریافت کرده اید اگر می خواهید زندگی جدیدی بسازید فقط کافیه باورها و افکار، ارتعاش و فرکانس خود را تغییر دهید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ مسئولیت دادن به فرزندان فرزندان را باید به بهترین نحو به داشتن و پذیرفتن مسئولیت تشویق نماییم. به نوجوانتان مسئولیت بدهید. زمانی که به او مسئولیت می‌دهید که اتاقش را مرتب کند، نبايد بگویید خوب اتاق خودش است؛ شما همین مسئولیت را به او دادید. بنابراین تحسینش کنید، از او قدردانی کنید جلو دیگران بگویید شکرخدا یاسمن کمک کارم است و اگر جدای از مسئولیتش اگر کوچکترین کاری انجام داد بگویید و به او بفهمانید و بگویید من می‌دانم وظیفه تو نيست، انتظاری هم از تو ندارم ولی اين کار را که انجام می ­دهی باعث می‌شود من نگاهم به تو عوض شود و حس خوبی داشته باشم و آرام باشم و انرژی داشته باشم. وقتی اعمال غیرمسئولانه از نوجوانتان سرمی زند و هر کدام از والدين که ديدند او را به محيطي خلوت و صميمی و محرمانه­ ترین فضا ببريد و به او بگوييد اینجا جز من و تو و خدا کسی نیست و کار یا عمل غیر مسئولانه ­اش را متوجه شده ­اید ولی مستقیم نگوييد که مال توست یه جوری ازش سوال کنيد و توضیح بخواهيد و نيز راه حل هم از او بخواهید و به او بگویید اگر لازم شد مسئله را با پدرش در میان می ­گذارید. (اگر مادر ديده است) اما مطمئن باشید که چون عصبانی هستید نباید فوری به پدر بگویید حداقل 24 ساعت بعد اگر خواستید با پدرش در میان بگذارید. اشتباهی که می­ کنیم فورى می‌خواهيم پدر را هم در جريان بگذاريم؛ ادامه پست بعدی👇🏿👇🏿👇🏿
مطمئنا این اتفاق امروز نیفتاده بنابراین اگر یکروز دیرتر بگویيم هیچ مسئله ­ای پیش نمی­ آید. وقتى آرام­تر شدم بهتر می‌توانم مسئله را با پدرش در میان بگذارم و می‌توان پس از شنیدن پدر، خشم او را نيز کنترل کرد. ادامه داره.. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
محتوای کامل آرامش در پرتو آگاهی 6👇🏿👇🏿👇🏿
06.mp3
4.87M
آرشیو کامل آرامش در پرتو آگاهی6 ❤️استاد 6 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰باورهای محدود کننده درباره پول 💶💶💶💶💶💶قسمت8 36- اگه زن زرنگ و خوشگلی بودی تا حالا یه شوهر پولدار گیرت اومده بود 37 - من همیشه اجاره میکنم ، خرید خونه کار ترسناکیه 38 - اگه بیشتر از این مسولیت داشته باشم احساس امنیت نمیکنم 39 -باید خونه مال خودم باشه تا احساس امنیت کنم ، یا حداقل باید یک قایق داشته باشم‌ تا بتونم توش زندگی کنم . اگر چیزی بخرم که خراب بشه اون وقت احساس حماقت میکنم 40 -نگران پول بودن کار عاقلانه ایه ادامه دارد ....... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
... قسمت 8👇🏿👇🏿👇🏿
AUD-20220411-WA0027.mp3
14.27M
۸ کسی که روحِ تشکُّر داره؛ بقدری در نگاه خدا عزیـ💖ـزه؛ که بسیاری از گناهانش رو میبخشه، و کوله بارِ سفـرش رو سبک میکنه❗️ تمرین کنیم: ازخوبیهای دیگران تشکر کنیم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🪴 دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند 2👇🏿👇🏿👇🏿