eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
☘ 💰وانمود به ثروتمند بودن کنید💰 💸حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید و را فعال کنید 💸با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را میکنید. شما باید کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کرده‌اید   💸 کنید یک میلیاردر هستید، زمانی که قدم میزنید، یا حتی میوه میخورید (یک فرد میلیونر چطور راه میرود؟ چطور میوه میخورد؟ و …) 💸زمانی را صرف دیدن لباس هایی که دوست دارید بکنید. اصلا به قیمتش فکر نکنید. باید وانمود کنید هر چقدر پولش باشد شما آن مقدار را دارید، حتی شده آنها را پرُو کنید 💸وانمود کنید شما یک هستید، به بنگاه معاملات ماشین بروید و یک چرخی در نمایشگاه خودرو بزنید 💸ماشینهایی که دوست دارید بخرید را نگاه کنید. از صاحب آنجا اجازه بخواهید که بنشینید پشت فرمان ماشین. کنید میتوانید آنرا بخرید 💸شما زمانی که وانمود میکنید به ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” است و کائنات نیز آنرا به شما میدهد 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 💰 💸 💰وضیعت مالی و پولی که وارد زندگیمون میشه دقیقا به انرژی و احساسی که نسبت به پول داریم برمیگرده. 💸همین الان فکر کنید و ببینید چه مقدار پول در ذهنتون رقم زیادیه 💰مثلا کارمندی که ماهی ۱۰ الی ۱۵ میلیون حقوق میگیره نسبت به ۳۰ میلیون تومان ممکنه حس زیادی داشته باشه. 💸در واقع  ته ذهن افراد یه مقاومتی نسبت به مقدار خاصی از پول هست . انگار قبول ندارن که لایق اون میزان از پول هستند و ظرفیت پذیرشش رو ندارند. 💰برای جذب پول و ثروت باید از احساساتمون نسبت به پول آگاه باشیم و درستش کنیم . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰 💸برای آمدن پول بیشتری به سمتتان نظم را در جایی که پول را‌نگه میدارید رعایت کنید کیف پولتان را وارسی کنید کاغذ و کارتهایی که استفاده نمیکنید را بیرون بریزید. 💸پولهای خرد کمتری در داخل کیفتان بگزارید و اینگونه جا برای آمدن پول بیشتر به کیفتان را باز میکنید همیشه طرف روی پول رابه سمتتان بگذارید 💸رویی که عدد پول واضح و معلوم است با گزاشتن هر مقدار پول به کیفتان حتی اگر کم باشد شکرگزاری کنید تا از آن بیشتر دریافت کنید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
برای پولدار  شدن و جذب پول💶 💸ما باید خودمون رو پولدار بدونیم و واقعا از درون احساس پولداری کنیم . 💷و همچنین باید با تمام وجود به فراوانی ایمان داشته باشیم 💸و دیگران و همه‌ی جهان رو پولدار بدونیم. 👈 ما اگر احساس دلسوزی داشته باشیم و همش به این فکر کنیم که مردم فلان شهر یا کشور بیچاره‌ان بدبختن ، گرسنه‌ان ، مردم کار ندارن ، جوونا بیکارن شغل ندارن ، خوشی و شادی ندارن ،و .......‌‌‌‌‌.... ......، 💰با این افکار خودتون رو از پول و ثروت دور میکنین. 💸وقتی همش دارین به فقر جهان توجه میکنین فقر رو جذب میکنین قانون توجه👌مهمترین قانونه 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ارتعاش چیست؟ 🌺هر آنچه در زندگی شما وجود دارد نتیجه ارتعاشی است که در گذشته از ذهن شما به جهان هستی ارسال شده و متناسب فرکانس ارتعاش و انرژی افکار شما، چیزهایی به زندگی شما وارد شده و شما چیزهایی را دریافت کرده اید اگر می خواهید زندگی جدیدی بسازید فقط کافیه باورها و افکار، ارتعاش و فرکانس خود را تغییر دهید 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ مسئولیت دادن به فرزندان فرزندان را باید به بهترین نحو به داشتن و پذیرفتن مسئولیت تشویق نماییم. به نوجوانتان مسئولیت بدهید. زمانی که به او مسئولیت می‌دهید که اتاقش را مرتب کند، نبايد بگویید خوب اتاق خودش است؛ شما همین مسئولیت را به او دادید. بنابراین تحسینش کنید، از او قدردانی کنید جلو دیگران بگویید شکرخدا یاسمن کمک کارم است و اگر جدای از مسئولیتش اگر کوچکترین کاری انجام داد بگویید و به او بفهمانید و بگویید من می‌دانم وظیفه تو نيست، انتظاری هم از تو ندارم ولی اين کار را که انجام می ­دهی باعث می‌شود من نگاهم به تو عوض شود و حس خوبی داشته باشم و آرام باشم و انرژی داشته باشم. وقتی اعمال غیرمسئولانه از نوجوانتان سرمی زند و هر کدام از والدين که ديدند او را به محيطي خلوت و صميمی و محرمانه­ ترین فضا ببريد و به او بگوييد اینجا جز من و تو و خدا کسی نیست و کار یا عمل غیر مسئولانه ­اش را متوجه شده ­اید ولی مستقیم نگوييد که مال توست یه جوری ازش سوال کنيد و توضیح بخواهيد و نيز راه حل هم از او بخواهید و به او بگویید اگر لازم شد مسئله را با پدرش در میان می ­گذارید. (اگر مادر ديده است) اما مطمئن باشید که چون عصبانی هستید نباید فوری به پدر بگویید حداقل 24 ساعت بعد اگر خواستید با پدرش در میان بگذارید. اشتباهی که می­ کنیم فورى می‌خواهيم پدر را هم در جريان بگذاريم؛ ادامه پست بعدی👇🏿👇🏿👇🏿
مطمئنا این اتفاق امروز نیفتاده بنابراین اگر یکروز دیرتر بگویيم هیچ مسئله ­ای پیش نمی­ آید. وقتى آرام­تر شدم بهتر می‌توانم مسئله را با پدرش در میان بگذارم و می‌توان پس از شنیدن پدر، خشم او را نيز کنترل کرد. ادامه داره.. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
محتوای کامل آرامش در پرتو آگاهی 6👇🏿👇🏿👇🏿
06.mp3
4.87M
آرشیو کامل آرامش در پرتو آگاهی6 ❤️استاد 6 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰باورهای محدود کننده درباره پول 💶💶💶💶💶💶قسمت8 36- اگه زن زرنگ و خوشگلی بودی تا حالا یه شوهر پولدار گیرت اومده بود 37 - من همیشه اجاره میکنم ، خرید خونه کار ترسناکیه 38 - اگه بیشتر از این مسولیت داشته باشم احساس امنیت نمیکنم 39 -باید خونه مال خودم باشه تا احساس امنیت کنم ، یا حداقل باید یک قایق داشته باشم‌ تا بتونم توش زندگی کنم . اگر چیزی بخرم که خراب بشه اون وقت احساس حماقت میکنم 40 -نگران پول بودن کار عاقلانه ایه ادامه دارد ....... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
... قسمت 8👇🏿👇🏿👇🏿
AUD-20220411-WA0027.mp3
14.27M
۸ کسی که روحِ تشکُّر داره؛ بقدری در نگاه خدا عزیـ💖ـزه؛ که بسیاری از گناهانش رو میبخشه، و کوله بارِ سفـرش رو سبک میکنه❗️ تمرین کنیم: ازخوبیهای دیگران تشکر کنیم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🪴 دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند 2👇🏿👇🏿👇🏿
هیچ 2.m4a
6.83M
دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند . هیچ چیز. قسمت دوم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ سلام دوستان عزیز گلم امیدوارم حالتون عالی باشه و از لحظه لحظه زندگیتون بهترین استفاده رو ببرید. و کارگردان بهترین سکانسهای زندگی باشید🎬 ⏳️مدیریت زمان خیلی موضوع مهمیه و از اونجایی که هممون با این موضوع سر و کار داریم لازمه که یکم راجع بهش صحبت کنیم...💎 یکی از هدیه‌های بزرگ خدا به هممون زمان هست . زمان مخلوق خداونده و بیشتر ما عظمتشو درک نمیکنیم 😔 این هدیه‌ی عظیم خدای مهربون از تولد تا مرگ در اختیارمونه و ازش استفاده بکنیم و یا نکنیم از دست میره .😒 پس زمان دقیقا مثل مکانی که در اون زندگی میکنیم یه واقعیت ارزشمنده تا الان به این فکر کردین که از این نعمت باید چطور استفاده کنیم؟🤔 ⏳️زمان چیه؟؟ همین فرصت کوتاه بودن در دنیا ... همین ثانیه‌هایی که با یه تیک تاک ساعت تند تند عبور میکنند...🕰 همین گردش شب و روز....🌗 همین گذری که میبینیم از اولین خاطره‌ای که در وجودمون نقش بسته تا اکنون ... تا کی زمان، این مخلوق گرانقدر و پر هیبت برای من پایداره؟ تا زمانی که روحم هنوز سوار بر جسمم باشه و ترکش نکرده. 🤔 ولی وقتی که سوت پایان رو میزنن همه چیز تمام. ادامه داره... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبر کن اونوقت هم حکمت را میفهمی هم قسمت را میچشی هم معجزه را میبینی «به خدا اعتماد کن» شبت خوش و پراز یادخدا 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☀️☀️☀️ جانا ! صبح شد و من سرشار از عشق و امیدم... میدانم که امروز عالی وشگفت‌انگیز است. به لطف تو یقین دارم ، امروز تمام ‌لحظات من، پر از خیر و برکت و خوشی است و اندیشه‌هایم ، سرشار از انرژی مثبت و به دور از خود قضاوتی‌هاست.... چون عهد بین من و تو همینه ... خدایا ! مادامی که با من باشی ، تلاشهایم به ثمر میرسد‌ و زندگی‌ام سراسر موفقیت و پیروزی میشود... دم به دم شکرت ... خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت روزتون پرانرژی 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
پروردگارا همه چیز در ید قدرت توست. آنچه را که خوشنودی تو در آن است بر ما بخواه. و ما راضی هستیم به رضای تو ای خدای بزرگ و بخشنده و مهربان سلام صبح بخیر 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ «أَلا بِذِكرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ القُلُوبُ» شک نکن هر کی هستی هر چی هستی هر جا هستی هر دین و آیینی داری بدون یاد خدا و توکل بخدا هرگز ،یعنی هرگز آرامش نخواهی داشت حتی اگر مالک کل دنیا و ما سواش باشی پس تو زندگیت خدا رو گم نکن رفیق👌👌👌 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
1⃣ : هرعملی که بصورت عادت وتکرار درآید کنترل عصبی آن عمل از بالای مغز یعنی ضمیر خودآگاه به پایین یعنی ضمیر ناخودآگاه می رود . به عبارت دیگر باتکرار یک عمل ارادی ، آن عمل تبدیل به یک عمل غیر ارادی میشود مثل تایپ کردن... 2⃣ : هر پیامی که به مغز خطور می کند یا گفته می شود در ضمیر ناخودآگاه تاثیر می گذارد و چنانچه تکرار شود ، اثر آن چندین برابر خواهد بود. روزانه 5 هزار اندیشه از مغز ما عبور می کند و متاسفانه اکثر این اندیشه ها منفی است. بنابراین باید بسیار مراقب واژه هایی که به کار می بریم ، موسیقی هایی که گوش می دهیم ، حرفهای اطرافیانمان و ... باشیم ، چرا که همه ی واژه ها از نظر ضمیر ناخودآگاه بار معنایی مثبت یا منفی دارند. مثلا وقتی می گوییم : من بدبختم ، ضمیرناخودآگاه این ورودی را پذیرفته و تکرار می کند. 3⃣ گاهی ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه در زمینه ای باهم درتعارض قرار می گیرند مثل زمانی که می خواهید ازپلی معلق عبور کنید . ناخودآگاه به شما میگوید نرو ، دست و پا چلفتی و خودآگاه میگوید ، برو..! 4⃣ :(بسیار مهم) هرگاه ضمیر ناخودآگاه و خودآگاه در انجام امری باهم به توافق برسند توانشان در هم ضرب میشود و توانایی فرد در انجام یک رفتار چندین برابر میشود... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال اگه کانال رو دوست دارید و براتون زحمتی نداره کـنید مـمنـون
☑️چگونه با در کارمان ایجاد کنیم؟ ⁉️آیا تا به حال تجربه ای درباره جملات تاکیدی داشته اید !؟ ⁉️چطور می شود با استفاده از جملات در کارمان گشایش ایجاد کنیم !؟  💹احتمالاً همهٔ ما تجربه کرده‌ایم که در مقطع یا مقاطعی بسیاری از کارهای ما خوب پیش نمی‌روند. 💫گاهی پیش می‌آید که علیرغم این که تمام تلاش خود را می‌کنیم شرایط چندان جالبی نداریم 👂🏻حتماً شنیده‌اید که در اصطلاح می‌گویند در کاره‌ها گره افتاده است. طبق آموزش‌های قبل می‌دانیم که برای خروج از این شرایط نیز می‌توانیم از قانون جذب استفاده کنیم. ✨👌حتی می‌توانیم با داشتن ذهنی مثبت هیچ‌گاه وارد چنین شرایطی نشویم. در این مطلب قصد داریم به جملاتی تأکیدی بپردازیم که برای گشایش کارها کاربرد دارند. 👈در ادامه به توضیح جملات تأکیدی چه هستند؟  ✔️اثر جملات تأکیدی روی ضمیر ناخودآگاه و مثال‌هایی برای جملات تأکیدی برای گشایش کار می‌پردازیم. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.