eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🪴 دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند 3👇🏿👇🏿👇🏿
هیچ 3.m4a
5.63M
دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند . هیچ چیز. قسمت سوم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ سلام به دوستان گلم حاضرباشید. من هم با کلی برنامه‌های جدید و کاربردی در خدمتتونم همه حاضریت . بریم سراغ ادامه مطالب خوب⏰(مدیریت زمان) وقتی کلمه نظم به گوش میخوره اولین کلمات و مفاهیمی که بعد از اون تداعی میشه، انضباط، ترتیب، قاعده، آراستن و حتی دقت است. اما به نظرم نظم معنایی مهمتر و جذاب تر از اینها داره. معنایی که شاید هرگز در مورد اون کسی به ما چیزی نگفته باشه. نظم یعنی انجام مهمترین کار به بهترین شکل ممکن در زمان مشخص شده! برای داشتن نظم نیاز نیست اونقدر زندگی رو برای خودمون سخت کنیم … ⠀ مفهوم نظم تغییرات کوچک و مستمر است که نتایج عالی به همراه دارد .. قال امیرالمومنین علی (ع) 🤏قلیل مدومُ علیه ، خیرُ من کثیر مملول منه. 🤏کمی که ادامه داشته باشد و منظّم ، بهتر است از زیادی که خسته کننده باشد و نامنظّم. ادامه داره.... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚 ☑️ 📕کتاب:: ؟👇 هنر شفاف اندیشیدن همان‌طور که از نامش پیداست در این باره حرف می‌زند که چگونه باید درست و از زاویه‌ی مناسب به موقعیت‌ها نگاه کرد و برای تصمیم‌گیری صبر و حوصله‌ی بیشتری به خرج داد. آنچه دوبلی در این کتاب از آن سخن می‌گوید خطاهای شناختی است. او ۱۰۰ خطای انسان‌ها را در کتابش معرفی کرده است که در طول روز تکرار می‌شوند و باعث شده‌اند خیلی از موقعیت‌ها را به‌درستی تحلیل نکنیم. این نویسنده از مخاطبانش می‌خواهد تعصب و چارچوب‌های ذهنی سخت را کنار بگذارند و با تلاش و تمرین به این مهارت دست پیدا کنند که مسائل را واضح و روشن ببینند و بهتر تجزیه‌وتحلیل کنند. او مسیر رسیدن به کمال و شادی را از این راه می‌بیند. 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
هنر شفاف اندیشیدن.pdf
1.08M
📚 PDF فایل 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🩸به خودت یک قولی بده 🤏از همین الانه. هرکی ازت پرسید حالت چطوره ؟ 🌸🍃بگو عاااااااالي‌ام ... عالیم یعنی فرمان به کاینات, به زمین و زمان به همه‌ی دنیا به همه‌ی عالم ... که ای آسمون, ای زمین, حال من باید عالی باشه ... 🌸🍃حتی اگه بد بد بدم هستی بگو عالیم ... عالیم دروغ به خود نیست, عالیه فریب نیست, این یعنی چند ثانیه بعدش میتونی عالی باشی. . . 🌸🍃با قدرت, مثبت اندیش باش ... قانون اندیشه‌ها یک قانون بسیار بسیار قدرتمنده .. 🌸🍃فکر ما زندگی ما رو تغییر میده ... فکرهای خوب و مثبت کنید ... نترسید, از همین الان شروع کنید . 🌙🌟شبتان پراز فکرهای مثبت‌وخوب 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘ 🔶دوستانی که تازه به جمع ما اومدین خیلی‌خیلی خوش اومدین🌹 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ 🌸الهی بهترین آغازها آنست که 🌸با تکیه بر نام و حضور تو باشد 🌸با توکل به اسم اعظمت 🌸آغاز می‌کنیم روزمان را، 🌸الهی هر جا که تو باشی 🌸نگاه ها مهربان 🌸کلامها محبت آمیز 🌸رفتارها سرشار از مهر می‌شوند 🌸الهی تو باش تا همه چیز سامان یاید 🌸 الــهـــی بــه امــیــد تـــو🐬 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️🌼🦋 دستِ خودم نیست! صبح که می شود؛ بی اختیار دنبالِ اتفاقاتِ خوب می گردم... 🍀 دنبالِ آدم هایِ خوبی که حالِ خوبم را با لبخند هایشان به روزگارم سنجاق کنم... ☘ یک روزِ خوب اتفاق نمی افتد، ساخته می شود...🌱 روزتون بخیر و شادی🙏 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
میخوام دعا کنم. کلیشه‌ای نباشه آرزو می‌کنم کتابهای خوب بخوانی آهنگهای خوب گوش کنی لباسهای نونو بپوشی غذای خوشمزه بخوری با کار مثبت روحتو نوازش کنی عطرهای خوب ببویی با آدمهای خوب حرف بزنی در آخر فراموش نکنی که هیچ وقت دیر نیست برای بودن چیزی که دوست داری باشی 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
هر کدام از این جملات رو سه مرتبه یا بیشتر با تموم احساس جوری که ذوق زده بشی با گفتنش تکرار کن و بگو: 🌷🍃خدایا شکرت که درونم پر از آرامشه🙏 🌷🍃خدایا شکرت که تاج زیبای سلامتی همیشه بالای سرمه🙏 🌷🍃خدایا شکرت بابت تموم پول هایی که در زندگی به من دادی🙏 🌷🍃خدایا شکرت که درونم پر از عشق و بخششه🙏 🌷🍃خدایا شکرت که لایق بهترین ها هستم🙏 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منتظر هرچیزی باشی.. 🌹جهان به احساسات ما پاسخ میدهد نه به افکار ما . اگر به هر دلیلی احساس خوبی نداشته باشید و این احساس را ادامه دار کنید جهان اتفاقات بد را وارد زندگیتان می کند و این زنجیره آنقدر ادامه پیدا خواهد کرد تا روندتان را تغییر دهید. یعنی هر چقدر حستان بدتر شود همه چیز بدتر می شود . ما می توانیم به مشکلات کمتر توجه کنیم، اما می توانیم بر نکات مثبت زندگیمان تمرکز کنیم و بابتشان سپاسگزار باشیم و اینگونه حس خوبمان را تداوم ببخشیم و طبق قانون جهان پاداش حس خوبمان را با اتفاقات خوب دریافت کنیم. با لبخند زدن با ورزش با تحسین خوبیها با شکرگزاری با آواز خواندن با محبت کردن با یاد خدا و....🌺🌸 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شش میم رو انتقال بده 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🍃 افکار منفی تو را ازنعمتهایی که حق الهی توست محروم میکند، هر فکر منفی برخواسته از باورهایی منفی و بازدارنده از کودکی توست، آنها را با باورهای مثبت جایگزین کن و در مسیر زیباتری گام بگذار... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
44.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر امروز توان مسافرت را به هردلیلی نداریم می توانیم سوار بر ارابه قوه تخیل خود شویم و به سرزمین های بسیار زیبا سفر کنیم و در نتیجه ارتعاشات ثروت ساز را به زندگی واقعی خود ارسال نماییم💯 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️؟ 🌟1: آرامش درون خویشتنداری است، انرژیهای خود را پراکنده نکن، بلکه آنها را تحت نظر داشته باش و به طرز مفیدی هدایتشان کن. 🌟2: آرامش درون در این است که هر کاری را با حواس جمع و علاقه انجام دهی. 🌟3: آرامش درون در زمان حال زندگی کردن است، گذشته و آینده را در چرخه ذهنی ابدیت رها کن. 🌟4: آرامش درون در آسایش درون است، یعنی آسایش جسمانی، عاطفی، ذهنی و معنوی. 🌟5: آرامش درون در دل نبستن است، این را بدان که در حقیقت هیچ چیز و هیچ کس به تو تعلق ندارد. 🌟6: آرامش درون در شادی است، افکار شادی آفرین را آگاهانه حفظ کن. 🌟7: این را بدان که شادی در درون تو جای دارد و نه در اشیاء و شرایط خارج از وجود تو . 🌟8: آرامش درون در این است که همه چیز را همانطور که هست بپذیری، آنگاه با امید و آرامش در جهت بهبودی آن قدم برداری. 🌟9: آرامش درون در درک این مطلب است که تو نمی توانی دنیا را تغییر دهی، اما می توانی خودت را تغییر دهی. 🌟10: آرامش درون در دوستی با افراد مثبت است، از معاشرت با افرادی که طبیعتی خالی از صفا و صمیمیت دارند پرهیز کن. 🌟11: آرامش درون در ایجاد آرامش در محیط اطراف خویش است. 🌟12: آرامش درون در یک زندگی ساده است، ضروریات زندگی را دوباره برای خود تعریف کن. الباقی پست👇🏿👇🏿👇🏿
🌟13: آرامش درون در یک زندگی سالم است، هر روز ورزش کن، غذای مناسب بخور و نفس عمیق بکش. 🌟14: آرامش درون در داشتن وجدانی پاک است.  🌟15: آرامش درون در رفتار آزادانه است، رفتاری که بر آمده از خود واقعی ات باشد، نه افکار دیگران. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ 🤔فکر کردن در به کارگیری کلمات هم خیلی اهمیت دارد و سبب می شود از لغزش ها در امان باشیم. ✨👌95 درصد از دعواها ناشی از عدم استفاده از کلمات درست است. 📖قران هم می فرماید 🔉به بندگانم بگو بهترین کلمات را به کار ببرند زیرا شیطان از کلمات ضعیف و اشتباه استفاده می کند و بین آنها اختلاف می اندازد. ❌غالب طلاق ها هم به خاطر استفاده نادرست از کلمات است.😔 🌟تمرین👇 ✨فکر کنید درباره کلماتی که می خواهید به کار ببرید و بنویسید📝 به جای این کلمه بهتر است از چه کلمه ای استفاده کنم. ✨فکر کنید با هر شخصی متناسب با نوع شخصیتش از چه کلماتی استفاده کنید،بنویسید📝 و تمرین کنید. ✔️همیشه زمان درس کوتاه است ولی زمان تمرین باید بسیار زیاد باشد . ✨👌ناامید نشوید و به رشد و قدرت ادامه دهید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ خانواده محیط اصلی پرورش نوجوان محسوب می شود. رفتار و کردار اخلاقی و تامین زندگی بدون اضطراب، نوجوان را به سوی تقوا و درستکاری سوق مي­ دهد. بی توجهی و سهل انگاری نسبت به تربیت نوجوان و تامین نکردن عشق، توجه، دلسوزی و راهنمایی از طرف والدین، نوجوان را به سوی بی بند و باری، نومیدی، عصیانگری می­ برد. پاسخ درست به خواهش ­های روانی و تمایلات درونی کودک و نوجوان از اساسی ­ترین مسائل تربیتی است. حضور پویای والدين در کانون خانواده از جنبه تربیتی از اهمیت زیادی برخوردار است. بی­ تفاوتی، خونسردی و سکوت دائمی والدين تاثیر منفی بر نوجوان دارد. رابطه پویا و فعال والدین و نوجوان موجب می شود که او بدون ترس و واهمه مسائل خود را با آنان در میان بگذارد و راهنمایی بخواهد. پایان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.