eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
☘ سلام خدمت دوستان گلم استاد فرمودن که متنی در مورد شکرگزاری در گروه قرار بدم منی که این متن رو تایپ میکنم قطعا یه روزی خواهم مُرد. و اون روز به شکلی متفاوت ازین دنیا با خالقم ملاقات میکنم و مطمئنم این رو میپرسه که هیچ وقت فهمیدی پروردگارت چقدر دوستت داشت؟ و اون روز اگه بگم نفهمیدم جوابِ قشنگی برای شروعِ یک زیستنِ جاودان درون دنیا نیست. و خیلی بهتره بگم که من نه تنها فهمیدم چقدر عاشقِ منی بلکه با جزئیات هم برای تو تعریفش میکنم. و اونوقت به خدا بگم که من همیشه تو هر نعمتی اون رو میدیدم که داره بهم علاقش رو ابراز میکنه و کنارمه تا به یاد داشته باشم که من از او هستم. وقتی حسیکه درین دنیا از خدا گرفتمو به اون گفتم، خدا حرفام رو مفصل تر توضیح میده. و این تفصیلِ عاشقانه ی اون، بینهایت و تا ابد طول میکِشه ... شکرگزاری یعنی زبانِ خدا رو درک کنیم و ببینیم و بشنویم و حس کنیم که چقدر بهمون علاقه منده و ما هم بهش علاقه مند بشیم. شکرگزاری یعنی تو همین دنیا با ذره ذره ی احساسمون و جان و دل و ذراتمون، نعمتهای خدا رو از خدا ببینیم و و مراقبشون باشیم که نعمت رو قَدر بدونیم و حسمون رو با این نعمتا تا بینهایتا بهتر کنیم. حس کنیم که فقط اونه که همیشه بوده و میمونه پس اصلی ترین نعمتی که داریم، خودِ خداست شب همگی بخیر و ممنونم که مطالعه فرمودید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
✨ هر مشکلی، فرصتی برای پاکسازی است. ✨ مشکلات تنها خاطراتی از گذشته هستند که به من این شانس را می دهد تا از نگاه عشق به آن نگاه کنم و با الهام رفتار نمایم. ✨ من مسئولیت کامل زندگی خود را می پذیرم. ✨ من باید مسئولیت تمامی تجربیات افرادی که در زندگی من هستند را بپذیرم. ✨دوستت دارم، کُدی است که قفل شفابخشی را باز می کند. ✨ من از "دوستت دارم "برای خودم استفاده می کنم. مشکلات هر کسی، مشکل من است. ✨ من احتیاج دارم که خود را شفا بخشم. ✨ من منبع تمامی تجربیات هستم. ✨ من یا بر اساس خاطره (افکار) یا الهام (دریافت) رفتار می کنم. ✨ اگر خاطرات عمل کنند، من الهام ها را نمی شنوم. ✨ برنامه ها مانند یک باور هستند. ماموریت من این است که تمامی برنامه ها را پاک کنم تا به وضعیت Zero بازگردم، که از آن الهام ساطع می شود. ✨ تمامی خاطرات مشترک هستند. ✨ کار من این است که خاطرات را پاک کنم تا از من یا افراد دیگر خارج شود. ✨ هواُپونوپونو نیاز به متعهد بودن دارد. ✨ الوهیت دستورات شما را انجام نمی دهد. ✨ باید همیشه بر پاکسازی، پاکسازی و پاکسازی تمرکز نمایید. ✨ من برنامه های محدود کننده ای که حس می کنم یا می بینم را حل می کنم. ✨ ذهن من هیچ ایده ای از رویدادها ندارد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
4_5798836909144803840.mp3
7.51M
✅ یاد بگیر خیلی زود خودتو بخاطر اشتباهاتت ببخشی تا در های رحمت به روت باز شه ✅ گذشته تو سرنوشت تورو تعیین نمیکنه مثال حضرت موسی قتل عمد کرد ولی توبه کرد همچنین نصوح خلافکار بود و هر بار توبه میکرد باز تکرار می‌کرد ولی یکبار برای همیشه توبه کرد و پیامبر شد ✅ هر احساسی تو‌ نسبت به خودت داری دیگران هم همون حس رو بهت دارن پس با خودت رفیق باش عاشق خودت باش تا بقیه هم عاشقت باشن 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
☘ باید خودتان را مسئول همه اتفاقات بدانید، حتی اگر احساس کنید که به شما ربطی ندارد. وقتی که این موضوع را درک کردید ، احساس تاسف کردن و گفتن “متاسفم” برایتان عادی می شود. به عنوان مثال: اگر من بشنوم جایی گردباد آمده و باعث ویرانی شده. احساس تاسف می کنم که چیزی در وجود من هست که باعث این مشکل شده. اگر بشنوم که پای کسی شکسته ، در ذهنم می گویم متاسفم ، چون من مسئول این اتفاق هستم. براتون عجیبه نه تمام ما یکی هستیم و به ظاهر جداییم. تمام مشکلات در درون همه ما ریشه دارد. وقتی پاکسازی و تزکیه بکنی و در وضعیت صفر  در نقطه خاموشی باشی، آن زمان هر کسی که در محدوده  ارتعاشات وجودی شما قرار بگیرد، در محدوده هاله  انرژیکی شما، خودبخود پاکسازی می شود، حتی بدون رد و بدل شدن کلامی  زیرا معبر جاری شدن عشق شدی.   و یادگرفتن آن، مسئله ی واقعا پیچیده ای نیست. در واقع این روش اولین بار توسط یک مقاله از جو ویتالی عنوان شد (متاسفم ، لطفا مرا ببخش ، سپاسگزارم و دوست دارم ) به دنیا معرفی شد و در پی آن دو کتاب در این مورد توسط این شخص نوشته شد محدودیت صفر حضور در وضعیت صفر از دکتر جو ویتالی 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
قبل از انجام پاکسازی باید بدانید 👇 قبل از یادگیری تکنیک هواپونوپونو باید به موارد زیر آگاهی و باور داشته باشید: 1- دنیای بیرون من، انعکاس افکار درون من است. 2- اگر افکارم منفی باشند، واقعیت بیرونی ام نیز منفی می شود. 3- اگر افکارم بی عیب و نقص باشد واقعیتی مملو از عشق خلق خواهم کرد. 4- من مسئولیت خلق دنیای بیرونم را بر عهده دارم. 5- من به طور صددرصد مسئول اصلاح افکار منفی ام هستم، افکاری که در من واقعیت بیمارگونه را خلق می کنند. 6- چیزی به عنوان آن بیرون وجود ندارد همه چیز در درون من است. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
افکارشما در جهان میگردد و شـرایط مشابه را جذب میکند. شاید باورش سخت باشد اما این انــرژی های افکار توست که خالق تمام اتفاقات زندگیت هست. هر فکری جـاذب یک رویداد هست . مثبت بــاش تا مثبت جذب کنی . فقط انرژی مثبت تورو به هدفت میرسونه ❤️ تو میتونی زندگیتو تغییر بدی💪 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🌻__چند قانون برای آرامش و جذب انرژی: ☘🌻_قانون خلا یا خالی شدن👇 هر چه انسان از کینه و حسد و دروغ و.......تهی باشد؛ بیشتر ذهنش جذب موهبت های الهی می شود. ☘_قانون بارش👇 فوران کردن بی مضایقه بخشیدن؛ بارش مهر و عشق. ☘🌻_قانون نظم👇 همیشه بی نظمی برکت رو از بین می بره و از ما می گیره. ☘🌻_قانون پاکی👇 پاکی جذب پاکی می شود؛ پس خودتان را پاک کنید تا رحمت الهی برایتان جاری شود و این پاکی فقط منحصر به پاکی جسم نیست؛بلکه پاکی ذهن؛ دل ؛زبان و اندیشه می باشد. ☘🌻_قانون سحرخیزی👇 انرژی عالم هستی از اول صبح ؛هر چه به روز نزدیکتر می شود کمترمیشود. اوج انرژی ها اول صبح است. ☘_قانون هماهنگی👇 موفقیت یعنی پیشبرد تمامی جنبه های زندگی به صورت هماهنگ. ☘_قانون تنوع👇 هر چند وقت یکبار وسایل خانه را جابجا کنیم؛ لباسهای رنگارنگ بپوشیم و از یک رنگ خاص نباید همیشه استفاده کرد چون خستگی می آورد. ☘🌻_قانون جماعت👇 یعنی با هم بودن؛جمع انرژی اش از مجموع اجزا بیشتر است. ☘🌻_قانون عشق👇 اگر کسی با شما رفتار بدی دارد بیایید برایش عاشقانه طلب خیر کنید؛ خوش رفتاری و سپاس نعمت؛ موجب دوام نعمت است. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون. @mojemosbatt 🌱🌺🌿🌸☘🌼
محتوای کامل آرامش در پرتو آگاهی 9👇🏿👇🏿👇🏿
09.mp3
7.51M
آرشیو کامل آرامش در پرتو آگاهی9 ❤️استاد 9 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
... قسمت 11👇🏿👇🏿👇🏿
شکر11.mp3
18.97M
۱۱ ریشه بیماری "حسـادت" ؛ 👈۱_ندیـدن نعمت ها 👈۲_و نداشتن روح تشکره❗️ باید یاد بگیریم: از بندگان خدا تشکـ🙏ـر کنیم، تا زبانمون به شکری که لایق خداست، باز بشه پایان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🪴 دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند 5👇🏿👇🏿👇🏿
هیچ 5.m4a
4.23M
دوره هیچ چیز نمیتواند ناراحتم کند . هیچ چیز. قسمت پنجم 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ ادامه مدیریت زمان نظم و انضباط پل ارتباطی بین اهداف و موفقیت است. جیم ران با نظم و انضباط شخصی می توانید در زندگی تان معجزه کنید. موفقیت زمانی حاصل می شود که شما بتوانید بر احساسات، عواطف و خواسته های خود مسلط شوید.در واقع نظم و انضباط شخصی توانایی کنترل خود است. انضباط شخصی مستلزم این است که لذت های کوتاه مدت را به خاطر دستیابی به لذت های بلند مدت به تاخیر بیندازیم.شاید اینکه امروز عصر با دوستان تان به مهمانی یا گردش بروید را ناچار شوید به تاخیر بیاندازید و مجبور باشید که کار کنید. اما نتیجه بلند مدت این تاخیر انداختن ها آنقدر عالی هست که ارزش چشم پوشی از لذت های کوتاه مدت را داشته باشد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنترل افکار ما دست خود ماست و این خود ما هستیم که انتخاب می‌کنیم، غرق در افکار منفی باشیم یا افکار مثبت داشته باشیم، هر فکر مثبت یا منفی که داشته باشیم بازتاب آن را در جهان هستی دریافت خواهیم کرد. پس اگر به دنبال موفقیت هستیم باید مداومت در افکار مثبت داشته باشیم💯 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨هر شب از خداوند بخواهید 👈 راه خود را به من نشان بده 👈حقیقت‌خودرا بمن‌نشان بده 👈عشق خود را به من نشان بده ✨ و سپس گوش کنید✨... منم دعاتون میکنم. که دوقبضه بشه... 💟 الهی🙏 بی دلیل دل مهربونتون شاد شه !! کاراتون راست و ریس شه !! تنِ‌تون سالم و عاقبتِ‌تون بخیر باشه ...!!! 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام دوستان عزیز گلم صبـــــح زیبــــاتــون بخـــیــر امروز اینجور شروع کنیم👇🏿 به آدمهایِ خوبِ زندگی‌تون فکر کنید. به هر چیز یا هر کسی که دنیاتون رو زیبا و حالتون رو خوب میکند. به تمام لحظه‌های خوبی که در راهند ، به اتفاقاتِ خوبی که خواهند افتاد و آرزوهایی که برآورده خواهند شد لبخند ☺️بزنید. ✨خدایا سپاسگزارم✨ ✨درود به خداوندی که زمین و آسمان را برای بندگانش آفرید تا از آفرینش جهان هستی این نعمت بزرگ لذت ببرند. ✨خدایا 🙏 نیت مرا آباد کن تا اعمالم پيش از وقوع اصلاح شوند. ✨خدایا 🙏 شکرگزاری ،انصاف و بخشش را از من مگیر، زیرا نعمت را فزونی می‌بخشد و دلم را شاد میکند. ✨خدایا 🙏 از شتاب و تعجیل در قضاوت مرا در امان بدار، چون اقتدار مرا از بین میبرد. ✨خدایا 🙏 در لحظه‌ی پیروزی، تواضع و فروتنی را از من مگیر، غرور و تکبر را از من بگیر، که بزرگترین اشتباه است و مرا تباه میکند. ✨الہی آمین 🙏🏼 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ "انسان" بودن، "خوب" بودن، "نور‌ زندگی‌" بودن خیلی آسونہ بہم احترام بگذاریم... احترام بگذاریم تا احترام ببینیم... بہ هر چیزے! بہ علایق همدیگر بہ طرز فکر یکی دیگر بہ سبک لباس پوشیدن یکی دیگر بہ اخلاق انسان‌ها بہ چیزاھایی کہ براےیک انسان ارزشمندحتّی اگر مورد پسند ما نباشه و ما حس‌ خوبی ازش نگیریم... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
هر آنچه هستی ،بهترینش باش! 🕊اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی بوته ای در دامنه ی کوهی باش ولی بهترین بوته ای باش که در کناره راه می روید . 🕊اگر نمی توانی درخت باشی، بوته باش... 🕊اگر نمی‌توانی بوته ای باشی،علف کوچکی باش و چشم‌انداز کنار شاه راهی را شادمانه تر کن. 🕊اگر نمی‌توانی نهنگ باشی، فقط یک ماهی کوچک باش ولی بازیگوش ترین ماهی دریاچه! ✨همه ی ما را که ناخدا نمی‌کنند، ملوان هم می‌توان بود در این دنیا برای همه ما کاری هست کارهای بزرگ و کارهای کمی کوچکتر و آنچه که وظیفه ماست، چندان دور از دسترس نیست... 🕊اگر نمی‌توانی شاهراه باشی، کوره راه باش 🕊اگر نمی‌توانی خورشید باشی، ستاره باش با بردن و باختن اندازه‌ات نمی‌گیرند هر آنچه که هستی ، بهترینش باش!✨👌 👤 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
هر کس هر جای جهان خوبی کند، نبض زمین بهتر می زند ، خون در رگهای خاک بیشتر می دود و چیزی به زندگی اضافه می شود. و هر کس هر جای جهان بدی کند، تکه ای از جان جهان کنده می شود، گوشه ای از تن زمین زخمی می شود و چیزی از زندگی کم می شود. هر روز از خودت بپرس : امروز بر زندگی افزودم یا از آن کاستم؟ نپرس امروز خوب بود یا بد؟ بپرس امروز خوب بودم یا بد؟ زیرا زندگی، پاسخ هر روزه همین پرسش است.. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️پانزده نوع ثروت واقعی که داشتن آنها ما را ثروتمند ميکند: 🔸1-ادب 🔸2-یادگیری مادام العمر 🔸3-نگرش مثبت 🔸4-ارتباط موثر 🔸5-انضباط شخصي 🔸6-تندرستي واقعي 🔸7-آرامش خاطر 🔸8-خلاقيت 🔸9-عشق ورزيدن به کار 🔸10-داشتن برنامه و هدف 🔸11-داشتن قلب و زبان شاکر 🔸12-درک ديگران 🔸13-استفاده موثر از زمان 🔸14-بخشندگي 🔸15-اعتماد به نفس ثروتمند شدن سخت نیست. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ با ارزش شوید✨👌 سعی نکنید در زندگی موفق شوید، سعی کنید که ارزشمندتر شوید، وقتی با ارزش شدید موفقیت ها اتفاق می افتد! 🎙 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.