eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5859706113376653584.mp3
7.32M
📕کتاب 👤نوشته مارلو مورگان 👀مترجم فرناز فرود قسمت 32 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
بنام قسمت 7 👇🏿👇🏿👇🏿
می توانی اگر بخواهی7.mp3
26.34M
جول اوستین قسمت 7 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
دستان شفا بخش+انسان شفا بخش قسمت 7 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5816915246832421892.mp3
46.67M
دستان شفا بخش/انسان شفابخش همکاری ترجمه:داوود نعمت اللهی قسمت هفتم ☕️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🌹‌⃟🕊آنچـــه که تو را برجستــــــه میکند تغییـــــــــــر است کنار گذاشتـــن نسخـــــه قدیمی تبدیــــل شدن به نسخــــه جدیـــد اشتیاق به بلند شــــدن از زمین و پایان دادن به حـــــس حقارت است ساختــــن من جدیــــد با تفکــــر زیبــــای متفاوت و تـــلاش بــــرای تحقــــق خواستـــه‌های ارزشمنــــد با باور و اعتقـــــاد است 🌹‌⃟🕊آنچــــه که تو را برجستــــه میکند تغییـــر از کسی که هستــی به انسان زیبایـــی ک میخواهــی بشـــوی است .✨👌☺️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ شصت‌وششمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ مراقب ضمیر ناخودآگاه باش 👌یکی از چیزهایی که مثل آب خوردن ، زمانت را بر باد میده ، تلقین‌های منفی‌ای هست که مدام داریم تکرار می‌کنیم. ❌ اینکه بگی من نمیتونم ، نمیشه ، همین یک کلمه به راحتی میتونه کاری کنه که در دنیای درون و بیرونت ، اتفاقات عجیبی رقم بخوره و مانع موفقیتت بشه 👌 ولی وقتی تمرین کنی بگی من با توکل به خدا میتونم و ان‌شاءالله این کار شدنیه ، باور به توانستن و شدن ، در درونت شکل میگیره ✅ یکی از مهمترین چیزهایی که در ضمیر ناخودآگاه آدما اثر میذاره تلقینه🥴 ☎️ زنگ زدی با دوستت ، خواهرت یا مادرت ، پشت تلفن داری صحبت میکنی ، دقت کن چند تا تلقین منفی یا به عبارتی القای منفی به خودت و دیگران میکنی ؟! 🗣 حواست باشه کلمات از زمانی که از دهان ما خارج میشه ، ‌در عالم ، موجودیت پیدا میکنه ، این یکی از مباحث معرفتُ النفسه که در روانشناسی هم تا حدودی اثبات شده 👌👌حواسمون باشه چه کلماتی از دهانمون خارج میشه و چه چیزی را به وجود میاریم ✅ تفاوت تلقینهای مثبت ما با روانشناسی غربی اینه که ما توکل به خدا و ان‌شاءالله رو در تلقینهای مثبتمون داریم و به جای بزرگ کردن منیت خودمون ، بندگیمون را رشد میدیم 👈 من با توکل به خدا میتونم ، من ان‌شاءالله میتونم از امروز نمیتونم و نمیشه ممنوع 🚫 من میتوانیم 👊🏽 من میتوانیم 👊🏽👊🏽 من میتوانیم 👊🏽👊🏽👊🏽 همه‌ی شما رفقای گل من بدون جهت توی این کانال نیستین پس همه یک صدا من میتوانیم💪💪💪 من میتوانیم💪💪 من میتوانیم💪 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 18 🤏مراقبه برای زیبایی پوست 👇🏿👇🏿👇🏿
مراقبه برای زیبایی پوست.mp3
17.33M
مراقبه برای زیبایی پوست این مراقبه رو به مدت 21 روز انجام بدید و حتما با اتمام دوره کاملا خواسته‌ی خودتون رو رها کنید و دیگه روی این مسئله فوکوس نکنید و مراقبتون رو مورد قضاوت و پیشداوری قرار ندید اجازه بدید جهان هستی طبق قوانین خودش شما رو به خواسته‌تون برسونه. این یک مراقبه‌ی کلی برای استفاده عموم هست. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
۞ هُوَ اللَّهُ الْخَالِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ ۖ لَهُ الْأَسْمَاءُ الْحُسْنَىٰ ۚ يُسَبِّحُ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۖ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ ☑️ او خداست، خالق، نوآفرین، نقشبند (بی‌نظیر) برای او نام‌های نیک است، آنچه در آسمان‌ها و زمین است تسبیح او می‌گویند، و او پیروزمند حکیم است. 💰💰💰💰💰💰💰💰 🩸 8 آبان ۱۴۰۲🩸 سلام بر خدای یکتا …. سلام بر خدایی که دور کننده غم و اندوه است سلام اى بى‌اندازه بخشاینده در دنیا و آخرت سلام اى یگانه ‌اى یكتا اى مقصود در حوائج سلام ای آنكه نزاییده (مانندى ندارى كه براى او مبدأ باشى) و زاییده نشده یا فارج ۳۶۹ مرتبه ✨🌙شبتان نورباران💫 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸بِســـــم‌ِالله‌ِالنُّـــــور ✨شروع صبح را 🌸با نام زیبایت آغاز میکنیم ✨ خـدایـا 🌸امـروز و این هفته ✨به زندگیمان بیش از پیش 🌸نور رحمت بی انتهایت را بتابان ✨الهی آمین 🌸 بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم ✨ الــهـــی بــه امــیــد تـــو 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
خــــدای مهربانم  نورت را در وجودمان متجلی کن که سخت محتاج آنیم ... خــــــدایا...🙏🏼  برکت نگاهت را در نگاهمان بریز تا هر کجا که مینگریم نیکی باشد و مهر ... خدایا  میدانی که خسته‌ایم از خودمان از  روزمرگی‌ها از نفرتها از جدایی‌ها از  من بودنها و ما نشدنهایمان ... خدایا  دستمان را بگیر تا یادمان باشد که باید دستی را بگیریم .... خدایا نگاه مهربانت را از ما دریغ مکن تا یادمان باشد که باید به تمامی نگاهی باشیم از سر مهر و عشق به انسانها ..   👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
ســــــــلام الله مهربانمــ درود و ســپاس برای وجود ارزشمندت🙏🏼😌 ❀به خاطـــر این زمین و آسمان پهناور و خورشید زیبا و دیدن این طلوع قشنگـــــــــــ🌤 ❀برای دریای شور و آب روان و ابهای شیرین ❀برای تپه‌های جاودانه و بادهای آرام ❀برای درختان و علفها، گلها و گیاهان و این طبیعت زیبا تــــــــو را شکـــــــــــررر و سپااااااس میگوییم برای حواسمان که با آن آواز پرندگان را میشنویم و شکوه درختـــان پاییــــزی را می‌بینیم خـــــــــدایاااااا به ما دلی گشاده برای این همه زیبایی عطا کن🙏🏼 جسم و جان و چشم ما را بینا کن مبادا از این همه شکوه و جلال غافل بگذریم🥺 🕊بــــرای هر صبح نو با نورش، ✨بــــرای استراحت و سر پناه شب 🕊بــــرای سلامتی و غذا ✨بــــرای عشق و دوستان 🕊بــــرای هر چیزی که خوبی تو را نشان میدهد ســــــــــــــپاســـگزاررررریم و شـــــــــــــاکــــــررریم به درگاهت خـــــــــدایاااااا شــــــــکرررررت 🙏 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🙏چرا شکرگزاری اینقدر بر روی زندگی ما تاثیر گذار است؟ ✔ هنگامیکه در حال شکر گزاری کردن هستید در اصل شما بر روی آنچه که دارید تمرکز و توجه می‌کنید وقتی چیزی را بیشتر ببینید طبق قانون جهان هستی از آن بیشتر دریافت میکنید شما در حین شکر گزاری در حال بیشتر دیدن نعمت ها هستید. ✔وقتی در حال شکر گزاری هستید شما در اصل بر روی حس مثبت خود تکیه کرده اید و وزنه حس مثبت شما سنگین تر است. ✔وقتی در حال شکر گزاری هستید، بدون هیچ چشم داشت و انتظاری قدر دانی می کنید و‌جهان به این قدر شناسی شما جواب خواهد داد و‌چون جهان هستی پر از فراوانی است آن را بیشتر و بیشتر به شما نشان خواهد داد. ✔وقتی شما در حال شکر گزاری هستید ، ارتعاش مثبت بر روی خواسته خود دارید و به جهان اعلام می کنید که بیشتر دیده اید و بیشتر دریافت می کنید. 💫 حس قدر شناسی برابر است با: توجه + احساس مثبت و این دوقطب بزرگ ،انرژی مضاعفی بر زندگی شما ساطع میکند . و دریک کلام شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند‌♥️ 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 🌀جذب آرزوها با تمرکز بر قلب💯 🔺پر معجزه‌ترین تمرین شکرگزاری 🔹1- مواهب تان را بشمارید...! ده موهبت را بنویسید و بابت آن شکرگزاری کنید 🔹2- ذهن و توجه خود را بر ناحیه اطراف قلب تان متمرکز کنید. 🔹3- چشمان خود را ببندید و در حالی که افکارتان را بر قلب خود متمرکز کرده اید، در ذهن تان واژه سپاسگزارم را بگویید. 🔹4- لیست ده آروزی اول تان را بردارید و با خواندن هر آرزو و سپس بستن چشم تان و متمرکز کردن ذهن بر ناحیه اطراف قلب تان و گفتن واژه سپاسگزارم، تمرین باورهای قلبی را تکرار کنید. 🔹5- پیش از خواب افکارتان را متمرکز کنید و واژه سپاسگزارم را به خاطر اتفاقی که در روز برای شما رخ داده بر زبان بیاورید. 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
🌸"آدمها را همانگونه که هستند بپذیریم" 👈نه کسی را سرزنش کنیم ، نه قضاوت ! 👈وقتی ماجرایِ یک فیلم یا سریال را دنبال میکنیم ؛ به تک تکِ شخصیت‌ها و هر کدام به گونه‌ای ، برایِ رفتارهایشان، حق میدهیم ، چون شرایط و علتها را تا اندازه‌ای دیده‌ایم و میدانیم . 👈حتی بدترین آدمِ بدترین داستانها هم ، برایِ رفتارش دلیلی دارد . 👈زندگی هم همین است ، با این تفاوت که ما از شرایط و اتفاقاتِ پشتِ پرده‌ی رفتار و واکنشِ آدمها خبر نداریم . از چند وجهِ یک ماجرا ، یک اتفاق ، یک زندگی یا رفتار ، یک وجهش را هم به سختی می بینیم ! 🔹ما جایِ آدمها نیستیم ، از هیچ درماندگی ، مشکل یا کنشِ زندگیِ‌شان خبر نداریم و درست نیست صرفا به واسطه‌ی واکنش‌های مشهودی که می‌بینیم ، حس کنیم که همه چیز را میدانیم و همه را می‌شناسیم . لازم نیست به کسی حق بدهیم ، همین که قضاوت نکنیم ، کافیست ! 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 🔰 راه‌های ایجاد 1-جلوی گریه خود را نگیرید و گهگاهی گریه کنید. 2- دست کم روزی 15 دقیقه را در سکوت بگذرانید و به نیازهای واقعی خود و نیز چیزهایی که دارید فکر کنید. 3- افراد آرام به خود می‌گویند که برای تغییر گذشته کاری نمی‌توان کرد، آنگاه از فکر ادامه زندگی لذت می‌برند. 4- وقتی احساس می‌کنید که سرتان پر از فکرهای جور و واجور است و جای خالی در آن نیست، با قدم زدن، آن‌ها را پاک کنید. 5- اگر نتوانید کسی را ببخشید، افکار خشمگین‌تان شما را برای همیشه با این افراد مرتبط خواهد کرد. شاد کردن دیگران، باعث آرامش می‌شود. 6- آرامش را از کودکان بیاموزید، ببینید که چگونه در همان لحظه‌ای که هستند، زندگی می‌کنند و لذت می‌برند. 7- از همان که هستید راضی باشید، در این صورت احساس آرامش بیشتری می‌کنید. 8- هر چه اکسیژن بیش‌تری به شما برسد، آرام‌تر خواهید شد، خوب است در محل کار و زندگی خود گیاه نگه دارید. 9- مهم نیست که با شما مودبانه برخورد کنند یا نه، برخورد مودبانه‌ی شما، باعث ایجاد آرامی و احساس خوبی در شما خواهد شد. 10- سرعت حرکت شما با احساستان رابطه‌ای مستقیم دارد، آرام راه بروید و حرکات بدن خود را آرام‌تر کنید، طولی نمی‌کشد که آرام خواهید شد. گاهی می‌توانید برای رسیدن به آرامش، دراز بکشید، عضلات خود را شل کنید و به هیچ چیز فکر نکنید. 11- با حرکات آرام و صحبت کردن شمرده، احساس آرامش را به جمع منتقل کنید. آیا تا به حال فرد آرامی را دیدید که با صدای بلند صحبت کند؟ 12- با شوخ طبعی به آرامش خود کمک کنید. 13- راحتی، یکی از عناصر مهم آرامش است، مثل دمای مناسب، صندلی راحت و لباس و کفش راحت 14_هر چند وقت یک بار ساعتتان را باز کنید و خود را از فشار زمان نجات دهید. 15_ در آوردن کفش‌ها به کاهش فشار عصبی کمک می‌کند. 16 _لباس‌های گشاد و راحت، باعث ایجاد راحتی و احساس آرامش می‌شود. 17- هوای دریا، آب شور و صدای امواج، همگی باعث آرامش می‌شوند، مسافرت به سواحل دریا را فراموش نکنید. تماشای ماهی‌ها مثل خیره شدن به دریا، در شما ایجاد آرامش می‌کند، زیرا ماهی‌ها آرام شنا می‌کنند و آرام تنفس می‌کنند. 18- آهسته غذا خوردن و جویدن، باعث تجدید قوای فکری و احساس آرامش خواهد شد. 19_احساسات و مشکلات خود را به دیگران بگویید و آرامش بیش‌تری احساس کنید. 20- یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در آرام بودن، فکر نکردن به مسایل کوچک است، دومین مهارت، کوچک شمردن تمام مسایل است. 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
✅ هشت راه برای افزایش خوشبینی: 🔸 حداقل یک اتفاق خوب را در هر روز پیدا کنید. 🔹 به اتفاق یا اتفاق‌های خوشایند روزانه‌ی خود فکر کنید و یا با فردی دیگر پیرامون آن(ها) صحبت کنید. 🔸 روز خود را با قلبی قدردان و شکرگزار آغاز نمایید. 🔹 فهرستی از توانایی‌های خود را آماده و چگونگی استفاده از آن‌ها را بررسی کنید. 🔸 هدف دست‌یافتنی خود را مشخص و فرایند رسیدن به آن را یادداشت نمایید. 🔹عوامل استرس‌زا را شناسایی کنید و به‌دنبال راه‌های کنترل آن‌ها باشید. 🔸لبخند بزنید و با اطرافیان خود مهربان باشید. 🔹 در لحظه زندگی کنید و به‌ جای افسوس بر گذشته و نگرانی از آینده، بر حال تمرکز كنيد. 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ ✅ ﭼﻪ ﮐﻨﯿﻢ ﺗﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﺧﻮﺑﺘﺮ ﺭﺍ ﺟﺬﺏ ﮐﻨﯿﻢ؟ 🌹 پاسخ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺍﺣﺖ است👈 ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﯿﻢ، ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ، ﺑﻪ ﺑﺪﯾﻬﺎﯼ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﻨﯿﻢ ﻭ ﺍﺻﻼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﺘﺮﺳﯿﻢ ﮐﻪ ﻧﮑﻨﺪ ﻓﺮﺩﯼ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﺧﻼﻕ ﻧﺎﭘﺴﻨﺪ ﻧﺼﯿﺐ ﻣﺎ ﺷﻮﺩ ﻭ ﯾﺎ ﻧﮑﻨﺪ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺎ ﻗﺪﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭﺩ 🌹 ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺧﻮﺏ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﻣﺮﯾﺾ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺍﺯ ﻫﻤﻨﺸﯿﻨﯽ ﺑﺎ ﻣﺎ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺷﻮﻧﺪ. ﭘﺲ ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻫﻤﻨﺸﯿﻨﯽ ﺑﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺮﯾﺾ ﻫﻢ دریغ ﻧﮑﻨﯿﻢ‏ 🌹 ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻧﺎﮔﻔﺘﻪ ﻧﻤﺎﻧﺪ ﮐﻪ ﺧﺎﻟﻖ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪﻫﺎﯼ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ ﮔﺎﻫﯽ آدم ﺭﺍ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﯽﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﺎ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺳﺖ 🌹 ولی ما سعی کنیم که خودمان باشیم و بدون نقاب در صحنه زندگی امروز حاضر شویم. سعی کنیم عشق بورزیم و به زیباییهای جهان اطرافمان تمرکز کنیم ✅ عبارت تاکیدی : «من امروز با تمام وجود احساس خوشبختی میکنم و میدانم این احساس باعث جذب بهترین افراد برایم میشود. خدایا شکرت» 🌹 الهــــــی شکـرت 🙏 👇🏼 ╭━⊰⊱━╮╭━⊰⊱━━╮ من ثروتمند هستم💰💰💰 @charkhfalak110💰💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ ♻️با این ۵ روش انرژیهای منفی را از خودتان دور کنیم؛ ۱- " دوست داشتن " 🔹سعی کنید همه را دوست داشته ‌باشید. 🔺نفرت داشتن، انرژی منفی دارد.. ۲- " بخشش " 🔹سعی‌کنید اشتباهات دیگران‌ را ببخشید. 🔺حس انتقام، انرژی منفی دارد. ۳- "همیشه خوبی دیگری را بگویید "! 🔺بدگویی، انرژی منفی دارد... ۴- "راست بگویید یا چیزی نگویید". 🔺دروغگویی، انرژی منفی دارد... ۵- "حق دیگران را ضایع نکنید" 🔺ضایع کردن حق‌ دیگران انرژی‌ منفی دارد. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 💢حكايت كوتاه و شيرين👌 🌀مردی از اولیای الهی، در بیابانی گم شده بود. پس از ساعتها سردرگمی و تشنگی، 👈بر سر چاه آبی رسید. ☘وقتی که قصد کرد تا از آب چاه بنوشد. ☘متوجه شد که آب چاه خیلی پایین است؛ ☘با خود گفت بدون دلو و طناب نمی‌توان از آن چاه آب کشید. 👈هرچه گشت نتوانست وسیله‌ای برای بیرون آوردن آب از چاه بیابد. 👈لذا روی تخته سنگی دراز کشید و بی‌حال افتاد. 🌀پس از لحظاتی، یک گله آهو پدیدار شد و بر سر چاه آمدند. 👈و بلافاصله، از آب همان چاه سیراب شدند و رفتند. 💢با رفتن آنها، آب چاه هم پایین رفت! 💢آن فرد با دیدن این منظره، دلش شکست و رو به آسمان کرد و گفت: 🙏خدایا! می‌خواستی با همان چشمی که به آهوهایت نگاه کردی، 👈به من هم نگاه کنی! 🌀همان لحظه ندا آمد: 🔻ای بنده من، 👈تو چشمت به دنبال دلو و طناب بود، 🔺اما آن زبان بسته‌ها، امیدی به غیر از من نداشتند، 🔺لذا من هم به آنها آب دادم! ⭕️سعی کنیم تنها امید و تکیه‌گاه‌مان رو فراموش نکنیم ... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 🌟 کارگر بی خیال 🌟 🔹مزرعه داری بود که زمین های زراعی بزرگی داشت و به تنهایی نمی توانست کارهای مزرعه را انجام دهد. 🔹تصمیم گرفت برای استخدام یک دستیار اعلامیه‌ای بدهد چون محل مزرعه در منطقه ای بود که طوفانهای زیادی در سال باعث خرابی مزارع و انبارها میشد افراد زیادی مایل به کار در انجا نبودند سرانجام روزی یک مرد میانسال لاغر نزد مزرعه دار آمد. 🔹مزرعه دار از او پرسید آیا تاکنون دستیار یک مزرعه‌دار بوده‌ای مرد جواب داد من می‌توانم موقع وزیدن باد بخوابم به رغم پاسخ عجیب مرد چون مزرعه‌دار به یک دستیار احتیاج داشت او را استخدام کرد. 🔹مرد به خوبی در مزرعه کار میکرد و از صبح تا غروب تمام کارهای مزرعه را انجام میداد و مزرعه دار از او راضی بود. 🔻سرانجام یک شب طوفان شروع شد و صدای آن از دور به گوش میرسید. 👈مزرعه‌دار از خواب پرید و فریاد کشید طوفان در راه است فورا به سراغ کارگرش رفت و او را بیدار کرد و گفت بلندشو طوفان می‌آید باید محصولات و وسایلمان را خوب ببندیم و مهار کنیم تا باد آنها را با خود نبرد. 🔹مرد همانطوری که در خواب بود گفت: نه ارباب من که به شما گفته بودم وقتی باد می‌ورزد من میخوابم . 🔹مزرعه‌دار از این پاسخ عصبانی شد و تصمیم گرفت فردا او را اخراج کند سپس با عجله بیرون رفت تا خودش کارها را انجام دهد. 👈با کمال تعجب دید که تمامی محصولات با تور و گونی پوشیده شده است. 👈گاوها در اصطبل و مرغها در مرغدانی هستند پشت همه درها محکم شده است و وسائل کشاورزی در جای مطمئن و دور از گزند طوفان هستند. 🔹مزرعه دار متوجه شد که دستیارش فکر همه چیز را کرده و همه موارد ایمنی را در نظر داشته بنابر این حق داشته که موقع طوفان در آرامش باشد . 🔻وقتی انسان آمادگی لازم را داشته باشد تا با مشکلات مواجه شود از چیزی ترس نخواهد داشت. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت