eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با اراده و قوی باش💪 به خودت اعتماد داشته باش از درونت بپرس که میخوای کی بشی⁉️ به خودت ایمان داشته باش مهم نیست بقیه چه فکری میکنن👌 باید خاص باشی،باید متفاوت باشی بزرگ فکر کن ،بزرگ آرزو کن 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🧿حداقل هایی برای پایدار ی روابط 🧿داشتن رابطه سالم و پایدار رفتارهای غیرعادلانه هر انسانی مرتکب اشتباه می شود و همه ما ضعف داریم. نباید انتظار داشته باشیم اطرافیان ما بی عیب و نقص باشند، نکته ای که باید دقت کنید این است که: مهم نیست فرد موردنظرتان چقدر بی نظیر است و اهمیتی ندارد چقدر او را دوست داری یا عاشق اش هستی، اگر زمان زیادی را با او بگذرانی احتمال اینکه به تو توهین کند وجود دارد. اگر توقع داشته باشیم که همسرمان یا کسی که خیلی با او در ارتباط هستیم، بی عیب و نقص باشد، عادلانه رفتار نکرده ایم و این کار باعث ناامیدی ما می شود. برخی افراد به این شیوه زندگی می کنند که: ✨تا وقتی تو را دوست دارم که به من آسیب نرسانی یا خطایی مرتکب نشوی. ✨تا وقتی با تو دوست می مانم که با من درست رفتار کنی. ✨تا وقتی تو را تأیید می کنم که کارها را به شیوه من انجام دهی. ادامه‌دارد... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
وقتی والدین از خود غافل می‌شوند چه اتفاقی می‌افتد!؟ پدر عزیز و مادر دلسوز وقتی نسبت به سلامت جسم و روان خود غفلت می‌کنید، هر چیز دیگری که با این موضوع مرتبط باشد آسیب می‌بیند. مسئولیت‌پذیر بودن نسبت به خود یعنی مراقبت از خودمان با هدف داشتن یک جسم و ذهن سالم است. بی‌توجهی در مراقبت از خود منجر به بی‌توجهی در مراقبت از دیگران می‌شود. همه چیز از درون شروع می‌شود و سپس به بیرون گسترش می‌یابد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
این جمله را شنیدید که می‌گویند شخصیت فرزندان آئینه‌ی تمام نمای والدین است. 🪞 در تعاملات بین والدین و فرزندان "" وجود دارد. یعنی فرزندان به‌طور ناخودآگاه رفتاری را از خود بروز می‌دهند که از طریق مشاهده رفتار والدین یاد گرفته‌اند. کودکان ناخودآگاه به والدین خود به عنوان الگو نگاه می‌کنند. آگاهی از این واقعیت ما را به این حقیقت آگاه می‌کند که غفلت در مراقبت از خود نه تنها بر خودمان بلکه بر همه افراد مرتبط با ما به ویژه فرزندانمان تأثیر منفی و غیرقابل جبرانی می‌گذارد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
بهترین راه برای پیش‌بینی آینده اینست که الآنت را بسازی... دو اصل مهم برای حال خوب والدین وجود دارد: 1:کیفیت رابطه همسران 2:عزت‌نفس یا خودارزشمندی که پدر و مادر برای خود قائل هستند. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
پدر و مادر عزیزی که این متن را می‌خوانید تا حالا از خودتان پرسیده‌اید: حالِ رابطه ام با همسرم چطور است؟ یکم فکر کنید 🤔 و از 10 تا 100 به کیفیت رابطه‌تان چه نمره‌ای می‌دهید .... بعد فکر کنید ببینید اگر نمره شما زیر50 شده است ،کجای کارتان ایراد دارد ؟ و چه کاری می‌توانید انجام دهید تا اینکه که رابطه‌تان را بهتر کنید؟ اگر رابطه‌ی شما خیلی بد است ، حتما از زوج‌های درمانگر کمک بگیرید چون برای شروع فرزند پروری صحیح اول باید پایه و بنیان‌ها رو درست بنا کنید . وَ 3 تا راهکار برای شما عزیزان دارم که کمکتان می‌کند اگر خدایی ناکرده رابطه‌تان با همسرتان سرد شده ، دوباره ارتباطتان را گرم کنید . اگه بگم قول میدی اجرا کنی ؟؟؟ ✋️ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
خب دوستان 3 راهکاری که به شما قول داده بودم و خیلی مهمه✨👌 👈1.زمانِ دو نفرت با همسرت رو بیشتر کن . زمانی که فرزندت مدرسه اس یا خونه نیست یا خوابه یا سرگرم بازی کردنه ، حتما دوتایی فیلم ببینید و گپ بزنید و یا قدم بزنید و از بودن کنارهم لذت ببرید .... 👈2.خوبی های همسرت رو بیشتر از پیش به روش بیار! این راهکار معجزه میکنه .با خودت نگو خودش میدونه .باید بارها و بارها به روش بیاری که چقدر مهربونه ،چقدر به فکر شماست و یا چقدر دست و دلبازه ..‌‌. برای خودت یه لیست از خوبی هاش بنویس و هرروز یکی اش رو بهش بگو. 👈3.به رفتارهای منفی اش بی توجه باش! و صبر کن زمانی که حال هردوتون خوبه راجع بهش گفت و گو کنید ✔️ مامان و باباهای عزیز؛ هر کدوم از این 3 تا راهکار رو انجام بدی ،یه قدم به حال خوب نزدیک شدی من 🙋🏻‍♀ تضمین میکنم👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
به کلامتان دقت کنید: هر کلامی که بر زبان می آورید دارای انرژی هم وزن خودش است و خود را به صورت فیزیکی در دنیای مادی نمایان می کند. زمانیکه از موضع ضعف و ناتوانی در مورد خودتان صحبت می کنید ارتعاش شکست را به جهان ساطع می کنید و شکست، ناراحتی و مشکلات به صورت فزاینده وارد زندگیتان میشود. همواره با کلام مثبت اتفاقات عالی را به زندگیتان دعوت کنید ، خودتان را تحسین کنید و به ویژگی هایی که دارید با تمام وجود افتخار نمایید. 🌻 من انسان موفقی هستم. 🌻 من انسان با لیاقتی هستم. 🌻 من به خودم افتخار میکنم. 🌻 من عاشق خودم هستم. 🌻 من دوست داشتنی هستم. و اینگونه با خودتان سخن بگویید و اینگونه جریان انرژی مثبت را در زندگیتان بیفزایید تا جهان به تاییدهای درونی شما پاسخ مثبت بدهد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🌺🍃ﺿﻤﯿﺮ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺐ ﺩﻫﯿﺪ... ✅ﺿﻤﯿﺮ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺷﻤﺎ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺑﯿﻦ ﺭﺍست ﻭ ﺩﺭﻭغ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﺪ ﻭ ﻫﺮﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺫﻫﻦ ﺷﻤﺎ ﻋﺒﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺭﺍ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﻣﯽ ﭘﻨﺪﺍﺭﺩ... ✅ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﻓﺮیب ﺩﺍﺩﻥ ﺿﻤﯿﺮ ﻧﺎﺧﻮﺩﺁﮔﺎﻩ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺳﺖ ﯾﺎﺑﺪ... ✅ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﺑﻪ ﺁﻧﺠﺎ ﺳﻔﺮ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻨﯿﺪ، ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺧﻮﺩ ﺑﺒﯿﻨﯿﺪ، ﺟﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﺘﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺩﻟﺘﺎﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﯿﺪ... 👈 ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻫﺎ ﮐﺎﺋﻨﺎﺕ ﺑﻪ ﺗﺼﻮﺭﺍﺕ ﺷﻤﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺜﺒﺖ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺟﺎﻣﻪ ﯼ ﻋﻤﻞ ﻣﯿﭙﻮﺷﺎﻧﻨﺪ. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🔰پنج گام به سوى یک باور ذهنى مثبت: 1⃣ :حذف : هروقت دچار افکار منفى شدید، بلند بگویید حذف یا باطل! 2⃣ :جایگزینى: سپس باور مثبتى را به عنوان جایگزین آن برگزینید. 3⃣ :تأکید : حالا نوبت تقویت باور جدید است، مثلا آن را روى کارت هایى نوشته و در محل دید قرار دهید. 4⃣ :تجسم : تصویرى خلاق از خود، در حالى که سرشار از باور جدید هستید بسازید و تا شش هفته هر روز این برنامه را اجرا کنید. 5⃣ :ممارست : آنقدر ممارست به خرج دهید تا این تغییرات ماندگار شود. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
☘ 🩸🔻 🌀 (فقط سه هفته) 🌺🍃لبخند بزن (برای اینکه یادت بمونه با خودکار یک لبخند روی دستت بکش) 🌺🍃هر روز بابت 10 موهبت و نعمت زندگی خدا را با صدای بلند شکر کنید. 🌺🍃هر روز در یک دفتر خواسته خود را بنویسید. مثلا من میخواهم که امسال با شخصی با این ویژگیها ......... ازدواج کنم. و هر خواسته دیگر. 🌺🍃از دیدن سریالها و فیلمهای منفی اجتناب کن و در عوض فیلمهای کمدی ،آموزنده و مثبت را ببین 🌺🍃از گوش دادن به اخبار و موزیکهای غمگین و منفی اجتناب کن و در عوض به موزیکهای شاد و امید بخش گوش دهید. 🌺🍃از افکار و گفتار منفی اجتناب کن و هر وقت یک فکر منفی به ذهنتون اومد ، جمله مثبت آنرا تکرار کن .(دور مچ دستتان یک کش پول بیاندازید و هر وقت فکر منفی به ذهنتان آمد کش را بکشید و رها کنید طوری که ایجاد درد کند) مثلا اگر فکر مشکل مالی و یا بدهی به ذهنت اومد 7 مرتبه تکرار کن :" خدا روزی‌رسان من است و هم اکنون ..... مبلغ را برایم میرساند. 🌺🍃اگر فیلم مستند راز را ندیده‌اید حتما آنرا ببینید و اگر دیده‌اید یک بار دیگر بطور کامل آنرا ببینید. 🌺🍃از هیچکس و هیچ شرایطی گله و شکایت نکنید. 🌺🍃عکس خواسته خود را تهیه کنید و در جایی جلوی چشم خود قرار دهید (مثلا مبلغی پول ، اول از موارد کوچک شروع کنید بعد که باور کردید شد نیست به موارد بزرگتر بپردازید) و هر وقت چشمتان به عکس می‌افتد بگویید : تو مال منی. 🌺🍃اگر موردی و یا رفتار شخصی موجب آزار شماست در این سه هفته آنرا نادیده بگیرید انگار که هیچ چیز آزار دهنده‌ای نیست. مثلا اگر از بیکاری همسر خود و یا رفتار یکی از اعضای خانواده ناراحتید در این 3 هفته این بیکاری و این رفتار را نبینید و ابداً در این مورد حرف نزنید. (به همسر و اعضای خانواده بی توجهی نکنید فقط رفتار منفی او را نادیده بگیرید.) البته زودتر به نتیجه میرسید و انقدر از نتیجه شگفت زده خواهید شد که این راهکارها را برای همیشه ادامه خواهید داد و به همه خواسته‌هایتان خواهید رسید . 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 🌞 کپی با صلوات 🌞 ❣ با مدیریت
📕کتاب قسمت 35 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5866247752295386974.mp3
8.87M
📕کتاب 👤نوشته مارلو مورگان 👀مترجم فرناز فرود قسمت 35 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💥 💰 قسمت 2 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5911240073046659772.mp3
5.42M
💥کتاب صوتی 🍁 💰 قسمت دوم 2⃣ رابرت کیوساکی 💡 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📚 قسمت 2 👇🏿👇🏿👇🏿
4_6005660427923490278.mp3
6.36M
📚 قسمت-۲ ✍🏾نويسنده:جو ويتالى و دكتر ايهاليا كالاهولن گوينده:طيبه نجفى 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🧿 کلام آخر 🤏جهان بازتابی از خود شماست.... 🤏اگر خود را از درون دوست بدارید و به خود مهر بورزید و ارج و ارزش نهید.... 🤏در زندگی بیرونی نیز همین حالات آشکار خواهد ‌شد.... 🤏اگر طالب عشق بیشتری هستید به خود عشق بورزید.... 🤏اگر خواهان پذیرفته شدن هستید خود را بپذیرید.... 🤏و اگر از اعماق وجودتان خود را محترم شمارید همان سطح احترام را از هستی فرا خواهید خواند.... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ شصت‌ونهمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ سخت کوشی یادتون نره همین قدمهای استوار و محکم در مسیر بودن باعث موفقیتهای کوچک و بعد هم بزرگ میشه. فکر نکن اگه برنامه ریزی کنی محدود میشی آوردن آینده به حال و ایجاد تغییر😊👌 خوب دوستان گل نازنینم دیروز در مورد یکی از دزدان وقت که خواب هست صحبت کردیم حالا میخواهیم بریم سراغ یکی دیگه از دزدان وقت من برای تمام آموزشها کامل وقت میگذارم تا مطالب بسیار خوب و جامعی رو براتون آماده کنم پس شما هم همراهی کنید تا منم انگیزه داشته باشم😊🌹 ⚡️ یکی از دزدان مهم وقت که چند سالیه به زندگیهای ما اضافه شده و حسابی عمر و وقت ما را تلف میکنه تلفن همراه هست 👈 و میدونم بعضیهاتون اعتیاد به گوشی دست گرفتن دارین و تمام وقت‌تون را گرفته و به هیچ کاری نمیرسید 🔧و میدونم بعضیاتون یه زمانی که گوشی خراب شده و یا به هر دلیلی بهش دسترسی نداشتین به کلی کارهای مهمتر رسیدین 📱همین وسیله‌ای که میتونه اسباب خیر باشه ، اسباب آگاهی باشه ، وسیله‌ای برای جهاد فی سبیل الله در فضای مجازی باشه ، همین وسیله میتونه یکی از مهمترین وسایل انحراف و یا غافل کردن ما از اولویتهای مهمتری باشه 😫 یه جوری هم هست که اعتیاد آوره ، یعنی یه مدت که دست میگیری دیگه به راحتی نمیتونی ازش فاصله بگیری ❌بعد ، همین فرهنگ غلط را مستقیما به بچه‌ها منتقل میکنیم و نمیتونیم عزیزای دلمون رو از کاری که خودمون انجام میدیم ، منع کنیم😔🥴 😩 خلاصه که گرفتاری ای شده، حساب و کتاب زمان رو از دستها خارج کرده و اولویتهای مهمتری را بر زمین معطل گذاشته ✅ یکی از راه‌های دفع این بلا ، مدیریت گوشی و مدیریت فضای مجازیه. 👌 از خلوت کردن آن از گروه‌ها و کانالهای پراکنده و غیر هدفمند گرفته تا فعالیت هدفمند و تولید محتواهای مفید و آموزش دیدن مناسب و ارزشمند😊 ❤️ رهبر عزیزمون فرمودند: شما جوانهای عزیز از فضای مجازی استفاده کنید برای امید آفرینی، توصیه‌ی به صبر، توصیه‌ی به حق، بصیرت‌ آفرینی، توصیه‌ی به خسته نشدن، تنبلی نکردن، بیکاره نماندن.۱۳۹۹/۱۲/۲۱ 👌این یعنی استفاده حداکثری و مفید از این فرصت . ✅ ولی باید مراقب بود این فرصت ضایع نشه. 👈 برای اینکه از کارهای مهم زندگیمون جا نمونیم، گاهی میتونیم گوشی را در طول روز در جایی قرار بدیم که دسترسی بهش آسون نباشه ، گاهی هم میتونیم نت را خاموش کنیم و در ساعات و دقایق مشخصی سراغ اون بریم. 🔑 یکی از راهها هم جمع بندی زمان سر گوشی بودن و مشخص کردن سقفی برای اونه. ⛔️ و یا گذاشتن قانون برای اینکه وقتی خانواده کنار هم جمع میشن گوشی را کنار بذارند و این تغییر را از خودمون شروع کنیم 😊 👈 به هر حال کسی منکر این نیست که امروزه خیلی از کارها و فعالیتهای مهم به وسیله گوشی اتفاق می‌افته ولی باید تا میشه زواید اون رو زد و از آسیبهای اون که به خصوص بچه‌ها را هدف گرفته جلو گیری کرد حالا شما بگین به چه راهکارهایی رسیدین که گوشی و فضای مجازی را مدیریت کنید تا بیشترین بهره و کمترین آسیب را داشته باشه و زمان شما را هدر نده⁉️ این کار و تصمیمات دیگه فقط از خودت شروع میشه.. موفق باشید 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
❤️ 21 مراقبه کنترل مسائل شهوانی 👇🏿👇🏿👇🏿
کنترل مسائل شهوانی.mp3
15M
مراقبه کنترل مسائل شهوانی این مراقبه رو به مدت 21 روز انجام بدید و حتما با اتمام دوره کاملا خواسته‌ی خودتون رو رها کنید و دیگه روی این مسئله فوکوس نکنید و مراقبتون رو مورد قضاوت و پیشداوری قرار ندید اجازه بدید جهان هستی طبق قوانین خودش شما رو به خواسته‌تون برسونه. این یک مراقبه‌ی کلی برای استفاده عموم هست. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
✍ حضرت پیامبراکرم (صلى‏‌الله‏‌عليه‌و‏آله) به حضرت امیرالمومنین علی (علیه‌السلام) فرمودند سوره یس بخوان زیرا: 🤏 گرسنه را سیر 🤏 ندار را دارا 🤏 عزب را ازدوج 🤏 بدهکار را خلاص 🤏 گرفتارے را حل میسازد🧚‍♀ 💰💰💰💰💰💰💰💰 🩸 11 آبان ۱۴۰۲🩸 سلام بر خدای آرامش و قدرت سلام بر خدایی که ترس را از بین میبرد و ایمن کننده است😊 سلام بر پشت و پناه من🙏 یا مُهَيمِن ۱۲۵ مرتبه معنی : ایمن کننده از خوف، آنکه ایمن کند دیگری را از ترس و بیم. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا