eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
☑️ تمرین بازی فراوانی در : 💰مبلغی که باید خرج شود=29.000.000 تومان ✨سرویس مبل ۹ نفره چستر 29.000.000تومان+ جمع کل:29.000.000میلیون تومان دوست عزیزم شما می‌توانی لیست خودتون رو به هر صورتی که دوست داری بنویسی این نمونه ای از تمرین بازی فراوانیست که به شما انگیزه نوشتن می دهد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ جهان شما بر اساس باورهایتان شکل میگیرد، باورها افکاری هستند که بارها و بارها تکرار شده و در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شده و به یقین تبدیل شده اند. اگر باور داری کار پیدا کردن سخت است جهان به تو ثابت میکند کار پیدا کردن سخت است. اگر باور داری هر روز فرصت ثروتمند شدن بیشتری بدست می آوری جهان به تو ثابت میکند که هرروز راههای زیادی برای ثروتمند شدن ایجاد میشود. اگر باور داشته باشی که زندگی سخت است جهان به تو ثابت میکند که زندگی واقعا سخت است. بنابراین جهان انعکاس باورهای ماست و چیزهایی را در دایره تجربیاتمان قرار میدهد که ما آنها را باور داریم. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ "امروز هیچ چیز محدود نیست ، این محدودیت فقط در ذهن من وجود دارد" خدای خوبم! چه رویاهائی در سر دارم ، کمک کن به آنها قوت دهم ، تا پررنگ بمانند. زیرا تو درانتظارمن هستی، تا عشق،سلامت ، ثروت ،آرامش و شادمانی را از گنجینه ی بیکرانت بر من ببخشایی. یقین دارم.  هر چه بکارم همان را درو میکنم ، پس امروز در خانه ام ، عشق  به تو را میکارم، تا از این عاشقی ، آرامش نصیبم شود . تا آنقدر آسوده و شفاف شوم ،که همانند آهنربا تمام نیکیها را جذب کنم. نیروی کائنات شکست ناپذیر است ،  از طریق افکار" مثبت "من، سرگرم کار است تا عالی ترین خیر و صلاحم را به نحو احسن به کمال برساند. راز درون منست ، پس لحظه ای از اندیشیدن وسخن مثبت دست نخواهم کشید، فقط یاریم کن... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
وقتی ثروت به سوی شما جاری می‌شود، حرکتی بس سریع دارد، با تنعم همراه است، آنگونه که تعجب می‌کنید که در این چند سال کجا پنهان بوده است بدانید که این موضوع مهمی است. ✨👌این را هم بدانید که ثروت نصیب کسانی می‌شود که سخت کوشند و از مداومت لازم برخوردارند. وقتی اندیشیدن را شروع می‌کنید و ثروتمند می‌شوید در می‌یابید که ثروت با یک حالت ذهنی آغاز می‌شود، باید هدف مشخصی داشته باشید. ✨ از آن کسانی است که دارند. ✨ از آن کسانی است که بی تفاوت اجازه می‌دهند در آن‌ها نفوذ کند. 😔ما نمی‌خواهیم آنچه را نمی‌فهمیم باور کنیم ما محدودیتهایمان را معیار سنجش مان قرار می‌دهیم. «بلکه باید بدانیم چه می‌خواهیم»✨ ✨👌ما باید بدانیم مسلط بر سرنوشت خود هستیم، ما کاپیتان روح خود هستیم، زیرا این قدرت را داریم که افکار خود را کنترل کنیم. 🧠مغز ما با افکاری که در ذهن خود داریم عجین می‌شود و در شرایطی قرار می‌گیرد که نیروی انسان‌ها و وضعیت زندگی را که با شرایط افکار ما سازگاری دارند هماهنگ می‌کند. 💲قبل از اندوختن ثروت کلان باید اذهان خود را از اشتیاق به ثروت انباشته کنیم. ✨اگر طالب پول هستیم باید ذهنیت پول داشته باشیم تا اشتیاق به ثروت ما را به طرحی مشخص برای دستیابی به آن مجبور کند. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️چه عاملی سبب می شود بتوانید جذب کردن پول را همواره بسوی خودتان حفظ کنید⁉️ ✨..! عشق در حقیقت نیرویی جذب کننده است که پول را برای شما به ارمغان می آورد و همین نیرو همچنین سبب می شود جذب کردن پول بسوی زندگی تان همواره ادامه یابد جذب کردن پول و حفظ کردن این روند به راستی به این موضوع مربوط نمی شود که شما انسانی شایسته هستید یا خیر. ✨👌(شایسته بودنتان موضوعی مسلم است زیرا شما به منزله ی آفریده ی خداوند ، بسیار فراتر از حد تصور خودتان ، انسانی شایسته محسوب می شوید. برای جذب پول بسوی خودتان و حفظ این موقعیت ، باید عشق و اشتیاق تان را نسبت به ثروتمند شدن نشان دهید و درباره پول احساسی خوب و خوشایند داشته باشید.) 💫اگر هم اکنون از کمبود پول و ثروت در زندگی تان رنج می برید و بدهی شما همواره افزایش می یابد ، باید بدانید که از نیروی جذب کننده و نگهدارنده بی بهره هستید و پول را از خودتان دور می کنید. ✨احساس خوب ✨ارتعاش بالا ✨جذب مثبت 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ در خاطره ای مصداق "کاشتن" و "برداشتن" می‌نويسد 👱🏻‍♀زنی نزد من آمد که یک اسکناس ۲۰ دلاری جعلی از بانک دریافت کرده بود. آشفته و پریشان بود و میگفت: کارمندان بانک هرگز به  اشتباهات خود اقرار نمیکنند گفتم: "بگذار اوضاع را بررسی کنیم و ببینیم چرا چنین اسکناسی را به خود جذب کرده ای؟ پس از کمی تامل چنین اعتراف کرد "فکر کنم دلیل آن را بدانم. مدتی پیش به عنوان شوخی برای دوستم مقداری پول تقلبی فرستادم! "قانون کارما"نیز همین کار را با خود او کرده بود، به هر حال این  قانون با کسی شوخی ندارد به او گفتم که باید با استفاده از قانون بخشایش اوضاع را به حالت اول خود بازگردانیم اساس ادیان الهی بر مبنای بخشایش است همه پیامبران خدا ما را از انتقام قانون کارما رهایی بخشیده اند. در درون هر انسانی نوری نهفته است که او را رستگار کرده و از نابسامانی‌ها رهایی میبخشد بنابراین چنین گفتم:" پروردگارا! قانون بخشایش را فرا میخوانیم و شکر می‌کنیم که این زن نه محکوم به قانون بخشایش که مورد مرحمت آن است و پولی را که سهم الهی اوست از دست نخواهد داد به آن زن گفتم:" اکنون به بانک برو و شجاعانه حقیقت را با آنها در میان بگذار. او اطاعت کرد و به بانک رفت و در آنجا از عذرخواهی و رفتار مودبانه کارمندان بانک غافلگیر شد. آنها به جای آن اسکناس تقلبی، یک بیست دلاری تازه به وی دادن بدین سان آگاهی از قانون به انسان قدرت می دهد تا" خطاهایش را جبران کند." از این رو نباید  در فکر محالات باشد. 👌" انسانی که درآرزوی ثروت است، باید ذهنی غنی داشته باشد. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
📕 قسمت 11 👇🏿👇🏿👇🏿
جادوی فکر بزرگ 11 .mp3
9.17M
کتاب صوتی 🌱جادوی فکر بزرگ🌱 موضوع انگيزشی، موفقیت 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
دوره بی‌نظیر (معجزه تبسّم) قسمت 9 پایان 👇🏿👇🏿👇🏿
دوره معجزه تبسّم(9).mp3
36.89M
☑️ ❇️جلسه نھم این دوره قطعا معجزه ای به پا می‌کند برای شما عزیزی که آنرا کامل گوش کنی و بهش عمل کنی؛ در نتیجه جذب کننده ثروت، سلامتی، شادی، موفقیت، آرامش و روابط عالی هستی🎯 : لطفا این 9 جلسه به ترتیب گوش داده شود چون مطالب به هم پیوسته و پیش نیاز هر جلسه، فایل جلسه قبل است که حتما توجه کن از جلسه 1 تا جلسه 9 را می بایست کامل گوش کنی تا به لطف خداوند معجزات زندگی خودت را شاهد باشید موفق باشید ✨☺️ پایان 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰💰💸 ✨قسمت 6 و 7 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت ششـــــم ادامــه دارد... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت هفتـــــم ادامــه دارد... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
روز _ 17 _👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فایل صوتی کتاب ( معجزه‌ی_کار_با_آینه ) تمرین کار با روز_هفدهم نویسنده✍ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤏🔻فقط کافیه قانون زندگی رو یاد بگیری اون وقت هست که نظام هستی بهترین شکل رو برات رقم میزنه 💯 در جهان هر چیزی دارای یک هماهنگی و نظم هست به زمانبندی خدا ایمان داشته باش 💥 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‍ ☘ ☘ صدودوازدهمین✋🙈 👋سلام دوستان گلم خوبین؟؟💁‍♀ آموزشی_انگیزشی🌞 به خودت بیا… بجای شکایت از تاریکی میتونی شمعی روشن کنی 🕯 تا حالا شده تو زندگیت از کسی بترسی😱 👈بترسی از اینکه برات نقشه بکشه؟ 👈نقشه بکشه زمینت بزنه؟ 👈نقشه بکشه نابودت کنه؟ یادته گفتم خدا خیر مطلقه❤️ در نبود خیر چی به وجود میاد؟ *شر* پس اگه 🤏تو 🎗از هر چیزی 🎗از هر کسی 🎗از هر رفتاری 🎗از هر کلامی میترسی،،،،یعنی به خدا و قدرتش ایمان نداری🤦‍♀ اگه تو میترسی🤯 یعنی اینکه از مبنع خیر(خداوند) دور شدی و به شر(شیطان) ایمان داری وقتی میترسی😱 از اینکه کسی برات نقشه بکشه و رسوات کنه یعنی ایمان به خیر خداوند نداری🤦‍♀ خیلیامون فقط به خدا اعتقاد داریم ولی ایمان نه.........😏 🌹آیه ۱۴ سوره حجرات🌹 عربهای بادیه‌نشین گفتند: «ایمان آورده‌ایم» بگو: «شما ایمان نیاورده‌اید ولی بگویید اسلام آورده‌ایم، امّا هنوز ایمان وارد قلب شما نشده است! دقیقا مثل خیلی از ما👆 ‼️فقط کلامی میگیم من خدا رو قبول دارم ‼️فقط کلامی‌ میگیم تنها قدرت برای خداست ‼️فقط کلامی میگیم خدایا توکل به خودت ‼️فقط کلامی میگیم خدا همیشه همراه منه ‼️فقط کلامی میگیم تا خدا هست از چیزی نباید ترسید هیچ کدوم از اینا تو قلبمون 🫀نیست و دقیقا داریم از این ناحیه ضربه میخوریم اگه تو به این باور برسی که👇🏿 تو+خداوند=اتفاقات زندگیت رو رقم میزنی دیگه از کسی یا چیزی تحت هیچ شرایطی نمیترسی☺️ پس خیلیامون هنوز اون ایمان و باور رو توی قلبمون🫀 نداریم و فقط روی زبونمون جاریه😏 به این دلیلِ که اکثرمون👇🏿 ناراحتیم نگرانیم استرس داریم افسرده ایم لذت نمیبریم بی‌حوصله‌ایم چون قلب و روح ما اتصالش به منبع خیر(خداوند) خیلی کمرنگ شده😢 🌹آیه ۱۰ سوره فتح🌹 به یقین کسانی که با تو بیعت میکنند، جز این نیست که با خدا بیعت میکنند 🌱 قدرت خدا بالاتر از همه قدرتهاست🌱 پس کسی که پیمان می‌شکند فقط به زیان خود می‌شکند، و کسی که به پیمانی که با خدا بسته است وفا کند، خدا به زودی پاداشی بزرگ به او میدهد وقتی به این باور برسی که👇🏿 قدرت خدا بالاتر از همه قدرت هاست همین یه آیه همه ترساتو از بین‌میبره😌 اگه ترسیدی که کسی برات نقشه کشیده و تو خیلی میترسی این آیه رو با خودت تکرار کن👇🏿 🌹آیه ۵۴ آل عمران🌹 وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ آنان مكر كردند، و خدا هم مكر كرد، و خدا بهترين مكر كنندگان است. نقشه و مکر خدا از نقشه و مکر هر کسی و هر چیزی بالاتره🙆‍♀ همین یه آیه باید هم بهت آرامش بده 😌 هم باورتو قوی کنه ♦️حضرت یوسف برادراش براش نقشه کشیدن چی شد؟ ♦️حضرت موسی فرعون براش نقشه کشید چی شد؟ پس نترس🤫 از اینکه کسی بخواد برات نقشه بکشه، آبروتو ببره، رسوات کنه تو باید انقدر روی این باورت کار کنی که وقتی کسی این حرفو بهت زد فقط یه لبخند بزنی 😊و بگی نقشه خدا از نقشه تو بالاتره😉 💥نکته خیییییلی مهم💥 خدا به میزان باوری که تو بهش داری جوابتو میده👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
🤏اگه افسرده هستید: 🔅احتمال زیاد «در گذشته» زندگی میکنید. 🤏اگه مضطرب هستید : 🔅احتمال زیاد «در آینده» زندگی میکنید. 🤏اگه آرامش خاطر دارید : 🔅احتمال زیاد «در حال» زندگی میکنید. 🙏امیدوارم همیشه سرحال باشید.. 🤏اما درحال سیر کنید.. 💥شب خوش 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💫بسم الله الرحمان الرحیم 💫 امروز با قران📖 🪴رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یَسِّرْ لِی أَمْرِی وَ احْلُلْ عُقْدَهً مِنْ لِسانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی 🙏پروردگارا سینه ‌ام را گشاده‌دار، و کار را بر من آسان کن، گره از زبانم بگشاى تا سخنم را درک کنند🧚‍♀ سوره طه_ آیه 25تا 28 🌙 🌟 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
هر صبح ... ڪه از خواب بیدار مے شوی، در نظر بیاور، زندگی با همه سختیهایش، چه سعادتی‌ست زنده بودن، نفس ڪشیدن، محبت ڪردن، عشق ورزیدن، دیدن دوباره عزیزانت .. و شڪر ڪن خدایت را برای بیدارے دوباره... و یک روز زیباے دیگر صبحتون بخیر و سرشار از شڪرگزاری از خدای مهربان 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.