eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
28501509667436.mp3
5.09M
واقعــیتها انگیزهها یه نوع احساسن و احساسات انسان متغیرن برای همین بعضی روزا با انگیزه هستیم و بعضی روزا بی انگیزه برای رسیدن به موفقیت به انگیزه وابسته نباشیم بلکه عمل کنیم و انجامش بدیم عملگرا باشیم ✨👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
شکرگــــــزاری آگاهانـــــه و عاشقانـــــــه یکی از قدرتمندترین ، قوی ترین و بهترین و راحت ترین راههای ارتباط با حضرت حق و بالا بردن ارتعاش حتی به سطح دریافت انرژی های رحمانی و مثبت فرشتگان می‌باشد. سعی نمودیم در این کانال به کرات شکرگزاری های آگاهانه را برایتان از مواخذ معتبر انتخاب وتقدیم نگاهتان نماییم. باشد که قدمی مثبت در جهت آرامش و انسانیت برداشته باشیم. متشکرم ممنونم از همراهی تان روز بسیار خوبی را در پناه خدا و مشایعت فرشتگان الهی پیش رو داشته باشید.🙏🏼😌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
😍 ریشه،شادی وآرامش است عشق میتوانند دوست باشند ،خدمتکار من است💰😍 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
پول هست فراوانی هست خوشبختی هست مشتری هست درامد بالاهست خوشبختی هست ازدواج عالی هست همسر عالی هست رزق و روزی فراوان هست همه چیزهای عالی هست 🤏تو فقط موانع ذهنی تو برطرف کن ‌و‌ بر خدای مهربون توکل کن و واسش ‌تلاش کن تا به همش برسی‌ ‌ شروع تو تلاش، تو رسیدنت به اگاهی اعلام احساس لیاقت برای رسیدن به عالیترینها😍💜 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من سعی میکنم به کسی نگم ، پول کافی ندارم یا نمیتوانم آنرا بخرم، من بدبختم، یا در وسع من نیست چرا که میدانم 👇🏿 تکرار همچین عبارتهایی "نداری" را به سمت من جذب میکند، پس همیشه ، بر پول، فراوانی و نعمت ،تمرکز میکنم و همیشه فکر غالب من فراوانی خواهد بود✔️ نیروی ارتعاشاتی که به جهان هستی میفرستیم را دست کم نگیریم👊 👈و بابت انچه هم اکنون داریم قدردانی سپاسگزاری کنیم 🤲 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
27.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. خــــــودت را توسعـــــــــه بده تا شخصیت زیباتــــــــری از خود بسازی تا رسیــــــــدن به خواستــــــــه‌هات ساده‌تـــــــر بشه✨👌 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
به رشد کردن ادامه بده 👌👌 در برابر هر انتقادی از طرف دیگران چه واکنشی نشون میدی؟؟؟🤔 🌿چقدر عجولی؟😬 🌿چقدر تند حرف میزنی؟😒 🌿رنگ لباست قشنگ نیست 🤐 عصبانی میشی😤 داد میزنی🤬 میگی به تو مربوط نیست 😠 میگی آره درسته من اینجوریم دیگه 😨 میگی عه واقعاااا🤕 هر واکنش آنی نسبت به موقعیتی که در اون قرار گرفتیم امکان داره به ما صدمه بزنه چون ما فقط با اعضای نزدیک توی این شرایط قرار نمیگیریم که البته همین هم به روابطمون آسیب میزنه چه زن و شوهر چه خواهر و برادر و والد و فرزند...... گاهی نقدی که به ما میشه از طرف رئیس، همکار، دانش آموز، معلم و.... پس نمیتونیم تهاجمی واکنش نشون بدیم پس چه کنیم ؟؟؟ 🔻دوست ارزشمند گلم وقتی که در شرایطی هستی که احساس میکنی نسبت به حرف طرف مقابل حس خیلی بدی داری بدون که این حس کاملا طبیعیه و جز تکامل انسان هست ⚠️گذشتگان ما وقتی احساس خطر میکردند یا فرار میکردند یا میجنگیدند پس این حس ترس خیلی طبیعیه اما اون موقع با حیوانات وحشی و ترس از گشته شدن یا مردن بود اما الان ترس از کشته شدن حس ارزشمندی ما هست و آسیب به روانمون هست😰 😰این تشخیص برای ذهن سخته اما ما میتونیم با کار کردن روی ذهنمون و وسعت دادن به حس ارزشمندی و عزت نفس بهترین واکنش رو داشته باشیم رفتاری که در خور یک انسان با عزت هست💯💯 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با حس خوب کن👇😍 من عاشق پول و ثروتم ، پول و ثروت هم عاشق منه‌💰🤟 منو پول همدیگر دوست داریم و همدیگر جذب میکنیم💰💜 خدایاسپاسگزارم🤲 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ تمرین بازی فراوانی در : 💰مبلغی که باید خرج شود=38.000.000 تومان ✨یخچال فریزر ال جی 38.000.000تومان جمع کل:38.000.000میلیون تومان دوست عزیزم شما می‌توانی لیست خودتون رو به هر صورتی که دوست داری بنویسی این نمونه ای از تمرین بازی فراوانیست که به شما انگیزه نوشتن می دهد. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
💰💰💰💸 ✨قسمت 24 و 25 و 26 پایان 👇🏿👇🏿👇🏿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت بیست‌و‌چهـــارم ادامــه دارد... 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت بیست‌و‌پنجـــــــم 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. راز ثروتــــــــ💸 ✨قسمت بیست‌و‌شــــشم پـــــایــــــان 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📖کتاب صوتی 💥 ☆♡قسمت 8 👇🏿👇🏿👇🏿
4_5893012291971973533.mp3
7.91M
📖کتاب صوتی🎙 💥بیشعوری💫 ☆♡قسمت هشتم♡☆ 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
📕کتاب: قسمت 4 👇🏿👇🏿👇🏿
فصل چهارم - قانون خلاقیت.mp3
7.57M
🎧 (کاتـــرین پانـــدر) روش‌هایی قدرتمنــد بـــــرای رسیـــــدن بــــه توانگـــــــری و ایــجاد بهتریـــــــن لحظات با اندیشـــــــه تواگرانـــــه... 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
قسمت دوم👇🏿👇🏿👇🏿
1_5082671625300607043.mp3
36.36M
قسمت دوم🦋 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
 زمانی كه دچار استرش یا اضطراب و دلشوره می‌شوید اقدامات زیر را انجام دهید: - درخواست كمك از دیگران در صورت نیاز - مشغول شدن به انجام كاری ترجیحا كار مورد علاقه مانند كتاب خواندن، باغبانی و ... - صحبت كردن با دوستان و اقوام و دیدار با دوستان و آشنایان - خارج شدن از خانه برای مدت كوتاه و یا قدم زدن در پارك - ورزش كردن - انجام تمرینات آرام سازی: در این تمرین، عضلات به ترتیب از سر به طرف پا یا برعكس سفت می‌شود 10 تا 15 ثانیه در این حالت نگه داشته و بعد به آرامی شل می‌شود. این سفت و شل شدن عضلات تاثیر خوبی بر آرامش ذهن می‌گذارد. 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ 👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿👇🏿
☘ 🧿 🔻روش تمرینات آرام‌سازی 🤏برای پیر و جوان - ابتدا به یك مكان خلوت بروید، روی صندلی بنشینید و پشت خود را صاف نگه دارید. كف پاها را روی زمین بگذارید و دست‌ها را روی ران قرار دهید. - ابروها را تا جایی كه می‌توانید به طرف بالا بكشید و در این حالت نگه دارید و سپس به آهستگی رها كنید. - چشم‌ها را محكم ببندید و پلك‌ها را روی هم فشار دهید و در این حالت نگه دارید. سپس به آهستگی چشم‌ها را باز كنید. - زبان خود را به سقف دهان فشار دهید آن را چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها كنید. - دندان‌های خود را به سقف دهان فشار دهید. آن را چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها كنید. در صورتی كه دندان مصنوعی دارید این حركت را انجام ندهید. - لب‌ها را به هم فشار دهید و چروك كنید. چند ثانیه نگه دارید و سپس به آهستگی رها كنید. - شانه‌ها را بالا بكشید و سفت نگه دارید و سپس به آهستگی رها كنید. - دست راست را مشت كنید و ساعد را روی بازو خم كنید و محكم فشار دهید. در این حالت نگه دارید و سپس به آهستگی رها كنید. این حركت را با دست چپ نیز انجام دهید. یك نفس عمیق بكشید و ریه خود را از هوا پر كنید و نفس خود را حبس كنید و در این حالت به شكم خود فشار آورید. سپس به آهستگی نفس خود را بیرون دهید و ریه را كاملا خالی كنید. - كتف‌ها را تا جایی كه می‌توانید به عقب ببرید و فشار دهید و در این حالت سفت نگه دارید، سپس به آرامی رها كنید. - پای راست را صاف نگه دارید و پنجه پا را به طرف بیرون بكشید و در این حالت نگه دارید. بعد پنجه پا را به طرف خود خم كنید و پا را سفت در این حالت نگه دارید. سپس به آهستگی پا را زمین بگذارید. این حركت را با پای چپ تكرار كنید. - زانوی راست را خم كنید و ران را تا جایی كه می‌توانید بالا بیاورید و سفت نگه دارید، سپس به آهستگی پا را زمین بگذارید. این حركت را با پای چپ تكرار كنید. بنابر اعلام وزارت بهداشت، این تمرینات را روزی یك تا دو بار انجام دهید. 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
یک خواهشه👇🏿 اگه از امــــــروز بتونی یک تفاوت کوچک در زندگیت ایجاد کنی، هـــــــرروز تبدیل به یکی از متفاوت‌ترین روزهای عمرت میشه ...🌸 یک ذره مهربون‌تــــــــر باشی یک ذره آروم‌تــــــــــــــــــر باشی یا یک ذره بیشتر به خداوند اعتماد کنی یا یک ذره بیشتر قدر خودت رو بدونی ِیا یک ذره شکرگزارتر باشی✨🙏🏼 امروز خیلی ساده و صمیمی به خدا بگو: خدایا امروز بهم انرژی و عشق بده میخوام تا شب به چند تا از بنده‌هات کمک کنم و دل چند نفر رو تا شب شاد کنم🙏🏼☺️ یک هفته ادامه بده👇🏿 بعد ببین خدا برات چکار میکنه نتایجش رو برام بفرست 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @zekrabab125 داستان و رمان @charkhfalak500 قران‌ومفاتیح‌ سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘ ✋❤️ 💰چون تعدادی از دوستان پرسشهایی درباره پول ثروت دارند.. 🔶بجای جواب سوالشون.. 👌یک دوره عالی بنام ((جذب‌پول‌فوری‌باسپاسگزاری)) 🤏خیلی راحت و آسان با تمرینهای سبک و کارامد.. بصورت صوتی. از استاد خانم جبلی. براتون تهیه کردم . بزودی در کانال قرار میدم.. 🔻شرط گوش کردن اینه که صلوات یادتون نره و دوستان و آشنایان رو به کانال دعوت کنید.... 🙏التماس دعای خیر و فرج 👇🏼 💸من ثروتمندم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ @e_trust_Be_win ایدی مدیر سهم شما از مطالب صلواتی..! . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.