فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #کلیپ
#استاد_علی_تقوی
🤔 چرا گناه، هر روز زیادتر می شه؟!
#همه_آمر_باشيم
#احیای_واجب_فراموش_شده
@AMMERIN
💠به نظرشما، یاران صاحب الامر(عج) ازبین نمازخوان ها انتخاب می شوندیا بی نمازها؟
ازآنهایی که مقید به روزه هستند یا روزه خورها؟!
جواب، روشن است!
حالا واجبات را با هم ادامه بدهیم....
👈به نظرتان اصحاب حضرت، از آمران به معروف انتخاب میشوند یابی تفاوتها؟
این بحث، ۲نتیجه دارد👇
✅اول: کسی که از کنار گناه، ساکت عبور کند، نمیتواند ادّعا یا آرزوی سربازی ولیعصر(عج) را بکند.
✅دوّم: هرچه تعداد ناهیان از منکر را بیشتر کنید، منطقاً احتمال تعجیل ظهور افزایش خواهد یافت
@AMMERIN
#نکته
💥از این به بعد به کسی که علنی داره خطایی می کنه...
به این چشم نگاه کن 👇
🍂مصدومی که کنار جاده افتاده و نیاز به کمک داره...
🍂داره پیام میده که زورش به ترک گناه نمی رسه
🍂کسی رو نداشته که راه و چاه رو بهش نشون بده
🍂میخواد جلب توجه کنه
🍂داره لجبازی می کنه
🍀حالا که اینا رو می دونی، پس رهاش نکن، نکنه کسی به دادش نرسه😒
دلسوزانه و با صبوری بهش کمک کن، با روش درست، عیبش رو تذکر بده و به خوبی ها دعوتش کن🤗 شاید تو فرشته نجاتش باشی🍃
#ما_اثر_گذاریم
#بی_تفاوت_نباشیم
#همه_آمر_به_معروفیم
@AMMERIN
#تلنگر
🔰وقتی که خداوند فرشتگان رو امر کرد به سجده بر آدم؛
☘همه ملائک سجده کردند...
🍁فقط یکی سجده نکرد! اون هم ابلیس ملعون بود که "سرکشی" کرد.
🔴 شیطان که رانده شد، بجز از یک خطا نکرد / خود را برای سجده آدم، رضا نکرد
♨️ صحبت های شیطان با خدا، مبحث خیلی توجه برانگیزی هست! 👇
📌 وقتی خداوند به شیطان میگه که بیرون شو از درگاه من؛
♨️ شیطان به خداوند میگه:
✖️پروردگارا، این یه دونه سجده بر آدم رو از من نخواه!
✖️آنچنان عبادتت میکنم که تا حالا کسی اونطوری تو رو عبادت نکرده باشه...
✖️این یه دونه سجده رو بیخیال شو!
✅ خداوند میفرماید که: من همین یه دونه سجده رو از تو می خوام (۱).
⏪ این حکایت، مثل داستان خیلی از
ماهاست...
♨️ شیطانِ نفس میاد میگه که: خدایا این دو تا واجب #امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر
رو از ما نخواه...!
* ما اینقدر نماز می خونیم، روزه می گیریم
* هزار و یک جور کارهای مستحب رو انجام
می دیم...
× اما امر به معروف و نهی از منکر را - که "واجب" است - انجام نمی دیم!
⛔️ مواظب باشیم که ما هم در اینطور دام ها نیفتیم!!
📚 (۱). بحارالانوار، ج۲، ص۲۶۲
✍ استاد علی تقوی
@AMMERIN