eitaa logo
چریک سایبر🇵🇸
1.1هزار دنبال‌کننده
37.6هزار عکس
47.6هزار ویدیو
982 فایل
با سرخط خبرهای جبهه‌ی مقاومت باما همراه باشید. لحظه به لحظه در نبرد آخرالزمان برای نابودی اسرائیل✌️ فلسطین🇵🇸 یمن🇾🇪 لبنان🇱🇧 سوریه🇸🇾 عراق🇮🇶 ایران🇮🇷 امروز حرم حسین بن علی، ایران است. https://eitaa.com/cherikcyberi
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ اینجا تایلند، و ایشون پادشاه تایلنده! تا حالا شنیدید سازمان‌های حقوق بشری اسمی از تایلند ببرن؟! نه‌! چون مردم و زنان دقیق در جایگاه مورد پسند غرب قرار دارن باران وکیلی @basirat_shahriyar
jamshidi mahdi.mp3
27.79M
💯🔊 🔰 به مناسبت هفته پژوهش 🔹نشست علمی دلایل گریز از پژوهش‌های عینی در علوم انسانی 🎙با ارائه: 🔸 ⏰ یکشنبه 27 آذرماه ۱۴۰۱ 🏢 تهران، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی @basirat_shahriyar
چریک سایبر🇵🇸
🔻امام خمینی و حجاب (۲): دورۀ پس از انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۴. «وزارتخانه‌ها ... باز همان صورت زمان طاغو
🔻امام خمینی و حجاب(۳): دورۀ پس از انقلاب 🖊 مهدی جمشیدی ۶. امام خمینی در پاسخ استعلام در مورد‏‎ ‎‏تعرض به بانوان بی‌حجاب می‌گویند: «کسی حقّ تعرض ندارد و این‌گونه دخالت‌ها [ی قهری و یدی نسبت به حجاب زنان در خیابان] برای مسلمان‌ها ‏‎[یعنی مردم عادی] ‎‏حرام است، و باید پلیس و کمیته‌ها از این‌گونه جریانات جلوگیری کنند.‏»(‏‏صحیفۀ امام، ج۱۲، ص۵۰۲، ۱۳ تیر ۱۳۵۹). این‌گونه وقایع، به دست بخشی از نیروهای انقلابی رقم خورد که بعدها به «چپ مذهبی» تبدیل شدند و در دهۀ هفتاد نیز نام «اصلاح‌طلب» را برای خویش برگزیدند. اینان که تمایل‌شان به انقلاب، بیش از هر چیز، ریشه در «احساس» و «هیجان» داشت، از همان آغاز، پرچم رفتارهای ناموجّه و نامشروع را برافراشتند و مواجهه‌های بسیار غلطی را با بی‌حجاب‌ها و کم‌حجاب‌ها در پیش گرفتند. البتّه حتّی در سال‌های پس از این نیز که مواجهۀ خود را به سطح نرم و تذکّر زبانی فروکاهیدند، رفتار خویش را تغییر ندادند و به بدترین شکل، نهی‌ازمنکرِ زبانی می‌کردند. کسانی‌که در دهۀ شصت با اینان معاشرت و ارتباط داشتند، روایت‌های تلخی را از رفتارهای نابخردانه و نامشروع اینان نقل می‌کنند که با گفته‌های اینان در دهۀ هفتاد، شکاف بسیار زیادی دارد. مسیر اینان در آن زمان، «فاشیسمِ فرهنگی» بود و از دهۀ هفتاد به این سو، به طرف «لیبرالیسمِ فرهنگی» چرخش کردند. گذشته از این، سخن امام خمینی در این بند، دو دلالت مهم دارد. نخست این‌که امام خمینی، «نهی‌ازمنکرِ زبانی» را نسبت به بی‌حجاب‌ها نفی نمی‌کنند و بر این باور نیستند که کسی حقّ ندارد در این زمینه، «تذکّر» بدهد، بلکه ایشان تنها، «نهی‌ازمنکرِ یدی» را از حوزۀ مسئولیّت‌های عمومی و توده‌ای خارج می‌کند و اجازه نمی‌دهد که عامّه در آن وارد شوند. دیگر این‌که ایشان از وجود چنین رفتارهایی نتیجه نگرفته‌اند که باید حجاب الزامی، برچیده شود، بلکه حجاب الزامی را تأیید کرده‌ و مواجهۀ فرازبانی با آن را به نیروها و نهادهای قانونی وانهاده‌اند. میان این آفت و آن حکم، تلازمی برقرار نیست و نباید با این توجیه، از حکم الهی عقب نشست و بی‌حجابی را روا شمرد. ۷. «حجابی که اسلام قرار داده است، برای حفظ‏‎ ‎‏آن ارزش‌های شماست. هرچه را که خدا دستور فرموده است ـ چه برای زن و چه برای‏‎ ‎‏مرد ـ برای این‌است‌که آن ارزش‌های واقعی که اینها دارند - و ممکن است به واسطۀ‏‎ ‎‏وسوسه‌های شیطانی یا دست‌های فاسدِ استعمار و عمالِ استعمار، پایمال می‌شدند - ... زنده بشود.»(صحیفۀ امام، ج۱۹، ص۱۸۵، ۲۲ اس‍ف‍ن‍د ۱۳۶۳). در اینجا، سخن بر سر آن است که «احکام الهی»، تابع «مصالح و مفاسد حقیقی» هستند و این‌گونه نیست که میان حجاب و بی‌حجابی، «تفاوت واقعی» وجود نداشته باشد. انسان به صورت تکوینی، دارای سلسله‌ای از «ارزش‌های قدسی» است و باید در مسیر زندگی نیز به گونه‌ای «انتخاب» کند که این ارزش‌ها از حالت «بالقوّه» به حالت «بالفعل» حرکت کنند و شکوفا شوند. ازاین‌رو، فقط آن دسته از انتخاب‌های فرهنگیِ انسان که در این راستا قرار دارند و «حیات فطری» و «کمال معنوی» در انسان را در پی می‌آورند، مشروع و مجاز هستند. احکام دین در نسبت مستقیم با همین حیات باطنی است که وضع شده است و از این جهت باید گفت دین یک «مبنای واقعی» و «استناد عینی» دارد. از طرف دیگر، ایشان افزون بر هوای نفس و وسوسۀ شیطان، برنامۀ فرهنگیِ «استعمار غربی» را نیز محرّکِ بی‌حجابی معرفی می‌کند. پس عالَم تجدّد در مقابل کمالِ معنویِ انسان و جوشش ارزش‌های فطری در او ایستاده است و می‌خواهد طاغوت را بر سبک زندگی، حاکم گرداند. ۸. «و از جوانان، دختران و پسران، می‌خواهم که استقلال و آزادی و ارزش‌های‏‎ ‎‏انسانی را، ولو با تحمّل زحمت و رنج، فدای تجمّلات و عشرت‌ها و بی‌بندوباری‌ها و حضور در مراکز فحشا که از طرف غرب و عُمال بی‌وطن به شما عرضه‏‎ ‎‏می‌شود نکنند؛ که آنان چنانچه تجربه نشان داده جز تباهی شما و اغفال‌تان از‏‎ ‎‏سرنوشت کشورتان و چاپیدن ذخائر شما و به بند استعمار و ننگ وابستگی‏‎ ‎‏کشیدن‌تان و مصرفی‌نمودن ملّت و کشورتان، به چیز دیگر فکر نمی‌کنند.‏»(صحیفۀ امام، ج۲۱، ص۴۱۷، ۱۴ خرداد ۱۳۶۸). نسل جوان در برابر دو انتخاب قرار گرفته است: در یک سو، «ارزش‎مداری» است و در سوی دیگر، «بی‌بندوباری». راه دوّم، از سوی غربِ استعماری به ما عرضه می‌شود و تمدّنِ غربی می‌کوشد از این طریق، سلطۀ خود را بر ما مستقر سازد. مسألۀ پشت‌پردۀ آزادی‌های معطوف به مناسبات ضدّاخلاقی و حجاب، همین است که نسل نو در هاضمۀ فرهنگیِ تجدّد، از میان برود و توان رویارویی خویش را ببازد. @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 وضعیت اسفناک مردم تهران در زمان شاه، به روایت یک مستند اسرائیلی 🍃🌹🍃 ✅ منبع: فیلم مستند «پیش از انقلاب» به کارگردانی «دن شادور» /ساخته شده توسط رژیم صهیونیستی | | @basirat_shahriyar
با توجه به ابلاغیه سپاه استان حتما از هشتک در رزمایش فردا استفاده شود. در آخر رزمایش ارزیابی صورت خواهد گرفت.
دقیقا همین هشتک را همسنگران کپی بفرمائید ✌️
11.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 یلدای سلیمانی 🍃🌹🍃 🔻حافظ بگو کدوم فال کدوم روزو کدوم سال اونی که رفته برمیگرده... | | @basirat_shahriyar
🇮🇷 📝 | 🍃🌹🍃 🔻یعقوب نیمرودی - نماینده سابق سرویس اطلاعاتی اسرائیل در تهران و از بازیگران ماجرای مک فارلین!! 🔺« اگر یک روز به روزنامه نگاران اجازه دهند از کارهایی که ما در تهران کردیم مطلع شوند از آنچه می شنوند وحشت خواهند کرد حتی نمی توانند آنرا تصور کنند ... » | | @basirat_shahriyar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 آب پاکی که بایدن روی دست شورشیان ‎۱۴۰۱ ریخت 🍃🌹🍃 🔻جمهوری اسلامی ایران برای آمریکا و اسراییل نماینده سلاح اتمی است و این برای آنها اهمیت دارد. 🔺احتمالا شلمغزان زن زندگی آزادی، به خصوص متوهمان خارج نشینان آن، هنوز نمیفهمند که کل این بساط ‎ برای فشار آوردن به ایران برای مذاکره و سازش با غرب بود، نه ‎ نظام! | | @basirat_shahriyar
9.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 ببینید به چه شکل ساده‌ای دروغ آلبانی نشینان رو میشه! 🍃🌹🍃 | | @basirat_shahriyar