بالاخره بعد از ۳ ماه، اولین پیام رو تو چنل تلگرامم گذاشتم،
و از احساسم بخوام الان بگم؟
خوشحالم...متوجه شدم که چقدر دلتنگ اون پناهِ کوچولو بودم:)))
«شکوفهِ گیلاس»
بالاخره بعد از ۳ ماه، اولین پیام رو تو چنل تلگرامم گذاشتم، و از احساسم بخوام الان بگم؟ خوشحالم...متو
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
یه چیزهایی انقدر برام ارزشمندن که تو چنل تلگرامم به یادگار میمونن و اینجا ازشون چیزی نمیذارم...
ولی خواستم اینجا هم بنویسم که چقدر خوشحالم زبونِ محبتِ اطرافیانم، همونیه که دوست دارم:)
آدمهایی که به جزئیاتی از من توجه میکنن که دوستشون دارم و از همون راه باهام ارتباط میگیرن، واقعاً قلبم رو لمس میکنن💅🏻💘✨️
«شکوفهِ گیلاس»
انسان هایِ مهربون و خوش قلب همیشه باعثِ شگفت زده شدنم میشن>>✨️✨️✨️🎀
واقعا بعضی از انسان ها مهربونیشون حتی از چهرهاشون هم مشخصه، امروز دوباره این موضوع بهم ثابت شد:)))🎀
با عزیزی داشتیم صحبت میکردیم، بحث توقع بود. گفتم «کلاً آدمی که توقع داره، هم خودشو اذیت میکنه هم مـارو» و چه دلنشین هستن آدمهایی که بدون هیچ توقع و منتگذاشتنی، احـوال میپرسن، ارتباط میگیرن و بابت مشغولیت، کمپیدا بودن و سرشلوغیها، گله و شکایتی ندارن و باعث فاصلـه نمیشن! خداحفظتون کنه برامون، همین.
مادر ترکیب سادهای دارد که اسمش را گذاشته آرامشبخشترین چای جهان🎀
-تکهای از کتابِ «راهنمای مردن با گیاهان دارویی»
عالیه:))
یه طوری این سرماخوردگی نابهنگام، ناراحتم کرده، هیچی نمیتونست این کارو کنه...
الان چه وقتش بود آخه😭
آره اشک میریزم و گریه میکنم برات، برای تو اگه عزاداری نکنم، پس برای کی کنم؟:))🖤