سه سالهُ ضربه سیلی؟
سه سالهُ زخمای کاری؟
من که قلبم حتی تحمل شنیدن نداره، چی کشیدی شما خانوم...💔
باورم نیست که در حنجرهات جا شده است
حجم تیری که عباس زمین گیرش شد:)
-ششماههکربلا
درد و دل زیاده اما، جز عباس"ع"محرمی نیست...
«آره عزیزدلم همه میدونن که،
تو دست هم نداشته باشی، عباسی...»
از حضرت زینب"س" درباره علاقه زیادش نسبت به برادرشان حضرت عباس"ع" پرسیدند؛ فرمودند معجرم را میبویم، چرا که در مسیر کربُبلا آن را بسیار برایم درست میکرد...