درد و دل زیاده اما، جز عباس"ع"محرمی نیست...
«آره عزیزدلم همه میدونن که،
تو دست هم نداشته باشی، عباسی...»
از حضرت زینب"س" درباره علاقه زیادش نسبت به برادرشان حضرت عباس"ع" پرسیدند؛ فرمودند معجرم را میبویم، چرا که در مسیر کربُبلا آن را بسیار برایم درست میکرد...