eitaa logo
امور کلاس‌ها
2.2هزار دنبال‌کننده
396 عکس
7 ویدیو
449 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📌قابل توجه دانشجویان دانشکده قرآن و حدیث ✅ کلاس‌های درسی «خانم دکتر پوران رضایی» امروز شنبه بصورت مجازی برگزار خواهد شد. 🔴امور کلاسی
📌 قابل توجه دانشجویان گرامی: ✅ برای ورود به اتوماسیون تغذیه از لینک زیر استفاده کنید. jeton.mazaheb.ac.ir کانال رسمی اطلاع رسانی دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی @mazahebnews
📌ثبت‌نام مراسم جشن دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی مقطع کارشناسی(ورودیهای۹۲ تا ۹۷) واحد تهران👇 https://kad.mazaheb.ac.ir/1075 🔶زمان برگزاری مراسم: پنجشنبه 22 تیر ماه 1402 - ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۹:۰۰ 💠مکان برگزاری: سالن همایش شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه مذاهب اسلامی 🔻: تا پایان روز جمعه 2 تیر 1402 🔺توجه: چنانچه قبلا برای این مراسم ثبت‌نام و هزینه مراسم را پرداخت نموده اید، با وارد کردن و صحت سنجی شماره دانشجویی، نیازی به پرداخت مجدد هزینه نمی باشد و هزینه پرداختی شما محفوظ است. 🔽همچنین اولین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی نیز در همان روز پس از پایان مراسم جشن برگزار خواهد شد. ✅معاونت فرهنگی و دانشجویی
اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 https://www.www.sanjesh.org/fa-IR/Portal/4936/news/view/14591/10584/Staging
ثبت نام آزمون وكالت مركز وكلا،كارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال 1402 https://www.www.sanjesh.org/fa-IR/Portal/4936/news/view/14591/10580/Staging
💠《اولین دوره و اردوی علمی و فرهنگی فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی》 ویژه دانشجویان دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی در تهران و شعب برگزار می‌شود. 🔶 تاریخ برگزاری: از ۲۳ لغایت ۳۰ تیرماه مکان برگزاری دوره: با 💠ممتازین علمی و فرهنگی دارای اولویت گزینش خواهند بود. 🔹شرایط ثبت نام: ۱. دانشجو در نیمسال مجاز تحصیلی باشد. ۲.نمره معدل کل بالای ۱۶ باشد. ۳.حداقل یکی از دروس فرهنگ تقریب را گذرانده باشد. 🔹شرایط دوره: ۱. حضور شبانه روزی شرکت کنندگان در دوره به مدت یک هفته ۲. شرکت در کلاس ها و برنامه های علمی دوره الزامی می‌باشد. ۳. شرکت در آزمون پایان دوره (جهت صدور گواهی دوره) 🧭مهلت ثبت نام: تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۸ 🔻ثبت نام در به معنای قطعی شدن حضور در دوره نخواهد بود و اسامی نهایی پس از استعلام و بررسی های لازم اعلام خواهد شد. ✍ ثبت‌نام از طریق پیوند زیر👇 https://kad.mazaheb.ac.ir/1078 ✅معاونت فرهنگی و دانشجویی
🟡 چنانچه برای ورود به سامانه گلستان با خطا مواجه می شوید از لینک زیر استفاده فرمایید. https://82.99.213.115/forms/authenticateuser/main.htm
📌قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی شعبه تهران (ورودی 96 ، 97، 98) ♦️با توجه به زمانبندی تقویم امور آموزشی، بازه زمانی خدمات فارغ التحصیلی تا پایان تیرماه، و 1 تا 6 شهریور می باشد. ♦️دانشجویانی که نواقصی پرونده دارند لازم است حداکثر تا 20 تیرماه پرونده خود را تکمیل نمایند. 🔸پیشنهاد می شود با توجه به تمایل دانشجویان برای استفاده از فرصتهای استخدامی و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و ضرورت ارائه مدرک کارشناسی برای شرکت در این فرصت ها، همه دانشجویان واجد شرایط (ورودی های 96، 97، 98) ضمن رفع نواقصی پرونده آموزشی خود، زمینه را برای صدور گواهی موقت کارشناسی خود فراهم نمایند. 🟢اسامی دانشجویان دارای نقص مدرک در چند روز آتی اعلام خواهد شد.
راهنمای مطالعه آزاد.pdf
1.25M
📌 اطلاعیه معرفی به استاد (مطالعه آزاد) ❗️قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی شعبه تهران (ورودی 96 ، 97، 98) ♦️پیشخوان مطالعه آزاد (معرفی به استاد) در ترم 4012 از روز شنبه مورخ 10 تیرماه تا روز سه شنبه مورخ 13 تیرماه فعال می باشد. لذا دانشجویانی که صرفا دو درس (بدون در نظر گرفتن تعداد واحد) برای فارغ التحصیلی دارند درخواست های خود را در زمان مقرر در سامانه ثبت نمایند. ✅زمان امتحان متعاقبا از طریق کانال امور کلاس ها و شماره تماسی که در سامانه گلستان ثبت نموده اید اطلاع رسانی خواهد شد. 🌐جهت ثبت درخواست مطالعه آزاد از راهنمای فوق استفاده فرمایید.
image_2023-07-01_16-40-38.png
40.6K
دانشجویان فوق حداکثر تا تاریخ 20 تیرماه نقص مدرک پرونده خود را رفع نمایند.
image_2023-07-03_08-32-04.png
34.8K
دانشجویان فوق حداکثر تا تاریخ 20 تیرماه نقص مدرک پرونده خود را رفع نمایند.
ناقصی مدارک ۹۸.pdf
214.9K
دانشجویان فوق حداکثر تا تاریخ 20 تیرماه نقص مدرک پرونده خود را رفع نمایند.
راهنمای ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی.pdf
446K
⭕️قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1396 ، 1397 و 1398 (تهران) ❗️آن دسته از دانشجویان که تاییدیه تحصیلی به عنوان نقص مدرک به ایشان اعلام شود، باید جهت اخذ تاییدیه تحصیلی به سامانه emt.medu.ir مراجعه نمایند. چنانچه در سامانه فوق نقص مدرک برای شما ثبت شده باشد لازم است ضمن هماهنگی با مدرسه متوسطه (یا پیش دانشگاهی) محل تحصیل خود جهت رفع نقص اقدام نمایید. (راهنمای ثبت درخواست تأییدیه تحصیلی در فایل پیوست قابل مشاهده است.)
هدایت شده از امور کلاس‌ها
🟡 چنانچه برای ورود به سامانه گلستان با خطا مواجه می شوید از لینک زیر استفاده فرمایید. https://82.99.213.115/forms/authenticateuser/main.htm
⭕️قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1396 و 1397 و 1398(تهران) ❗️چنانچه کلیه دروس خود را با موفقیت گذرانده اید ( حداقل 142 واحد برای رشته فقه و حقوق، و برای سایر رشته ها حداقل 135 واحد) و هنوز گواهی موقت خود را دریافت نکرده اید، به منظور انجام فرایند فارغ التحصیلی و بررسی نواقص پرونده آموزشی خود "نام کامل"، "شماره دانشجویی"، "کدملی" با قید *جهت فارغ التحصیلی* در ایتا به آی دی @smmzahedi ارسال فرمایید. ❗️لازم به ذکر است آن دسته از دانشجویان که عدم تاییدیه تحصیلی به عنوان نقص مدرک به ایشان اعلام شود، باید جهت اخذ تاییدیه تحصیلی به سامانه emt.medu.ir مراجعه نمایند. چنانچه در سامانه فوق نقص مدرک برای شما ثبت شده باشد لازم است ضمن هماهنگی با مدرسه متوسطه (یا پیش دانشگاهی) محل تحصیل خود جهت رفع نقص اقدام نمایید. 🔅(این اطلاعیه تا 28 تیرماه و در روزها و ساعات اداری قابل پیگیری است.)
امور کلاس‌ها
⭕️قابل توجه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1396 و 1397 و 1398(تهران) ❗️چنانچه کلیه دروس خود را با م
‼️ لطفاً قبل از ارسال درخواست فارغ التحصیلی حتماً از ثبت کلیه نمرات خود در سامانه گلستان قسمت اطلاعات جامع دانشجویی مطمئن شوید.
🛂 مجوز خروج از کشور (ویژه آقایان) 🔷دانشجویان آقا که برای خروج از کشور ملزم به دریافت مجوز از پلیس هستند، لازم است پس از ثبت درخواست خود در سامانه پلیس مراتب را جهت بررسی و تایید در ایتا به آی دی @smmzahedi در قالب زیر ارسال نمایند: 💢نام و نام خانوادگی 💢کد ملی 💢شماره دانشجویی 💢«جهت تایید مجوز خروج از کشور» 🔅فرایند تایید مجوز خروج از کشور در سامانه ممکن است تا ۴۸ ساعت به طول انجامد. لذا در مدیریت زمان دقت فرمایید.
هدایت شده از امور کلاس‌ها
درخواست گواهی اشتغال به تحصیل - راهنمای دانشجو.pdf
315.4K
راهنمای گواهی اشتغال به تحصیل