تو خود حجاب ِخودی حافظ از میان برخیز . . .
_____ _ _
سعی کردم که خودم را از میان بردارم تا هرچه هست ، خدا باشد ! و خدا را شکر
بر این تصمیم وفادار مانده ام .
[مرتضیآوینی ؛ زندگیزیباست]
اگه قرار بود با آهنگ حالِت خوب بشه ؛
خدا توی قرآن نمیگفت :
الـا بذکر الــلّٰه تطمئن القلوب 💗✨››
حتماً یه حکمتی توشه که . . . :)
ولی شدیداً دلتنگ ِاون کنج ِدنج ِبین الحرمینت هستم 🥲.