اگه قرار بود با آهنگ حالِت خوب بشه ؛
خدا توی قرآن نمیگفت :
الـا بذکر الــلّٰه تطمئن القلوب 💗✨››
حتماً یه حکمتی توشه که . . . :)
ولی شدیداً دلتنگ ِاون کنج ِدنج ِبین الحرمینت هستم 🥲.
ولی آقای امام رضا ؛
من هنوزم به مهربونی ِشما امیدوارم :)>
میشه اربعین ُجور کنی . . ؟❤️🩹
حس ِقشنگی ِبا شنیدن ِمداحی ، ناخداگاه
بغض گلوت ُبگیره و اشك از چشمات سرازیر
بشه . 💔
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این حنجره هم جزو حنجره های بوسیده شده توسط ِخداعه :)))>>>✨🎧