کاری که از دستم بر نمیاد .
اما لااقل میتونم با بعضی از اطرافیانم مهربون باشم ؛ توجه داشته باشید ، بعضی از اطرافیان ! نه همه .
نمیدونم چرا . اما بازم میخوام بگــم
که هیچ وقـت به انـدازه محرم ، دلــم
نخواسته بود پسر باشم .
[دخترادركمیکننمنظورمُ..]