💠 حضور دکتر علی لاریجانی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۳/۷/۲۹
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 * حضور دکتر عمرانی رئیس دانشکده حقوق در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی*
۱۴۰۳/۷/۳۰
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 * حضور دکتر طحان نظیف سخنگو و عضو شورای نگهبان در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی*
۱۴۰۳/۷/۳۰
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 * حضور میهمانان در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی*
۱۴۰۳/۸/۱
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 حضور دکتر زاکانی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۳/۸/۵
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور دکتر صحرایی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۳/۸/۵
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور دکتر علی ربیعی معاون اجتماعی رئیس جمهور در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۳/۸/۵
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور جناب آقای سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی معاون اول در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۳/۸/۵
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 حضور جناب آقای مهندس بذرپاش در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۳/۸/۵
#قرار_هفتم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
📚 *#دانش_بازاریابیسیاسی | بازاریابی ویروسی چیست؟*
🔰 بازاریابی ویروسی
استیو جوستون، ابداع کننده هاتمیل، در توضیح یک نوع بازاریابی، تحت عنوان بازاریابی ویروسی ، عنوان میکند که: «هر استراتژی که افراد را تشویق کند تا یک پیام بازاریابی را برای دیگران ارسال کنند و پتانسیلی برای رشد، ارائه و نفوذ پیام فراهم آورند، بازاریابی ویروسی است». این نوع از بازاریابی به وسیله اینترنت، از قدرت و شدت نفوذ بیشتری نیز برخوردار است. چراکه این فضا میتواند به صورت همزمان، چهار ویژگی (1) سادگی ، (2) غیرمنتظره بودن ، (3) هیجانی و احساسی و (4) داستان سرایی از مؤلفههای تبلیغات چسبنده را در دل خود داشته باشد. در واقع فضای اینترنت و شکلگیری تبلیغات چسبنده میتواند باعث شود که پیام مورد انتظار تبلیغ کننده، توسط مخاطبین هدف، درک شود و آن پیام به خاطر سپرده و نهایتاً منجر شود که عقاید یا رفتار مرتبط با برند مخاطب هدف تغییر پیدا کند.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)
➖➖➖➖➖➖
🌐 cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir