eitaa logo
بازاریابی سیاسی | CPMS
120 دنبال‌کننده
221 عکس
24 ویدیو
8 فایل
Center for Political Marketing Studies(CPMS) وابسته به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ▫️اینستاگرام: https://www.instagram.com/cpmstudy.ir/ 🔻سوال، نقد، پیشنهاد: @MKazemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 حضور دکتر علی لاریجانی در غرفه ۱۴۰۳/۷/۲۹ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 * حضور دکتر عمرانی رئیس دانشکده حقوق در غرفه * ۱۴۰۳/۷/۳۰ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 * حضور دکتر طحان نظیف سخنگو و عضو شورای نگهبان در غرفه * ۱۴۰۳/۷/۳۰ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 * حضور میهمانان در غرفه * ۱۴۰۳/۸/۱ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 حضور دکتر زاکانی در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور دکتر صحرایی در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور دکتر علی ربیعی معاون اجتماعی رئیس جمهور در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور جناب آقای سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی معاون اول در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 حضور جناب آقای مهندس بذرپاش در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
📚 * | بازاریابی ویروسی چیست؟* 🔰 بازاریابی ویروسی استیو جوستون، ابداع کننده هاتمیل، در توضیح یک نوع بازاریابی، تحت عنوان بازاریابی ویروسی ، عنوان می‌کند که: «هر استراتژی که افراد را تشویق کند تا یک پیام بازاریابی را برای دیگران ارسال کنند و پتانسیلی برای رشد، ارائه و نفوذ پیام فراهم آورند، بازاریابی ویروسی است». این نوع از بازاریابی به وسیله اینترنت، از قدرت و شدت نفوذ بیشتری نیز برخوردار است. چراکه این فضا می‌تواند به صورت همزمان، چهار ویژگی (1) سادگی ، (2) غیرمنتظره‌ بودن ، (3) هیجانی و احساسی و (4) داستان سرایی از مؤلفه‌های تبلیغات چسبنده را در دل خود داشته باشد. در واقع فضای اینترنت و شکل‌گیری تبلیغات چسبنده می‌تواند باعث شود که پیام مورد انتظار تبلیغ کننده، توسط مخاطبین هدف، درک شود و آن پیام به خاطر سپرده و نهایتاً منجر شود که عقاید یا رفتار مرتبط با برند مخاطب هدف تغییر پیدا کند. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ➖➖➖➖➖➖ 🌐 cpmstudy.ir 🆔 @cpmstudy_ir