🔻روایت دوم: اسمهای همیشه تازه
🔸🔹روز اول قرار را با یاد کسانی شروع میکنیم که همه اعتبار و آبروی ما از آنان است. سرسرای سالن شهید باغانی تصویری بزرگ از اساتید فقید دانشگاه و مرکز رشد نصب شده است با نام: اسمهای همیشه تازه. تصاویری از مرحوم آیت الله مهدوی کنی، مرحوم حجت الاسلام موسویان، مرحوم حجت الاسلام رحیقی، مرحوم دکتر آذر، مرحوم دکتر اخوان فرد، مرحوم استاد نادر طالب زاده. مگر میشود ما بچههای مرکز دور هم جمع شویم و سردر همه کارهایمان نامی از اساتید نباشد؟ این نامهای همیشه تازه و همیشه زنده، عمرشان را در شاگردپروری صرف کردند و دریغ است که نام و مرام ایشان همیشه با ما نباشد. کمالم این بس که نام بیدل به خط استاد مینگارم...
🔸🔹از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح نمایشگاه قرار ششم آغاز میشود. امروز یک نشست تخصصی مهم داریم که از روزهای قبل مشغول تدارک آن بودیم. در این نشست قرار است تا درباره یکی از مهمترین مسائل نظام انتخاباتی کشور با دکتر الهام که از اعضای سابق شورای نگهبان هستند، گفتگو کنیم: "جایگاه شورای نگهبان از منظر بازاریابی سیاسی"
🔸🔹نگاه هسته درباره جایگاه شورای نگهبان و شانی که به عنوان یک نهاد اجتماعی و نه صرفا حقوقی دارد، برای دکتر الهام تبیین میشود و از زوایای مختلف مورد بحث قرار میگیرد. بازاریابی سیاسی امکان خوبی را برای کمک به این نهاد اثرگذار فراهم میآورد. آقای دکتر الهام تبیینی از جایگاه تاریخی شورای نگهبان در سیر وقایع مختلف در نظام سیاسی ما ارائه میدهند و از بحثهای ارائه شده بسیار استقبال میکنند. چنین تعاملاتی برای نهادهای اثرگذار انقلاب، سخت مورد نیاز است.
🔰 ادامه متن👇
🔸🔹تا عصر تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه از غرفه هسته بازدید میکنند. اعضای هسته همه مشغول بحث و گفتگو پیرامون چیستی بازاریابی و تبیین ابعاد و سطوح مختلف بازاریابی سیاسی برای بازدیدکنندگان هستند.
🔸🔹در ساعات پایانی شب، وزیر محترم علوم آقای دکتر زلفی گل، میهمان نمایشگاه قرار ششم و غرفه ما هستند. موضوع بازاریابی سیاسی برای ایشان تازه و بدیع است و تمایل دارند بیشتر در این حوزه مطالعه کنند. بخشی از محصولات هسته تقدیم ایشان میشود. وقایعی که این روزها در دانشگاههای کشور در جریان است، ضرورت تقویت نگاههای بازاریابی سیاسی برای مدیریت دانشگاههای کشور را دو چندان میکند.
🔸🔹بحث و گفتگوی علمی خستگی ندارد. رشد و یادگیری نیز. روز اول قرار تا پاسی از شب ادامه دارد و ما آماده برای ادامه این مسیر.
#قرار_ششم
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)
🌐 Comstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#اطلاعیه
🔷🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠 آسیبشناسی حکمرانی رسانه
🔹 با حضور:
دکتر کمیل خجسته | عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و پژوهشگر حوزه رسانه
🗓 شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ الی ۱۰ صبح
🏢 دانشگاه امام صادق (ع)، سالن شهید باغانی، غرفه هسته بازاریابی سیاسی
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Comstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#قرار_ششم
🔻روایت سوم: سرچشمه اندیشه
🔸🔹تبیین بازاریابی سیاسی برای میهمانانی که هر یک در حوزهای از علوم انسانی صاحب نظر هستند، خود نیازمند درک بازاریابی است. حوزههای مختلف علوم انسانی همچون ظروف مرتبطه به یکدیگر راه دارند. درک نقشه کلی این علوم و فهم جایگاه بازاریابی سیاسی در این نقشه و چگونگی تبیین آن از مسائلی است که بین اعضای هسته دائما مورد بحث است.
🔸🔹روز دوم میزبان استاد خسروپناه هستیم. دبیر هسته، بازاریابی سیاسی را از منظر مسئله تبلیغ و تبلیغات برای ایشان توضیح میدهد. اگر ما بتوانیم در این تعاملات، راه و روش بهرهمندی از اساتید و اندیشمندان حوزههای مختلف در موضوع بازاریابی سیاسی را پیدا کنیم به یکی از اهداف این قرار دست پیدا کرده ایم.
🔸🔹استاد خسروپناه مشتاقند تا در این حوزه تامل کنند و پیش از آن از ما تبیینی خلاصه و جامع از بازاریابی سیاسی میخواهند. با دوستان قرار میگذاریم هر چه زودتر مجموعهای مختص استاد آماده کنیم تا بعد بتوانیم سوالات اساسیتر را با موضوع پیوند معارف دینی با بازاریابی سیاسی، نزد ایشان ببریم.
🔸🔹دکتر حسنقلیپور میهمان دیگر قرار ششم هستند که این همافزایی هستهها و گروههای علمی برای حل مسائل کلیدی کشور، را بسیار رضایتبخش و موثر میدانند. در کنار همه اساتید صاحبنام و بزرگواری که دعوت ما را پذیرفتهاند، دانشجویان از مهمترین میهمانان ما هستند.
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
بازاریابی سیاسی | CPMS
#قرار_ششم 🔻روایت سوم: سرچشمه اندیشه 🔸🔹تبیین بازاریابی سیاسی برای میهمانانی که هر یک در حوزهای از ع
ادامه ...
...اگر ما بتوانیم مسئله بازایابی سیاسی و ضرورت آن را برای دانشجویان دغدغهمند و صاحب مسئله روشن کنیم، به یکی دیگر از اهدافمان در شبکهسازی نزدیک شدهایم.
تنور گفتگو که گرم شود، ساعت فراموش میشود. چشم بر هم زدنی، شب فرا میرسد و روز دوم از این قرار نیز میگذرد. اندیشهها و ایدههای نو و بدیع، رهآورد این گفتگوهاست و بیشک گفتگو سرچشمه اندیشه است.
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#اطلاعیه
🔷🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
*💠 نشست تخصصی
«مشارکت سیاسی زنان در ایران»*
🔹 با حضور:
*حجتالاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایینژاد* | رییس پژوهشکده زن و خانواده
🗓 دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
🏢 دانشگاه امام صادق علیهالسلام | سالن شهید مطهری
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور آقای دکتر سیامک رهپیک | عضو حقوقدان شورای نگهبان در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۱/۸/۲۲
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#قرار_ششم
روایت چهارم: عرصههای تازه
🔸🔹برخی از مفاهیم بنیادین مدیریت از دل جنگها و نبردها به کتابها راه پیدا کرده است. جنگ عرصهای است که بسیاری از مفاهیم نظری را در محیطی واقعی به آزمون میگذارد و همواره یکی از منابع مهم برای استعارهسازی در علوم انسانی و اجتماعی به شمار میرود. حوزههایی چون جنگ نرم، جنگ روانی، جنگ شناختی از این قبیلاند که پیوند وثیقی با بازاریابی سیاسی پیدا میکنند و زمینه مهمی در تحلیل وقایع اخیر کشور هستند.
🔸🔹عصر جمعه، امیر دریادار سیاری میهمان ما هستند. امیر، رفتاری باصلابت، منضبط و صمیمی دارند و نشانی کوچک از یک کشتی بر روی سینه. سمتهای مختلف نظامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن، تجربهای ارزشمند برای ایشان فراهم آورده است.
🔸🔹«مدیریت تصویر ارتش» کلیدواژهای است که پیوند میان گفتگوی ما و امیر با بازاریابی سیاسی میشود. امیر در کمال دقت و فروتنی به توضیحات ما گوش فرا میدهند و مجموعه پروندههای تخصصی و گزارشهای سیاستی هسته را مشتاقانه دنبال میکنند. قرار شد در روزهای آتی با همراهان و همکاران امیر، درباره ظرفیتهای بازاریابی سیاسی که فراتر از حوزههای مرسوم و کلاسیک ذکر شده است، گفتگو را ادامه دهیم.
🔰 ادامه متن
🔸🔹شنبه صبح، جلسهای در باب حکمرانی رسانه داریم. دکتر کمیل خجسته تبیینی از تاریخچه رسانه در غرب و تحول نسلهای مختلف رسانه ارائه میدهند. دریافت این سیر و مقایسه آن با وضعیت رسانهها در ایران، بسیار ضروری مینماید. شاید علت ناکارآمدی رسانههای داخلی را باید در جاماندن از تغییر نسل رسانهها جویا شویم. رسانههای غرب در عین تکثر همچون یک کمپین واحد عمل میکنند و این اثر بخشی آنان را بالا میبرد.
🔸🔹پس از جلسه با دکتر خجسته، به غرفه هسته بازمیگردیم. پنج روز از قرار را به سرعت پشت سر گذاشتهایم. امسال از سالهای قبل آمادهتریم اما همچنان تا حالت مطلوب بسیار فاصله داریم. تاکنون بازاریابی سیاسی را در حوزههای متنوعی همچون انتخابات، شورای نگهبان، کرونا، تصویر دولت، سند تحول دولت و... در گزارشها و آثار تحلیلی و سیاستی آزمودهایم و در قرار ششم، عرصههای تازهتری برای ما باز شده است. ظرفیتهای بازاریابی سیاسی را در نسبت با همه اجزای حاکمیت میتوان به کار گرفت.
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور آقای دکتر خیاطیان | رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوری در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۱/۸/۲۳
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون جلسه #هسته_بازاریابی_سیاسی با حجتالاسلام زیبایینژاد | رئیس پژوهشکده زن و خانواده در سالن شهید مطهری
۱۴۰۱/۸/۲۳
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور آقای دکتر طحان نظیف و آقای دکتر جبرائیلی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۱/۸/۲۳
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir