🔸 الإمامُ الجوادُ عليه السلام: مَنِ استَحسَنَ قَبيحا كانَ شَريكا فيهِ
🔹 امام جواد عليه السلام: هر كس كار زشتى را نيك شمارد، در آن كار شريك باشد.
🌹 سالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد تقی جواد الائمه بر شیعیان آن حضرت مبارک باد.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
💎 شاید از حادثه میترسیدیم
تو به ما #جرأت طوفان دادی
🔰 #امام_خمینی (ره):
من از بیرون آمدهام که خدمت به شما بکنم. من خادم شما هستم. من آمدهام که بزرگوارى شما را حفظ کنم. من آمدهام که دشمنهاى شما را زمین بزنم...
🌹۱۲ بهمن سالگرد ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن و آغاز ایامالله #دهه_فجر مبارک باد.🌹
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
🔰 #عکس_نوشت
📌 بازگشت امام به مثابه یک ابَر رویداد
🔹 رویدادها در بازاریابی سیاسی جایگاه ویژهای در مدیریت ارتباط با مخاطبان دارند و اهدافی چون شناخته شدن به داشتن بازار هدف، افزایش آگاهی از محصول مدنظر، خلق تجربه یا برانگیختن احساسات جمعی، ایجاد فرصتهای ارتقایی، ابراز تعهد به جامعه و...را دنبال میکنند.
🔸 هرچند رویداد بازگشت امام رحمت الله علیه به میهن یک رویداد الهی و بدون کاربست تعمدی آموزههای بازاریابی رویدادمحور بوده است اما با مروری بر اهداف برشمرده شده در بالا و اثرات بعدی آن شاید بتوان گفت این رویداد و همچنین سخنرانی تاریخی ایشان در کنار بهشت زهرا که یادآور شهدای انقلاب بود و نیز سایر تحرکاتِ روز 12 بهمن 57، یک پازل جامع و کاملی از یک رویداد تراز بازاریابی را بازنمایی میکند.
🔹 گویا سنتهای الهی به مدد این حرکت پیامبرگونه آمده بودند تا بالاترین بهره و ثمره برای شکست کمپین آمریکاییها در جهت حفظ سلطهشان بر ایران حاصل آید.
💎 #بازاریابی_سیاسی_ما
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
13.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 نگاهی به دومین دوره سیاستمدار صادق
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
بازاریابی سیاسی | CPMS
📢 هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار میکند: 🔰 سومین دوره آموزشی-تربیتی سیا
💠 در سومین دوره سیاستمدار صادق منتظر شما هستیم...
⏳ ۴ روز مانده تا پایان ثبت نام
💐 ۱۳ رجب سالروز میلاد باسعادت مولود کعبه، مولیالموحدین، امیرالمومنین #امام_علی علیه السلام و #روز_پدر مبارک و فرخنده باد. 💐
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
26.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 نگاه فقهی به مسائل انتخابات؛ اصلح یا صالح مقبول؟
🎤 حجت الاسلام دکتر سید محمدصادق کاظمی، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔰 #دومین_دوره_سیاستمدار_صادق
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
بازاریابی سیاسی | CPMS
📢 هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار میکند: 🔰 سومین دوره آموزشی-تربیتی سیا
💠 در سومین دوره سیاستمدار صادق منتظر شما هستیم...
⏳ ۲ روز مانده تا پایان ثبت نام
🏴 سالروز وفات اسوه صبر و مقاومت، راوی قیام عاشورا و حافظ خون شهدای کربلا، #ام_المصائب، حضرت زینب کبری سلام الله علیها تسلیت باد.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
#اطلاعیه
🔹🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠نشست سوم
مسئله شناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: اقوام و اقلیتها
🔰 با حضور:
👤 دکتر حمید هوشنگی | عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
🗣 دبیر علمی نشست: #سعید_نادری_اصل، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
🗓️ زمان: سهشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
🏢 مکان: دانشگاه امام صادق علیهالسلام
✅ هماهنگی جهت حضور از طریق شناسه @saeed_naderi در پیامرسان بله
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#گزارش_نشست
🔸 *گزارش سومین نشست از سلسه جلسات مسئلهشناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: اقوام و اقلیتها*
این جلسه با حضور آقای دکتر حمید هوشنگی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد. آقای دکتر هوشنگی با بیان این مسئله که ما فقط کلیمی، زرتشتی و مسیحی را طبق قانون اساسی اقلیت به حساب میآوریم و اهل سنت از شمار ایشان خارج است و اقلیت به حساب نمیآید، عنوان داشتند، موضوع مورد بررسی جلسه حاضر، اقوام و مذاهب است که مشخصاً ذیل آن به بررسی اهل سنت میپردازیم.
.
🔹ایشان افزودند مدتهاست تعبیر جامعه موزائیکی برای، جامعه ایرانی به کار میرود و تلاش میشود ذیل این عنوان، تنوعات قومی در ایران به نمایش درآید، حال آنکه اقوام مانند موزائیکها قابل تعویض نیستند، و حذف یک قوم باعث تخریب جامعه میشود، همچنین خط کشی اقوام مانند موزائیکها دقیق و واضح نیست، از این رو بهتر است تعبیر جامعه به مثابه فرش دستباف را جایگزین کرد که دو اشکال قبل یاد شده با چنین تعبیری برطرف میشود و زیبایی جامعه متنوع ایرانی هم به نمایش میگذارد؛
.
🔸 ابتدای انقلاب، دشمن با استفاده از تمایزات قومی تلاش داشت که در ایران آشوب ایجاد کند و از ظرفیت برخی اقوام سوءاستفاده نماید که بلاخره با هوشیاری اقوام، دشمن شکست خورد، اما نگاه امنیتی آن زمان باقی مانده و گاهی برخی پژوهشگران، به ظرفیتهای قومی به دیده امنیتی مینگرند و همین باعث عدم فهم دقیق مسئله میشود، این یک تصویر نادرست است که نیازمند اصلاح است؛
بازاریابی سیاسی | CPMS
#گزارش_نشست 🔸 *گزارش سومین نشست از سلسه جلسات مسئلهشناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایر
🔰 ادامه متن:
🔹 رقابتهای انتخاباتی، یکی از جاهایی است که تلاش میشود از تمایزات قومی برای پیروزی انتخاباتی استفاده شود، البته این رقابتها اغلب محلیاند و در سطح ملی تمایزات قومی، قابل بهرهبرداری نیست. این روند اما تقریبا از سال ۸۴ با بهرهبرداری از مذاهب، در سطح ملی نیز به کار رفت، در واقع اینجا یکی از تفاوتهای بهرهبرداری از تمایزات قومی و مذهبی است. این چنین رفتارهایی، مشخصا رفتار انتخاباتی جامعه را دچار تنشهایی میکند و جامعه را از حالت تعادل خارج میکند.
.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudi.ir