بازاریابی سیاسی | CPMS
📢 هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار میکند: 🔰 سومین دوره آموزشی-تربیتی سیا
💠 در سومین دوره سیاستمدار صادق منتظر شما هستیم...
⏳ ۲ روز مانده تا پایان ثبت نام
🏴 سالروز وفات اسوه صبر و مقاومت، راوی قیام عاشورا و حافظ خون شهدای کربلا، #ام_المصائب، حضرت زینب کبری سلام الله علیها تسلیت باد.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
#اطلاعیه
🔹🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠نشست سوم
مسئله شناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: اقوام و اقلیتها
🔰 با حضور:
👤 دکتر حمید هوشنگی | عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
🗣 دبیر علمی نشست: #سعید_نادری_اصل، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
🗓️ زمان: سهشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
🏢 مکان: دانشگاه امام صادق علیهالسلام
✅ هماهنگی جهت حضور از طریق شناسه @saeed_naderi در پیامرسان بله
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#گزارش_نشست
🔸 *گزارش سومین نشست از سلسه جلسات مسئلهشناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: اقوام و اقلیتها*
این جلسه با حضور آقای دکتر حمید هوشنگی عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد. آقای دکتر هوشنگی با بیان این مسئله که ما فقط کلیمی، زرتشتی و مسیحی را طبق قانون اساسی اقلیت به حساب میآوریم و اهل سنت از شمار ایشان خارج است و اقلیت به حساب نمیآید، عنوان داشتند، موضوع مورد بررسی جلسه حاضر، اقوام و مذاهب است که مشخصاً ذیل آن به بررسی اهل سنت میپردازیم.
.
🔹ایشان افزودند مدتهاست تعبیر جامعه موزائیکی برای، جامعه ایرانی به کار میرود و تلاش میشود ذیل این عنوان، تنوعات قومی در ایران به نمایش درآید، حال آنکه اقوام مانند موزائیکها قابل تعویض نیستند، و حذف یک قوم باعث تخریب جامعه میشود، همچنین خط کشی اقوام مانند موزائیکها دقیق و واضح نیست، از این رو بهتر است تعبیر جامعه به مثابه فرش دستباف را جایگزین کرد که دو اشکال قبل یاد شده با چنین تعبیری برطرف میشود و زیبایی جامعه متنوع ایرانی هم به نمایش میگذارد؛
.
🔸 ابتدای انقلاب، دشمن با استفاده از تمایزات قومی تلاش داشت که در ایران آشوب ایجاد کند و از ظرفیت برخی اقوام سوءاستفاده نماید که بلاخره با هوشیاری اقوام، دشمن شکست خورد، اما نگاه امنیتی آن زمان باقی مانده و گاهی برخی پژوهشگران، به ظرفیتهای قومی به دیده امنیتی مینگرند و همین باعث عدم فهم دقیق مسئله میشود، این یک تصویر نادرست است که نیازمند اصلاح است؛
بازاریابی سیاسی | CPMS
#گزارش_نشست 🔸 *گزارش سومین نشست از سلسه جلسات مسئلهشناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایر
🔰 ادامه متن:
🔹 رقابتهای انتخاباتی، یکی از جاهایی است که تلاش میشود از تمایزات قومی برای پیروزی انتخاباتی استفاده شود، البته این رقابتها اغلب محلیاند و در سطح ملی تمایزات قومی، قابل بهرهبرداری نیست. این روند اما تقریبا از سال ۸۴ با بهرهبرداری از مذاهب، در سطح ملی نیز به کار رفت، در واقع اینجا یکی از تفاوتهای بهرهبرداری از تمایزات قومی و مذهبی است. این چنین رفتارهایی، مشخصا رفتار انتخاباتی جامعه را دچار تنشهایی میکند و جامعه را از حالت تعادل خارج میکند.
.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudi.ir
🔺 #گزارش_سومین_دوره_سیاستمدار_صادق
🔰 سومین دوره سیاستمدار صادق در تاریخ 20 بهمن ماه 1401 در دانشگاه امام صادق(ع) کار خود را آغاز نموده است. این دوره که به همت هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه، با هدف گفتمان سازی و شبکه سازی با حضور دانشجویان از رشته های مختلف در حال برگزاری است، در محورهای مختلفی از جمله بازاریابی سیاسی انتخابات، برندسازی سیاسی، جریان شناسی سیاسی، رفتار رأی دهنده، ارتباطات سیاسی و... با حضور اساتید مجرب ارائه می شود. دوره سیاستمدار صادق سعی دارد با نزدیک کردن حوزه سیاست نظری به سیاست عملی، شرکت گنندگان دوره را با عرصه سیاست ورزی سیاستمداران در ایران و جهان آشنا کرده و زمینه مطالعه و پژوهش را برای علاقه مندان حوزه بازاریابی سیاسی فراهم آورد. این دوره تا پایان سال ادامه دارد...
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudi.ir
9.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید
🔰 نگاهی به #سومین_دوره_سیاستمدار_صادق
از بازاریابی سیاسی تا برندسازی سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudi.ir
#اطلاعیه
🔹🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠نشست چهارم
مسئله شناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: فرهنگ سیاسی ایرانیان
🔰 با حضور:
👤 دکتر مصطفی غفاری | عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
🗣 دبیر علمی نشست: #سعید_نادری_اصل، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
🗓️ زمان: سهشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰
🏢 مکان: دانشگاه امام صادق علیهالسلام
✅ *هماهنگی جهت حضور از طریق شناسه @saeed_naderi در پیامرسان بله*
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
🔰 گزارش تصویری سومین دوره سیاستمدار صادق
📅 ۴ اسفند ماه ١۴٠١
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudi.ir
14.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 مروری بر سومین دوره سیاستمدار صادق
از کمپین سیاسی تا سینمای سیاسی
🗓 ٢٧ بهمن ١۴٠١
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
💠 @cpmstudy_ir
🌐 Cpmstudy.ir
بازاریابی سیاسی | CPMS
#گزارش_نشست
🔸 *گزارش چهارمین نشست از سلسه جلسات مسئلهشناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: فرهنگ سیاسی ایرانیان*
این جلسه با حضور آقای دکتر مصطفی غفاری عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد. آقای دکتر غفاری با بیان این مسئله که بحث از فرهنگ سیاسی، بحث از دنیای سیاسی است و شامل همه انگارههای سیاسی مردم تا کل سیاست میشود، افزودند که فرهنگ سیاسی بخش جدایی ناپذیری از سیاست امروز است و تأمل در خصوص آن، بسیار لازم است؛
.
🔹 ایران یک جامعه دینمدار است و در زمان معاصر، چیزی انسجام بخشتر از مقوله دینداری وجود ندارد. در ایران مابقی چیزها در نسبت با دین تعریف میشود. فرهنگ سیاسی نیز وامدار دینداری است و انقلاب اسلامی مهمترین رویداد معاصر است که هم برگرفته از فرهنگ سیاسی ایرانیان است و هم خود شکل دهنده به آن است؛
.
🔸 اگر جامعهای 10 سال تحریم بوده باشد، قطعا این جامعه دچار تغییراتی میشود. باید تأمل کرد و بررسی کرد که این تحریمها چه تأثیری بر روی فرهنگ سیاسی ایرانیان داشته است. آنچه اکنون میتوان گفت این است که قطعاً این تحریمها تغییراتی را در فرهنگ سیاسی ایرانیان ایجاد نمودهاند. این فشارها و مشکلات اقتصادی در کنار رسانه فعالی که علیه گفتمان رسمی کشور فعالیت میکند، مختصاتی از فرهنگ سیاسی ایرانیان را تغییر داده است؛
.
🔹 آقای دکتر غفاری همچنین افزودند که: سه مفهوم پیشامشارکت وجود دارد که فرهنگ سیاسی را تحت تأثیر قرار میدهند، (1) عاملیت یعنی «من هم شکل دهنده هستم»، (2) کثرت، که جامعه را نمیتوان بدون پذیرش آن همراه کرد و (3) رقابت، که در این حوزه خلأهای جدی داریم، همه موضوعاتی است که باید پیش از فهم فرهنگ سیاسی و تأثیر آن بر مشارکت، تعیین تکلیف شوند.
.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔶 @cpmstudy_ir