💠عرشیان امشب زمین را لاله باران میکنند
خاک را خوشبو تر از زلف نگاران میکنند
آفرینش فیض از دیدار احمد میبرد
کعبه امشب سجده بر خاک محمد میبرد
❤️میلاد پیامبر مهربانیها، حضرت محمد (ص) مبارک
✅هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
💠 امام صادق عليه السلام :
مَن تَعَلَّمَ للّهِِ وعَمِلَ للّهِِ وعَلَّمَ للّهِِ دُعِيَ في مَلَكوتِ السَّماواتِ عَظيما، فقيلَ: تَعَلَّمَ للّهِِ، وعَمِلَ للّهِِ، وعَلَّمَ للّهِِ!
هر كه براى خدا علم بياموزد و براى خدا [به آن] عمل كند و براى خدا به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها از او به بزرگى ياد شود و گفته شود: براى خدا آموخت، براى خدا عمل كرد و براى خدا آموزش داد!
🔹شش رکعت از نماز پیمبر خوش آمدی
🔹صادق ترین بهانه مادر خوش آمدی
❤️ولادت امام جعفر صادق (ع) بر عموم شیعیان مبارک باد.
✅هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
گزارش خبری چهارمین پیشرویداد قرار ششم
🔹 چهارمین پیشرویداد قرار ششم مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع)، به همت هسته بازاریابی سیاسی و ارائه آقای #دکتر_مصطفی_غفاری و با موضوع «مردم، تحول معانی سیاسی و پیامدهای سیاستگذاری» برگزار شد.
🔸 در این جلسه ضمن تحلیل و واکاوی جامعهشناختی اعتراضات اخیر از منظر مطالعات فرهنگی، به مشکلات عمده در عرصه سیاستگذاری فرهنگی ذیل نظام حکمرانی پرداخته شد و این سوال بنیادین مطرح گردید که «سیاستگذاری فرهنگی در کشور از چه پشتوانه فکری و نظری برخوردار است؟»
🔹 دکتر غفاری بر این باور بودند که عدم وجود کفایت نظری، موجبات بحرانهای اجتماعی را فراهم کرده و پیش از اجرای سیاستها، صحتسنجی سیاستها، معتبر بودن سیاستها و سنجش اثربخشی آنها ضرورت دارد.
🔸 ایشان همچنین اشاره کردند که پیوند زدن اصالتهای ارزشی با خواست و اراده عمومی، عنصر کلیدی جهت موفقیت در حکمرانی فرهنگی به شمار میرود.
✅هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
🟪 سلسله نشستهای تخصصی بازاریابی سیاسی در ایران
📌 نشست اول: جایگاه بازاریابی سیاسی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران
👤 با حضور: دکتر طهمورث حسنقلیپور
(عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
⏱️ زمان: دوشنبه 2 آبان ساعت 12-10
🏢 مکان: مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)، سالن شهید فخریزاده
❗علاقمندان جهت شرکت در این نشست میتوانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 09122195947 پیامک کنند.
#نشست_هشتادوهشتم_از_سری_نشستهای_تخصصی_هسته_بازاریابی_سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
گزارش خبری نخستین نشست از سلسله نشستهای بازاریابی سیاسی در ایران
🔹اولین نشست از «سلسله نشستهای تخصصی بازاریابی سیاسی در ایران» توسط هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با سخنرانی #دکتر_طهمورث_حسنقلیپور ، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در سالن شهید فخریزاده این مرکز با موضوع «جایگاه بازاریابی سیاسی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران» برگزار شد.
🔸دکتر حسنقلیپور در ابتدا با تقدیر از ترویج گفتمان بازاریابی سیاسی در کشور توسط دانشگاه امام صادق(ع)، به اهمیت این موضوع بینرشتهای و لزوم ورود آن به بخشهای حکمرانی در کشور پرداخت. ایشان در ادامه ضمن برشمردن شایستگیهای علمی و مدیریتی یک پژوهشگر بازاریابی سیاسی، بر ضرورت انجام پژوهشهای کاربردی بیشتر و حرکت دانشگاهها و مراکز علمی به سمت ارائه دستورالعملهای اجرایی در این حوزه تأکید کرد.
🔹در این نشست که با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و علاقمندان به موضوع بازاریابی سیاسی برگزار شد، رئیس اسبق دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به برخی مصادیق عینی بازاریابی سیاسی در ایران و جهان، به بررسی آسیبشناسانه رقابتهای سیاسی و ساختار انتخاباتی در ایران پرداخت. انتهای نشست نیز به پرسش و پاسخ میان حضار اختصاص یافت.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
🔮 حضور دکتر قالیباف در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار چهارم مرکز رشد
💠 ۱۰ روز مانده به قرار ششم
#یادمان_بازاریابی_سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
🔮 حضور سردار حاجیزاده در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار چهارم مرکز رشد
💠 ۹ روز مانده به قرار ششم
#یادمان_بازاریابی_سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
🔮 حضور دکتر علی باقری در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد
💠 ۸ روز مانده به قرار ششم
#یادمان_بازاریابی_سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
📋معرفی مقاله
💠 بازاریابی سیاسی صدور انقلاب
🔷 چکیده: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین انقلابهای معناگرا در تاریخ جهان به حساب میآید. یکی از راهبردیترین اهداف انقلاب اسلامی، موضوع صدور انقلاب اسلامی بوده و هست، اما فقدان الگوهای بومی در زمینه صدور انقلاب اسلامی همواره یکی از موانع عملیاتی شدن این موضوع مهم بوده است. با استفاده از مفهوم بازاریابی سیاسی و طرح آن مبتنی بر فرانظریه بومی مفهوم بنیادین نیاز سعی بر آن شده است تا گامی به سوی طراحی چارچوبهای بومی در راستای عملی کردن موضوع صدور انقلاب اسلامی برداشته شود. این که بازاریابی سیاسی چیست و راهبرد بومی آن برای صدور انقلاب اسلامی چگونه است، سوالاتی هستند که در این پژوهش پیگیری شده است. بازاریابی سیاسی مفهومی است که در راستای پذیرش سازی ایده و معنا در مخاطب عمل میکند و با طرح آن مبتنی بر مفهوم بنیادین نیاز به مثابه منشاء کنشهای انسانی سعی شده است تا یک چارچوب بومی در این زمینه مورد طرح و کاربست قرار بگیرد. در نتیجه نیز بازاریابی سیاسی مبتنی بر مفهوم بنیادین نیاز به مثابه منشاء کنشهای عینی و ذهنی انسانی به عنوان چارچوب بومی کاربست پذیری صدور انقلاب اسلامی ارائه شده است. در این پژوهش که از نوع توسعهای – کاربردی میباشد از روش تحقیق توصیفی – تحلیلی و برای گردآوری اطلاعات نیز از روش کتابخانهای استفاده شده است.
🔷 واژگان کلیدی: انقلاب اسلامی، صدورانقلاب اسلامی، بازاریابی سیاسی
🔷 نویسندگان: اصغر افتخاری، محمد هادی راجی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام
🔶 @cpmstudy_ir
🔮 حضور خانم زهره الهیان در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد
💠 ۶ روز مانده به قرار ششم
#یادمان_بازاریابی_سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
🔹 قالَ الإمامُ الْحَسَنِ الْعَسْکَری (علیه السلام): لَیْسَتِ الْعِبادَهُ کَثْرَهُ الصّیامِ وَالصَّلاهِ، وَ إنَّمَا الْعِبادَهُ کَثْرَهُ التَّفَکُّرِ فی أمْرِ اللهِ.
«مستدرک الوسائل، ج. ۱۱، ص. ۱۸۳، ح. ۱۲۶۹۰»
💡امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمود: عبادت در زیاد انجام دادن نماز و روزه نیست، بلکه عبادت با تفکّر و اندیشه در قدرت بی منتهای خداوند در امور مختلف میباشد.
💠 سالروز ولادت امام حسن عسکری (علیهالسلام) مبارک باد.
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
🗣️گزارش نشست
🔮 مرور نظاممند احزاب در غرب
🔷 احزاب با تمام تطورات و تحولاتی که یافتهاند و جامعه سیاسی غربی با تمام فراز و نشیبهایی که طی کرده است کماکان دارای ثبات و پایداری نهادی، اجتماعی و ارزشی هستند. به عبارتی هرچند احزاب در غرب در ساحت عمل با سستیها و ضعفهایی مواجه شدهاند اما اندیشمندان سیاسی غرب هنوز هم نتوانستهاند معادل و جایگزینهایی برای آن دست و پا کنند و از قِبل آن به حکمرانی ارتباط دوسویه حاکمیت و اجتماع مبادرت بورزند. از این رو مطالعات حزبی هنوز در غرب دارای اهمیت است و نخبگان و اندیشه ورزان خاص خود را دارد همچنین با گسترش دانشهای حوزه علوم اجتماعی از منظرهای نوینی نیز به این پدیده و مفهوم نظر شده است(مانند بازاریابی سیاسی، روانشناسی اجتماعی و...) که نفس همین مطلب نیز بر زنده بودن موضوع تحزب در غرب صحه میگذارد.
⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید.
✍ #مصطفی_آقاجانی
🔹پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir