eitaa logo
بازاریابی سیاسی | CPMS
121 دنبال‌کننده
221 عکس
24 ویدیو
8 فایل
Center for Political Marketing Studies(CPMS) وابسته به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ▫️اینستاگرام: https://www.instagram.com/cpmstudy.ir/ 🔻سوال، نقد، پیشنهاد: @MKazemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش خبری نخستین نشست از سلسله نشست‌های بازاریابی سیاسی در ایران 🔹اولین نشست از «سلسله نشست‌های تخصصی بازاریابی سیاسی در ایران» توسط هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) با سخنرانی ، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در سالن شهید فخری‌زاده این مرکز با موضوع «جایگاه بازاریابی سیاسی در انتخابات جمهوری اسلامی ایران» برگزار شد. 🔸دکتر حسنقلی‌پور در ابتدا با تقدیر از ترویج گفتمان بازاریابی سیاسی در کشور توسط دانشگاه امام صادق(ع)، به اهمیت این موضوع بین‌رشته‌ای و لزوم ورود آن به بخش‌های حکمرانی در کشور پرداخت. ایشان در ادامه ضمن برشمردن شایستگی‌های علمی و مدیریتی یک پژوهشگر بازاریابی سیاسی، بر ضرورت انجام پژوهش‌های کاربردی بیشتر و حرکت دانشگاه‌ها و مراکز علمی به سمت ارائه دستورالعمل‌های اجرایی در این حوزه تأکید کرد. 🔹در این نشست که با حضور جمعی از دانشجویان، اساتید و علاقمندان به موضوع بازاریابی سیاسی برگزار شد، رئیس اسبق دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ضمن اشاره به برخی مصادیق عینی بازاریابی سیاسی در ایران و جهان، به بررسی آسیب‌شناسانه رقابت‌های سیاسی و ساختار انتخاباتی در ایران پرداخت. انتهای نشست نیز به پرسش و پاسخ میان حضار اختصاص یافت. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🔮 حضور دکتر قالیباف در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار چهارم مرکز رشد 💠 ۱۰ روز مانده به قرار ششم هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🔮 حضور سردار حاجی‌زاده در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار چهارم مرکز رشد 💠 ۹ روز مانده به قرار ششم هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🔮 حضور دکتر علی باقری در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد 💠 ۸ روز مانده به قرار ششم ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
📋معرفی مقاله 💠 بازاریابی سیاسی صدور انقلاب 🔷 چکیده: انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین انقلاب‌های معناگرا در تاریخ جهان به حساب می‌آید. یکی از راهبردی‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، موضوع صدور انقلاب اسلامی بوده و هست، اما فقدان الگوهای بومی در زمینه صدور انقلاب اسلامی همواره یکی از موانع عملیاتی شدن این موضوع مهم بوده است. با استفاده از مفهوم بازاریابی سیاسی و طرح آن مبتنی بر فرانظریه بومی مفهوم بنیادین نیاز سعی بر آن شده است تا گامی به سوی طراحی چارچوب‌های بومی در راستای عملی کردن موضوع صدور انقلاب اسلامی برداشته شود. این که بازاریابی سیاسی چیست و راهبرد بومی آن برای صدور انقلاب اسلامی چگونه است، سوالاتی هستند که در این پژوهش پیگیری شده است. بازاریابی سیاسی مفهومی است که در راستای پذیرش سازی ایده و معنا در مخاطب عمل می‌کند و با طرح آن مبتنی بر مفهوم بنیادین نیاز به مثابه منشاء کنش‌های انسانی سعی شده است تا یک چارچوب بومی در این زمینه مورد طرح و کاربست قرار بگیرد. در نتیجه نیز بازاریابی سیاسی مبتنی بر مفهوم بنیادین نیاز به مثابه منشاء کنش‌های عینی و ذهنی انسانی به عنوان چارچوب بومی کاربست پذیری صدور انقلاب اسلامی ارائه شده است. در این پژوهش که از نوع توسعه‌ای – کاربردی می‌باشد از روش تحقیق توصیفی – تحلیلی و برای گردآوری اطلاعات نیز از روش کتابخانه‌ای استفاده شده است. 🔷 واژگان کلیدی: انقلاب اسلامی، صدورانقلاب اسلامی، بازاریابی سیاسی 🔷 نویسندگان: اصغر افتخاری، محمد هادی راجی ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🔮 حضور خانم زهره الهیان در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد 💠 ۶ روز مانده به قرار ششم ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🔹 قالَ الإمامُ الْحَسَنِ الْعَسْکَری (علیه السلام): لَیْسَتِ الْعِبادَهُ کَثْرَهُ الصّیامِ وَالصَّلاهِ، وَ إنَّمَا الْعِبادَهُ کَثْرَهُ التَّفَکُّرِ فی أمْرِ اللهِ. «مستدرک الوسائل، ج. ۱۱، ص. ۱۸۳، ح. ۱۲۶۹۰» 💡امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمود: عبادت در زیاد انجام دادن نماز و روزه نیست، بلکه عبادت با تفکّر و اندیشه در قدرت بی منتهای خداوند در امور مختلف می‌باشد. 💠 سالروز ولادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مبارک باد. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🗣️گزارش نشست 🔮 مرور نظام‌مند احزاب در غرب 🔷 احزاب با تمام تطورات و تحولاتی که یافته‌اند و جامعه سیاسی غربی با تمام فراز و نشیب‌هایی که طی کرده است کماکان دارای ثبات و پایداری نهادی، اجتماعی و ارزشی‌ هستند. به عبارتی هرچند احزاب در غرب در ساحت عمل با سستی‌ها و ضعف‌هایی مواجه شده‌اند اما اندیشمندان سیاسی غرب هنوز هم نتوانسته‎اند معادل و جایگزین‌هایی برای آن دست و پا کنند و از قِبل آن به حکمرانی ارتباط دوسویه حاکمیت و اجتماع مبادرت بورزند. از این رو مطالعات حزبی هنوز در غرب دارای اهمیت است و نخبگان و اندیشه ورزان خاص خود را دارد همچنین با گسترش دانش‌های حوزه علوم اجتماعی از منظرهای نوینی نیز به این پدیده و مفهوم نظر شده است(مانند بازاریابی سیاسی، روان‌شناسی اجتماعی و...) که نفس همین مطلب نیز بر زنده بودن موضوع تحزب در غرب صحه می‌گذارد. ⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید. 🔹پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🔮 حضور حجت الاسلام علی کشوری در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد 💠 ۴ روز مانده به قرار ششم ✅هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
💠 پنجره ساخته‌ای دور ضریح کرمت تا ببندند به آن زلف پریشان شده را ما فقط ظاهری از اوج تو را می‌بینیم گذری نیست به معراج تو حیران شده را جلوه‌ای کردی و زهرای پر از جذبه تو تا قم آورد دل شاه خراسان شده را ⬛ وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) بر عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار تسلیت باد. ◾هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🗣️ گزارش نشست 🔮 مردم، تحول معانی سیاسی و پیامدهای سیاستگذاری 🔷 با توجه به پدید آمدن موقعیت‌های تحلیلی متعدد در پی حوادث شهریور و مهر 1401 لازم بود که صورتبندی‌های علمی از آنچه در حال رخداد است بیان گردد. هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق با توجه به مأموریت و اهداف علمی‌اش از رهگذر شناخت عرصه سیاسی(بازار سیاست) درصدد برآمد که جلساتی را در این خصوص برگزار نماید و از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف علوم اجتماعی استفاده نماید. در این جلسه، آقای دکتر مصطفی غفاری نویسنده کتاب‌های «فتنه تغلب» و «از نیمه خرداد» سعی دارد تا از منظر جامعه‌شناسی سیاسی و از دریچه مطالعات فرهنگی، رخداد یاد شده را مورد بررسی قرار دهد. ⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🔮 حضور سردار جعفری در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد 💠 ٢ روز مانده به قرار ششم ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir