eitaa logo
بازاریابی سیاسی | CPMS
120 دنبال‌کننده
221 عکس
24 ویدیو
8 فایل
Center for Political Marketing Studies(CPMS) وابسته به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ▫️اینستاگرام: https://www.instagram.com/cpmstudy.ir/ 🔻سوال، نقد، پیشنهاد: @MKazemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 * حضور میهمانان در غرفه * ۱۴۰۳/۸/۱ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 حضور دکتر زاکانی در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور دکتر صحرایی در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور دکتر علی ربیعی معاون اجتماعی رئیس جمهور در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور جناب آقای سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی معاون اول در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 حضور جناب آقای مهندس بذرپاش در غرفه ۱۴۰۳/۸/۵ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
📚 * | بازاریابی ویروسی چیست؟* 🔰 بازاریابی ویروسی استیو جوستون، ابداع کننده هاتمیل، در توضیح یک نوع بازاریابی، تحت عنوان بازاریابی ویروسی ، عنوان می‌کند که: «هر استراتژی که افراد را تشویق کند تا یک پیام بازاریابی را برای دیگران ارسال کنند و پتانسیلی برای رشد، ارائه و نفوذ پیام فراهم آورند، بازاریابی ویروسی است». این نوع از بازاریابی به وسیله اینترنت، از قدرت و شدت نفوذ بیشتری نیز برخوردار است. چراکه این فضا می‌تواند به صورت همزمان، چهار ویژگی (1) سادگی ، (2) غیرمنتظره‌ بودن ، (3) هیجانی و احساسی و (4) داستان سرایی از مؤلفه‌های تبلیغات چسبنده را در دل خود داشته باشد. در واقع فضای اینترنت و شکل‌گیری تبلیغات چسبنده می‌تواند باعث شود که پیام مورد انتظار تبلیغ کننده، توسط مخاطبین هدف، درک شود و آن پیام به خاطر سپرده و نهایتاً منجر شود که عقاید یا رفتار مرتبط با برند مخاطب هدف تغییر پیدا کند. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ➖➖➖➖➖➖ 🌐 cpmstudy.ir 🆔 @cpmstudy_ir
تحلیل انتخابات 2024 آمریکا-01.mp3
زمان: حجم: 31.47M
‌🎙️ | تحلیل کمپین های انتخاباتی ۲۰۲۴ آمریکا (بخش اول) 🔰 گفتگو با جناب آقای مصطفی ، پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 📣 کمپین یا ! کدام پیروز انتخابات است؟ 📆 ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ ⏱️ مدت زمان: ۳۸ دقیقه ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ➖➖➖➖➖➖ 🌐 cpmstudy.ir 🆔 @cpmstudy_ir
🔮 بازاریابی سیاسی 🔰 فراخوان تکمیل پرسشنامه طرح پژوهشی - عنوان طرح: تمایز تداعی‌های برند آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری - مخاطب طرح: دانشجویان دانشگاه‌های شهر تهران - شماره پرسشنامه: ۱ از ۲ - تعداد سوالات مفهومی: ۲ تا ۴ سوال - تعداد سوالات مخاطب شناسی: ۳ سوال فرهیخته ارجمند و دانشجوی محترم، از شما درخواست می‌شود تا پژوهشگران را در بررسی این موضوع و تکمیل داده‌ها یاری بفرمایید. این پژوهش با هدف درک تصویر برند شخصی نامزدهای انتخاباتی از منظر دانشجویان و جهت انتقال مطالبات و تصویر رئیس جمهور مدنظر ایشان طراحی شده است. حال آنکه با پاسخ شما این پژوهش تکمیل و نتایج آن از طریق یک مقاله علمی به سمع و نظر شما خواهد رسید. 🔻لینک جهت تکمیل پرسشنامه: https://survey.porsline.ir/s/CoZYvz2J ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ➖➖➖➖➖➖ 🌐 cpmstudy.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 | نشست مشترک مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) و پژوهشکده شورای نگهبان 🔰 دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳، جلسه‌ای به میزبانی پژوهشکده شورای نگهبان و با حضور دکتر باقری و آقای سعید نادری اصل از مرکز رشد و آقای دکتر کدخدایی، رئیس پژوهشکده شورای نگهبان؛ دکتر فتاحی، قائم مقام و دیگر مسئولین این پژوهشکده برگزار شد. 🔸️ در این نشست که دو ساعت به طول انجامید، آقای دکتر کدخدایی به تبیین ضرورت ایجاد این مجموعه براساس مطالبات سال ۱۳۷۹ رهبر معظم انقلاب پرداخت. ایشان عنوان داشت که اولین بار در سال ۱۳۷۶، رهبری ایده ایجاد یک مرکز تحقیقاتی را بیان فرمودند و در سال ۱۳۷۹، چهار مطالبه دیگر از شورای نگهبان از جمله تشکیل مرکز تحقیقات شورای نگهبان طرح گردید. اجرای این مطالبات منجر به آن شد که از سال ۱۳۷۹ بصورت محدود و بعدها در سال ۱۳۸۴ با جدیت بیشتر مرکز تحقیقات شورای نگهبان فعالیت خود را شروع کرد. نهایتاً هم پس از پیگیری فراوان، پژوهشکده شورای نگهبان با اخذ مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال ۱۴۰۰ به حیات خود به صورت رسمی‌تر و جدی‌تر ادامه داد. ⏪ ادامه گزارش را از اینجا مطالعه نمایید. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ➖➖➖➖➖➖ 🌐 cpmstudy.ir 🆔 @cpmstudy_ir