eitaa logo
بازاریابی سیاسی | CPMS
121 دنبال‌کننده
221 عکس
24 ویدیو
8 فایل
Center for Political Marketing Studies(CPMS) وابسته به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ▫️اینستاگرام: https://www.instagram.com/cpmstudy.ir/ 🔻سوال، نقد، پیشنهاد: @MKazemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 قالَ الإمامُ الْحَسَنِ الْعَسْکَری (علیه السلام): لَیْسَتِ الْعِبادَهُ کَثْرَهُ الصّیامِ وَالصَّلاهِ، وَ إنَّمَا الْعِبادَهُ کَثْرَهُ التَّفَکُّرِ فی أمْرِ اللهِ. «مستدرک الوسائل، ج. ۱۱، ص. ۱۸۳، ح. ۱۲۶۹۰» 💡امام حسن عسکری (علیه السلام) فرمود: عبادت در زیاد انجام دادن نماز و روزه نیست، بلکه عبادت با تفکّر و اندیشه در قدرت بی منتهای خداوند در امور مختلف می‌باشد. 💠 سالروز ولادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مبارک باد. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🗣️گزارش نشست 🔮 مرور نظام‌مند احزاب در غرب 🔷 احزاب با تمام تطورات و تحولاتی که یافته‌اند و جامعه سیاسی غربی با تمام فراز و نشیب‌هایی که طی کرده است کماکان دارای ثبات و پایداری نهادی، اجتماعی و ارزشی‌ هستند. به عبارتی هرچند احزاب در غرب در ساحت عمل با سستی‌ها و ضعف‌هایی مواجه شده‌اند اما اندیشمندان سیاسی غرب هنوز هم نتوانسته‎اند معادل و جایگزین‌هایی برای آن دست و پا کنند و از قِبل آن به حکمرانی ارتباط دوسویه حاکمیت و اجتماع مبادرت بورزند. از این رو مطالعات حزبی هنوز در غرب دارای اهمیت است و نخبگان و اندیشه ورزان خاص خود را دارد همچنین با گسترش دانش‌های حوزه علوم اجتماعی از منظرهای نوینی نیز به این پدیده و مفهوم نظر شده است(مانند بازاریابی سیاسی، روان‌شناسی اجتماعی و...) که نفس همین مطلب نیز بر زنده بودن موضوع تحزب در غرب صحه می‌گذارد. ⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید. 🔹پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🔮 حضور حجت الاسلام علی کشوری در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد 💠 ۴ روز مانده به قرار ششم ✅هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
💠 پنجره ساخته‌ای دور ضریح کرمت تا ببندند به آن زلف پریشان شده را ما فقط ظاهری از اوج تو را می‌بینیم گذری نیست به معراج تو حیران شده را جلوه‌ای کردی و زهرای پر از جذبه تو تا قم آورد دل شاه خراسان شده را ⬛ وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) بر عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار تسلیت باد. ◾هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🗣️ گزارش نشست 🔮 مردم، تحول معانی سیاسی و پیامدهای سیاستگذاری 🔷 با توجه به پدید آمدن موقعیت‌های تحلیلی متعدد در پی حوادث شهریور و مهر 1401 لازم بود که صورتبندی‌های علمی از آنچه در حال رخداد است بیان گردد. هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق با توجه به مأموریت و اهداف علمی‌اش از رهگذر شناخت عرصه سیاسی(بازار سیاست) درصدد برآمد که جلساتی را در این خصوص برگزار نماید و از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف علوم اجتماعی استفاده نماید. در این جلسه، آقای دکتر مصطفی غفاری نویسنده کتاب‌های «فتنه تغلب» و «از نیمه خرداد» سعی دارد تا از منظر جامعه‌شناسی سیاسی و از دریچه مطالعات فرهنگی، رخداد یاد شده را مورد بررسی قرار دهد. ⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
🔮 حضور سردار جعفری در غرفه هسته بازاریابی سیاسی - قرار پنجم مرکز رشد 💠 ٢ روز مانده به قرار ششم ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔶 @cpmstudy_ir
🔷 🖋️ یادداشت علمی-تحلیلی 🔮 تصویر تسخیر یا تقصیر تصویر [امام و مدیریت تصویر واقعه‌ی تسخیر سفارت آمریکا در تهران] 🔹 پرسش اصلی تحقیق حاضر آن است که امام قدس‌سرّه چگونه و با چه اقداماتی با مدیریت تصویر واقعه‌ی تسخیر به زمینه‌سازی برای صدور انقلاب اسلامی پرداخت. یافته‌های این تحقیق ۱۴ اقدام و راهکار ایشان در طول این واقعه (از آبان ۱۳۵۸ تا دی ۱۳۵۹) را در راستای تصویرسازی برای صدور انقلاب نشان می‌دهد. 🔸 همچنین بررسی نسبی تصویر ارائه و ادراک‌شده از این واقعه به‌واسطه‌ی رسانه‌های غربی در این تحقیق نشان می‌دهد علی‌رغم تلاش‌ها، اقدام‌ها و راهکارهای امام قدس‌سرّه برای مدیریت تصویر این واقعه، به‌نظر می‌رسد «تصویر برداشت‌شده» در غرب از واقعه‌ی تسخیر با آنچه که امام قدس‌سرّه مایل بودند ارائه نمایند متفاوت از آب درآمده است. ⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید. ✍️ 🔷 عضو هیات علمی و پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔸 @cpmstudy_ir
💠 این یک دعوتنامه است... 💢 💢 فرصتی برای ارائه دستاوردها و ایده‌های مرکز رشد 🔶🔹 به همراه برگزاری رویدادهای تخصصی مسئله محور 🔶🔹از شما دعوت می‌شود تا از غرفه هسته بازاریابی سیاسی در ششمین قرار مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام دیدن فرمایید. 🗓 ۱۷ الی ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ 🏢 دانشگاه امام صادق علیه‌السلام | سالن شهید باغانی (ع) ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔷🔸 مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌کند: 💠 مسئله‌شناسی شورای نگهبان در نظام انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران 🔹 با حضور: دکتر غلامحسین الهام | دکترای حقوق و عضو سابق شورای نگهبان 🗓 سه‌شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح 🏢 دانشگاه امام صادق علیه‌السلام | سالن شهید مطهری 🌱 ، فرصتی برای ارائه دستاوردها و ایده‌های (ع) ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Comstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔷🔸 مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌کند: 💠 الگوی مطلوب مدیریت کمپین‌های انتخاباتی در ایران 🔹 با حضور: دکتر رسول یوسفی رامندی | عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) 🗓 چهارشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ الی ۱۷ 🏢 دانشگاه امام صادق (ع)، سالن شهید باغانی، غرفه هسته بازاریابی سیاسی ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Comstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔻روایت اول: افتتاحیه 🔸🔹سالن امتحانات، حال و هوای دیگری پیدا کرده است. چند روزی است که بچه‌های مرکز، بی‌تکلف در تکاپو هستند تا خیمه قرار ششم برپا شود. قراری که قرار است ملتقای فکرها و ایده‌ها و دستاوردهای ما برای حل مسئله‌ای، ایجاد پیوندی یا باز کردن مسیری برای کشور و انقلاب عزیزمان باشد. 🔸🔹ما بچه‌های هسته بازاریابی سیاسی مثل سایر هسته‌ها از روزها و هفته‌های قبل مشغول طراحی و ایده پردازی برای این رویداد هستیم. اعضای هسته اگرچه بیشتر از تازه نفس‌های مرکز به حساب می‌آیند اما هسته بازاریابی سیاسی از قدیمی‌ترین هسته‌های مرکز است و این بار ما را سنگین‌تر کرده است. 🔸🔹کتاب جدید برای قرار ششم آماده کرده‌ایم که حاصل تلاش بچه‌های هسته و راهنمایی اساتید است. همچنین چند گزارش تخصصی و ویژه‌نامه همراه با نشست‌هایی مسئله محور برای گفتگو و هم اندیشی با اهل نظر درباره مسائل روز بازاریابی سیاسی که امیدواریم محصول آن برای سیاستگذاران و پژوهشگران مفید باشد و بتواند گرهی از گره‌های کشور را باز کند. 🔸🔹قرار ششم در روز افتتاحیه، با ورود سردار حاجی زاده رسمیت پیدا می‌کند. سردار مثل همیشه، سرحال، پرخون و پر از ایده و فکر برای کارهای انجام نشده و راه‌های نرفته است. چه کسی بیشتر از او ما را یاد حاج قاسم می‌اندازد؟ نفس گرم و گیرایی دارد و نیازهای کشور را به خوبی می‌شناسد و راهی جهادگونه برای ما ترسیم می‌کند. 🔸🔹سردار از میانبرهایی می‌گوید که راه‌های طولانی را برای صنایع نظامی کوتاه کرده است و ما را دعوت می‌کند تا با این استعاره در علوم انسانی و علوم اجتماعی، تحول آفرین باشیم. او مسائل کلیدی و ریشه‌ای انقلاب را که در مدیریت‌های غرب‌گرا از آن غافل شده‌ایم به ما یادآوری می‌کند و دست آخر از اخلاق می‌گوید؛ از حاج حسن و حاج قاسم که با اخلاق بی‌نظیرشان توانستند نیروهای متعدد کشور را هم‌نوا کنند. به خُلق و لطف توان کرد صید اهل نظر... 🔸🔹پایان افتتاحیه، زنگ آمادگی است برای روز اول قرار. ما خودمان را آماده کرده‌ایم تا در این قرار، گفتگو کنیم، بیاموزیم و داشته‌های خود را با اساتید، محققان و دانشجویان به اشتراک بگذاریم. ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Comstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔻روایت دوم: اسم‌های همیشه تازه 🔸🔹روز اول قرار را با یاد کسانی شروع می‌کنیم که همه اعتبار و آبروی ما از آنان است. سرسرای سالن شهید باغانی تصویری بزرگ از اساتید فقید دانشگاه و مرکز رشد نصب شده است با نام: اسم‌های همیشه تازه. تصاویری از مرحوم آیت الله مهدوی کنی، مرحوم حجت الاسلام موسویان، مرحوم حجت الاسلام رحیقی، مرحوم دکتر آذر، مرحوم دکتر اخوان فرد، مرحوم استاد نادر طالب زاده. مگر می‌شود ما بچه‌های مرکز دور هم جمع شویم و سردر همه کارهایمان نامی از اساتید نباشد؟ این نام‌های همیشه تازه و همیشه زنده، عمرشان را در شاگردپروری صرف کردند و دریغ است که نام و مرام ایشان همیشه با ما نباشد. کمالم این بس که نام بیدل به خط استاد می‌نگارم... 🔸🔹از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح نمایشگاه قرار ششم آغاز می‌شود. امروز یک نشست تخصصی مهم داریم که از روزهای قبل مشغول تدارک آن بودیم. در این نشست قرار است تا درباره یکی از مهم‌ترین مسائل نظام انتخاباتی کشور با دکتر الهام که از اعضای سابق شورای نگهبان هستند، گفتگو کنیم: "جایگاه شورای نگهبان از منظر بازاریابی سیاسی" 🔸🔹نگاه هسته درباره جایگاه شورای نگهبان و شانی که به عنوان یک نهاد اجتماعی و نه صرفا حقوقی دارد، برای دکتر الهام تبیین می‌شود و از زوایای مختلف مورد بحث قرار می‌گیرد. بازاریابی سیاسی امکان خوبی را برای کمک به این نهاد اثرگذار فراهم می‌آورد. آقای دکتر الهام تبیینی از جایگاه تاریخی شورای نگهبان در سیر وقایع مختلف در نظام سیاسی ما ارائه می‌دهند و از بحث‌های ارائه شده بسیار استقبال می‌کنند. چنین تعاملاتی برای نهادهای اثرگذار انقلاب، سخت مورد نیاز است.