eitaa logo
بازاریابی سیاسی | CPMS
121 دنبال‌کننده
221 عکس
24 ویدیو
8 فایل
Center for Political Marketing Studies(CPMS) وابسته به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ▫️اینستاگرام: https://www.instagram.com/cpmstudy.ir/ 🔻سوال، نقد، پیشنهاد: @MKazemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 ادامه متن👇 🔸🔹تا عصر تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه از غرفه هسته بازدید می‌کنند. اعضای هسته همه مشغول بحث و گفتگو پیرامون چیستی بازاریابی و تبیین ابعاد و سطوح مختلف بازاریابی سیاسی برای بازدیدکنندگان هستند. 🔸🔹در ساعات پایانی شب، وزیر محترم علوم آقای دکتر زلفی گل، میهمان نمایشگاه قرار ششم و غرفه ما هستند. موضوع بازاریابی سیاسی برای ایشان تازه و بدیع است و تمایل دارند بیشتر در این حوزه مطالعه کنند. بخشی از محصولات هسته تقدیم ایشان می‌شود. وقایعی که این روزها در دانشگاه‌های کشور در جریان است، ضرورت تقویت نگاه‌های بازاریابی سیاسی برای مدیریت دانشگاه‌های کشور را دو چندان می‌کند. 🔸🔹بحث و گفتگوی علمی خستگی ندارد. رشد و یادگیری نیز. روز اول قرار تا پاسی از شب ادامه دارد و ما آماده برای ادامه این مسیر. ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) 🌐 Comstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔷🔸 مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌کند: 💠 آسیب‌شناسی حکمرانی رسانه 🔹 با حضور: دکتر کمیل خجسته | عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و پژوهشگر حوزه رسانه 🗓 شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ الی ۱۰ صبح 🏢 دانشگاه امام صادق (ع)، سالن شهید باغانی، غرفه هسته بازاریابی سیاسی ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Comstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔻روایت سوم: سرچشمه اندیشه 🔸🔹تبیین بازاریابی سیاسی برای میهمانانی که هر یک در حوزه‌ای از علوم انسانی صاحب نظر هستند، خود نیازمند درک بازاریابی است. حوزه‌های مختلف علوم انسانی همچون ظروف مرتبطه به یکدیگر راه دارند. درک نقشه کلی این علوم و فهم جایگاه بازاریابی سیاسی در این نقشه و چگونگی تبیین آن از مسائلی است که بین اعضای هسته دائما مورد بحث است. 🔸🔹روز دوم میزبان استاد خسروپناه هستیم. دبیر هسته، بازاریابی سیاسی را از منظر مسئله تبلیغ و تبلیغات برای ایشان توضیح می‌دهد. اگر ما بتوانیم در این تعاملات، راه و روش بهره‌مندی از اساتید و اندیشمندان حوزه‌های مختلف در موضوع بازاریابی سیاسی را پیدا کنیم به یکی از اهداف این قرار دست پیدا کرده ایم. 🔸🔹استاد خسروپناه مشتاقند تا در این حوزه تامل کنند و پیش از آن از ما تبیینی خلاصه و جامع از بازاریابی سیاسی می‌خواهند. با دوستان قرار می‌گذاریم هر چه زودتر مجموعه‌ای مختص استاد آماده کنیم تا بعد بتوانیم سوالات اساسی‌تر را با موضوع پیوند معارف دینی با بازاریابی سیاسی، نزد ایشان ببریم. 🔸🔹دکتر حسنقلی‌پور میهمان دیگر قرار ششم هستند که این هم‌افزایی هسته‌ها و گروه‌های علمی برای حل مسائل کلیدی کشور، را بسیار رضایت‌بخش و موثر می‌دانند. در کنار همه اساتید صاحب‌نام و بزرگواری که دعوت ما را پذیرفته‌اند، دانشجویان از مهم‌ترین میهمانان ما هستند. ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
بازاریابی سیاسی | CPMS
#قرار_ششم 🔻روایت سوم: سرچشمه اندیشه 🔸🔹تبیین بازاریابی سیاسی برای میهمانانی که هر یک در حوزه‌ای از ع
ادامه ... ...اگر ما بتوانیم مسئله بازایابی سیاسی و ضرورت آن را برای دانشجویان دغدغه‌مند و صاحب مسئله روشن کنیم، به یکی دیگر از اهداف‌مان در شبکه‌سازی نزدیک شده‌ایم. تنور گفتگو که گرم شود، ساعت فراموش می‌شود. چشم بر هم زدنی، شب فرا می‌رسد و روز دوم از این قرار نیز می‌گذرد. اندیشه‌ها و ایده‌‌های نو و بدیع، ره‌آورد این گفتگوهاست و بی‌شک گفتگو سرچشمه اندیشه است. ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudy.ir 🆔 @Cpmstudy_ir
🔷🔸 مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام برگزار می‌کند: *💠 نشست تخصصی «مشارکت سیاسی زنان در ایران»* 🔹 با حضور: *حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد* | رییس پژوهشکده زن و خانواده 🗓 دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰ 🏢 دانشگاه امام صادق علیه‌السلام | سالن شهید مطهری ➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور آقای دکتر سیامک ره‌پیک | عضو حقوقدان شورای نگهبان در غرفه ۱۴۰۱/۸/۲۲ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
روایت چهارم: عرصه‌های تازه 🔸🔹برخی از مفاهیم بنیادین مدیریت از دل جنگ‌ها و نبردها به کتاب‌ها راه پیدا کرده است. جنگ عرصه‌ای است که بسیاری از مفاهیم نظری را در محیطی واقعی به آزمون می‌گذارد و همواره یکی از منابع مهم برای استعاره‌سازی در علوم انسانی و اجتماعی به شمار می‌رود. حوزه‌هایی چون جنگ نرم، جنگ روانی، جنگ شناختی از این قبیل‌اند که پیوند وثیقی با بازاریابی سیاسی پیدا می‌کنند و زمینه مهمی در تحلیل وقایع اخیر کشور هستند. 🔸🔹عصر جمعه، امیر دریادار سیاری میهمان ما هستند. امیر، رفتاری باصلابت، منضبط و صمیمی دارند و نشانی کوچک از یک کشتی بر روی سینه. سمت‌های مختلف نظامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن، تجربه‌ای ارزشمند برای ایشان فراهم آورده است. 🔸🔹«مدیریت تصویر ارتش» کلیدواژه‌ای است که پیوند میان گفتگوی ما و امیر با بازاریابی سیاسی می‌شود. امیر در کمال دقت و فروتنی به توضیحات ما گوش فرا می‌دهند و مجموعه پرونده‌های تخصصی و گزارش‌های سیاستی هسته را مشتاقانه دنبال می‌کنند. قرار شد در روزهای آتی با همراهان و همکاران امیر، درباره ظرفیت‌های بازاریابی سیاسی که فراتر از حوزه‌های مرسوم و کلاسیک ذکر شده است، گفتگو را ادامه دهیم.
🔰 ادامه متن 🔸🔹شنبه صبح، جلسه‌ای در باب حکمرانی رسانه داریم. دکتر کمیل خجسته تبیینی از تاریخچه رسانه در غرب و تحول نسل‌های مختلف رسانه ارائه می‌دهند. دریافت این سیر و مقایسه آن با وضعیت رسانه‌ها در ایران، بسیار ضروری می‌نماید. شاید علت ناکارآمدی رسانه‌های داخلی را باید در جاماندن از تغییر نسل رسانه‌ها جویا شویم. رسانه‌های غرب در عین تکثر همچون یک کمپین واحد عمل می‌کنند و این اثر بخشی آنان را بالا می‌برد. 🔸🔹پس از جلسه با دکتر خجسته، به غرفه هسته بازمی‌گردیم. پنج روز از قرار را به سرعت پشت سر گذاشته‌ایم. امسال از سال‌های قبل آماده‌تریم اما همچنان تا حالت مطلوب بسیار فاصله داریم. تاکنون بازاریابی سیاسی را در حوزه‌های متنوعی همچون انتخابات، شورای نگهبان، کرونا، تصویر دولت، سند تحول دولت و... در گزارش‌ها و آثار تحلیلی و سیاستی آزموده‌ایم و در قرار ششم، عرصه‌های تازه‌تری برای ما باز شده است. ظرفیت‌های بازاریابی سیاسی را در نسبت با همه اجزای حاکمیت می‌توان به کار گرفت. ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور آقای دکتر خیاطیان | رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در غرفه ۱۴۰۱/۸/۲۳ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون جلسه با حجت‌الاسلام زیبایی‌نژاد | رئیس پژوهشکده زن و خانواده در سالن شهید مطهری ۱۴۰۱/۸/۲۳ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudt.ir 🆔 @cpmstudy_ir
💠 هم‌اکنون حضور آقای دکتر طحان نظیف و آقای دکتر جبرائیلی در غرفه ۱۴۰۱/۸/۲۳ ➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🌐 Cpmstudy.ir 🆔 @cpmstudy_ir
روایت پنجم: روزهای داغ 🔸🔹در نیمه دوم قرار، روی دور تند افتاده‌‌ایم. رفت و آمد میهمانانی که هر کدام از صاحب نظران یا سیاست‌گذاران و موثران در نهادهای مختلف هستند، بیش از روزهای گذشته شده است. بچه‌های هسته به سختی فرصت خالی پیدا می‌کنند و گفتگوها و جلسات و نشست‌های رسمی و غیررسمی، سلسله‌وار در جریان است. 🔸🔹از گفتگوی خوب و طولانی با دکتر سیامک ره‌پیک بر سر محصول کار متمرکز هسته در باب شورای نگهبان، تا طرح مباحث فقه بازاریابی سیاسی با جناب حجت الاسلام دکتر سعدی که از دغدغه‌های قدیمی هسته بوده است، تا گفتگو با سخنگوی ارتش و مسئولان واحد رسانه‌ای ارتش، تا طرح بحث در حوزه مشارکت سیاسی زنان با حجت الاسلام زیبایی‌نژاد، تا تجدید دیدار با دکتر علی باقری که از همراهان همیشگی و قدیمی هسته بوده‌اند تا عزیزانی که از نهادها و سازمان‌های مختلف پژوهشی در این قرار حضور یافته‌اند. 🔸🔹این حجم از تعامل با نهادها و افراد مختلف، باری را بر دوش هسته می‌گذارد که برای آن باید تدارک ویژه‌ای ببینیم. چقدر کارهای نکرده و راه‌های نرفته وجود دارد که باید ظرفیت آن را در خود ایجاد کنیم و بتوانیم مسئله بخش‌ها و نهادهای مختلف را دقیق و درست از منظر بازاریابی سیاسی فهم کرده و ایده‌ای یا راه حلی از جنس سیاستی یا تحلیلی یا اجرایی برای آن بیابیم. در این جاست که یکی از اهداف هسته، پررنگ‌تر می‌شود؛ شبکه‌سازی.