#قرار_ششم
🔻روایت سوم: سرچشمه اندیشه
🔸🔹تبیین بازاریابی سیاسی برای میهمانانی که هر یک در حوزهای از علوم انسانی صاحب نظر هستند، خود نیازمند درک بازاریابی است. حوزههای مختلف علوم انسانی همچون ظروف مرتبطه به یکدیگر راه دارند. درک نقشه کلی این علوم و فهم جایگاه بازاریابی سیاسی در این نقشه و چگونگی تبیین آن از مسائلی است که بین اعضای هسته دائما مورد بحث است.
🔸🔹روز دوم میزبان استاد خسروپناه هستیم. دبیر هسته، بازاریابی سیاسی را از منظر مسئله تبلیغ و تبلیغات برای ایشان توضیح میدهد. اگر ما بتوانیم در این تعاملات، راه و روش بهرهمندی از اساتید و اندیشمندان حوزههای مختلف در موضوع بازاریابی سیاسی را پیدا کنیم به یکی از اهداف این قرار دست پیدا کرده ایم.
🔸🔹استاد خسروپناه مشتاقند تا در این حوزه تامل کنند و پیش از آن از ما تبیینی خلاصه و جامع از بازاریابی سیاسی میخواهند. با دوستان قرار میگذاریم هر چه زودتر مجموعهای مختص استاد آماده کنیم تا بعد بتوانیم سوالات اساسیتر را با موضوع پیوند معارف دینی با بازاریابی سیاسی، نزد ایشان ببریم.
🔸🔹دکتر حسنقلیپور میهمان دیگر قرار ششم هستند که این همافزایی هستهها و گروههای علمی برای حل مسائل کلیدی کشور، را بسیار رضایتبخش و موثر میدانند. در کنار همه اساتید صاحبنام و بزرگواری که دعوت ما را پذیرفتهاند، دانشجویان از مهمترین میهمانان ما هستند.
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
بازاریابی سیاسی | CPMS
#قرار_ششم 🔻روایت سوم: سرچشمه اندیشه 🔸🔹تبیین بازاریابی سیاسی برای میهمانانی که هر یک در حوزهای از ع
ادامه ...
...اگر ما بتوانیم مسئله بازایابی سیاسی و ضرورت آن را برای دانشجویان دغدغهمند و صاحب مسئله روشن کنیم، به یکی دیگر از اهدافمان در شبکهسازی نزدیک شدهایم.
تنور گفتگو که گرم شود، ساعت فراموش میشود. چشم بر هم زدنی، شب فرا میرسد و روز دوم از این قرار نیز میگذرد. اندیشهها و ایدههای نو و بدیع، رهآورد این گفتگوهاست و بیشک گفتگو سرچشمه اندیشه است.
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#اطلاعیه
🔷🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
*💠 نشست تخصصی
«مشارکت سیاسی زنان در ایران»*
🔹 با حضور:
*حجتالاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایینژاد* | رییس پژوهشکده زن و خانواده
🗓 دوشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۰
🏢 دانشگاه امام صادق علیهالسلام | سالن شهید مطهری
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور آقای دکتر سیامک رهپیک | عضو حقوقدان شورای نگهبان در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۱/۸/۲۲
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#قرار_ششم
روایت چهارم: عرصههای تازه
🔸🔹برخی از مفاهیم بنیادین مدیریت از دل جنگها و نبردها به کتابها راه پیدا کرده است. جنگ عرصهای است که بسیاری از مفاهیم نظری را در محیطی واقعی به آزمون میگذارد و همواره یکی از منابع مهم برای استعارهسازی در علوم انسانی و اجتماعی به شمار میرود. حوزههایی چون جنگ نرم، جنگ روانی، جنگ شناختی از این قبیلاند که پیوند وثیقی با بازاریابی سیاسی پیدا میکنند و زمینه مهمی در تحلیل وقایع اخیر کشور هستند.
🔸🔹عصر جمعه، امیر دریادار سیاری میهمان ما هستند. امیر، رفتاری باصلابت، منضبط و صمیمی دارند و نشانی کوچک از یک کشتی بر روی سینه. سمتهای مختلف نظامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن، تجربهای ارزشمند برای ایشان فراهم آورده است.
🔸🔹«مدیریت تصویر ارتش» کلیدواژهای است که پیوند میان گفتگوی ما و امیر با بازاریابی سیاسی میشود. امیر در کمال دقت و فروتنی به توضیحات ما گوش فرا میدهند و مجموعه پروندههای تخصصی و گزارشهای سیاستی هسته را مشتاقانه دنبال میکنند. قرار شد در روزهای آتی با همراهان و همکاران امیر، درباره ظرفیتهای بازاریابی سیاسی که فراتر از حوزههای مرسوم و کلاسیک ذکر شده است، گفتگو را ادامه دهیم.
🔰 ادامه متن
🔸🔹شنبه صبح، جلسهای در باب حکمرانی رسانه داریم. دکتر کمیل خجسته تبیینی از تاریخچه رسانه در غرب و تحول نسلهای مختلف رسانه ارائه میدهند. دریافت این سیر و مقایسه آن با وضعیت رسانهها در ایران، بسیار ضروری مینماید. شاید علت ناکارآمدی رسانههای داخلی را باید در جاماندن از تغییر نسل رسانهها جویا شویم. رسانههای غرب در عین تکثر همچون یک کمپین واحد عمل میکنند و این اثر بخشی آنان را بالا میبرد.
🔸🔹پس از جلسه با دکتر خجسته، به غرفه هسته بازمیگردیم. پنج روز از قرار را به سرعت پشت سر گذاشتهایم. امسال از سالهای قبل آمادهتریم اما همچنان تا حالت مطلوب بسیار فاصله داریم. تاکنون بازاریابی سیاسی را در حوزههای متنوعی همچون انتخابات، شورای نگهبان، کرونا، تصویر دولت، سند تحول دولت و... در گزارشها و آثار تحلیلی و سیاستی آزمودهایم و در قرار ششم، عرصههای تازهتری برای ما باز شده است. ظرفیتهای بازاریابی سیاسی را در نسبت با همه اجزای حاکمیت میتوان به کار گرفت.
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور آقای دکتر خیاطیان | رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک ریاست جمهوری در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۱/۸/۲۳
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون جلسه #هسته_بازاریابی_سیاسی با حجتالاسلام زیبایینژاد | رئیس پژوهشکده زن و خانواده در سالن شهید مطهری
۱۴۰۱/۸/۲۳
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudt.ir
🆔 @cpmstudy_ir
💠 هماکنون حضور آقای دکتر طحان نظیف و آقای دکتر جبرائیلی در غرفه #هسته_بازاریابی_سیاسی
۱۴۰۱/۸/۲۳
#قرار_ششم
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#قرار_ششم
روایت پنجم: روزهای داغ
🔸🔹در نیمه دوم قرار، روی دور تند افتادهایم. رفت و آمد میهمانانی که هر کدام از صاحب نظران یا سیاستگذاران و موثران در نهادهای مختلف هستند، بیش از روزهای گذشته شده است. بچههای هسته به سختی فرصت خالی پیدا میکنند و گفتگوها و جلسات و نشستهای رسمی و غیررسمی، سلسلهوار در جریان است.
🔸🔹از گفتگوی خوب و طولانی با دکتر سیامک رهپیک بر سر محصول کار متمرکز هسته در باب شورای نگهبان، تا طرح مباحث فقه بازاریابی سیاسی با جناب حجت الاسلام دکتر سعدی که از دغدغههای قدیمی هسته بوده است، تا گفتگو با سخنگوی ارتش و مسئولان واحد رسانهای ارتش، تا طرح بحث در حوزه مشارکت سیاسی زنان با حجت الاسلام زیبایینژاد، تا تجدید دیدار با دکتر علی باقری که از همراهان همیشگی و قدیمی هسته بودهاند تا عزیزانی که از نهادها و سازمانهای مختلف پژوهشی در این قرار حضور یافتهاند.
🔸🔹این حجم از تعامل با نهادها و افراد مختلف، باری را بر دوش هسته میگذارد که برای آن باید تدارک ویژهای ببینیم. چقدر کارهای نکرده و راههای نرفته وجود دارد که باید ظرفیت آن را در خود ایجاد کنیم و بتوانیم مسئله بخشها و نهادهای مختلف را دقیق و درست از منظر بازاریابی سیاسی فهم کرده و ایدهای یا راه حلی از جنس سیاستی یا تحلیلی یا اجرایی برای آن بیابیم. در این جاست که یکی از اهداف هسته، پررنگتر میشود؛ شبکهسازی.
🔰 ادامه متن
🔸🔹هدفِ مجموعهای از تعاملات رسمی و غیررسمی ما در فضای دانشجویی و یا برنامههایی مانند "آقای کاندیدا" این بوده است که بتواند جرقهای را در دل و ذهن دانشجویان دغدغهمند ایجاد و راهی برای تمرکز بر مسائل بازاریابی سیاسی باز کند تا از دل این شبکهسازی به تدریج افرادی به جمع ما اضافه شوند تا توان و ظرفیت کار بر حوزههای مختلف افزایش یابد. ما در قرار ششم از این هدف غافل نیستیم و رفت و آمد میهمانان سرشناس ما را از این امر مهم بازنداشته است. از همین روی یکی از بهترین و شیرینترین لحظات ما در غرفه هسته بازاریابی سیاسی تعامل با دانشجویان است.
🔸🔹نیمه دوم قرار رو به پایان است. غرفه هسته بازاریابی سیاسی مانند سایر غرفهها از میهمانان، اساتید و دانشجویان خالی نمیشود. ما در کنار سایر یاران مرکز، همچنان خستگی ناپذیر، گرم بحث و گفتگو هستیم.
➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#اطلاعیه
🔹🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠 مسئلهشناسی احزاب در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران
🔰 با حضور:
👤 دکتر حسن مجیدی | عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام و پژوهشگر حوزه احزاب سیاسی
🗓 زمان: چهارشنبه 2 آذر 1401 ساعت 14
🏢 مکان: مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام، سالن شهید تهرانیمقدم
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir