5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ_بازاریابی_سیاسی
🎥 ببینید| نظم مدنی پایه نظام سیاسی
🔰 #دکتر_مصطفی_غفاری، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
➖➖➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
#گزارش_خبری
🔸 صدمین نشست از سلسله جلسات تخصصى بازاریابی سیاسی با حضور #دکتر_نادر_جعفری
عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع)
با موضوع اصول برنامهریزی کمپین انتخاباتی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ برگزار شد.
➖➖➖➖➖➖➖
🔹دکتر جعفری در این نشست ضمن اشاره به مفاهیم پایهای کمپین از جمله هدفمندی، خلق ارزش، انتقال ارزش و ابزارمندی، لوازم هریک را برشمرند.
🔸ایشان با تاکید بر مفهوم ابزارمندی کمپین بیان داشتند که لازمه این مهم، رسانهشناسی و شناخت کانالهای ارتباطی میباشد.
🔹دکتر جعفری همچنین نقش مدلهای ارتباطی را در ارتقای کارامدی انتقال ارزش بسیار برجسته دانسته و بیان داشتند که برای این کار باید به چارچوب ارجاع گیرنده توجه ویژه کرد.
➖➖➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir
🔺 #گزارش_تصویری
💠 صدمین نشست از سلسله جلسات تخصصى بازاریابی سیاسی
🔰 با موضوع:
اصول برنامهریزی کمپین انتخاباتی
👤 و با ارائه:
#دکتر_نادر_جعفری
🗓️ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#اطلاعیه
🔹🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠نشست چهارم
مسئله شناسی احزاب در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران
🔰 با حضور:
👤 دکتر محمدرضا شمسا | عضو هیئت علمی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و کارشناس حوزه احزاب
🗣 دبیر علمی نشست: #مصطفی_آقاجانی، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
🗓️ زمان: چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴
🏢 مکان: مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام سالن شهید فخری زاده
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
14.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ_بازاریابی_سیاسی
🎥 ببینید| تغییرات سرشت سیاست و تاثیرات آن بر شاکله احزاب
🔰 #دکتر_حسن_مجیدی ، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#اطلاعیه
🔹🔸 #هسته_بازاریابی_سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام برگزار میکند:
💠نشست دوم
مسئله شناسی مشارکت در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران: رفاه اقتصادی و طبقات
🔰 با حضور:
👤 دکتر محمد سلیمانی | عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام
🗣 دبیر علمی نشست: #سعید_نادری_اصل، پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
🗓️ زمان: دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴
🏢 مکان: مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام سالن شهید تهرانی مقدم
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @cpmstudy_ir
#گزارش_تصویری
💠 نشست چهارم
مسئله شناسی احزاب در نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران
👤 با ارائه:
دکتر محمدرضا شمسا | کارشناس حوزه احزاب
🗓️ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
🔹شهادت بانوی دوعالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلامالله علیها تسلیت باد
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
🔹نام کتاب:marketing leadership in goverment
.
✍️نویسنده:Edvard Elder
.
💠انتشارات:palgrave macmillan
.
🔸تاریخ انتشار:۲۰۱۶
.
این کتاب به ضرورت بازارگرایی سیاسی در دولتها میپردازد و اینکه چگونه رهبران سیاسی قادر خواهند بود با استفاده از ارتباطات اثربخش از دریچه بازاریابی سیاسی، در عین حفظ قدرت همچنان بازارگرا باقی بمانند. این دیدگاه سبب شده است تا علاقمندان نسبت به بهکارگیری بازاریابی سیاسی در دوران تصدی قدرت دیدگاه تازهای پیدا کنند. در این کتاب تلاش شده است تا تجربیات موفق جهانی- به ویژه در آمریکا و نیوزیلند- به زبان ساده مطرح شود. این کتاب در پنج فصل به موضوعات مهمی چون پاسخگویی رهبران، چگونگی رهبری مؤثر در جوامع و اعتبار رهبران نزد مردم میپردازد
ادامه معرفی را در سایت بخوانید:
https://cpmstudy.ir/2022/12/21/marketing-leadership-in-government/
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
#عکس_نوشت
🔸تحلیل حماسه ۹ دی ۱۳۸۸ حول نظریه «اجتماع برند»، به درک عمومی از یک هویت مشترک مرتبط می شود.
🔰سه مشخصه این اجتماع عبارتست از:
۱- هوشیاری مشترک
۲- ارزش ها، عقاید و کهن الگوهای مشترک
۳- احساس مسئولیت اجتماعی-اخلاقی
➖➖➖➖➖
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🌐 Cpmstudy.ir
🆔 @Cpmstudy_ir
🔰 #گزارش_سیاستی
📋 مناظرات سیاسی تلویزیونی در شرایط بحران
🔻رسانه به جهت دامنه فراگیریاش در جامعه و شدت اثرگذاری بر افکار عمومی، یکی از مهمترین کنشگرانی است که در مواقع بحرانی (چه بحرانهای سیاسی-امنیتی و چه بحرانهای اقتصادی و اجتماعی) نقش ایفا میکند که این نقش به صورت دوسویه در تشدید و یا کاهش بحران موثر است. این جایگاه امروزه با گسترش رسانههای اجتماعی به طرز واضحی قابل مشاهده است.
🔻یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت بحران در عصر کنونی، وسایل ارتباط جمعی است. امروزه کمتر بحران سیاسی-اجتماعی را مشاهده میکنیم که رسانهها در ایجاد یا کنترل آن نقش نداشته باشند. در جمهوری اسلامی، هرگاه بحرانی ایجاد میشود، رسانههای معاند و متخاصم در جهت تزریق ناامیدی، تشویش اذهان عمومی و شوراندن مردم علیه حاکمیت تلاش میکنند و تمام ظرفیتهای خود را برای برآورده کردن اهداف خود بسیج کرده و اقدام به عملیات روانی میکنند. از این رو هر چه بیشتر پیش میرویم، نیاز به تجهیز و برنامهریزی رسانهای جهت مقابله و خنثیسازی عملیات دشمن، برای رسانههای داخلی و همسو با سیاستهای جمهوری اسلامی ضرورت مییابد؛ چراکه همواره یکی از ابزارهایی که به صورت بالقوه و در شرایط مختلف قابلیت بحرانسازی برای نظام جمهوری اسلامی از بدو تولد انقلاب اسلامی تاکنون را داشته است، رسانه بوده و برای مقابله با اثرات این رسانهها باید به تقویت رسانههای داخلی پرداخت.
🔰 ادامه متن:
🔻به عنوان یکی از مهمترین این رسانهها میتوان به رسانه ملی اشاره کرد. رسانه ملی با توجه به اقتضائات شرایط بحران، ضمن حفظ مرجعیت رسانهای، باید به تبیین شرایط و حقیقت بپردازد و در مقابل پروپاگاندای رسانهای دشمن، رویکرد فعالانهای ناظر به اتفاقات اتخاذ نماید. برای اجرایی کردن استراتژیهای مخصوص در شرایط بحران و با توجه به ویژگی بحران رخ داده، لازم است رسانه ملی اقدام به تولید برنامههای ویژهای نماید.
🔻یکی از این برنامهها مناظرات سیاسی میان نخبگان گروههای مختلف میباشد. در بحبوحه بحرانهای سیاسی-اجتماعی، نیاز به برگزاری برنامههای گفتگومحور و مناظره جهت ایجاد فضایی برای گفتگو و شندیدن نظرات نمایندگان جریانهای فکری مختلف احساس میشود. از طرفی اشاره به این نکته حائز اهمیت است که اساس گفتگو موجبات فهم متقابل میان گروههای متکثر جامعه را فراهم کرده و در پی آن، ظرفیت پذیرش نظرات مخالف در جامعه ایجاد خواهد شد. لذا لزوم ایجاد زمینه و ظرفیت گفتگو در جامعه در بسترها و محیطهای مختلفی همچون خانواده، مدرسه، مسجد و رسانه - علیالخصوص در شرایط فعلی - بیش از پیش احساس میشود. از این رو در این گزارش قصد داریم به یکی از زمینههای پرورش گفتگو در کشور یعنی رسانه ملی پرداخته و به الزاماتی که باید در طراحی یک مناظره سیاسی مطلوب در شرایط بحران مورد توجه قرار گیرد، اشاره کنیم.
تهیه و تنظیم: #حسامالدین_نعمتی
استاد هادی: #دکتر_محمدامین_باقری
ناظر علمی: #دکتر_مصباحالهدی_باقری
واژگان کلیدی: مناظرات سیاسی، تلویزیون، بحران، بازاریابی سیاسی
تاریخ انتشار: 1401/8/15
🔷جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس زیر در ارتباط باشید:
رایانامه: cpms.rushdisu@gmail.com
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔶 @cpmstudy_ir