🔮 ۶ راهکار اساسی برای بهبود عملکرد رسانهای دولت سیزدهم
🔸اندکی از یکسالگی دولت سیزدهم میگذرد و در این زمان پستی و بلندیهایی پیش روی دولت قرار داشته و توفیقها و عدم توفیقهایی حاصل شده است. اما آنچه که به نظر میرسد این است که جبهه مخالفین دولت تمام توان خود را به کار گرفته تا با بزرگ جلوه دادن عدم توفیقها و نادیده گرفتن توفیقها، علاوه بر تخریب تصویر دولت، اقدامات مثبت و مزیتهای تصویری او را هم بیارزش جلوه داده و ضمن ناامید کردن مردم نسبت به اصلاح امور و حل مشکلات، جبهه خودی را نیز نسبت به عملکرد دولت دلسرد کند...
⏪ ادامه مطلب را در اینجا مطالعه نمایید.
✍ #حسامالدین_نعمتی
🔹پژوهشگر هسته بازاریابی سیاسی
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
🔰 #معرفی_مقاله
📋 بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل
مورد مطالعه: سالهای ۱۳۸۴-۱۳۸۸
🔸برای مطالعه متن کامل مقاله اینجا کلیک کنید.
✍ نویسندگان: مصباحالهدی باقری کنی، حسن وکیل زاده و امیرحسین عرب پور
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔸 @cpmstudy_ir
🔰 #گزارش_سیاستی
📋 تصویر دولت سیزدهم؛ چالشها و راهکارها
🔻با گذشت یک سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم تدریجاً، تصویر دولت در افکار عمومی قاب مشخص خود را یافته است.
🔻تصویر دولت سیزدهم، مانند تصویر هر دولت دیگری، برآیند ارادهها، فعالیتها، تصمیمات و وقایعی است که بخشی از آن در کنترل دولت بوده و بخشی از آن خارج از اختیار اوست.
🔻به تعبیر بهتر، در ساخت تصویر دولت، اراده و اقدام او بهتنهایی مؤثر نیست و ارادهها و اقدامات شرکای سیاسی، رقبا، مخالفان و… نیز تأثیرگذارند.
🔻نگاهی به یکسالگی دولت نشان میدهد، در کنار زوایای مثبت تصویری، مدیریت تصویر در این دولت، نیازمند بازنگری جدی است. از سویی، ایدهها، برنامهها و اقدامات مثبت و امیدبخش دولت، بازنمایی خوبی در جامعه نیافته و از سوی دیگر، در برابر هجمههای بیامان و حملات سنگین رسانهای و تبلیغاتی، بیدفاع بوده است.
🔻مهمتر آنکه، در کنار این دو مسئله، دولت زمان زیادی در اختیار ندارد؛ چه اینکه با عبور دولت از یکسالگی، بهسختی بتوان تصویر شکلگرفته را تغییری اساسی داد.
🔻این گزارش سعی کرده است علاوه بر بیان محاسن تصویری دولت، به مهمترین چالشهای تصویری دولت سیزدهم پرداخته و راهکارهای متناسب با آن را پیشنهاد دهد.
👥تهیه و تنظیم: #حسن_وکیلزاده
همکاران علمی: #مصطفی_آقاجانی، #سروش_سیاری، #حسامالدین_نعمتی، #سعید_نادری_اصل
استاد هادی: #دکتر_محمدامین_باقری
ناظران علمی: دکتر مصباحالهدی باقری، دکتر نادر جعفری، محمدمهدی حسینزاده
تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیهالسلام
🔶 @cpmstudy_ir