eitaa logo
بازاریابی سیاسی | CPMS
121 دنبال‌کننده
221 عکس
24 ویدیو
8 فایل
Center for Political Marketing Studies(CPMS) وابسته به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) ▫️اینستاگرام: https://www.instagram.com/cpmstudy.ir/ 🔻سوال، نقد، پیشنهاد: @MKazemi110
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 🔸پنجم بهمن ۱۳۵۸، اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار شد. در این انتخابات ابوالحسن بنی‌صدر با کسب حدود ۷۵ درصد آراء، ۱۰٬۷۰۹٬۳۳۰ رای را به خود اختصاص داد. در این انتخابات احمد مدنی و حسن حبیبی، از کاندیداهای مطرح و رقبای اصلی بنی‌صدر، حدود ۲۰ درصد از آراء را کسب نمودند. 🔹جالب آنکه بنی‌صدر و مدنی که به ترتیب بیشترین آراء را کسب کرده بودند، خود را به عنوان کاندیدای مستقل معرفی کرده بودند و آقای حبیبی از حزب جمهوری اسلامی، سوم شد. البته کاندیدای اصلی حزب جمهوری، جلال الدین فارسی بود که به دلیل اخباری مبنی بر ایرانی الاصل نبودن ایشان، کنار گذاشته شد. 🔸بنی صدر در تاریخ ۱ تیرماه ۱۳۶۰، با اکثریت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به علت (۱) عدم احترام به نهادهای قانونی، (۲) رعایت نکردن حرمت جمهوری و رئیس‌جمهور (۳) استفاده از هر ابزاری در مقابله با مخالفان؛ کفایت سیاسی‌اش رد شد و امام خمینی (ره)، در حکمی او را عزل کرد. بنی‌صدر پیشتر نیز به دلیل اقداماتش، از ریاست کل قوا کنار گذاشته شده بود. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 💠 @cpmstudy_ir
💠 سیاستمدار صادق | به زودی... ✅ رویدادی از هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
✍️ 🔰 عنوان فارسی: 🔺 تأثیر بازاریابی سیاسی از طریق رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی: یک تحلیل تجربی در زمینه لبنان ❇️ چکیده: 🔹 این مطالعه به بررسی تاثیر بازاریابی سیاسی با استفاده از رسانه های اجتماعی در لبنان می پردازد. علاوه بر این، این مطالعه تأثیر تعدیل گر علاقه سیاسی را بر پیوند بین بازاریابی سیاسی از طریق رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی بررسی می کند. اهداف مطالعه حاضر با استفاده از رویکرد پیمایشی کمی بر اساس داده های 412 پاسخ دهنده برآورده شد. یافته های این مطالعه ادعا می کند که بازاریابی سیاسی از طریق رسانه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی در لبنان تأثیر می گذارد. 🔸 علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که علاقه سیاسی پیوند بین بازاریابی سیاسی از طریق رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی را تقویت می کند. این مطالعه با بررسی تأثیر بازاریابی سیاسی بر مشارکت سیاسی در یک محیط سیاسی خاص، مانند لبنان، به مجموعه ادبیات بازاریابی افزود. علاوه بر این، این مطالعه احزاب سیاسی را در مورد تأثیر تلاش‌های بازاریابی سیاسی از طریق رسانه‌های اجتماعی آگاه می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا برای گام‌های لازم برای افزایش مشارکت سیاسی برنامه‌ریزی کنند. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
📢 هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌کند: 🔰 سومین دوره آموزشی-تربیتی سیاستمدار صادق ✅ ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) 🕰 زمان برگزاری: ۲۰ بهمن، ۲۷ بهمن، ۴ اسفند، ۱۸ اسفند ۴ جلسه دو ساعته از ساعت ۱۲-۸ و ۱۸-۱۴ 🏢 مکان برگزاری: دانشگاه امام صادق (ع) 📌 هزینه دوره: دانشجوی کارشناسی: ۱۰۰ هزار تومان دانشجوی ارشد: ۲۰۰ هزار تومان ارشد به بالا: ۳۰۰ هزار تومان ‼️ ظرفیت محدود ‼️ 📋 با اعطای گواهینامه معتبر ⏳ مهلت ثبت نام: تا ١٧ بهمن ماه ۱۴۰۱ 📑 لینک فرم ثبت نام اولیه: https://survey.porsline.ir/s/YGiVIvK0 💠 Cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
🔸 الإمامُ الجوادُ عليه السلام: مَنِ استَحسَنَ قَبيحا كانَ شَريكا فيهِ 🔹 امام جواد عليه السلام: هر كس كار زشتى را نيك شمارد، در آن كار شريك باشد. 🌹 سالروز میلاد با سعادت حضرت امام محمد تقی جواد الائمه بر شیعیان آن حضرت مبارک باد. ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
💎 شاید از حادثه می‌ترسیدیم تو به ما طوفان دادی 🔰 (ره): من از بیرون آمده‌ام که خدمت به شما بکنم. من خادم شما هستم. من آمده‌ام که بزرگوارى شما را حفظ کنم. من آمده‌ام که دشمن‌هاى شما را زمین بزنم... 🌹۱۲ بهمن سالگرد ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن و آغاز ایام‌الله مبارک باد.🌹 ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
🔰 📌 بازگشت امام به مثابه یک ابَر رویداد 🔹 رویدادها در بازاریابی سیاسی جایگاه ویژه‌ای در مدیریت ارتباط با مخاطبان دارند و اهدافی چون شناخته شدن به داشتن بازار هدف، افزایش آگاهی از محصول مدنظر، خلق تجربه یا برانگیختن احساسات جمعی، ایجاد فرصت‌های ارتقایی، ابراز تعهد به جامعه و...را دنبال می‌کنند. 🔸 هرچند رویداد بازگشت امام رحمت الله علیه به میهن یک رویداد الهی و بدون کاربست تعمدی آموزه‌های بازاریابی رویدادمحور بوده است اما با مروری بر اهداف برشمرده شده در بالا و اثرات بعدی آن شاید بتوان گفت این رویداد و همچنین سخنرانی تاریخی ایشان در کنار بهشت زهرا که یادآور شهدای انقلاب بود و نیز سایر تحرکاتِ روز 12 بهمن 57، یک پازل جامع و کاملی از یک رویداد تراز بازاریابی را بازنمایی می‌کند. 🔹 گویا سنت‌های الهی به مدد این حرکت پیامبرگونه آمده بودند تا بالاترین بهره و ثمره برای شکست کمپین آمریکایی‌ها در جهت حفظ سلطه‌شان بر ایران حاصل آید. 💎 ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
13.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 نگاهی به دومین دوره سیاستمدار صادق ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
💐 ۱۳ رجب سالروز میلاد باسعادت مولود کعبه، مولی‌الموحدین، امیرالمومنین علیه السلام و مبارک و فرخنده باد. 💐 ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir
26.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 نگاه فقهی به مسائل انتخابات؛ اصلح یا صالح مقبول؟ 🎤 حجت الاسلام دکتر سید محمدصادق کاظمی، عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام 🔰 ✅ هسته بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 💠 @cpmstudy_ir 🌐 Cpmstudy.ir