همه چیز راجب کلمه کیوت🙂🍒
کلمه کیوت (Cute) از کجا آمده؟
کیوت در واقع یک واژه انگلیسی است که برای اولین بار در سال 1731 در این زبان ظاهر شد و معنی “زیرک”، “باهوش” یا “قوی” می داد. حتی این کلمه قبلا در ابتدایش آپستروف داشت و به شکل ‘cute نوشته می شد تا نشان بدهد که از یک واژه دیگر بریده شده است💕
کیوت دقیقا به چه معناست؟
صفت کیوت چیزی را توصیف می کند که “بانمک”، “جذاب”، “دوست داشتنی” و یا “بامزه” باشد. ما معمولا به چیزهایی که کوچک یا کم سن و سال هستند کیوت می گوییم؛ مثل نوزادان، حیوانات خانگی بامزه و کوچک، سگ ها، ماشین های اسباب بازی کوچک و خیلی چیزهای دیگر. به طور کلی کیوت به چیزی که دوست داشتنی و جذاب است اشاره می کند. علاوه بر این، ممکن است کلمه کیوت نشان دهنده چیزی باشد که بیش از حد هوشمندانه و کمی مصنوعی و جعلی است🌸
‧₊•⤷|•₊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آموزش شهری گواهینامه خارجیها
💢فرصت ترمیم نمره فقط یک بار است
👤معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:
▫️داوطلبان کنکور باید در دروس مشخص سابقه تحصیلی ایجاد کنند. درواقع نمره دروس امتحانات نهایی داوطلبان به عنوان سابقه تحصیلی برای آنها است، اگر دانشآموز نمره دلخواه را کسب نکرد برای یک بار فرصت ترمیم نمره در تمام دروس را دارد.
▫️ اگر فردی قبل از سال ۸۴ دیپلم گرفته است و سابقه تحصیلی ندارد، میتواند یک بار در امتحانات نهایی شرکت کرده و ایجاد سابقه تحصیلی کند و یک بار هم فرصت ترمیم نمره داشته باشد.
1_9617589368.pdf
872K
۲۴ سال تمام، حداکثر سن مجاز برای ثبتنام در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خواهد بود
🔹نظامنامه سنجش و پذیرش دانشجوی متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش که در جلسه ۸۹۴ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ۴۵۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده؛ برای اجراء ابلاغ گردید.
🔹در ماده ۱۶ این نظامنامه، حداکثر سن مجاز برای ثبتنام در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان؛ ۲۴ سال تمام (مبنا اول مهرماه هرسال تحصیلی) تعیین شده و این شرط برای متقاضیان ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و پس از آن اعمال میگردد.
❓ چگونه می توان #بی_دقتی و #عجله در انجام تکالیف را در کودکان کاهش داد؟
♦️ بسیاری از بچه ها به #تکالیف مدرسه به عنوان #مانعی برای انجام کارهای جالبی که می خواهند پس از مدرسه انجام دهند، #نگاه می کنند. بعضی از آن ها تکالیف را تکرار بی انتهای چیزهایی می دانند که در مدرسه انجام داده اند. در هر دو حالت، نتیجه این است که با عجله تکالیف را انجام می دهند.
☘ #اهمیت انجام تکالیف را به کودک خود نشان دهید. این کار را می توانید به صورت زیر انجام دهید: 👇
💥 وقتی تکالیف تمام شدند، تمام آن را #بازبینی کنید.
💥در مورد تکالیفی که به خوبی انجام شده اند، جملات #مثبتی به او بگویید.
💥به کارهایش #علاقه نشان دهید.
💥سوالاتی در مورد #تکالیفش بپرسید و به او بگویید که کارهایش برای شما #اهمیت دارد.
💥 توجه #مثبت، اغلب می تواند به کودک تشویق لازم را برای بهبود نتایج کارهایش بدهد.
💥کودکی که #خسته شده است معمولا کارهایش را با بی دقتی انجام می دهد. با معلم فرزندتان #ملاقات کنید و ببینید آیا مشکل او خستگی است یا خیر. در این صورت، از معلم کودکتان درخواست کنید که در صورت امکان تکالیف را کمی #تغییر دهد. تکالیف بیشتری برای کودک تعیین نکنید زیرا این امر مشکل را حادتر می کند.
💥 بچه هایی که به #فعالیت های فوق برنامه ی زیادی مشغولند بعضی اوقات زیر فشار کارها می مانند و در کارهایشان #عجله می کنند تا همه چیز را در همان روز انجام دهند. اگر این مساله در مورد فرزندتان صدق می کند از او بخواهید چند فعالیت برای #خارج از خانه انتخاب کند و بر آن ها متمرکز شود و بقیه را برای تعطیلات #تابستان نگه دارد.
فوروارد کنید