امیرالمؤمنین عليه السلام:
مَن عَرَفَ خِداعَ الدُّنيا لَم يَغتَرَّ مِنها بِمُحالات الأَحلامِ
كسى كه فريبكارى دنيا را بشناسد، فريب رؤياهاى پوچ آن را نمى خورد
غررالحكم حدیث8939
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ 🎬 #استاد_شجاعی
🌙 شب #لیلة_الرغائب ؛
همهی خواستهها و آرزوهایت را بخواه!
ثروت، تجارت، پول، فرزند، مسکن و ...
هیچ اشکالی ندارد!
ـ فقط باید یادبگیری چگونه دعا کنی؛
که به اجابت نزدیک تر شود!
aparat.com/v/qSuTi
#لیلة_الرغائب
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12
✅ روش های ترغیب کودکان به درس خواندن 🧐
15. از قانون «هر وقت تو» استفاده کنید
به جای این که با عباراتی همچون «یا فلان کار را انجام می دهی یا دیگر ...» کودکتان را تهدید و یا از او باج خواهی کنید، از عباراتی همچون «هر وقت درست را تمام کردی، می رویم به زمین بازی تا والیبال بازی کنیم» استفاده کنید. شما پس از هر کاری که انجام می دهد، به او پاداش می دهید.
16. به او کمک کنید
اگر کودکتان موضوعی را خسته کننده یافت، راه هایی را برای افرایش علاقه در او طراحی کنید. شما می توانید از سی دی های آموزشی تعاملی و بازی گونه برای آموزش آن موضوع استفاده کنید.
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
10.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روش تدریس فصل ششم #ریاضی
پایه #چهارم (عمود و موازی)
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
سید مجید بنی فاطمه - رادیو عقیق.mp3
17.55M
🔊 #صوتی
▫️ سبک #زمینه
📝 آقاجون سَر از من و سَروَری از تو
👤 حاج سید مجید #بنی_فاطمه
▪️ شب زیارتی #امام_رضا
📌 #پیشنهاد_دانلود
✅ کانال مداحی اهلبیتمدیا
✅ کلاس اولی ها تا دوازدهمی ها 👇
@klase1_12
5.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش #ریاضی پایه #چهارم
تدریس فصل 6
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
امیرالمؤمنین علیه السلام:
الإحْسانُ ذُخْرٌ، و الكَريمُ مَن حازَهُ
نيكى كردن، گنج است و بزرگوار، كسى است كه مالك اين گنج شود
غررالحكم حدیث1135
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم
اهداف درس 14 #فارسی #چهارم ابتدایی ادب از که آموختی؟
1) آشنایی با آداب زندگی و مفاهیم اخلاقی
2) آشنایی دانش آموزان با اجزای جمله
3) تقویت درک شنیداری
4) آشنایی با نشانه های ساختار بلاغی متن مانند
5) آشنایی با بند نتیجه گیری
دانش زبانی درس 14 فارسی چهارم ابتدایی
درس گذشته جملاتی را آموزش داد که مانند پازلی با دو خانه بودند.
قطعهٔ اصلی آن، فعل بود که تعیین می کرد با اضافه شدن چند قطعهٔ دیگر به این پازل معنی کامل می شود
مثلاً فعلی مانند«رفت»با گرفتن یک قطعه مثل «علی»کامل می شد .و معنا را انتقال می داد.
درواقع بدون اینکه به فعل«لازم»و«نهاد»و عبارات و الفاظ دستوری مانند این اشاره کنیم،
تنها منطق قرار گرفتن اجزای جمله را آموزش می دهیم.
در این درس فعل جمله به گونه ای است که پازل جمله، سه خانه ای می شود.
درواقع فعل متعدی است و نیاز به مفعول دارد. باز هم تأکید می شود هدف، آموزش دستور نیست لذا از توضیح فعل متعدی و مفعول و غیره پرهیز شود
و تنها از طریق بازی با پازل، انواع و اقسام جملات به دانش آموزان داده شود تا اجزای آن را جدا کنند یا اجزای جمله را جدا کنید تا آنها پازل را بسازند.
─┅═ঊঈ🍃🍂🍁🍃ঊঈ═┅─
https://eitaa.com/klase1_12/3
کلاس اول تا دوازدهم