🔺کتاب الغارات درباره تاکتیک کُشنده معاویه پس از آتشبس است.
او تصمیم گرفته بود بدون اینکه حکمیت را نقضِ کلی کند، صدها حمله کوچک به نواحی حکومت حضرت امیر انجام دهد و با این روش که امروزه به دکترین "هزار خنجر" معروف است، توان حضرت را گرفته و مردم را از حکومتش عاصی کند و موفق شد!
🔅راهکار حضرت، جنگ مجدد و تمام عیار بود اما بزرگان سپاه ایشان معتقد بودن که این حرکات نقض آتشبس نیست و حداکثر پاسخِ جزیی و متناسب میطلبد و توانِ جنگ تمام عیار، وجود ندارد.
معاویه در فاصله ای کوتاه با همین تاکتیک صاحب کل ممالک اسلامی شده و سالها بنی امیه را بر مسلمین مسلط کرد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبطیه، همین امروز…
تصویرِ میدانی از شهر نبطیه🌹
شهری که در اوج اندوه،😭 ایستادگی را فریاد میزند💪
اینجا فقط یک صحنه نیست…
روایتِ زندهی مقاومت است؛
روایتی از مردمی که استوار و باصلابت ایستادهاند… ✊🖤
🌍 جنوبلبنان
⭐️به جمع حامیان مقاومت بپیوندید:
https://eitaa.com/hamianmoqhavemat
داداش کوچیکه
🌹دیشب با یک مستبصر یعنی برادر اهل سنت که چشمانش بینا شده، صحبت میکردم که نگاهش به آقای قالیباف مثبت
گلزار شهدای میناب
نائب الزیاره همه دوستان هستم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
فاصله تفاهماخیر با ۵شرط اصلی: 1⃣ آزادی پولهای بلوک شده آنچه تیم مذاکره دنبال کرده یک چهارمش یعنی ۲۴
🔺طبق این متن که حامیان دولت منتشر کردند، تا ۶۰روز پس از توافق هر دو طرف وضع موجود را حفظ میکنند یعنی
یک. ایران در هستهای فریز میشود پس در این مدت، حق بازسازی زیرساختها را ندارد و باید غنیسازی صفر را بپذیرد چون گفته میشود که هم اکنون غنی سازی ندارد.
لذا تیم مذاکره علاوه بر اینکه مذاکره و محدودیتهای هستهای را برای مرحله دوم پذیرفته، در مرحله اول نیز به آن اقدام کرده که به روشنی مغایر با خط قرمز رهبری و اعلام رسمی مسئولان است!
دو. آمریکا در مرحله اول از منطقه نرفته و صرفا نیروهایش را تقویت نمیکند و در مرحله دوم، صرفا از محاصره دریایی عقب مینشیند که ظاهراً ارتباطی به اخراج قوای نظامی آمریکا ندارد. این هم خلاف شروط اعلام شده شعام است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت وحید جلیلی
از اظهارات غربگرایان..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
😘 یادگاری از تلگرام آقای عبادی: کمتر کسی را دیدم که مثل لاریجانی در اذهان مردم بد باشد! اصولگرا و اص
جلیلی به جای اینکه حرف بزند تا شما آنرا دستاویز کرده و باز جریان انقلابی را به "ضدیت با وحدت" متهم کنید، زیرکانه و به تنهایی کل داستان مذاکره و پی ریزی خطوط قرمز رهبری را مدیریت میکند.
و گرنه آن ۱۰ شرط در بیانیه دبیرخانه شعام نمیآمد، می آمد؟؟😘
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
دیروز ناهماهنگی شد برنامه هامون کمی به مشکل خورد اما الحمدلله به حاج صالح وصل شدیم طلبه نیست اما بهش
قم فرقش با اینجا
مثل کولری هست که آب نداره
اگه اینجوری ببینیم
بهتر میشه تحمل کرد😢
داداش کوچیکه
🌹دیشب با یک مستبصر یعنی برادر اهل سنت که چشمانش بینا شده، صحبت میکردم که نگاهش به آقای قالیباف مثبت
با یک جوان مستبصر صحبت میکردم که مادر و پدربزرگ مادریش شیعه بودن و او هم به همین واسطه از نوجوانی شیعه شده بود.
بنایی میکرد ولی در این ایام دربست در خدمت طلاب مبلغ است.
دیروز روستاهای زیادی رفتیم و اطلاعات خوبی از جمعیت، مذهب و ارتباطات آنها داشت.
خانمش هم مستبصر بود
و میگفت خیلی سفت است!
میگفت: خواهر خانمش دانشجو بود و خیلی مطالعه کرد و به مذهب حق شیعه درآمد اما چون شوهر سنی گرفت، دیگر تابع او شد!😔
وضع فرهنگی میناب، سنتی و مذهبی است فوق العاده مستعد جذب طلبه است.
اما بندر عباس اینطور نیست.
امان از مافیای اقتصادی!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
اینجا اوضاع اینترنت و برقراری تماس اعصاب آدم رو خورد میکنه!
و نمیفهمم چطور تابستان برق میره
و مردم زنده میمونن!
😢 آقا جون جدتون لااقل تا ما اینجا هستیم، صرفه جویی کنید که ما را تحمل کم است..
صرفه جویی در برق و مواد پلاستیکی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔺طبق این متن که حامیان دولت منتشر کردند، تا ۶۰روز پس از توافق هر دو طرف وضع موجود را حفظ میکنند یعن
🔺در مورد تنگه و محاصره
بند۴، آمریکا و بند۵ مال ایران است.
به طور روشن این دو در برابر هم قرار داده شده و علاوه بر اینکه حرفی از گرفتن عوارض، خدمات و حاکمیت ایران بر تنگه نیست، ایران ملزم به خنثیسازی مین شده که قبلا آمریکا و اروپا دنبال انجام آن بودند!
➕ این مسئله هم مشخصه که "اخراج قوای نظامی آمریکا از منطقه" بعنوان یکی از شروط شعام، حذف شده و ظاهراً بعد از رهاسازی تنگه، صرفا قوای درگیر در محاصره دریایی برمیگردند که خب آمریکا هم همین را میخواهد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
🔴 قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا:
اسرائیل طی ۲ روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیسجمهور آمریکا، ۸۴ بار آتشبس در جنوب لبنان را نقض کرده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه میدهد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣