داداش کوچیکه
فاصله تفاهماخیر با ۵شرط اصلی: 1⃣ آزادی پولهای بلوک شده آنچه تیم مذاکره دنبال کرده یک چهارمش یعنی ۲۴
🔺طبق این متن که حامیان دولت منتشر کردند، تا ۶۰روز پس از توافق هر دو طرف وضع موجود را حفظ میکنند یعنی
یک. ایران در هستهای فریز میشود پس در این مدت، حق بازسازی زیرساختها را ندارد و باید غنیسازی صفر را بپذیرد چون گفته میشود که هم اکنون غنی سازی ندارد.
لذا تیم مذاکره علاوه بر اینکه مذاکره و محدودیتهای هستهای را برای مرحله دوم پذیرفته، در مرحله اول نیز به آن اقدام کرده که به روشنی مغایر با خط قرمز رهبری و اعلام رسمی مسئولان است!
دو. آمریکا در مرحله اول از منطقه نرفته و صرفا نیروهایش را تقویت نمیکند و در مرحله دوم، صرفا از محاصره دریایی عقب مینشیند که ظاهراً ارتباطی به اخراج قوای نظامی آمریکا ندارد. این هم خلاف شروط اعلام شده شعام است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت وحید جلیلی
از اظهارات غربگرایان..
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
😘 یادگاری از تلگرام آقای عبادی: کمتر کسی را دیدم که مثل لاریجانی در اذهان مردم بد باشد! اصولگرا و اص
جلیلی به جای اینکه حرف بزند تا شما آنرا دستاویز کرده و باز جریان انقلابی را به "ضدیت با وحدت" متهم کنید، زیرکانه و به تنهایی کل داستان مذاکره و پی ریزی خطوط قرمز رهبری را مدیریت میکند.
و گرنه آن ۱۰ شرط در بیانیه دبیرخانه شعام نمیآمد، می آمد؟؟😘
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
دیروز ناهماهنگی شد برنامه هامون کمی به مشکل خورد اما الحمدلله به حاج صالح وصل شدیم طلبه نیست اما بهش
قم فرقش با اینجا
مثل کولری هست که آب نداره
اگه اینجوری ببینیم
بهتر میشه تحمل کرد😢
داداش کوچیکه
🌹دیشب با یک مستبصر یعنی برادر اهل سنت که چشمانش بینا شده، صحبت میکردم که نگاهش به آقای قالیباف مثبت
با یک جوان مستبصر صحبت میکردم که مادر و پدربزرگ مادریش شیعه بودن و او هم به همین واسطه از نوجوانی شیعه شده بود.
بنایی میکرد ولی در این ایام دربست در خدمت طلاب مبلغ است.
دیروز روستاهای زیادی رفتیم و اطلاعات خوبی از جمعیت، مذهب و ارتباطات آنها داشت.
خانمش هم مستبصر بود
و میگفت خیلی سفت است!
میگفت: خواهر خانمش دانشجو بود و خیلی مطالعه کرد و به مذهب حق شیعه درآمد اما چون شوهر سنی گرفت، دیگر تابع او شد!😔
وضع فرهنگی میناب، سنتی و مذهبی است فوق العاده مستعد جذب طلبه است.
اما بندر عباس اینطور نیست.
امان از مافیای اقتصادی!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
اینجا اوضاع اینترنت و برقراری تماس اعصاب آدم رو خورد میکنه!
و نمیفهمم چطور تابستان برق میره
و مردم زنده میمونن!
😢 آقا جون جدتون لااقل تا ما اینجا هستیم، صرفه جویی کنید که ما را تحمل کم است..
صرفه جویی در برق و مواد پلاستیکی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔺طبق این متن که حامیان دولت منتشر کردند، تا ۶۰روز پس از توافق هر دو طرف وضع موجود را حفظ میکنند یعن
🔺در مورد تنگه و محاصره
بند۴، آمریکا و بند۵ مال ایران است.
به طور روشن این دو در برابر هم قرار داده شده و علاوه بر اینکه حرفی از گرفتن عوارض، خدمات و حاکمیت ایران بر تنگه نیست، ایران ملزم به خنثیسازی مین شده که قبلا آمریکا و اروپا دنبال انجام آن بودند!
➕ این مسئله هم مشخصه که "اخراج قوای نظامی آمریکا از منطقه" بعنوان یکی از شروط شعام، حذف شده و ظاهراً بعد از رهاسازی تنگه، صرفا قوای درگیر در محاصره دریایی برمیگردند که خب آمریکا هم همین را میخواهد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
🔴 قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا:
اسرائیل طی ۲ روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیسجمهور آمریکا، ۸۴ بار آتشبس در جنوب لبنان را نقض کرده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه میدهد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
🔺 جریان اصلاحات حسابی پای این توافق آمده اند و هیچوقت باورشان نمیشد که آرزویشان توسط اصولگرایان انجام شود!
نظام باید با مخالفان تفاهم برخورد کند
ضربه افراطیها به اتحاد مقدس
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
@rebbion_ir استاد عابدینی1_27901236764.mp3
زمان:
حجم:
7.6M
🤦♂ استاد عابدینی:
معلوم شد مطالبه مردم در روند مذاکرات جواب داده ولی یک اقلیتی، افراط در مطالبه گری داشتند!
متن را تا آخرین لحظه به مردم نمیگویند چون آمریکا جزئیاتش رو تغییرش میده!
آمریکا غرامت را بهیچوجه نمیپذیره!
امام شهید میگفت هرکس یأس ایجاد کنند از دهان دشمن است..
🌹جناب استاد بهتر است به جای آسمان ریسمان کردن، از ارتباط کلیات متن با شروط ۱۰ گانه بگویند.
متن تفاهم از ۳هفته پیش تغییر جدی نکرده و فرسنگها با ۱۰شرط شعام فاصله دارد!
فعلا استاد مثل آب خوردن و بدون حساسیت، از حذف شرطِ #غرامت حرف زده و انگار نه انگار!
➕ضمنا خدا از تقصیرات رهبر شهید بگذرد که در صف اول، ملت را از مذاکره با آمریکا مأیوس میکردند!
شما همینطور امیدوار باشید
و دل مردم را به جای امید به توان و ظرفیتهای داخلی، با آرزوی تفاهم با قاتل امام شهید، پُر کنید!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🤦♂ استاد عابدینی: معلوم شد مطالبه مردم در روند مذاکرات جواب داده ولی یک اقلیتی، افراط در مطالبه گری
🌹آیا استاد عابدینی اجازه میدهند که جمعه و پس از امضای توافق، از ارتباط متن با ۱۰ شرط شعام سؤال بپرسیم؟
یا چون نباید مردم را مأیوس کرد
نمیتوان از آن حرف زد؟
سؤال دوم اینکه چرا این حرفهای قشنگ و پشنگ در برجام گفته نمیشد؟
البته جریان اصلاحات دقیقا همین حرفها را میزد ولی آقایان نمیپذیرفتند اما امروز همان ادبیات را عیناً تکرار میکنند!
چرا قبل از امضایبرجام، تلویزیون اتوبان مناظره و اعتراض به جزئیاتِ متن توافق بود؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣