داداش کوچیکه
دیروز ناهماهنگی شد برنامه هامون کمی به مشکل خورد اما الحمدلله به حاج صالح وصل شدیم طلبه نیست اما بهش
قم فرقش با اینجا
مثل کولری هست که آب نداره
اگه اینجوری ببینیم
بهتر میشه تحمل کرد😢
داداش کوچیکه
🌹دیشب با یک مستبصر یعنی برادر اهل سنت که چشمانش بینا شده، صحبت میکردم که نگاهش به آقای قالیباف مثبت
با یک جوان مستبصر صحبت میکردم که مادر و پدربزرگ مادریش شیعه بودن و او هم به همین واسطه از نوجوانی شیعه شده بود.
بنایی میکرد ولی در این ایام دربست در خدمت طلاب مبلغ است.
دیروز روستاهای زیادی رفتیم و اطلاعات خوبی از جمعیت، مذهب و ارتباطات آنها داشت.
خانمش هم مستبصر بود
و میگفت خیلی سفت است!
میگفت: خواهر خانمش دانشجو بود و خیلی مطالعه کرد و به مذهب حق شیعه درآمد اما چون شوهر سنی گرفت، دیگر تابع او شد!😔
وضع فرهنگی میناب، سنتی و مذهبی است فوق العاده مستعد جذب طلبه است.
اما بندر عباس اینطور نیست.
امان از مافیای اقتصادی!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
اینجا اوضاع اینترنت و برقراری تماس اعصاب آدم رو خورد میکنه!
و نمیفهمم چطور تابستان برق میره
و مردم زنده میمونن!
😢 آقا جون جدتون لااقل تا ما اینجا هستیم، صرفه جویی کنید که ما را تحمل کم است..
صرفه جویی در برق و مواد پلاستیکی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🔺طبق این متن که حامیان دولت منتشر کردند، تا ۶۰روز پس از توافق هر دو طرف وضع موجود را حفظ میکنند یعن
🔺در مورد تنگه و محاصره
بند۴، آمریکا و بند۵ مال ایران است.
به طور روشن این دو در برابر هم قرار داده شده و علاوه بر اینکه حرفی از گرفتن عوارض، خدمات و حاکمیت ایران بر تنگه نیست، ایران ملزم به خنثیسازی مین شده که قبلا آمریکا و اروپا دنبال انجام آن بودند!
➕ این مسئله هم مشخصه که "اخراج قوای نظامی آمریکا از منطقه" بعنوان یکی از شروط شعام، حذف شده و ظاهراً بعد از رهاسازی تنگه، صرفا قوای درگیر در محاصره دریایی برمیگردند که خب آمریکا هم همین را میخواهد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
🔴 قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا:
اسرائیل طی ۲ روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیسجمهور آمریکا، ۸۴ بار آتشبس در جنوب لبنان را نقض کرده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه میدهد!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
🔺 جریان اصلاحات حسابی پای این توافق آمده اند و هیچوقت باورشان نمیشد که آرزویشان توسط اصولگرایان انجام شود!
نظام باید با مخالفان تفاهم برخورد کند
ضربه افراطیها به اتحاد مقدس
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
@rebbion_ir استاد عابدینی1_27901236764.mp3
زمان:
حجم:
7.6M
🤦♂ استاد عابدینی:
معلوم شد مطالبه مردم در روند مذاکرات جواب داده ولی یک اقلیتی، افراط در مطالبه گری داشتند!
متن را تا آخرین لحظه به مردم نمیگویند چون آمریکا جزئیاتش رو تغییرش میده!
آمریکا غرامت را بهیچوجه نمیپذیره!
امام شهید میگفت هرکس یأس ایجاد کنند از دهان دشمن است..
🌹جناب استاد بهتر است به جای آسمان ریسمان کردن، از ارتباط کلیات متن با شروط ۱۰ گانه بگویند.
متن تفاهم از ۳هفته پیش تغییر جدی نکرده و فرسنگها با ۱۰شرط شعام فاصله دارد!
فعلا استاد مثل آب خوردن و بدون حساسیت، از حذف شرطِ #غرامت حرف زده و انگار نه انگار!
➕ضمنا خدا از تقصیرات رهبر شهید بگذرد که در صف اول، ملت را از مذاکره با آمریکا مأیوس میکردند!
شما همینطور امیدوار باشید
و دل مردم را به جای امید به توان و ظرفیتهای داخلی، با آرزوی تفاهم با قاتل امام شهید، پُر کنید!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
داداش کوچیکه
🤦♂ استاد عابدینی: معلوم شد مطالبه مردم در روند مذاکرات جواب داده ولی یک اقلیتی، افراط در مطالبه گری
🌹آیا استاد عابدینی اجازه میدهند که جمعه و پس از امضای توافق، از ارتباط متن با ۱۰ شرط شعام سؤال بپرسیم؟
یا چون نباید مردم را مأیوس کرد
نمیتوان از آن حرف زد؟
سؤال دوم اینکه چرا این حرفهای قشنگ و پشنگ در برجام گفته نمیشد؟
البته جریان اصلاحات دقیقا همین حرفها را میزد ولی آقایان نمیپذیرفتند اما امروز همان ادبیات را عیناً تکرار میکنند!
چرا قبل از امضایبرجام، تلویزیون اتوبان مناظره و اعتراض به جزئیاتِ متن توافق بود؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
چرا حامیان توافق
از بررسی متن توافق میترسند؟
جمعه معلوم میشود..
😔 وضعیت ۵شرط اصلی:
حذف غرامت
حذف حاکمیت تنگه
حذف رفع تمام تحریمها در مرحله1
➕
محدودیت هستهای در مرحله 1 و 2 که حتی مذاکره بر سرش ممنوع اعلام شد!
➕
قوای نظامی و پایگاههای آمریکا سر جایش خواهد ماند و صرفا نیروهای محاصره دریایی با اتمام ماموریت، باز خواهند گشت.
👇 چه چیزی به دست می آوریم:
۱.آزادی بخشی از اموال بلوکه خودمان
۲.رفع تحریمهای نفتی در مرحله اول (۶۰روز) که به شدت در پایین آمدن قیمت نفت مؤثر بوده و به لحاظ تبلیغاتی، پیروزی ترامپ خواهد بود! (لذا در جنگ هم راه فروش نفت ایران باز بود)
۳. اجازه سرمایه گذاری سایر کشورها در ایران به مبلغ ۳۰۰ میلیارد که چون در بازه میانمدته، براحتی قابل فروپاشی است.
۴. توقف حمله اسرائیل به لبنان و عقب نشینی آنها که خب قطعا بارها و بارها نقض میشود و البته این موضوع، پیششرطِ ورود به مذاکره اسلامآباد بود.
ما میمانیم و مذاکره مستقیم با قاتل امام شهید و عکسیادگاری آن هم در سطح بیسابقهی رئیس قوه!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹 واحد رسانه
دانش آموزان خادم الشهدای میناب
👌اینجا بسیاری از کارها توسط دانش آموزان دختر و پسر جلو میره که معمولا کمتر از ۱۴ سال سن دارند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣
هنوز پیکر ماکان نصیری پیدا نشده
اینجا بسیاری از کودکان و نوجوانان حتی از جزئیات دفن پیکرهای قطعه قطعه شده، خاطره دارند..😭
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🇮🇷کانال داداش کوچیکه
❣@dada69❣