eitaa logo
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
144 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
24 فایل
همه نیازمند آنیم که ناطق شدن را تمرین کنیم و گرنه در همان بخش اول باقی می‌مانیم. ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Saeedtotonkar
مشاهده در ایتا
دانلود
آنهایی که برگشته‌اند عموما کسانی بوده‌اند که اشتباهی رفته بودند. کسانی که رفتند تا برگردند غالبا ماندگار شدند. إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللَّهِ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السُّوءَ بِجَهَالَةٍ ثُمَّ يَتُوبُونَ مِنْ قَرِيبٍ فَأُولَئِكَ يَتُوبُ اللَّهُ عَلَيْهِمْ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا ﴿۱۷﴾
‏پوشش ضدحجابی که در کف جامعه ترویج می‌شود، ریزه‌های فاسد لقمه‌های حرام سفره‌های غصبی حرامیان قدرت و شهرت و ثروت است. مستضعف ظالم شریک جرم ظالم غالب و بخشی از منظومه حکومت و دایره اکوسیستم طاغوت و طرح بقای جنایت و تجاوز مشروع و قانون‌مند و متعارف سازی آن است.
‏ناگفته پیداست. هر کس که تند رود سخت‌تر چپ خواهد کرد. مگر اینکه به سختی در جاده بماند. پس همان اندازه گاز بده که ترمزت کار می‌کند و همانقدر فرمان بگیر که مرکبت فرمانبر است.
‏پریروز برای ناموس جان دادند. دیروز سنجش نقدشوندگی شهوت در کشورهای دیگر شهرت داشت و عده‌ای کیش را پیشنهاد دادند. نرخ داخلی آن هم در پستوهای حریم‌ خصوصی‌ کشف می‌شد. امروز اما خارج وارد داخل می‌شود و در صحن علنی شهرهایمان می‌ایستد، ورانداز می‌کند، می‌سنجد و پیشنهاد می‌دهد، می‌برد. بالاخره هر چیزی قیمتی دارد دردنیای سرمایه‌داری. همه چیز کالاست. حتی عزت و شرف و ناموس و حیثیت.
برای پیشرفت‌های کوچک و بزرگت به تناسب جشن بگیر و شکرگزار باش؛ اما به هیچ کدام غرّه نشو
بیچاره زنی که تنش سرمایه او برای دیده شدن و شنیده شدن و شناخته شدن است. بیچاره مردی که دردش دریدن عصمت و مکیدن شهوت و بلعیدن حسرت زنی است که در پوست خود پلاسیده و در جانش فرسوده. دلم می‌سوزد برای آنان که به هزار و یک دلیل برآمده از ندانستن و یا نتوانستن و یا نخواستن آخرین سنگر روح و جانشان را به دست فنا می‌سپارند و دل را بی‌پناه رها در چنگال مکاره دنیا می‌کنند. این بیماری پر رنج و آه و این مصیبت جانکاه بسیار سوزنده‌تر از گدازه‌های آتشفشان و در هم‌ کوبنده‌تر از طوفان‌های بی‌امان و ویران‌کننده‌تر از زلزله‌های غرّان جامعه را درخواهد نوردید و انسان‌های ضعیف و زبون را به لاشه‌های سوخته از هم گسیخته بدل خواهد کرد. جامعه‌ای مرده و ناتوان که همه در معرکه خیانت و خباثت از هم سبقت می‌گیرند، شاید از تقدیر حتمی که با دست خود رقم زدند رهایی یابند. اما این عذاب الیم و مصیبت عظیم همانجا در انتظار ماست که به آن سو می‌گریزیم. البته از میان این خاکستر مردان و زنانی ابراهیم‌وار برخواهند خواست که از کوه‌های بلند استوارترند و از دریاهای ژرف عمیق‌تر تا بهار را با خود زنده کنند و حیات طیبه را به ما مردگان هدیه دهند.
گاهی شده که گفته‌ام: ای کاش قلم پایم شکسته بود و فلان جا نمی‌رفتم. کاشکی دستم شکسته بود و بهمان مطلب را نمی‌نوشتم. چه می‌شد اگر می‌مردم و این روز را نمی‌دیدم. و جالب اینجاست که گاهی چنین اتفاقات ناگواری برای ما می‌افتد و باز ما نالان و نگران لب به شکایت باز می‌کنیم که ای خدای مهربان مگر من چکار کرده بودم که دچار چنین مصیبتی شدم؟!. ما دو خط کشی داریم. یکی در ظاهر عالم است و دیگری د. باطن عالم. این دو خط‌کشی لزوما منطبق بر هم نیست. گاهی راه راست را رفتن انسان را تا شهادت می‌برد که به حساب خط‌کشی‌های ظاهری مرگ و هلاکت است و گاهی خوش اقبالی‌های مادی انسان را به سیاه‌چاله‌های مخوف معنوی گرفتار می‌کند و روح را زندانی و زخمی و بیمار و معلول می‌کند. گاهی خطر، نجات است و مرگ حیات. و لیبلونکم بشیء من الخوف و الجوع و نقص.... دین از غیب آمده تا به ما بگوید قدم در کجا بگذاریم تا طبق خط‌کشی‌های باطن عالم گرفتار بلا نشویم. احکام و رعایت حلال و حرام نقشه‌خوانی این راه است.
چشم‌پوشی از زمین‌های حرام و پوشاندن زمینه‌ و سرچشمه آن به لباس احرام از آداب حرم است. درختی که اکنون گرفته‌ست پای به نیروی شخصی برآید ز جای و گر همچنان روزگاری هلی به گردونش از بیخ بر نگسلی سر چشمه شاید گرفتن به بیل چو پر شد نشاید گذشتن به پیل آزاده کسی است که از پایبند دنیا پیش از آنکه او را در قبر مادیت ببلعد و دفن کند احتراز کند.
فاصله‌ای دور و نزدیک است بین دانه‌ای که در آغوش خاک می‌آرامد و خاکستری که بر دوش باد تشییع می‌شود. آن در آستانه بهار است و این در انتهای زوال. جامعه‌ای که دانه می‌کارد با جامعه‌ای که شعله می‌درود فاصله‌ای ندارد. اکسیژن، ماده سوختنی، حرارت نیاز خاکستر شدن است و اکسیژن، خاک، آب، دانه و نهال، نور و گرما به اندازه هم نیاز روئیدن. دانه را در خانه می‌کارند و نهال را در مدرسه می‌نشاندند و قلمه را در ازدواج می‌زنند که فرمود هر کس سه پدر دارد: آنکه از او زاده شده و آنکه به او می‌آموزد و آنکه دخترش را به پیمان تو می‌سپارد. پس سه بستر و آغوش رشد نیز داریم. اگر ریشه در خاک نباشد و نور نتابد و آب جاری نشود درخت خانه ما چوب خشکی خواهد بود که یا مبتلا به آفت فساد است و یا با جرقه‌ای در معرض سوختن. اگر خاک اصالت و آب ولایت و نور محبت و گرمای الفت و هوای غیرت در خانه نباشد، یا دانه در همان خاک می‌پوسد یا اگر جوانه زد، بالا نمی‌رود و اگر قد و بالا داشت، برگ و بار نمی‌گیرد و اگر بار داد خوشگوار نیست. این به شرطی است که دانه، دانه باشد و خوش‌نژاد و پاک‌نهاد و باغ، باغ باشد و تحت مراقبت باغبان تا آفت و گزندی نه از باطن، ظاهر را بی‌معنی و تهی کند و نه از ظاهر هجوم برد و درون را فاسد کند. هم قابلیت شرط است و هم تأدیب و تربیت. جامعه ما با دانه‌ها چه می‌کند. آتش شهوت و حرص و حسد به جان این بوستان افتاده و خانه را از ریشه می‌سوزاند.
آزادگی و بندگی جمع می‌شوند و آزادی و بردگی.
زمین نقطه‌ای از آسمان است. کسی که منطق آسمان را دریافت، منطق زمین را یافته؛ اما از افقی بالاتر. لازم است تنزل کند برای ترجمه امور و تعیین و تشخیص مصداق و تطبیق با اشیاء. آسمانی شدن انصراف از زمین نیست. برخی عدد را می‌یابند و برخی تابع و معادله و فرمول را. زمین عددی از معادله آسمان است. جزءی از کل. آنانکه مصرف کننده خالص هستند در دنیا غرق می‌شوند. اما برخی معادله‌ها را می‌شناسند.
من شبنم نگاه خدایم به روی خاک
تمام بت‌های عالم صورتی از بت نفس است و تمام بت‌پرستی‌های بشر تمرین خودپرستی
قطره‌ای فساد در قدرت، بر یک مرداب فساد شهوت می‌چربد،؛ إذا فسد العالم فسد العالم. این تازه شهرت است. الناس علی دین ملوکهم.
روزی که با هدایت‌های آن پیر فرزانه طاغوت را عریان و رسوا از این خاک و بوم راندیم، شيطان نفاق در رگهای انقلاب خزید و شروع کرد به وسوسه کردن. او می‌خواست تمام قدرت را غصب کند، اما رسوا شد و بر خلاف تمام شعارها و ادعاهای دروغش وارد فاز نظامی گردید. حالا که لو رفته بودن آن رخت و لباس قبلی را درآوردند و زن و شوهری از ایران در آغوش دشمن گریختند. امیدوار بودند با زدن و کشتن ریشه نظام را بخشکانند. تا توانستند شاخه شکستند. به خواست خدا نشد که نشد. زخمی کردند، اما زورشان به کشتن انقلاب و ایران نرسید. اما نفاق پایان ندارد. از جسدی به جسدی و از جلدی به جلد دیگر و از نامی به نام دیگر درمی‌آید. و چنین کرد. مهره‌های سوخته که متواری شدند. مهره‌های پنهان دمیده شدند در نفس انقلاب و هر روز ما را مثل دل خود سیاه کردند. تبدیل نفاق به یک حزب سیاسی رسمی و تعریف شده در مناسبات قدرت، از حساس‌ترین دوران تطور آنان به حساب می‌آید. در این صورت او حق انتخاب دارد و سهمی مشروع و مقبول برای خود قائل است. شناختن نفاق و. خنثی کردن آن در این مرحله بسیار سخت‌تر از گذشته است. حضور دائمی او و نفوذ بی‌چون و چرایش به او قدرت نرم پایدار می‌دهد. او به نام سیستم علیه سیستم قیام می‌کند و ضربه می‌زند. اما تو اگر پاسخش را بدهی متهم به خودزنی خواهی شد. او نفس مسمومش را در رگ‌های تو می‌دمد؛ اما اگر به خود بپیچی متهم به پرخاش خواهی شد. او همواره از صد جهت تو را می‌گزد و تو ناچار و ناگزیری که ببینی و بپذیری. نفاق در مقام حزب سیاسی بخشی از مردم را با همه حیثیت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی‌شان گروگان می‌گیرد و تبدیل به یک قطب امنیتی در جامعه می‌شود. حالا هر گاه که بخواهی نزدیکش شوی شمشیر را بالا می‌برد و ناچاری که عقب بنشینی. رسانه مهمترین ابزار اوست. منافق با دروغ به اینجا رسیده. اگر حرف حق یکیست، دروغ لایعد و لایحصی است. تازه در ترکیب با حق که مهارت منافق است تلون و تکثر بیشتری نیز پیدا می‌کند. به هزار صورت و شکل درمی‌آید و در هزار جا و بیجا خود را نشان می‌دهد. تمام مسائل حقیقی را با مسائل موهوم و خیالی و تمام مسائل اصلی را با مسائل حاشیه‌ای دچار اخلال و اختلال می‌کند. القاءات دائمی منافق، جامعه را دچار بیماری می‌کند. بیماری وسواس. ذهن جامعه را آنقدر بمباران می‌کند که تبدیل به یک جامعه بحران‌زده می‌شود. او با عملیات رسانه‌ای، کار روانی انجام می‌دهد و واقعیت دلخواه خویش را با استفاده از واکنش‌های جامعه تولید می‌کند و آن را پایه مشروعیت خویش قرار می‌دهد. منافق پایگاه خود را جایی بین جسم و روح بنا می‌کند. پروژه او سلب هویت و احراز هویت جدید است. او وجدان جامعه را محاصره می‌کند و نجوای شیطانی خود را به جای وجدان به جامعه القاء می‌کند. جامعه خیال می‌کند این خود اوست؛ اما گذر زمان نشان می‌دهد که این نفس شیطان بوده است. خیلی راحت سروش رحمان و وسوسه شیطان اشتباه می‌شود. در این مرحله کار بسیار آسان خواهد شد. دیگر آن روحی که وحدت را به وجود جامعه می‌بخشید معطل می‌گردد و منافق شروع به پاره پاره کردن جامعه می‌کند. شعار همان است که بود، اما اثر متفاوت است. خودخواهی‌ها شروع به فاسد کردن جامعه می‌کنند. با تکثیر منیت و تقویت آن و تفسیر غلط آن سلول‌هایی که برای یک روح می‌جنگیدند و اعضایی که برای یک جان در کنار هم بودند مدعی استقلال می‌شوند. تکثرگرایی به معنی از بین رفتن نظام مشترک و عهد و پیمان ثابت و استوار از بین می‌رود. در اینجا هر کس برای من شدن به یک طرف پناهنده می‌شود و تعلقی به ذات خویش ندارد. اسمش آزادی است ولی حکمش تباهی و فنا و نابودی.
منافق که رسوا شد که دیگر منافق نیست، کافر حربی است. همچنانکه پیش از این اتفاق افتاد. نفاق یک ویروس است. نرم‌افزاری دارد و سخت‌افزاری. به دنبال مرگ میزبانش نیست، به دنبال استخدام آن است در نقش تن خویش. اگر تحمل داشت که هیچ وگرنه همواره دستش روی ماشه است تا بکشد و در تنی دیگر حلول کند. نفاق در هر تنی قرار یافت فاسد شد و جز لاشه تحویل نداد. تمام نظامات عالم علیه نفاق برنامه دارند و آن را در تن دشمن می‌خواهند. منافق جامعه را بیمار می‌کند.
‏مقدمه بازداشت جامعه از انحراف، آگاهی‌بخشی دقیق و توان‌بخشی هدفدار است. اگر مردم را رها کردی و هر کس با ضعف و بیماری خودش ساخت و به هزار راه و بیراهه پرداخت نمی‌توانی مدعی باشی. در فضای تاریک و نمور جهل و عجز، فساد تصاعدی رشد می‌کند.
‏مالیات شهرت دفاع از حق است، نه فریاد باطل
وقتی داری یک میز می‌سازی در واقع در حال ساختن خودت هستی. وقتی داری یک متن ترجمه می‌کنی در واقع مشغول ترجمه خودت هستی. وقتی فرزندت را تربیت می‌کنی همزمان او تو را تربیت می‌کند. جهان به تو شکل می‌دهد، در زمانی که تلاش می‌کنی به جهان شکل دهی. عمل تو واکنش جهان را در پی دارد که متناسب با کنش توست. لذا هر کس مسیر منحصر به فرد خودش را می‌آفریند. زندگی تو اثر انگشت توست که در آخرت با آن شناخته خواهی شد؛ همچنانکه امروز در آسمان شناخته می‌شوی.
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🌱 ⏳امروز : دوشنبه ☀️ 22 اسفند 1401 شمسی 🌙 20 شعبان 1444 قمری 🌲 13 مارچ 2023 میلادی ذکر روز : یا قاضی الحاجات ☘🌿☘🌿☘🌿☘🌿 امام صادق سلام الله علیه :  ثَلَاثٌ لَمْ يَجْعَلِ اللَّهُ لِأَحَدٍ مِنَ النَّاسِ فِيهِنَّ رُخْصَةً بِرُّ الْوَالِدَيْنِ بَرَّيْنِ كَانَا أَوْ فَاجِرَيْنِ وَ وَفَاءٌ بِالْعَهْدِ لِلْبَرِّ وَ الْفَاجِرِ وَ أَدَاءُ الْأَمَانَةِ إِلَى الْبَرِّ وَ الْفَاجِر سه چيز است كه ترك آن براى هيچ كس جايز نيست: نيكى به پدر و مادر نیکو کار باشند يا فاجر ، وفاى به عهد با نیکو کار يا فاجر و اداى امانت به نیکو کار يا فاجر .   تحف العقول ص367 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌍 اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج 🌍 🍥🍥🍥⚘⚘⚘🍥🍥🍥 🏴«اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک»
زن در غرب- فشرده جلسه 01 160723_1.mp3
11.37M
🎙🔴 جلسه اول: دوره تخصصی «نقد وضعیت منحط زن در غرب» 🔗لینک دوره کامل اینجا: https://eitaa.com/Israel666/536 ➖➖➖ 🟢 شما هم می توانید از نشر این دوره حمایت کنید 💌💳 روی شماره کارت کلیک کنیدکپی میشود: 6104337942892629 به نام محسن مجتهدزاده (شیخ قمی)
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
🎙🔴 جلسه اول: دوره تخصصی «نقد وضعیت منحط زن در غرب» 🔗لینک دوره کامل اینجا: https://eitaa.com/Israel
گاهی نمی‌دانیم.... ما از خداوند نمی‌پذیریم که اگر می‌پذیرفتیم رفتار اجتماعی ما اینچنین نبود. اما می‌توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم. همان‌ها که می‌خواهیم شبیه‌شان شویم. این سلسله سخنرانی را انتشار دهید تا دختران و پسرانمان، مادران و پدرانمان، استادان و شاگردانمان... بدانند و نگویند که نمی‌دانستیم به کجا می‌رویم. نگویند جمهوری اسلامی ما را بی‌دین کرده، بدانند که عشق به غرب آنان را بیچاره کرده. شاید چند سال پیش حیا می‌کردیم که چنین مطالبی را انتشار عمومی دهیم؛ ولی امروز آن را واجب شرعی می‌دانیم. شاید بیدار شویم. مواظب اجتماع خود باشیم که افرادش را ویران نکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 🔻
پشت
 پرده باورنکردنی در پاریس
🇫🇷جولان موش‌ها در پایتخت فرانسه و وضعیت بحرانی بهداشت که به یک امر عادی تبدیل شده است. 💦اضافه بفرمایید بوی ادرار شدید در خیابان شانزلیزه و در خیابان های منتهی به مرکز پاریس، چون مردان معمولاً از کنار دیوار مثل سگ ها برای ادرار کردن ایستاده استفاده می کنند. ‏🆑کانال «پیچ‌آخر» مستندات از افتضاحات غرب🔻 @picheakhar_ir
امیرالمومنین امام علی علیه السلام اگر قصد اصلاح مردم را داري، از خودت شروع كن، زيرا پرداختن تو به كار اصلاح ديگران، در حالى كه خودت فاسـد هستى، بزرگ‌تـرين عيب است غررالحکم ح ۷۳۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 🎙 ⁉️ بنظر شما چرا این حرف‌های شهید آوینی رو هیچ جا نشنیدیم؟! حتی تو صداوسیمای خودمون..! 🔷 کانال شهید سید مرتضی‌ آوینی را دنبال کنید 🆔@aviny_com
20.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠مجموعه صدای سخن عشق __ 🔶 __ 🔷 کانال شهید سید مرتضی‌ آوینی را دنبال کنید 🆔@aviny_com
48.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ مشارکت طلاب مدرسه علمیه رشد در طرح مواسات خدا را شاکریم که توفیق عنایت فرمود طلاب مدرسه با انجام روزه استیجاری از ابتدای سال تحصیلی و جمع آوری صدقات در ایام ماه مبارک شعبان المعظم به عنوان هدیه میلاد مسعود منجی عالم بشریت ارواحنافداه با همکاری صندوق خیریه امام محمدباقر علیه السلام تعداد 200 بسته مواد غذایی به خانواده های شناخته شده نیازمند تقدیم نمودند . باشد که این هدیه ناچیز مورد توجه مولایمان قرار گیرد . الحمدلله
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
✅ مشارکت طلاب مدرسه علمیه رشد در طرح مواسات خدا را شاکریم که توفیق عنایت فرمود طلاب مدرسه با انجا
روزه می‌گیرند تا دیگران را سیر کنند. بی‌اختیار به یاد این آیه افتادم: وَالَّذِينَ تَبَوَّءُوا الدَّارَ وَالْإِيمَانَ مِنْ قَبْلِهِمْ يُحِبُّونَ مَنْ هَاجَرَ إِلَيْهِمْ وَلَا يَجِدُونَ فِي صُدُورِهِمْ حَاجَةً مِمَّا أُوتُوا وَيُؤْثِرُونَ عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ وَلَوْ كَانَ بِهِمْ خَصَاصَةٌ ۚ وَمَنْ يُوقَ شُحَّ نَفْسِهِ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ و این داستان: وَيُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَىٰ حُبِّهِ مِسْكِينًا وَيَتِيمًا وَأَسِيرًا ﴿٨﴾ إِنَّمَا نُطْعِمُكُمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لَا نُرِيدُ مِنْكُمْ جَزَاءً وَلَا شُكُورًا إِنَّا نَخَافُ مِنْ رَبِّنَا يَوْمًا عَبُوسًا قَمْطَرِيرًا ﴿١٠﴾ فَوَقَاهُمُ اللَّهُ شَرَّ ذَٰلِكَ الْيَوْمِ وَلَقَّاهُمْ نَضْرَةً وَسُرُورًا ﴿١١﴾ وَجَزَاهُمْ بِمَا صَبَرُوا جَنَّةً وَحَرِيرًا ﴿١٢﴾
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🌱 ⏳امروز : سه شنبه ☀️ 23 اسفند 1401 شمسی 🌙 21 شعبان 1444 قمری 🌲 14 مارچ 2023 میلادی ذکر روز : یا ارحم الراحمین ☘🌿☘🌿☘🌿☘🌿 🛑 امام حسین(علیه السلام) : هرکس زبانش راستگو باشد ، کردارش پاکیزه گردد و هرکس نیت خیر داشته باشد ، روزیش فراوان و هرکس با زن و بچه اش خوش رفتار باشد عمرش طولانی می‌شود ارشاد القلوب ، ج ١ ، ص ٣٢٣ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🌍 اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج 🌍 🍥🍥🍥⚘⚘⚘🍥🍥🍥 🏴«اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک»
هدایت شده از نورالدین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌حاج مهدی عزیز این موضوع ساده رو اینقدر خوب توضیح داده، بازم خانومای فمینیست بهش حمله کردن! چجوری باید این رو توضیح داد که بفهمن؟! ‌ @Nuroddin