فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شبهه:
انسانیت داشته باشیم کافی است، حالا نماز هم نخوندی اشکال ندارد خدا به نماز ما احتیاج ندارد!
پاسخ حجتالاسلام قرائتی را بشنوید.👆
🌼 بسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیمْ 🌼
⏳امروز : یکشنبه
☀️ 28 خرداد ۱۴۰۲ شمسی
🌙 29 ذی القعده ۱۴۴۴ قمری
🌲 18 ژوئن ۲۰۲۳ میلادی
🌻🌿🌻🌿🌻🌿
👇 ذکر روز
🔔 یا ذَالجَلالِ والاِکرام
🌻🌿🌻🌿🌻🌿
حدیث روز
♥️رسول خدا (صلی الله علیه وآله) :
لعن الله الناظر و المنظور الیه
🌷 خداوند، چشم چران (نگاه کننده) و فراهم آورنده ی زمینه ی چشم چرانی را لعنت کند.
📝مستدرک الوسائل، ج 14
🌍 اللهمعجللولیکالفرج 🌍
🏴«اللّهُمَّ صَلِّ عَلَی فَاطِمَةَ و اَبِیهَا وَ بَعلِهَا وَ بَنِیهَا وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فِیهَا بِعَدَدِ مَا اَحاطَ بِهِ عِلمُک»
19.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم صفیه التلاق هنرمندشیعه کویتی تمام صحنه های عاشورا را در داخل یک قاب به نقاشی کشیده است.
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🖇 نفسانیت در خیابان، جولان میدهد و شیطان، پایکوبی میکند. اقلیت محض، بدننمایی میکنند و در روح جامعه، زهر تمتعات نظری تزریق میکنند. زبان امر و نهی در خیابان بریده شده و مؤمنان در خاموشی به سر میبرند و آه سرد برمیآورند. مصلحت به جان حقیقت افتاده و ترانهی فتح میخواند.
البته ما هم با خودمان بحث میکنیم ...
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
https://virasty.com/Mahdijamshidi
،،،،،،،،،،
اخلاق جنسى، دو رکن دارد: «عفت» و «غیرت». غیرت از مختصات «مرد» است و به معنی آن است که باید حس حمایت از زن، در مرد وجود داشته باشد. بهبیاندیگر، مرد نهتنها خودش باید عفیف باشد، بلکه وظیفه دارد «پاسدار عفت زن» نیز باشد. پاسدارى مرد از عفت زن، «غیرت» است(استاد مطهری، خانواده و اخلاق جنسی، ص۶۷).
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
میخواستند عملش کنند. گفتند باید بدنش از هر نوع عفونت عاری باشد.
برخی اصلاحات همراه با عفونت در جامعه ممکن نخواهد بود. چه کسی به دنبال اصلاح است و چه کسی به دنبال سوء استفاده از عنوان اصلاح؟!
چرا او را محاکمه نمیکنند؟! عمل جراحی برداشتن غده سرطانی از روی اندامهای حیاتی بدون کنترل عفونت محال است. بدنه جامعه باید در یک آمادگی کامل قرار داشته باشد تا بتواند عوارض عمل را تحمل کند.
گاهی به دنبال تأویل کلماتیم و گاهی در پی تعبیر معانی. تأویل و تعبیر در انسان ناطق به هم میرسند.
در غلبه جاهلیت مدرن این عقلانیت زبان زمانه شناس است که گره گشایی خواهد کرد.
امام جواد عليه السلام:
قَد عاداكَ مَن سَتَرَ عَنكَ الرُّشدَ اتِّباعا لِما تَهواهُ
كسى كه به خاطر پيروى از دلخواه تو، راه درست را بر تو پنهان دارد، بي گمان با تو دشمنى كرده است
أعلام الدين حدیث309
﷽
با انتشار مطالب،درثواب آن شریک باش☘https://eitaa.com/joinchat/1924595930Ca9e8cc6298
🌷🌷جهاد تبیین🌷🌷
وقتی حاجتت را به تاخیر می اندازد، دارد چیز بزرگتری به تو می دهد...
منتها تو حواست به خواسته ی خودت هست و متوجه نمیشوی تو نان میخواهی، او به تو جان می دهد...
#حاجاسماعیلدولابی
هدایت شده از مرکز تخصصی امربه معروف 💕 (موسسه موعود)
#حدیث
✨#امام_جواد علیه السلام:
امر به معروف و نهی از منکر "دو مخلوق" الهی است، هر که آنها را یاری و اجرا کند مورد نصرت و رحمت خدا قرار میگیرد و هر که آنها را ترک و رها گرداند، مورد خذلان و عقاب قرار میگیرد.
《وسائل الشیعه، ج۱۶، ص۱۲۴》
💎 بـه آمـرین بپیـوندیـد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ 🎬 #استاد_شجاعی
✘ دولتها نخواستند؛
مسئلهی حجاب را، بموقع و ریشهای حل کنند!
هدایت شده از 🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆🏻👆🏻👆🏻😂
از لحظه ای که شنیدم #فيروز_نادری مرد یاد این استنداپ اندرو شولتز افتادم درباره آتئیست بودن.
با زیرنویسش رو هرچی گشتم پیدا نکردم دیگه خودم زیرنویس زدم. اگه اشکالی در ترجمه هست از منه.
*امین میمندیان
این کلیپ فوق العاده عالیه... فوق العاده خوب بود.
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
🖇 تحلیل اجتماعی نتایج این بخش از پیمایش را در مطلب بعدی بخوانید.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
🔻تحلیل اجتماعیِ پیمایش حجاب-۱
مهدی جمشیدی
۱. اینکه «چهل درصد» از مکشفهها در «پیش از تیرماه سال گذشته» کشف حجاب کردهاند (مطابق آمار پژوهشکدۀ باقرالعلوم که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است) ، نشانگر این حقیقت است که «موج» و «شیب» کشف حجاب بهصورت جدی و گسترده در دورۀ پیشااغتشاش، آغاز شده بوده و «روند خطی» و «سیر فزاینده» شکل گرفته بوده و حادثۀ مرگ مهسا امینی، فقط یک «زمینۀ تشدیدکننده» بوده است. تشدیدکنندگیِ آن نیز آنچنان برجسته نبوده، بلکه در اثر اهمالکاری مسئولان در اِعمال اقتدار و اجرای قانون در دورۀ پیشااغتشاش، مسیر طبیعی پدید آمده بود و مکشفهها احساس نمیکردند که مسئولان، قاطعیتی برای مواجهه دارند. این چهل درصد، میوۀ تلخ اغتشاش نیستند، بلکه اینان اغتشاش آفریدند یا با آن همراه شدند.
۲. این در حالی است که ما به «شصت درصدِ پسااغتشاش»، اعتنا میکنیم اما از «چهل درصدِ پیشااغتشاش» غافلیم. به نظرم مسألۀ اصلی، آن چهل درصدِ پیشینی است که توانسته «بدون اغتشاش» - که آکنده از حس و حرارت و هیجان و روایت بود - پیش برود. اگر بتوان آن شصت درصد را به اغتشاش نسبت داد، دربارۀ این چهل درصد چه باید گفت؟ این عدد بر اساس که «منطق اجتماعی» به تحقق پیوسته است؟ کدام «نیروی پیشران»، کشف حجاب را در دورۀ پیشااغتشاش تا مرز چهل درصد سوق داده است؟ من در تحلیلهای گذشتهام به این واقعیت تصریح کرده بودم که باید سالهای آغازینِ دهۀ نود را «نقطۀ عطف» نسبت به حجاب دانست و «موج جدید» را به آن نسبت داد و اتفاقهای امروز را در اتصال و همبستگی با این گذشتۀ تبیینگر، فهم کرد، نه اینکه چند تخلف موردی و اندک گشت ارشاد را در سالهای اخیر، اصل و اساس انگاشت و یا حادثۀ مرگ مهسا امینی را گرانیگاه قلمداد کرد. رگهها و ریشهها به «خُردهرویدادها»یی باز میگردد که از آغاز دهۀ نود توسط رسانههای فارسیزبان و دنبالۀ داخلی آنها در جریان اصلاحات، بهتدریج صورتبندی شدند و یک «سیر نامحسوس» را پدید آورند. این سیر، به یک «کلانرویداد» نیاز داشت؛ یک حادثۀ تلخ و بسیجگر و احساسی که در اثر انفجار آن، هم نقص شصت درصدیِ خود را جبران کند و هم با شرمندهسازی حاکمیت، به خود رسمیت بدهد.
۳. در طول ماههای تیر و مرداد و شهریور، سیر کشف حجاب حدود «سه درصد» بوده اما در مهرماه به «بیست درصد» میرسد. این عدد، در هیچیک از ماههای بعدی نیز تکرار نمیشود. پس قلۀ اقدام به کشف حجاب، معطوف به «مهرماه» بوده است. اما چرا مهرماه؟! روند کشف حجاب، میتوانست به صورت متوازن میان ماهها توزیع شود و در هر ماه، جمعی به مکشفهها افزوده شوند، و یا میتوانست ناگهان پس از اغتشاش و مرگ مهسا امینی، حالت هیجانی و انفجاری به خود بگیرد و ظهور یابد، اما حدود «سه ماه» طول کشیده تا تمایل بیست درصدی شکل بگیرد و این تمایل نیز در هیچیک از ماههای بعدی نیز تکرار نشده است. یک فرض این است که این عدد بزرگ را به بازگشایی دانشگاهها و مدارس نسبت بدهیم و بگوییم این دو بستر، زمینۀ همافزایی و ظهور حداکثری را بهصورت ضربتی فراهم کردند. فرض دیگر این است که گفته شود زنانِ مایل به کشف حجاب که تصمیم قطعی برای کشف حجاب داشتند، از نظر احتمال مواجهۀ حاکمیت، دچار تردید بودند، اما در این فرصت سه ماهه - که آمیخته با تعلل و بیعملی مسئولان بود - یقین پیدا کردند که حاکمیت، دیگر انگیزه و توانی برای برخورد ندارد و با سکوت رفتاری خویش، شرایط جدید را پذیرفته است.
۴. در اردیبهشت ماه، آمار اقدام به کشف حجاب به عدد «هفتمدهم درصد» میرسد که کمترین میزان در مقایسه با همۀ ماههای گذشته است. تنها اتفاقی که میتونسته سرچشمۀ این افول ناگهانی و بیسابقه باشد، تهدید سردار رادان به اجرای قانون حجاب بوده است. این امر نشان میدهد که حاکمیت، همچنان از اقتدار برخوردار است و چنانچه «سخن مقتدارنه» بگوید - و اندکی نیز «قدرتِ» خویش را به رخ بکشد - گره گشوده خواهد شد و نهتنها روند پیشرونده، متوقف خواهد شد، بلکه بساط کشف حجاب و برهنگی نیز جمع خواهد شد. در واقع، چشم مکشفهها به «رفتار حاکمیت» است و بر اساس آن، رفتار خود را تعریف و بازتعریف میکنند. ازاینرو، روندها و سیرهای اجتماعی در این لایه، به سستی یا قوّتِ «گفتارهای حاکمیتی» وابسته است. متأسفانه «ضعف گفتاری» در ادبیات رسمیِ مسئولان، «اقتدار حاکمیت» را تا اندازهای مخدوش کرده است و باید از طریق جدّیّت و غلظت بخشیدن به گفتارهای رسمی، گذشته را جبران کرد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
واقعیت جزئی از حقیقت است؛ همچنان که زمین بخشی از آسمان و دنیا بخشی از آخرت و ماده بخشی از معنی و زندگی دنیوی بخشی از زندگی انساان.
وقتی محاسبات ما بدون در نظر گرفتن کل و بر اساس جزء است، برنامه جزئی ارائه میدهیم و دوام و قوام و آرامش و امنیت و استحکام و ثبات حیات را از دست میدهیم.
هر تجربه جدید ما را به بینظمی جدید میرساند و تولید وحشت و حیرت و گمراهی و گمگشتگی میکند. دائما مسیر پیش رو تاریک و ناشناخته و فرورفته در ظلمات و خطرهای پیشبینی نشده است. همواره آینده ترسناک است. انسان در چنین شرایطی ترسو بار میآید و حداقلی میفهمد و حداقلی زندگی میکند و حداقلی میخواهد و حداقلی حرکت میکند و حداقلی رشد میکند و حداقلی لذت میبرد و حداقلی بهره میبرد.
کسی که جزئی نگاه میکند و جزئی باور میکند دائم فهمش، عقلش، شعورش احساسش، اعتقادش، عزمش، تصمیمش میشکند. بیاعتبار میشود. باطل میشود. بیارزش میشود. شخصیتش زیر بار این بلاتکلیفی و بیاعتباری تصمیم و بیارزش بودن محاسبه له میشود. ساییده میشود و از بین میرود. انسان بیهویت میشود و قهر میکند با عقل حداقلی جزئی مادینگر و کم کم نسبت به هر عقلانیتی میشورد و بر هر نظمی اعتراض میکند و هر قانونی را باطل میکند و به سرعت تمام مسیرهای زندگی و امکانهای بزرگ شدن را تخریب میکند. انسان جزئی نگر به تدریج به انسداد مطلق میرسد و در گوشه یک بنبست نمور و سرد و تاریک آرزوی تمام شدن میکند. بلکه اقدام به تمام شدن میکند. حال با بازی خود را به جنون میزند و نقطه پایان بر رشد خود میگذارد و صورت زیبایی مثل زنده بودن کودک درون را برای آن تدارک میبیند و یا با حیوانات زندگی میکند و مرگ حیات انسانی را با بازگشت به حیوانات اعلام میکند و بیگناهی و صداقت حیوانات را بهانه میکند و حسب و نسبش را به حیوانات بازمیگرداند و از آن طریق مسیر جدیدی برای خود تدارک میبیند و یا با انواع مخدرات و مسکرات قوه عقل را تعطیل میکند تا با تنازل از خرد و اندیشه مسئولیتپذیری را کنار بزند و در خلأ مستی نعشگی دمی بیاساید و بعد از مدتی اجبارا به زندان تنگ جزئی اندیشی بازگردد. اگر عقل نخواهد مرا از این تنگنا و تاریکی فزاینده نجات دهد به چه درد میخورد. همان بهتر که به سوی جنون و شورش و جوکر شدن و زامبی شدن و یا ربات شدن پیش میرود. تا به عنوان یک حیوان یا گیاه یا شیء مسیر تمام شدن و نابود شدن را با درد کمتری ادامه دهد.
اگر حیات امتداد نداشته باشد ما به سقوط انتحار دچار خواهیم شد.
انسان جزئیاندیش غافلگیر میشود و ناگهان و ناخودآگاه گرفتار میگردد. این فضای پیچیده و غیر قابل مهار و برنامهریزی جهنمی جزئی از آن جهنم کلی است.
اگر کل نقشه را ببینید و نسبت به آن برنامهریزی کنید، میتوانید از بسیاری پیشامدهای مرگآفرین و خطرزا پیشگیری کنید و راه رشد و بالندگی و ارتقاء وجود را بپیمایید.
دین به این منظور از سوی خداوند نازل شد تا از بالاترین مقام وسیعترین چشمانداز و جزئیات متناسب با آن را ارائه دهد. و اینطور نباشد که مارپیچ هزار توی حوادث دنیا پس از صرف سرمایه عمر چند هزارساله به نقطهای برسی که ببینی مسیر نبوده و بن بست بوده و ناچاری بازگردی و یا در همانجا درجا بزنی و بمیری.
امروز غرب به آن بنبست بزرگ رسیده و با دستپاچگی تمام مردم را به فضای مجازی میریزد تا ازدحام جهنمی پایان دنیا همه را زیر دست و پا خفه و نابود نکند.
ما به برکت انقلاب از این غافله عقب ماندیم و اولین قومی هستیم که میتواند از مسیر غلط بازگردد و راه درست را پیدا کند. پیش از تمام شدن.
دین آمده تا دنیا (این خرابآباد مارپیچ هزار تو) را برای ما کشف رمز کند. در راه نجات دهد. راه عبور و خروج را به سوی آزادی.
این مارپیچ همواره به ما چند امکان انتخاب میدهد که نامش را آزادی میگذاریم. اما این مارهای به هم پیچیده بسیاری را به سمت دهان گزنده و مسموم و مرگآفرین خود هدایت میکنند.
انسان با قطع نظر از آسمان خواست از دیوارها بالا رود و زحمت پیدا کردن درگاه خروج را به خود ندهد. خواست با تجاوز و جنایت و خیانت میانبر بزند. اما نتیجه پیچیدهتر شدن مسیرهای هشیاری بود که تدارک دیده شده بود. زیرا همین مسیرها نیز زندهاند و در حال تغییر و انسان هیچ گاه جز از مسیر درست به بیرون راه نخواهد یافت.
انسانها هر یک در گوشهای از جغرافیای مارپیچ متولد میشوند. ما برای کسب حیات ابدی دو راه داریم یا رفتن به آسمان و یا خروج از این مارپیچ در زمان مقرر به کمک عکسهای هوایی و نقشه آسمان.
بقیه میمانند و تمام میشوند. ما همواره استخوانهای پوسیده گذشتگان را در لابلای این مارپیچ میبینیم.
جناب آقای پناهیان دوشنبهها از این هفته در برنامه سمت خدا حضور خواهند داشت. توصیه بنده پیگیری این برنامه هست.
جلسه اول رو میتونید از تلوبیون دنبال بفرمایبد.
https://telewebion.com/episode/0x71cfecb
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 به همان مقداری که سمت حرام برویم از رزق حلالمان کم میشود
@Farsna
هدایت شده از مواجهات
.
اسیر مُتعارَف ها نباشیم
روزگار، برای «میان مایه» نگه داشتن ما، تعارف ندارد!
✍
هدایت شده از 🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
بسم الله الرحمن الرحیم
نعمت پنهان...
«نعمتان مجهولتان الصّحّة والأمان»
بیهویت کردن نیروی انتظامی با هجمههای نرم برای از کار انداختن دستگاه انتظامی کشور، در حمله سخت است.
مردمی که میدانند این مأمور پلیس شبیه همان مأمور زینتی و موزهای کاخ واکینگهام است و میتوانی از او سواری بگیری و جرأت تو گفتن نداشته باشد، دیگر احساس امنیت نخواهند کرد.
عنصر قانونگریز جامعهستیزی که بداند دستور دادهاند پلیس تا حد دست و پا زدن در خون خویش حق همراه داشتن سلاح و استفاده از آن را ندارد، به راحتی شهر را تهدید خواهد کرد و امنیت را بدون هزینه به نفع خود مصادره میکند.
پلیسی که بداند اگر از حیثیت شخصی و سازمانی خود دفاع کند محکوم خواهد شد و هیچ کس پشتیبان او نخواهد بود؛ دیگر امکان و انگیزهای برای جانبازی در راه مردم و وطن خویش نخواهد داشت. اگر پلیس نزد دوستان، معتمد و محترم نباشد توسط دشمنان ذلیل خواهد شد و گروگان گرفته میشود.
پلیسی که ببیند در عمل به جای اینکه مدافع مردم باشد، محافظ مجرم است، دیگر احساس ارزش و شکوه و عزت نخواهد کرد تا خود را فدای جایگاه مقدسش کند. پلیسی که سپر بلای جانیان و بانیان جرم و جنایت باشد خود به خود تبدیل به نقطه ضعف و مایه ننگ خواهد شد.
✍️#سعید_توتونکار
ادامه دارد...
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از 🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
بسم الله الرحمن الرحیم
نعمت پنهان...(2)
«نعمتان مجهولتان الصّحّة والأمان»
پلیس نقطه صفر مرزی اشداء علی الکفار و رحماء بینهم را حراست میکند.
اگر او را در این نقطه بیهویت کنی، خلع سلاح خواهد شد و مرز حق و باطل در هم خواهد ریخت و جای شهید و جلاد عوض خواهد شد. چه کسی حاضر است خونش هدر شود؟! در این صورت امنیت را ذبح کردهای.
هیچ ملت و حکومتی عزیزترین و خالصترین و فداکارترین و زبدهترین نیروی خود را در میانه معرکه به شرایط محاصره دچار نمیکند. من حق میدهم به نیروی انتظامی وقتی ببیند که توسط دوست به عنوان گوشت قربانی به آتش فتنه رانده میشود و توسط دشمن هتک میشود، به ارزشمند بودن خود و هویت و حقیقتش شک کند. چگونه انتظار داریم انگیزهای برای پلیس باقی بماند.
کار پلیس به مراتب سختتر از ارتش و سپاه است. عملکرد پلیس به مانند عمل جراحی قلب و مغز، دقیق و حساس است. باید درون بدنه جامعه، فساد را از صلاح جدا کند و مردم را از ضد مردم. نمیتوانی زیر سایه تهدید از متخصص بخواهی که عمل موفق انجام دهد.
نیروی امنیتی و نظامی و انتظامی بیش و پیش از ابزار قدرت به نرمافزار اقتدار نیازمند است. شکست شوکت و عزت و هیبت پلیس مایه امیدواری عاملان ناامنی و بینظمی و موجب ناامیدی مردم خواهد بود.
✍️#سعید_توتونکار
ادامه دارد...
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از 🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
بسم الله الرحمن الرحیم
نعمت پنهان...(3)
«نعمتان مجهولتان الصّحّة والأمان»
نام پلیس بر روی عنوان امنیت ملی الصاق شده. اگر امنیت ملی بیحیثیت شد و هر بوزینهای توانست از در و دیوار این شهر برای تهدید نظم و نظام و منظومه و انتظامات موجود بالا و پایین بپرد و شهروندان به این باور برسند که اگر اتفاقی افتاد آخرین گزینه، پلیس خسته و بیانگیزه و بیاراده و امکانات است، آنگاه به فکر جایگزین خواهند بود. این یعنی پایان زندگی انسانی و شروع حیات جنگلی...
عامل تهدید، فساد و خیانت به محض نفوذ در بدنه مردم و اعلام موجودیت، توسط نیروی حافظ سلامت و امنیت جامعه شناسایی و مورد حمله قرار میگیرد. او در همه نقاط کشور حاضر است. از مرز تا مرکز.
پلیس شخص نیست، شخصیت است. شخصیت نظام. نماد اقتدار نظام در مبارزه با عوامل ضد مردم، ضد میهن، ضد دین، ضد هویت و ارزشهای ایران و ایرانی. مقابله با پلیس، روبرو شدن با فرد نیست. نادیده گرفتن قانون است.
قانون چارچوب شخصیت یک جامعه است. بیشخصیت کردن یک ملت با نادیده گرفتن قانون، قانونگذار، مجری قانون و حافظ قانون، هیچ انگاشتن ملت و نادیده گرفتن عزت و شرف آن و ضایع کردن حق تعقل و تفکر و انتخاب و تعیین قاعده و قانون و نظم و نظام است.
تحقیر داشتهها و یافتهها و خواستههای ما، مصداق عینی دشمنی و جنگ علیه تمامیت ملت ماست. ترور شخصیت ملت، گناه کوچکی نیست. ترور شخصیت حافظان امنیت یک ملت جرم پیش پا افتادهای نیست.
✍️#سعید_توتونکار
ادامه دارد...
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از 🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
بسم الله الرحمن الرحیم
نعمت پنهان...(4)
«نعمتان مجهولتان الصّحّة والأمان»
فراهم کردن مسیر دم گرفتن و دامنهدار شدن جسارت به پلیس خیانت آشکار به کشور است. تعرض به پلیس، توهین و فحاشی نسبت به او، هتک حرمت و برخورد فیزیکی و تهدید عملی و رفتارهای تروریستی مانند آتش زدن، حمله با سلاحهای سرد و گرم و زیرگیری پلیس و غیره تمام تهدیدها را به سوی جامعه جلب و جذب خواهد کرد و آفتها از هر طرف علیه ملت سرازیر خواهند شد.
چه کسی نمیداند طرح تضعیف پلیس توسط دشمنان ایران پشتیبانی میشود. پلیس در هر حکومتی خط قرمز مطلق است. خارج کردن پلیس از حیثیت واقعی و ذاتی که دارد، مقدمه نابود کردن آن است. پلیس باید دقیقا در نقطه تعیین حدفاصل حق و باطل در کف جامعه حرف آخر باشد.
دشمنان علیه مؤلفههای قدرت و عزت و امنیت ایران دائما عملیاتهای چند لایه دارند. یکی از اهداف، نابود کردن پلیس است. نیروی انتظامی مقتدر و قاطع مانند نفس برای جامعه واجب است. بدون نیروی انتظامی صریح و محکم، بیماری جامعه را نابود خواهد کرد.
کفتارها منتظرند تا شهر را خالی از قدرت بازدارنده ببینند. حمله تروریستی به مأمور پلیس و سایر شهروندان به بهانه مبارزه، نشان میدهد که اقدامات ما پیش از این کافی نبوده است. آسیب دیدن پلیس و ناامن بودن جایگاه مأمور حافظ امنیت یعنی مرگ امنیت در جامعه و این برای هیچ کس خوب نیست.
عقیمسازی نیروهای انتظامی و امنیت اجتماعی جمهوری اسلامی ایران طی چند دهه گذشته زیر سنگینترین هجمههای دشمنان بینالمللی و دنبالههای داخلی و جریانهای جهل و جاهلی در دستور کار قرار گرفته است.
✍️#سعید_توتونکار
ادامه دارد...
| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم |
💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی
🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
♦️آرشیو پرونده ها (اینجا)
https://eitaa.com/parvandeha
این بیمرزی آفت فرهنگ غرب است. اسمش آزادی است؛ اما اصلش نابودی. حرکت به سمت بیشخصیتی کلی و بیهویتی مطلق و شکستن تمام حدود و چارچوبها و قانونها و بیاعتبار شدن معادلهها و محاسبات. بیمرزی حرکت به سمت ناشناختگی و گمگشتگی و بیمعنایی است. یک تجاوز کلی. شناختزدایی و علمستیزی و غرق شدن در عمق خیال و توهم و اعتباربخشی به ضدعلم و جهل و جنون.
این بیپردگی و پردهدری و برداشتن دیوارها و شفاف شدن حریمهای خصوصی برای دیگران و عمومی شدن اختصاصیترین امور و به اشتراک گذاشتن و به اشتراک برداشتن سهم شخصی دیگران جامعه را به یک فساد همگن میراند.
عبور از تقدیر و اندازه، زیر پا گذاشتن میزان و ترازو و از بین رفتن قدرت سنجش و انتخاب؛ بیاعتبار شدن اختیار و افتادن در یک توده سیال اجبار و یک استبداد رونده. بیظرفی و بیظرفیتی و بیسؤالی و بیمسئولیتی و بیقیدی و بیارتباطی و بینسبتی، بیمعنی شدن مالکیت و به رسمیت نشناختن مال و سلب صاحب بودن و حق بودن و داشتن و تلنبار شدن آن در سیلوهای قدرت شیاطین بزرگ و بیمعنی شدن انسان و منهی شدن او از عالم و تبدیل شدن به نماد و نمود ضدانسان. ابلیس و فرزندانش.
حرکت به سوی بیعلمی و جهل و جاهلیت فراگیر...
مرزها وقتی بین انسان و جن برداشته میشود. بین انسان و حیوان و گیاه و جماد و مجاز برداشته میشود. حتی در بین انسانها نیز مرزها برداشته میشود. زنانگی و مردانگی میلغزد و آنقدر لوث میشود که از معنی تهی میگردد...
و این دریدن مرزها و نادیده گرفتن آنها ادامه دارد. دنیای صنعت همیشه را مصنوعی میکند. جعلی میکند. دروغ میکند. از طبیعت و واقعیت و حقیقت عبور میکند. آن را ویران میکند و دلبخواه خویش را سرهمبندی میکند.
دنیای مجازی بناست پس از نابود کردن انسان و جامعهاش، انسان و خانوادهاش، انسان و هر نسبتی که با عالم دارد او را در هیچستان مجازی تبعید کند و همه واقعیتهایش را بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🖇 «مرد بیغیرت»، بدن ناموسش را به «نگاههای حریص خیابانی»، میفروشد و آسودهخاطر است. بیرگ و بیتفاوت است. از «نمایش بدن زنش»، رنج نمیبرد. «لذت دیدن زنش»، فقط برای خودش نیست، بلکه مردان دیگر نیز مجاز به بهرهبرداری بصری از زنش هستند. مرد بیغیرت، «مردانگی اخلاقی» ندارد.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
هدایت شده از علیرضا پناهیان
17.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️برادری در هیئت و مسجد بدون کار اقتصادی اصلا اعتبار ندارد
🔻هر کسی برای خودش کار کند، رفع تکلیف نمیشود.
🔻اگر تشکیلات اقتصادی راه انداختیم و با هم دعوا نکردیم، صداقت در دینداری داریم.
🔻دینداریِ ولایی یعنی من باید جامعهام را پولدار کنم وگرنه دین سکولار داریم.
🔻خیلی از افراد دنبال مسابقه برای پولدار شدن خودشان هستند. شما در این مسابقه نروید!
🔻باید برای تغییر وضع کنونی مجاهدت کنید. باید مبارزه کرد!
#تصویری
@Panahian_ir
هدایت شده از گروه پژوهشی آرتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅خانه ی ابولقاسم #الزهراوی پدر علم جراحی در قرطبه آندلس ( کوردوبا اسپانیا)
🔹پدر علم نوین #جراحی و مخترع بیش از ۲۰۰ ابزار جراحی می باشد.
🔹کتاب "التصریف" او چند صد سال مرجع پزشکی اروپا بود.همچنین برای خیلی از بیماری ها راه های جدید جراحی ابداع نمود.
🔹اولین کسی که بیماری هموفیلی را شناخت.
🔹همچنین در دندانپزشکی نو آوری های بسیاری داشت.
این کلیپ شمارا به 1000 سال پیش میبرد ...
گروه پژوهشی آرتا
https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264
هدایت شده از گروه پژوهشی آرتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅مخصوص دانش آموزان متوسطه اول و دوم
🔻قانون شکست نور یا قانون اسنل رو قاعدتا در کتاب علوم متوسطه اول و فیزیک متوسطه دوم خوانده اید .
✔️اما جالبه بدانید نام دیگر این قانون " ابن سهل " میباشد
✔️ابن سهل دانشمند مسلمان ایرانی بود که در ۱۰۰۰ سال پیش نخستین بار به این رابطه و قانون پی برد.
The credit of the discovery of the law of refraction is given to Willebrord Snellius (1580-1626) who derived it using trigonometric methods in 1621. However recent studies indicate that this law was discovered more than 600 hundred years earlier during the Islamic Golden Age of Baghdad by a scientist named Abu Sad Al Alla Ibn Sahl (940-1000).
اعتبار کشف قانون شکست (نور)به ویلبرورد اسنلیوس (1626-1580) داده شده است که آن را با استفاده از روش های مثلثاتی در سال 1621 به دست آورده است. اما مطالعات اخیر نشان می دهد که این قانون بیش از 600 سال پیش از آن در دوران طلایی اسلامی توسط ابن سهل کشف شده است.
منبع : کلیک، کلیک و کلیک
#تمدن_اسلامی
گروه پژوهشی آرتا
https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264