https://eitaa.com/dakedel/235
چرا؟؟چطوری؟
#دخترقمی
..
وووووووو
هیچی مهم نیست
دل من که شده فرش قرمز شخصیت همه:)
همین امسال تو راه برگشت از عراق بودیم دو تا راننده جوون بودن یکیش با ایرانی ها رفیق شده بود وخلاصه رفاقت توو مسیر تاجایی پیش رفت که گفت مجرده و زن میخواد.بعدهم گفت زن ایرانی موجود؟
یه آقای ایرانی ام گفت:عمه موجود
بنده خدا تا برسیم جدی گرفته بود که این عمه کیه برای خودش ردیف کنه😁
(کانا ل خاطرات خواستگاری)
لینکشو خواستی بگو..
#دخترقمی
..
واییی🤣
تازه نگاه کردم که ساعت پیامارو به ساعت گوشیم گذاشتم که یه ساعت جلوئه..
#دخترقمی
همین الان:
۵:۳۷
.
میخواستم بگمممم😂
فعلها
۱️⃣ افعال عملی (Action verbs): کاری انجام میشه.
مثال: eat, play, read, go
👉 I eat pizza. (من پیتزا میخورم 🍕)
۲️⃣ افعال ربطی (To be verbs): کاری انجام نمیشه، حالت یا بودن نشون میده.
مثال: am, is, are, was, were
👉 She is a student.
(اون یه دانشآموزه 🎓)
به درد من نخورد..شاید به درد حدیث خانوم خورد
#دخترقمـــی
..
ای بابااااا چقدر تو خوبی😭💘💘💘
رمان قصرچوبی و
مهراد و ..گیسو(اگه عاشقت نباشم چی) رو میشناسی؟؟
رمان دلبرجان.. اسیر استاد....عطرین رو چطور؟
#دخترقمی
..
نهههه میخوای بفرست
وقتی بقیه حالشون بده
میان به شما میگن شما حالت بد نمیشه؟
..
اوم .. میدونی بیشتر حس امید پیدا میکنم که همدرد زیادع:)!
چقدر هوا سرد شده ..
من احساس میکنم شهریورم
ن مثل تابستون و بهاره
ن پاییز و زمستون ..
طفلکی شهریور:)
..
شهریور همون که حقش ضایع شده و به روی خودش نیاوردع:)