eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
نشد دیگ..هرکاری کردم نشد:) .. چیییییییییییی
وقتی بقیه حالشون بده میان به شما میگن شما حالت بد نمیشه؟ .. اوم .. می‌دونی بیشتر حس امید پیدا میکنم که همدرد زیادع:)!
باباسیدابراهیم دریاب مارا. .. دریاب مارا++++ :)
چقدر هوا سرد شده .. من احساس میکنم شهریورم ن مثل تابستون و بهاره ن پاییز و زمستون .. طفلکی شهریور:) .. شهریور همون که حقش ضایع شده و به روی خودش نیاوردع:)
https://eitaa.com/dakedel/1286 یجایی نوشته بود یروز شهریور عاشق انار میشه اما هروقت میخواد بهش بگه ی حسی جلوش رو میگیره انار متوجه این عشق بینشون میشه و تصمیم میگیره به شهریور بگه ک عاشقشه..اما هروقت میومد بهش بگه یا فرصت انار تموم میشد و یا شهریور.. از اون به بعد شهریور مثل پاییز خزان شد و انار هم سرخ و ساکت🚶 .. مثل عمونوروز و ننه سرما:)
بلاخره اومدی؟؟ جومونگ می بینی؟؟ ... نه 😔😂
من یه فیلم باز حرفه ای و باحال هستم.😎😎😎 .. خوشبختمممممم
چندمی؟؟ تحصیل .. تو تعیین کن
میری نماز التماس دعا🌹 .. همچنینننن
بابام شهریوریه.. .. اوم خواهر منم
اشکالی نداره حدیث صدات کنم؟ تو اولین دوست مجازی من هستی با اجازت.... من چقده باادبم..😌😌😁😁 .. عه وا نه فدات شممممم شما هم دخی قمی خودمییی
اولین سوتی من،امروز ساعت ۱۲: استاد قرآن: میخوای حفظ،، بری؟؟ من: در طول تحصیل؟؟ استاد: بله.. ... درطول تحصیل؟؟!!😔😔 هوول شودم خووب..🥺🥺🥺🥺 .. واییی😔😂