چقدر هوا سرد شده ..
من احساس میکنم شهریورم
ن مثل تابستون و بهاره
ن پاییز و زمستون ..
طفلکی شهریور:)
..
شهریور همون که حقش ضایع شده و به روی خودش نیاوردع:)
https://eitaa.com/dakedel/1286 یجایی نوشته بود
یروز شهریور عاشق انار میشه
اما هروقت میخواد بهش بگه ی حسی جلوش رو میگیره
انار متوجه این عشق بینشون میشه و تصمیم میگیره به شهریور بگه ک عاشقشه..اما هروقت میومد بهش بگه یا فرصت انار تموم میشد و یا شهریور..
از اون به بعد شهریور مثل پاییز خزان شد و انار هم سرخ و ساکت🚶
..
مثل عمونوروز و ننه سرما:)
اشکالی نداره حدیث صدات کنم؟
تو اولین دوست مجازی من هستی با اجازت....
من چقده باادبم..😌😌😁😁
#دخترقمی
..
عه وا نه فدات شممممم
شما هم دخی قمی خودمییی
اولین سوتی من،امروز ساعت ۱۲:
استاد قرآن: میخوای حفظ،، بری؟؟
من: در طول تحصیل؟؟
استاد: بله..
...
درطول تحصیل؟؟!!😔😔
هوول شودم خووب..🥺🥺🥺🥺
#دخترقمی
..
واییی😔😂