https://eitaa.com/seyedebram/3150
اگه شهید نمیشد، بنظرم قطعا هنوز یسری بد گویی ها در موردش و ناشکری ها باقی بود...
..
حیوان که همیشه هست
مهم اینه چه اندازه انسان باشیم!
سلامممم و درود؛احوال شما ؟ 🎀☕️
https://daigo.ir/secret/31338291977
_ مدتی ست ناپدید شده بودم بیایددد🤡🤌🏻
+ناشناس آسیدابراهیم؛
میخوام گریه کنم هی یکی فضولی میکنه تو گوشیم اصلا هم هیچ اشاره ندارم به کسی
من مشکل دارم از اینکه یکی بیاد کلشو بکنه تو گوشیم حتی اگه چیز خوبی نگاه میکردم حتی اگه دارم انیمیشن میبینم بعد دعوام میشه باهاش بعد مامانم فکر میکنه دارم چیز بدی نگاه میکنم حالا بیا توضیح بده که من دارم اسلایم له کردن رو میبینم😂😭😭
..
وایییییی😔😂😂😂
اخوی چطوری کجا بودی نبودی
..
قربانت اخوی
درس و کلاس و مدرسه ،مبحث تاریخ و فلسفه 💀🤌🏻💔