eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
ووییی امروز مدارسمون با دو ساعت تأخیر شروع شد🤌🏻😎😂 .. ووو💀😂
https://eitaa.com/seyedebram/3150 اگه شهید نمیشد، بنظرم قطعا هنوز یسری بد گویی ها در موردش و ناشکری ها باقی بود... ‌.. حیوان که همیشه هست مهم اینه چه اندازه انسان باشیم!
بذار پیام هامونو رو تا اروم‌شیم .. چشششش
سلامممم و درود؛احوال شما ؟ 🎀☕️ https://daigo.ir/secret/31338291977 _ مدتی ست ناپدید شده بودم بیایددد🤡🤌🏻 +ناشناس آسیدابراهیم؛
درد و نفرین درد و نفریـــــــــــــــــــــــن🗿💔
وای حدیثه چرا پیم هامونو نمیزاری .. چی بودی جانمممم؟
سلام علیکم 🫡😂 .. علیک سلاممممم😂✨
سلامممم حتی بعد از پایان رمان هم من هستم😂♥️ .. تو‌ جاودانه ای😔😂
پادکست ها معرکه ان .. جدی میگیییییییییییییی😭
می‌خوام گریه کنم هی یکی فضولی می‌کنه تو گوشیم اصلا هم هیچ اشاره ندارم به کسی من مشکل دارم از اینکه یکی بیاد کلشو بکنه تو گوشیم حتی اگه چیز خوبی نگاه میکردم حتی اگه دارم انیمیشن میبینم بعد دعوام میشه باهاش بعد مامانم فکر میکنه دارم چیز بدی نگاه میکنم حالا بیا توضیح بده که من دارم اسلایم له کردن رو میبینم😂😭😭 .. وایییییی😔😂😂😂
اخوی چطوری کجا بودی نبودی .. قربانت اخوی درس و کلاس و مدرسه ،مبحث تاریخ و فلسفه 💀🤌🏻💔