میخوام گریه کنم هی یکی فضولی میکنه تو گوشیم اصلا هم هیچ اشاره ندارم به کسی
من مشکل دارم از اینکه یکی بیاد کلشو بکنه تو گوشیم حتی اگه چیز خوبی نگاه میکردم حتی اگه دارم انیمیشن میبینم بعد دعوام میشه باهاش بعد مامانم فکر میکنه دارم چیز بدی نگاه میکنم حالا بیا توضیح بده که من دارم اسلایم له کردن رو میبینم😂😭😭
..
وایییییی😔😂😂😂
اخوی چطوری کجا بودی نبودی
..
قربانت اخوی
درس و کلاس و مدرسه ،مبحث تاریخ و فلسفه 💀🤌🏻💔
سلام
واقعا ممنون از این کانال خوبتون انشاالله شهید رئیسی شافعتون باشه
..
گریه نکنم با این پیاممممممممم؟:)
صادقانه جزو کانال های بی نظیر
..
دیگه من دارم از ذوق پرواززززززز میکنممممممم
https://eitaa.com/dakedel/1342 آخ اخوی فلسفه .موندم چطور میخوام نمره بگیرم توش امسال🥲🤌
..
هیییییی🗿💔💔
https://eitaa.com/dakedel/1342
یه بار یکی یه چی گفت
از اونجا به بعد همه میگن اخوی😐😂
..
داداش به خدا اخوی اصلی مننننننننن یکی دیگه ست الان همه اخوی من شدن😭😂
الان بگم دارم روانی میشم میفهمی یا نه😭😂
..
اره چون سر علم روان منطق ، روانی غیر منطقی شدم💀💔
https://eitaa.com/dakedel/1346 اخوی اگر اخوی اصلیع منم 🤣همونی ک خیلی رسمیه.
..
بلهههههههه تو اخوی خودمی😭🤣
https://eitaa.com/dakedel/1348
داداشته؟ 😂
..
داش خودم که هست ولی نههههههههه🗿😂
https://eitaa.com/dakedel/1348
اهمممم
چه جالببببببب🤌🏻🗿😂
چون اخویه اولی و اصلی، اخوی گشت ارشاد من هستمممم🗿💔
چه اخوی تو اخوی شد🗿💔
خوشم میا همه اخوی شدن😐💔🤣
..
به به اخوی خودممممم😔🤣
هیییییییییییییییییی همه کپی میکنن از کپی های اصل🤡🤣